Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 125 : Oravita - Anina

In jos 
+97
jabels
ciprian71
c o r v i n
mielutu zburator
Cipri Andrei Neculai
t1972
elm
AeroX
aris86
Davee91
g.popovici
IonutCFR2009
qew00
buzibumi
CFR9999
Katalyn
gheorghita
impuls
riciu
dan tm
cfr500
IonutChircu
spiderpc
dany90
19jimmy84
dejan
allred
marius664
kristi kkk
phnegativ
Radu
cristi ar
Lumunita Stana
folkfan
Plescan Floare
Katalin4653
strainu
Razvan Tudor
Bobby_TM
cortexedge
MariusM
karoly1975
petcu.adrian
Hurricane
baiazid
Teodor
Radu Tudor
Luna
lifetec
vatmanul
Vitosa
Rarau
Adirmvl
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
Ionutz
ldh80
sorin_ncs
nenuandrei
Semafor
Dr2005
manuela
alexandru.boia
Andrey_tm
TVlad
sp59
Caravelle_Zg
ATM
Vlad
EA1clony106
srazvi
63-1143-5
cata_lin
alexpopa
luciangeo77
Adrian78
Nesebar
The Legend
Scoop
alex.alexus.tm
robertmok
Tomi13leu
Costi
raoul
cristi CFR
mishu88
Amiralul
bogdan srl
diciluma
jionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
vrabieionut
Seby
ionut_te
husdelaapus
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 44 ... 53  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeDum 04 Oct 2015, 23:30

Sa nu fie cumva o scuza pentru anularea trenurilor definitiv, sau pana la vara ori la iarna in vacanta pe motiv ca acum nu sunt turisti, practic aceasta linie a devenit linie de interes turistic nu de nevoile locuitorilor.

_________________
595423125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5253
Data de inscriere : 05/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 00:08

La acest lucru ma gandeam si eu.
Avand in vedere ca pe Berzovia - Oravita nu mai circula nici un tren de calatori iar Oravita este cam izolata datorita acestui lucru, sa nu aibe cei de CFR pretextul pentru trecerea liniei in conservare.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 00:19

Daca zona aia chiar ar fi exploatata turistic ar merge trenul pentru turisti. Chiar si cu un bilet de 50 de lei, sa zicem. Dar cum aia dau vina pe Bucuresti ca o duc prost in loc sa faca ce tine de ei, nu ar fi exclus sa nu mai pupe tren linia asta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9107
Reputatie : 13016
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 09:03

In ceea ce priveste calea ferata nu prea au ce sa faca, CFR e Stat in Stat. Ei mai bine lasa sa se darime o cladire decit sa o valorifice. Daramite sa mai lase un UAT sa bage trenuri. AAA ar fi posibil sa isi bata ei joc de trenuri sar sa plateasca UAT-urile aia da le-ar conveni.

CFR astia se judeca pe niste aberatii cu oricine si vin cu acte de cind a construit MAV ul liniile dar cind sa fie la zi cu legislatia o dau cotita si spun ca Statul e de fapt Ministerul Finantelor, dar cind sa faca ceva, nuu noi sintem ai Statului.

Ai 46236 de exemple de cladiri si instalatii distruse pe reteaua CFR din cauza incapatinarii sau eventual a preturilor de cocaina pe care le cer.

Se mai uita ei la o linie ca se distruge? raspunsul este: ,,e veche las-o si la urma o casam ca are peste 100 de ani"
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 09:34

CFR S.A. nici măcar acum nu are titluri de proprietate pe clădirile sale... pentru asta trebuie extrase de carte funciară, iar pentru Ardeal totul e în maghiară, de pe vremea Imperiului, asta presupunând că se mai distinge ceva pe acele hârtii... acţiunea asta ar fi trebuit făcută în 1918, nu aproape 100 de ani mai târziu. Iar pentru Vechiul Regat sunt situaţii în care nici măcar Cartea Funciară nu cuprinde anumite clădiri, pentru că SNCFR oricum le avea pe toate şi nu se gândea că va veni vreodată momentul să vândă vreo clădire.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9107
Reputatie : 13016
Data de inscriere : 16/07/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 10:59

Doctore cred ca nu ai inteles.

CFR a preluat caile ferate de aici dupa unire in baza unor documente publicate in Monitorul Oficial de atunci, nu mai stiu daca decrete, legi sau ce au fost.
In mod firesc aceste cai ferate erau intabulate intr-o carte funciara.
Chiar daca sint scrise in maghiara aceste carti funciare sint lizibile si pot fi traduse, aceasta nu e o problema si nu ar trebui sa constiyuie o problema la actualizarea lor din prezent.

Problema e ca pe anumite segmente CFR in timp nu si-a exercitat cu buna credinta dreptul de proprietate sau in alte cazuri Statul care era unic proprietar al averii tarii a facut diverse modificari in structura proprietatii.

O sa iti dau un exemplu, MAv la momentul construirii a evidentiat pe planuri si in cartea funciara diverse terenuri nelipite de traseul in lung al caii ferate, unde a depozitat diverse materiale sau a luat pamint de umplutura. In timp mai ales in asocialism, acolo s-a facut teren agricol care mai tirziu a fost atribuit unor proprietari care au primit titlu de proprietate si l-au intabulat in cartea funciar, sau a devenit pasune care a ajuns pasune comunala, s-a construit un drum, s-a facut un siloz, s-au construit case si tot asa.

In prezent CFR scoate niste planuri de la naftalina nu mai se uita care cum s-a intabulat, care cum s-a mai construit ceva si se intabuleaza. Stiu asta datorita faptului ca in activitatea mea ma confrunt cu problema aceasta a suprapunerilor intabularii CFR cu alte proprietati.(nici OCPI nu vegheaza).

Pe geoportalul ANCPI se pot vedea intabularile feroviare de dupa 2007 care pe unde se suprapun cu alte proprietati, care poate ca au carte funciara insa facuta inainte de 2007 neevidentiata online dar muuult mai veche.

Pacat ca nu gasesc pe net o carte funciara veche de la 1890 sa vezi ca se poate citi.

de altfel de la cartea funciar a aparut si proverbul ai carte ai parte, deoarece in cartea funciar se treceau partile(cotele) dintr-o propritate, trecind vorba din Ardeal in regat, regatenii au potrivit-o ca fiind despre stiinta de carte deoarece lor partile din cartea funciara nu le spuneau nimic, neavind carte funciara.


Revenind la ce am scris despre CFR, se cunoaste faptul ca gari intregi s-au furat, darimat decit sa fie date primariilor de UAT sau altor entitati. Chiar pe forum a dat kristi kkk un exemplu ca o firma a vrut sa faca un atelier de productie in gara dar nu s-a dat si acuma gara sta sa cada. In multe cazuri magaziile s-au furat in loc sa devina depozite, birouri, locuinte etc.

Gara Suceava Nord, ar putea fi renovata , transformata in birouri de inchiriat, reduse liniile doar pentru tranzit, locurl elibarat facut parcare si ar veni firme sa aiba birouri intr-o cladire cu aspect exterior retro. La parter s-ar putea mentine caserie si o sala de asteptare mica, birou IDM si atit.

Alte cladiri ar fi putu sa devina cabinete medicale, depozite, sedii de banci, magazine. Statia Constanta afiseaza un panoi mare cu o lucrare de modernizare a spatiilor comerciale printr-un imprumut extern.

Ce a devenit locatia aceea? un magazin de papuci chinezesti si undite si o farmacie, restul cu lacatul pus desi de afara pare un centru frumos ca un mol mai mic. La subsol unde exista si un amfiteatru precum si toate birourile necesare, chiar si lift pina in strada functioneaza Biserica Riul Vietii, am gasit-o intimplator..Ce indeparteaza clientii? Probabil pretul asta in timp ce la Timisoara intr-un centru financiar tocmai ce au terminat inca o cladire de birouri unde suprafetele erau deja inchiriate inainte de terminarea constructiei. Deci privatul poate, gara din Timisoara e plina de birouri, birouase si apartamente.

Ce impiedica CFR sa refaca remiza Oravita, sa revitalizeze cladirea garii, un mic muzeu, citeva spatii de cazare etc si sa introduca totul intr-un circuit turistic, mina in mina cu autoritatile locale?

In fapt asta am spus ca CFR nu are grija de propriul patrimoniu de unde sa o mai intereseze sa circule un tren aruncind pisica pe la autoritatile locale pe unde trece linia, o zona extrem de saraca insa.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 12:20

Karpaty a scris:
Sa nu fie cumva o scuza pentru anularea trenurilor definitiv, sau pana la vara ori la iarna in vacanta pe motiv ca acum nu sunt turisti, practic aceasta linie a devenit linie de interes turistic nu de nevoile locuitorilor.
Vad ca de azi circula, i-au facut asa repede revizia la vagon, sau au terminat cu lucrarile la linie si chestia cu revizia era varianta de rezerva pentru anularea lui?!!!...
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 647
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5110
Data de inscriere : 14/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 22:07

Chestia cu revizia nu este varianta de rezerva pentru anularea lui. Vagonul chiar a fost dus la Pascani pentru revizie. Spre sfarsitul lunii vreau sa fac un drum de Anina impreuna cu sotia si inca doi prieteni pasionati de trenuri care nu au fost niciodata pe aceasta sectie. Vazand cum sta treaba cu anularile de trenuri, unul din cei doi baieti care vor veni cu noi a dat telefon la gara la Anina si la Oravita si i s-a spus ca este un vagon la revizie si ca asteapta de azi pe maine sa vina vagonul si sa reia circulatia. Probabil a sosit vagonul. Sau daca nu a sosit, poate au aplicat varianta a doua, cu aducerea unui vagon de marfa care sa asigure procentajul de franare. Nu stiu cum s-o fi dat drumul deja, dar important este ca se circula din nou.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 22:56

Nu e vorba numai de asigurarea procentului de frana e vorba ca turistii nu incap intrun vagon
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 647
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5110
Data de inscriere : 14/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 16:33

Adrian78 a scris:
Nu e vorba numai de asigurarea procentului de frana e vorba ca turistii nu incap intrun vagon

Daca ar fi macar odata pe saptamana atatia turisti incat sa nu incapa intr-un vagon, nu s-ar mai plange CFR-ul ca n-are calatori pe sectia asta.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 18:13

In august cand am fost eu au fost vagoanele aproape pline numai in fata mea la casa a vrut sa ia cineva 13 bilete apoi altcineva 6 eu 2
Am vorbit si cu caserita a zis ca se vand 100-120 de bilete pe tren dar tot e putin la 2 trenuri
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 20:36

In August da, dar acum bate vantul, s-a terminat vacanta si concediile, gata si cu plimbarile oamenilor.

_________________
595423125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Bdeem_8496_a
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 647
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5110
Data de inscriere : 14/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeVin 23 Oct 2015, 10:43

Sunt la gara Oraviţa împreună cu soţia şi încă doi prieteni din Oradea. La 11:15 pornim spre Anina şi facem un drum dus-întors. Uimirea noastră a fost că deşi e tarif unic de 10 lei, se dă totuşi reducere pentru elevi şi studenţi, iar pentru cei care au card tren plus, se acordă 25% reducere. Prietenii noştri şi-au luat un bilet cu 5 lei, iar eu şi soţia am plătit preţ întreg. Am crezut că nu vor fi valabile cardurile şi le-am lăsat acasă. Ne-a spus doamna de la ghişeu că ne-ar fi dat cu 7,5 lei biletul dacă aveam card. Asta e, data viitoare vom şti.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeVin 23 Oct 2015, 11:01

La care ghiseu, ca la Oravita nu ai casa de bilete. Cel putin cand am fost eu, de doua ori, ni s-a spus ca ne da nasul in tren.
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 647
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5110
Data de inscriere : 14/10/2012

125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitimeVin 23 Oct 2015, 11:10

Exact în gară la Oraviţa există ghişeu. Poate nu a fost când erai tu, dar acum există casă de bilete. Acum era o doamnă foarte de treabă care ne-a dat biletele. Ghişeul are un orar după care funcţionează, orar afişat afară. Trenul este format din locomotivă şi 3 vagoane. Deşi încălzirea e tot cu sobă, se pare că s-a investit puţin în vagoane. Sunt foarte curate, proaspăt vopsite, au coşuri de gunoi, tablouri cu imagini vechi şi toalete curate unde există săpun.
Sus In jos
Continut sponsorizat





125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: 125 : Oravita - Anina   125 : Oravita - Anina - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
125 : Oravita - Anina
Sus 
Pagina 35 din 53Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 44 ... 53  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» TIMISOARA NORD -- ANINA 09.08.2009
» Oravita-Anina
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Linia CFR 925: Oravita - Anina
» Oravita -- Anina 27.06.2010

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: