Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Metroul bucurestean

In jos 
+7
TVlad
Dr2005
Adrian78
Laurentiu Ciobanu
ldh80
riciu
Vitosa
11 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeVin 05 Apr 2024, 17:04

Au personal de ce nu ii autorizează?
De ce nu Rădoi că a ținut în spate sistemul ăla.de angajări pe baza de șpăgi de mii de euro și birourile.pline
de TESA care freacă duda
Zicea cineva că o caserita ia 6000 de lei
Cine i-a oprit sa nu scolarizeze
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20091
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24839
Data de inscriere : 17/08/2011

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeSam 06 Apr 2024, 13:02

Oricât l-aş înjura pe Drulă, nu pot să o fac pentru metrou. Rădoi urlă pentru că Drulă le-a dărmat şandramalele din staţiile de metrou. Mă uitam la un material dat la TV, se chinuia un tip să explice că ei nu au tichete de masă la peste 8000 lei, dar n-a ştiut să spună cu ce se ocupă.

Iar subvenţia Metrorexului, în ultimii 5 ani a ajuns de la 300 milioane lei la un miliard! Asta fără nicio îmbunătăţire vizibilă a calităţii serviciului!

Conducerea actuală a Metrorex nu vrea să deranjeze sindicatele, prin urmare:
- nu se cadastrează spaţiile eliberate de şandramalele sindicatului pentru a putea, apoi, fi reintroduse în circuitul comercial unde e posibil;
- fiecare staţie are cel puţin un casier pe fiecare intrare (unele au şi mai mulţi), deşi există automate de cartele peste tot... automate care, din 3 - 4 pe cap de staţie, e pus în funcţiune doar 1
- pe M5 circulă în continuare BM cu echipă completă (că nu există sistem de protecţie compatibil), în vreme ce pe M3 circulă IVA tot în echipă completă că aia e. Am propuse de multe ori Metrorex să inverseze aceste trenuri, pentru ca pe M3 să meargă BM în conducere simplificată... dar cică IVA au nevoie de verificări mai dese decât BM şi Depoul Valea Ialomiţei tot nu e gata, deci trebuie duse la Ciurel, numai că macazul de pe racordul M5 - M1/3 nu e centralizat şi se schimbă cu ranga. Nu se poate trimite o persoană să-l manipuleze o dată pe zi, pe motiv că procedura spune că n-au voie oameni în tunel cât e curent pe şina a treia;
- Metrorex refuză, în continuare, să îşi asume propriile nerealizări şi, după caz, să se apere corespunzător în instanţă; deşi Depoul Valea Ialomiţei nu e gata nici acum, WeBuild (ex-Astaldi) a câştigat un arbitraj de vreo 600 milioane lei ÎMPOTRIVA Metrorex. Adică tot Metrorex e bun de plată... şi acum cere suma asta de la bugetul de stat, suplimentar peste miliardul din subvenţie!!!!!!!!!
- pe toată reţeaua se plimbă BM şi CAF cu echipe complete de mecanici, pentru că Metrorex a făcut deja angajările şi pentru M6 (!). După aia şi-au dat seama că sunt prea mulţi, aşa că nu i-au mai autorizat mecanici de drum şi îi ţin ca ajutori;
- din TESA au mai plecat la pensie, iar sectorul cel mai important (cel de proiecte europene) a rămas în vreo 3 oameni; grosul de personal e prin depouri şi pe tot soiul de funcţii în legătură strict cu exploatarea; la ultima şedinţă pe tema M6, m-am luat cu mâinile de cap la ce am văzut acolo...
- casieriţa cred că ia în mână mai mult e 6000 lei Laughing

ldh80 a scris:
Însă chiar daca sa zicem făceai rost de o camera video înainte de 1989 nu cred că aveai voie atunci sa filmezi în incinta metroului!
Nici acum nu ai voie să filmezi sau să fotografiezi la metrou, dar paza închide ochii; în mod normal ar trebui să îţi şteargă filmarea şi să te escorteze afară din staţie.

Cât despre uşa de IVA, aici trebuie să fiu de acord cu Rădoi, e mai simplu şi mai util să apeşi semnalul de alarmă şi să anunţi mecanicul, decât să faci live pe TikTok.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18086
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23466
Data de inscriere : 05/10/2010

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeSam 06 Apr 2024, 13:28

Cred că câștigă la.8000 de lei o caserita da nu țin minte.sigur
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6347
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11482
Data de inscriere : 03/11/2010

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeSam 06 Apr 2024, 15:53

La metrou (că și la alte companii naționale) ar trebui redus la minimum necesar personalul TESA și administrativ, în special funcțiile de conducere - directori, șefi de servicii, șefi de birouri, etc! Aș lăsa la metrou , pe funcțiile de conducere, TESA și administrative, tot atâtea persoane câte erau și un 1989, pe aceste funcții!

Și inclusiv as fi de acord cu o anumită reducere a salariilor, sporurilor, etc pentru directori, șefi de servicii , șef de birouri, etc! De exemplul, pentru directorul general al Metrorex un salariu net de 10.000 Ron/luna ar fi cred suficient!

In schimb as fi de acord cu mărirea salariului personalului de execuție, care răspunde direct de siguranță circulației (IDM, mecanici, personal întreținerea linii, instalații SCB, IFTE, etc).

Numărul personalului operativ, de execuție, trebuie sa fie dimensionat astfel încât să se asigure programul normal de lucru (inclusiv în cazul unor concedii, îmbolnăviri, zile libere, etc) și să nu trebuiască efectuate ore suplimentare (peste programul de lucru)!

Subvenția oferita Metrorex trebuie sa acopere costurile de exploatare , în condițiile menținerii unor tarife cât mai mici posibile pentru călători!

În legătură cu acel macaz de pe linia de racord M1/3 cu M5: cum adică se schimba cu rangă ?! Nu are electromecanism de macaz ?! Adică oprește trenul de metrou înaintea acelui macaz, în tunel, se da jos mecanicul și schimbă manual macazul, cu rangă, că la tramvaie ?!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20091
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24839
Data de inscriere : 17/08/2011

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeSam 06 Apr 2024, 17:31

ldh80 a scris:
La metrou (că și la alte companii naționale) ar trebui redus la minimum necesar personalul TESA și administrativ, în special funcțiile de conducere - directori, șefi de servicii, șefi de birouri, etc! Aș lăsa la metrou , pe funcțiile de conducere, TESA și administrative, tot atâtea persoane câte erau și un 1989, pe aceste funcții
În 1989 erau 2 magistrale jumate de metrou, acum sunt 5...

Citat :
 În legătură cu acel macaz de pe linia de racord M1/3 cu M5: cum adică se schimba cu rangă ?! Nu are electromecanism de macaz ?! Adică oprește trenul de metrou înaintea acelui macaz, în tunel, se da jos mecanicul și schimbă manual macazul, cu rangă, că la tramvaie ?!
Se scoate de sub tensiune şina a treia în staţie la Eroilor, pe racord şi pe cele două tuneluri de M5, apoi se duce cineva şi îl manipulează. Degeaba are electromecanism, dacă nu a fost inclus în proiect şi nu e conectat la instalaţia de centralizare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 5000
Data de inscriere : 18/09/2011

Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitimeDum 07 Apr 2024, 12:36

ldh80- personalul de executie fara indoiala are raspundere, insa doar in patratica lui, termina tura dupa care merge acasa linistit. Un director are raspunderea tuturor salariatilor si integritatea patrimoniului. El raspunde de faptele de indisciplina a tuturor salariatilor, accidente de munca, furturi, mediu, accidente si incidente in circulatia trenurilor de metrou si multe altele, telefonul suna 24 /24. La director vin toate controalele statului ( ITM,ISU,AFER,MEDIU,MINISTER,POLITIE,ISCIR,CURTEA DE CONTURI, etc) care imposibil sa nu gaseasca nereguli,de multe ori se lasa cu amenzi.In conditiile astea de ce sa castige un director mai putin decat majoritatea salariatilor ??? Numarul angajatilor TESA este o alta discutie....
Sus In jos
Continut sponsorizat





Metroul bucurestean - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Metroul bucurestean   Metroul bucurestean - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Metroul bucurestean
Sus 
Pagina 8 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: