| | BDŽ-Bulgaria | |
|
+56Michael ets2oltromânia LanceR teoiasi riciu qew00 marius664 Razvan Tudor florin.lifticariu Vitosa mielutu zburator ldh80 rich1974 truscamihai alex.alexus.tm 92Dragos spiderpc Katalyn Amiralul kristi kkk dan tm rizelgeorgel2004 IonutCFR2009 TVlad alliens baiazid Warrior12 @ndrey DUAL user dezactivat... Luna roseanu AlexD Adirmvl razvan - trenuri trenulet Saruman AndiCFR Dr2005 Adrian78 lovekomotive Nesebar halmarius pannonia express luciangeo77 George2210 vrabieionut stegaru jionutz Codrut1985 didi marius_catalin84 Lde 2100 Ionutz 43.309 COSTACHE MIHAIL 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
43.309
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 26/02/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Dum 28 Feb 2010, 21:29 | |
| Oui c'est ça. On les utilisent sur les lignes dont la déclinaison ne dépasse pas 17%o parce que l'adhesion avec le rail n'est pas bonne et se produisent des glissements des roies . |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Dum 28 Feb 2010, 22:36 | |
| - 43.309 a scris:
- Permettez-vous tout d'abord de faire une correction. Les locomotives de GFR sont louées par la societé PRIVE BZK.
Le nombre total de série 46 est 45 locomotives. Un grand nombre des locomotives sont hors de service. Les locomotives modérnisées reprennent dans leur numération un "2" Par exemple: 46.005 après la modérnisation devient 46.205. Locomotives modérnisées : 46.203 en état de modérnisation 46.205 modernisée 46.208 modernisée 46.211 modernisée 46.221 modernisée 46.229 modernisée 46.231 modernisée 46.238 modernisée 46.242 modernisée 46.243 modernisée En Bulgarie les locomotives de série 46 ont de grands problèmes avec lе patinage des roues en montant des pentes dont la déclinaison dépasse 25-30%o. Voilà pourquoi on les utilise surtout pour des trains rapides (300-400t) pour les trains de marchandises dans les plaines et les lignes d'une déclinaison maximale de 17%o Iata ce scrie colegul nostru: Va rog sa imi permiteti sa fac o specificare. Locomotivele seria 46 GFR sunt închiriate de BZK companie privata. Numărul total al seriei 46 este de 45 de locomotive. Multe dintre locomotive, sunt în afara serviciului. Locomotivele care se modernizeaza reia numărătoarea lor într-un "2" De exemplu: 46005, după modernizare devine 46205. Locomotive modernizate: 46203, în modernizare de stat 46205 modernizat 46208 modernizat 46211 modernizat 46221 modernizat 46229 modernizat 46231 modernizat 46238 modernizat 46242 modernizat 46243 modernizat În Bulgaria, seria 46 de locomotive au probleme mari cu variaţia de panta care depăşeşte 25-30% Acesta este motivul pentru care acestea sunt utilizate în primul rând pentru trenuri rapide (300-400T) pentru trenurile de marfă pe câmpiile şi liniile de Declinaţie până la 17% o |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Dum 28 Feb 2010, 23:08 | |
| In pozele cu locomotivele seriei 46 care le-am postat mai sus, unele sunt vopsite cu alb si albastru, acelea sunt nemodernizate, seriile lor sunt 46-0xx. Iar cele cu galben si cu albastru, sunt locomotivele modernizate care au si stopuri pe langa faruri, si in loc de cifra zero, au trecuta cifra 2. Deci in loc de 46-0xx, a devenit 46-2xx. Si pentru ca userul nostru din tara vecina 43.309 si-a modificat un mesaj anterior, adaugand si linkuri, il voi posta tradus aici pentru ca m-a rugat sa fac acest lucru:
Voi încerca sa va prezint în primul rând infrastructura feroviara în Bulgariai. Bulgaria are nouă linii principale şi mai multe linii de ramură. Iata o descriere a liniei N 1. Linia este parte a coridorului european No. 4 şi 9. Operaţionale în 1888; Lungime ~ 366 km. Electrificate între Plovdiv şi Dimitrovgrad JZ (~ 200 km). Plovdiv-Svilengrad partid în modernizare şi de electrificare; Viteza maxima JZ Dimitrovgrad (Serbia) - Dragoman (BG) 70 kilometri pe oră http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09941.JPG Dimitrovgrad JZ http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09939.JPG Dimitrovgrad JZ http://bgrail.info/photos/15.03.2009-Du/DSC09909.JPG Dimitrovgrad JZ-Dragoman BG http://bgrail.info/photos/07.08.2008-Bn, Dr/DSC08789.JPG
