| | Reconstrucție pod Ploiești Sud | |
|
+15ciprian71 DUAL alliens Dr2005 Adrian78 Vitosa IonutCFR2009 Theo A. Luca tgv AndreiCFRbv dan tm marius664 MariusM Katalyn mielutu zburator 19 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 2924 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Lun 24 Dec 2018, 15:26 | |
| Se poate scoate mai putin de 42 min daca sunt portiuni unde se merge cu 130-140 . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Lun 24 Dec 2018, 16:39 | |
| Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3916 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Lun 24 Dec 2018, 20:19 | |
| - Vitosa a scris:
- Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.
De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18070 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23446 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Lun 24 Dec 2018, 21:27 | |
| - Luca tgv a scris:
- Vitosa a scris:
- Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.
De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului De parca nu știi cum se.gandeste la. CFR când era și Dacia și Ister cu GM aveau trase de 140 Orăștie Alba Iulia când teoretic GM îs cam toate clasa 65 limitate la 100 km/h |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mar 25 Dec 2018, 02:17 | |
| - Luca tgv a scris:
- Vitosa a scris:
- Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.
De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului Păi ce e cu etajate e limitat oricum la 120, ce nu e cu etajate e tras de EA (din lipsă de EA-1), iar ce e Regio e cu 100... e cutuma aia că rangul 4 merge cu 80% procent de masă frânată indiferent de compunere, chiar dacă R-urile care nu-s cu etajate sunt cu 21-80 care duc şi 160 la oră (bine, e neeconomic să mergi cu 140 şi să opreşti din 5 în 5 km, dar măcar cu 120 ar putea merge unele trenuri). _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 28 Reputatie : 6790 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mar 25 Dec 2018, 13:30 | |
| Linie proiectată și construită pentru 160 km/h, limitată la 140 din dracu știe ce motive, trenuri majoritar trasate cu 120 km/h, timpii reali de mers se țin cu 100 km/h (pentru că au fost gândiți așa în ideea că prea puține mașini mai pot 120 km/h) iar timpii de 100 se țin și cu 80 km/h. În Slovenia, dacă viteza maximă e 75 km/h, cu 75 se merge. Dacă e 120, cu 120 se merge (dacă e întârziat trenul, te lipește de scaun la demaraj; au probabil recompense financiare pentru mecanicii care recuperează). Acolo timpii nu permit dormitul cu trenul pe linie... 7 minute de întârziere le-am recuperat în 190 de km. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 16:51 | |
| Linia a fost construită pentru 140 de la bun început. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 19:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Luca tgv a scris:
De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului Păi ce e cu etajate e limitat oricum la 120, ce nu e cu etajate e tras de EA (din lipsă de EA-1), iar ce e Regio e cu 100... e cutuma aia că rangul 4 merge cu 80% procent de masă frânată indiferent de compunere, chiar dacă R-urile care nu-s cu etajate sunt cu 21-80 care duc şi 160 la oră (bine, e neeconomic să mergi cu 140 şi să opreşti din 5 în 5 km, dar măcar cu 120 ar putea merge unele trenuri). Vezi că sunt și trenuri de rang R trasate cu 120 km/h și au opriri destul de dese (3001, 3003, și multe altele). Pe magistrale (și nu numai) trenurile de 100 km/h pot avea la tracțiune, roată, sau la urma trenului și locomotive de tip 060DA, DHC/D/E. Parte din locomotivele de tip EA1 sunt limitate sub 160 km/h (cauze de natură tehnică), dar cu toate astea încă sunt destule ce dezvoltă 160 km/h. Apoi mai sunt și trenurile alea ce circulă cu dublă tracțiune sau după caz cu locomotivă la roată în stare inactivă, V max 120 km/h conform instrucției de remorcare și frânare. Neeconomic e și faptul că Statul plătește o gălăgie de bani și trântorilor din minister (chiar dacă 'e' sub 50 persoane) sau armatei de TESA de prin Regionale depouri și revizii de vagoane. Dar fiecare vedem lucrurile din alte prisme...
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 26 Dec 2018, 19:44, editata de 1 ori |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5234 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 19:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Linia a fost construită pentru 140 de la bun început.
asta de unde ai scos-o? ca erau peste tot anunturi in timpul lucrarilor ca se va circula cu 160 km/h. cand Nastase 4 case a facut cursa inaugurala a zis clar ca se va circula cu 160 km/h....in mod sigur linia a fost proiectata pentru 160 km/h, poate sistemul de smenalizare nu era, dar poate se va introducepana la urma ERTMS/ETCS si se rezolva....oricum in lcoul europenilor eu as cere banii inapoi, s-au dat pentru ceva si a iesit altceva mai prost |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 19:46 | |
| Păi el de unde să știe? Ce mai aude și vede și el pe ici pe colo. În ministerul ăla habarnismul e la el acasă. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 19:50 | |
| - alliens a scris:
- poate sistemul de smenalizare nu era
Acelaşi sistem de semnalizare e şi pe M800, unde se circulă bine mersi cu 160. O să caut prin arhive să văd dacă găsesc proiectul. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13902 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Mier 26 Dec 2018, 19:56 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13080 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Joi 27 Dec 2018, 00:37 | |
| @ Vitosa.Se circula si cu EA la coada,chiar daca nu e "instructional" @Dr2005. Stai linistit. Toate liniile trebuie sa indeplineasca 88-92% din traseu viteza de 160 de km/H. Ca e o limitare datorita semnalizarii,e alta mancare de peste.Tot ce a fost facut pe bani europeni, indeplineste regula de sus. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20075 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24819 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Joi 27 Dec 2018, 10:18 | |
| - DUAL a scris:
- @Dr2005. Stai linistit. Toate liniile trebuie sa indeplineasca 88-92% din traseu viteza de 160 de km/H.
Nu există niciun act normativ european care să impună o viteză pe o anumită lungime. Acei 160 km/h sunt doar parte a unei recomandări, pe care cineva a luat-o ca lege. Singura cerinţă e să se poată circula cu 100 km/h cu trenul de marfă, prevăzută la Art. 39 alin (2) lit. (ii): "liniile aferente transportului de mărfuri din cadrul rețelei centrale, astfel cum sunt menționate în anexa I: o sarcină pe osie de cel puțin 22,5 t, o viteză de croazieră de 100 km/h și posibilitatea de a exploata trenuri cu o lungime de 740 m" În rest: ,,(2) Liniile feroviare sunt de următoarele tipuri: (a) linii feroviare pentru transport de mare viteză, care sunt: (i) linii special construite pentru transportul de mare viteză, echipate pentru viteze mai mari sau egale cu 250 km/h; (ii) linii convenționale special modernizate, echipate pentru viteze de ordinul a 200 km/h; (iii) linii special modernizate pentru mare viteză, care au caracteristici speciale din cauza constrângerilor de ordin topografic, de relief sau de sistematizare urbană și pe care viteza trebuie adaptată fiecărui caz în parte. Această categorie include și liniile de interconectare între rețelele de mare viteză și cele convenționale, liniile din gări, liniile de acces către terminale, depouri, etc. pe care materialul rulant „de mare viteză” circulă cu viteza convențională; (b) linii feroviare pentru transport convențional." Aşa zice Regulamentul 1315/2015. Nu zice nicăieri că trebuie să ai viteza de 160 sau 159 sau 161 km/h. Iar relieful oricum nu ajută întotdeauna, tocmai de asta ,,Fără a aduce atingere Directivei 2008/57/CE, la solicitarea unui stat membru, în ceea ce privește infrastructura de transport feroviar, Comisia poate acorda derogări, în cazurile justificate în mod corespunzător, în ceea ce privește lungimea trenului, ERTMS, sarcina pe osie, electrificarea și viteza de croazieră." Prin urmare, toate proiectele sunt perfect acoperite de legislaţia UE, inclusiv viitoarea modernizare de pe Predeal - Braşov, unde probabil se va menţine traseul actual, care nu permite mai mult de 80 km/h, poate 90 km/h cu indulgenţă. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13080 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud Joi 27 Dec 2018, 10:48 | |
| Nu este o lege.Dar s-ar putea sa nu iti aprobe proiectul UE daca nu ti cont de recomandare. Pana la urma, daca tot primesti banii de reconstructie de ce sa nu faci lucrul cum trebuie si sa lucrezi romaneste?
Noroc ca ne baga aceste reglementari pe gat, ca altfel nu am misca noi nimic din proprie initiativa. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud | |
| |
| | | | Reconstrucție pod Ploiești Sud | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |