Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 14:42
Nu cred ca ar "incapea" EC-uri pe linia asta cu atat mai putin EA-uri si nu cred ca ar putea aduce toate tunelurile la gabarit de electrificare... e ceva SF electrificarea, in plus si-ar pierde din farmec traseul...
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 14:48
Era în plan electrificarea şi dacă s-ar fi făcut, atunci fii sigur că s-ar fi construit şi locomotive electrice care să poată circula pe această secţie, la fel cum s-au construit şi locomotive diesel speciale (clasele 69 şi 73).
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 15:05
Nu prea ar fi avut rost deoarece este linie infundata, nu continua nicaeri. Mai importanta ar fi fost electrificare Caransebes-Subcetate+reconstructie traseu Bautar-Hateg+racord la Subcetate sau electrificare Lugoj-Ilia+racord la Lugoj.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 15:07
Păi şi alea erau în plan.
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 19:42
Legat de tunelul de Garliste - sau facut ceva lucrari de consolidare. Sunt ceva infiltratii acolo si picura apa de pe undeva... Am prins o schela la interior si se circula cu 5 km/h tot tunelul...
Ultima oara cand am fost totul parea OK...
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 19:56
Acel tunel l-am strabatut pe jos de doua sau trei ori, in perioadele cand eram prin Anina. E adevarat ca se infiltra apa si picura de sus. Acolo unde picura era mereu o balta pe calea ferata. Mai vroiam sa va spun ca in perioada in care eram copil si eram la prietenul meu de familie, pe acea linie nu circulau personale (cum se numeau atunci) ci numai trenuri marfare si mixte. Pe vremea aceea inca mai functionau ceva mine la Anina. Ori trecea marfar, ori trecea mixt. Nu vedeai tren numai cu vagoane de persoane. Compunerea era locomotiva, un vagon (maxim doua) de persoane, iar restul marfa. De fiecare data cand era ora de plecare pentru calatori, exista si marfa de dus si pe langa asta mai mergeau si marfare, care erau numai marfare. Tin minte ca scoteam capul pe geam si pe tot traseul de la Oravita la Anina nu reuseam sa vad capatul trenului. Nu erau portiuni asa de lungi in linie dreapta ca sa fi putut vedea ultimul vagon, dar si vagoanele de marfa dupa acel de persoane, erau multe... Sa nu mai vorbesc apoi de timpul care il petreceam pe pasarela din gara Anina uitandu-ma cum se manevrau vagoane la marfare si cum se compunea mixtul. Vremuri bune au fost acelea, vremuri ce nu vor mai veni niciodata. Prietenul meu spunea atunci ca motivul pentru care se dorea electrificarea, era consumul prea mare de motorina raportat la toate trenurile (atat cel mixt cat si marfarele) si pretul prea mare care se dadea pe ea.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 08 Mai 2013, 23:28
La Gârlişte acum câţiva ani a căzut o bucată din tavan pe şine... probabil atunci s-au apucat de consolidare.
Gabaritul actual nu permite electrificarea sau material rulant mai lat. Dar cred că ar permite fără probleme utilizarea de tramvaie sau alte vehicule de dimensiuni similare.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Având ca obiectiv realizarea unui buget de venituri şi cheltuieli echilibrat, CFR Călători a luat măsuri de eliminare a pierderilor operaţionale, majorarea veniturilor din exploatare şi reducerea cheltuielilor, identificând serviciile de transport feroviar care provoacă deficit financiar. Pentru secţia Oraviţa – Anina, datele financiare înregistrate, reliefează o pierdere financiară anuală, semnificativă. Astfel, cheltuielile anuale au fost de circa 2,7 milioane lei, iar veniturile au fost de circa 0,042 milioane lei. În conformitate cu prevederile art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 2408/2004, modificată prin Hotărârea Guvernului nr. 33/2013: „Fondurile necesare subvenţiilor pentru serviciile cuprinse în pachetul minim social în transportul feroviar se vor aloca din bugetul Ministerului Transporturilori şi/sau bugetele locale, cu încadrarea în bugetul alocat anual pentru transportul feroviar de călători, în condiţiile legii.” CFR Călători a comunicat administraţiei locale, posibilitatea menţinerii în circulaţie a trenurilor de pe secţia Oraviţa – Anina, conform actelor normative mai sus menţionate, urmând să se ia o decizie în funcţie de rezultatul final al acestor demersuri.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 22 Mai 2013, 05:41