Dragoman-Aldomirovci 70 kilometri pe oră Aldomirovci Slivnica-60 kilometri pe oră Slivnica-Kostinbrod 80 kilometri pe oră Kostinbrod-Voluak 100 kilometri pe oră Vol.. Sofia 70 kilometri pe oră Track 1 Track 2 Poduene Sofia-75 kilometri pe oră 75 kilometri pe oră Poduene-Iskar 120 kmh 130 kilometri pe oră Iskar-Elin Pelin 90 kilometri pe oră 80 kilometri pe oră Elin Pelin Pob.Kam 130 kilometri pe oră 80 kilometri pe oră PBK-Vakarel 65 kilometri pe oră 65 kilometri pe oră 25% o variaţie de munte teren http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05564.JPG
Vakarel-Verinsko 100 kmh 100 kmh 25% o variaţie de munte teren
http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05560.JPG VACAREL-Verinsko
Verinsko-Nemirowo 100 kilometri pe oră 80 kilometri pe oră
Nemirovo-Sestrimo 65 kilometri pe oră 50 kilometri pe oră 25% o variaţie alpinist domeniul R <300 http://bgrail.info/photos/13.08.2005-Nmv-Ksc-Bl/13.VIII.05006.jpg
Sestrimo Septemvri-80 kilometri pe oră 80 kilometri pe oră http://bgrail.info/photos/25.04.2007-Po-Sf/DSC05556.JPG http://bgrail.info/photos/25.08.2009-Sf-Bs/IMG_1146.JPG Septemvri Plovdiv 125 kmh 130 kilometri pe oră
Plovdiv Pyrvomaj-160 kilometri pe oră http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/installations-of-catenary-on-the-hard-span-collar-beams-photo.jpg http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/overview-km-192000-photo.jpg http://www.plovdivsvilengradrailway.com/images/gallery/big/cheshnegirovo-halt-and-road-overpass-cheshnegirovo-1-photo.jpg Pyrvomaj-Dimitrovgrad-Svilengrad (graniţa cu Turcia şi Grecia), 80 kilometri pe oră IN RECONSTRUCTIE SI electrificare, viteza planificate 160 kilometri pe oră |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 14:42 | |
| LOCOMOTIVE SERIA 44 SI 45 ------------------------------------------ Локомотив Серия 44 и 45 Locomotivele electrice din seria 44 si 45 au fost aduse in Bulgaria in anii '70 -'80. Au fost construite la Fabricile Companiei Skoda. Greutatea unei locomotive este de 87 de tone. Schema boghiurilor este tip BO-BO. Sunt limitate sa circule cu o viteza de 110 km/h. Iata cateva poze cu acest model de locomotive: Pozele apartin vecinilor nostri bulgari de pe forumul http://www.lokforum.com/index.php
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 16:27, editata de 1 ori |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:07 | |
| LOCOMOTIVE ELECTRICE SERIA 41 --------------------------------------------- ELECTRIC Локомотив Серия 41 Locomotivele elctrice ale seriei 41 au fost aduse in Bulgaria prin anul 1961. Au fost primele locomotive electrice bulgaresti. Au fost livrate de catre Compania Skoda - Plzen. Locomotivele au circulat pe prima linie electrica din Bulgaria intre Sofia si Plovdiv. Viteza maxima a acestor locomotive era de 110 km/h. Boghiurile au fost in forma BO-BO. Aceste locomotive au fost retrase din circulatie. Iata cateva poze cu astfel de locomotive electrice din seria 41: Pozele apartin membrilor lok4111, shadal, si Nikss, membri ai forumului ЛОКОМОТИВИ Форуми Inchei cu valoroasa poza de arhiva facuta in Gara Ruse (PYCE).
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 15:28, editata de 1 ori |
| | | 43.309
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 26/02/2010
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:11 | |
| une correction: serie 44 -vitesse maximale 130km/h serie 42,43,45 110km/h Nombre tota:l ~ 400 locomotives. Environ 200 en marche. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:20 | |
| - 43.309 a scris:
- une correction:
serie 44 -vitesse maximale 130km/h serie 42,43,45 110km/h Nombre tota:l ~ 400 locomotives. Environ 200 en marche. O corectie facuta de colegul nostru 43.309: Locomotivele din seria 44 circula cu viteza maxima de 130 km/h. Locomotivele seriilor 42, 43, 45 circula cu viteza de 11o km/h. Au fost aduse in Bulgaria circa 400 locomotive de aceste tipuri. Mai sunt in rulare circa 200 de bucati Skoda.
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Lun 01 Mar 2010, 16:29, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:39 | |
| Am circulat cu Transbalkanul prin Bulgaria. O Ludmila a preluat trenul din Giurgiu Nord pina la Ruse, apoi am circulat cu Skoda pina la Kulata.
pe traseu am vazut DA si LDH, dar nu am vazut EA, probabil sint alocate altor sectii. Ce am remarcat cind am stat la incrucisari: IDM misca mina in (sus jos) cu paleta paralel cu corpul la trecerea unui tren, ce inseamna acest gest?In semnalizarea din Romania nu exista?
De asemenea am vazut multe rame sovietice. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:41 | |
| LOCOMOTIVE ELECTRICE SERIA 42 -------------------------------------------- ELECTRIC Локомотив Серия 42 Locomotivele electrice din seria 42 Skoda au fost aduse in Bulgaria intre anii 1961-1965. Au fost aduse 120 de exemplare. In anul 1980, acestea au fost modernizate. Au doua boghiuri cu cate 3 osii CO-CO. Viteza maxima a acestor locomotive este de 110 km / h. http://www.railfaneurope.net/pix/bg/electric/42/42_0/Skoda%2BFaur-Poveljanovo.jpg http://www.railfaneurope.net/pix/bg/electric/46/208/BDZ_46-208%2B42-081.jpg |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:47 | |
| Dan, ce rame ai vazut, cumva modelul acesta??? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 15:51 | |
| |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 16:03 | |
| LOCOMOTIVE SERIA 43 ----------------------------- Локомотив Серия 43 Acestea sunt locomotive electrice Skoda aduse in Bulgaria intre anii 1970-1973. Viteza maxima este 110km/h. Schema osiilor la boghiuri este BO-BO. Au fost aduse 56 de bucati. http://bgphoto.net/photos/17386/o632885934770312500.jpg http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692100467500.jpg |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun 01 Mar 2010, 16:23 | |
| Iar acum ca am trecut la acest topic toate seriile locomotivelor electrice Skoda,voi scrie in ce an au fost aduse in Bulgaria si cate bucati au fost din fiecare serie:
LOCOMOTIVE SERIA 41: Au fost aduse 80 de bucati intre anii 1959-1962 LOCOMOTIVE SERIA 42: Au fost aduse 120 de bucati intre anii 1961-1965, fiind modernizate in anul 1980. LOCOMOTIVE SERIA 43: Au fost aduse 56 de bucati intre anii 1970-1973. LOCOMOTIVE SERIA 44 : Au fost aduse 100 de bucati intre anii 1973-1983. LOCOMOTIVE SERIA 45; Au fost aduse 56 de bucati intre anii 1983-1985. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin 05 Mar 2010, 21:18 | |
| RAME ELECTRICE SERIILE 32 SI 33 Ramele electrice ale seriilor 32 si 33 au fost construite in Riga,fosta Rusie (U.R.S.S.), actualmente Letonia. Automotoarele consta in 4 vagoane, doua cu motor cu cabine de condus, si doua atasari. Viteza acestor rame este de 130km/h. Din cate am inteles, ramele din seria 33 aduse prin anii '90 in Bulgaria , cam 12 la numar, au fost scoase din circulatie. In pozele de mai jos toate automotoarele sunt din seria 32, singurul din seria 33 este cel albastru.
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Sam 06 Mar 2010, 18:46, editata de 1 ori |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15310 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Sam 06 Mar 2010, 18:44 | |
| AUTOMOTOARE SERIA 30 ------------------------------------ АВТОМОБИЛНИ СЕРИЯ 30 In decembrie 2007, au inceput sa soseasaca in Bulgaria primele automotoare electrice din seria 30. Au fost puse in functiune pe 25 ianuarie 2008. Au fost aduse in numar de 25 de automotoare. Aceste automotoare apartin Companiei Siemens si sunt concepute sa circule pe distante scurte si medii. Trenurile sunt compuse din trei si patru vagoane. Aceste automotoare din seria 30 au inlocuit unele automotoare vechi din seria 32. Automotoarele sunt prevazute cu dispozitive pentru persoanele cu dizabilitati Pozele de mai jos apartin userului lok45111 de pe forumul Специализиран форум за железопътен подвижен състав Sunt prevazute sa circule cu o viteza de 140km/h. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria | |
| |
| | | | BDŽ-Bulgaria | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |