Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Reconstrucție pod Ploiești Sud

In jos 
+15
ciprian71
DUAL
alliens
Dr2005
Adrian78
Vitosa
IonutCFR2009
Theo A.
Luca tgv
AndreiCFRbv
dan tm
marius664
MariusM
Katalyn
mielutu zburator
19 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
Theo A.




Numarul mesajelor : 206
Reputatie : 2924
Data de inscriere : 30/11/2016

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 15:26

Se poate scoate mai putin de 42 min daca sunt portiuni unde se merge cu 130-140 .
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 16:39

Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3916
Data de inscriere : 06/06/2014

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 20:19

Vitosa a scris:
Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.

De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeLun 24 Dec 2018, 21:27

Luca tgv a scris:
Vitosa a scris:
Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.

De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului

De parca nu știi cum se.gandeste la. CFR când era și Dacia și Ister cu GM aveau trase de 140 Orăștie Alba Iulia când teoretic GM îs cam toate clasa 65 limitate la 100 km/h
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Dec 2018, 02:17

Luca tgv a scris:
Vitosa a scris:
Da, dar foarte puține trenuri sunt trasate cu 140 km/h, deși materialul rulant permite altele sunt cauzele de le lasă cu 120.

De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului
Păi ce e cu etajate e limitat oricum la 120, ce nu e cu etajate e tras de EA (din lipsă de EA-1), iar ce e Regio e cu 100... e cutuma aia că rangul 4 merge cu 80% procent de masă frânată indiferent de compunere, chiar dacă R-urile care nu-s cu etajate sunt cu 21-80 care duc şi 160 la oră (bine, e neeconomic să mergi cu 140 şi să opreşti din 5 în 5 km, dar măcar cu 120 ar putea merge unele trenuri).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 28
Reputatie : 6790
Data de inscriere : 07/09/2014

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Dec 2018, 13:30

Linie proiectată și construită pentru 160 km/h, limitată la 140 din dracu știe ce motive, trenuri majoritar trasate cu 120 km/h, timpii reali de mers se țin cu 100 km/h (pentru că au fost gândiți așa în ideea că prea puține mașini mai pot 120 km/h) iar timpii de 100 se țin și cu 80 km/h.
În Slovenia, dacă viteza maximă e 75 km/h, cu 75 se merge. Dacă e 120, cu 120 se merge (dacă e întârziat trenul, te lipește de scaun la demaraj; au probabil recompense financiare pentru mecanicii care recuperează). Acolo timpii nu permit dormitul cu trenul pe linie... 7 minute de întârziere le-am recuperat în 190 de km.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 16:51

Linia a fost construită pentru 140 de la bun început.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 19:03

Dr2005 a scris:
Luca tgv a scris:


De ce traseaza majoritatea trenurilor cu 120 si pe Sud si pe Vest? In CFR parca totul e impotriva calatorului
Păi ce e cu etajate e limitat oricum la 120, ce nu e cu etajate e tras de EA (din lipsă de EA-1), iar ce e Regio e cu 100... e cutuma aia că rangul 4 merge cu 80% procent de masă frânată indiferent de compunere, chiar dacă R-urile care nu-s cu etajate sunt cu 21-80 care duc şi 160 la oră (bine, e neeconomic să mergi cu 140 şi să opreşti din 5 în 5 km, dar măcar cu 120 ar putea merge unele trenuri).
Vezi că sunt și trenuri de rang R trasate cu 120 km/h și au opriri destul de dese (3001, 3003, și multe altele). Pe magistrale (și nu numai) trenurile de 100 km/h pot avea la tracțiune, roată, sau la urma trenului și locomotive de tip 060DA, DHC/D/E.  Parte din locomotivele de tip EA1 sunt limitate sub 160 km/h (cauze de natură tehnică), dar cu toate astea încă sunt destule ce dezvoltă 160 km/h. Apoi mai sunt și trenurile alea ce circulă cu dublă tracțiune sau după caz cu locomotivă la roată în stare inactivă, V max 120 km/h conform instrucției de remorcare și frânare.
Neeconomic  e și faptul că Statul plătește o gălăgie de bani și trântorilor din minister (chiar dacă 'e' sub 50 persoane) sau armatei de TESA de prin Regionale depouri și revizii de vagoane. Dar fiecare vedem lucrurile din alte prisme...


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 26 Dec 2018, 19:44, editata de 1 ori
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5234
Data de inscriere : 27/06/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 19:44

Dr2005 a scris:
Linia a fost construită pentru 140 de la bun început.
asta de unde ai scos-o? ca erau peste tot anunturi in timpul lucrarilor ca se va circula cu 160 km/h. cand Nastase 4 case a facut cursa inaugurala a zis clar ca se va circula cu 160 km/h....in mod sigur linia a fost proiectata pentru 160 km/h, poate sistemul de smenalizare nu era, dar poate se va introducepana la urma ERTMS/ETCS si se rezolva....oricum in lcoul europenilor eu as cere banii inapoi, s-au dat pentru ceva si a iesit altceva mai prost
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 19:46

Păi el de unde să știe? Ce mai aude și vede și el pe ici pe colo. În ministerul ăla habarnismul e la el acasă.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 19:50

alliens a scris:
poate sistemul de smenalizare nu era
Acelaşi sistem de semnalizare e şi pe M800, unde se circulă bine mersi cu 160. O să caut prin arhive să văd dacă găsesc proiectul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Dec 2018, 19:56

Chiar te rugăm.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13080
Data de inscriere : 05/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2018, 00:37

@ Vitosa.Se circula si cu EA la coada,chiar daca nu e "instructional"
@Dr2005. Stai linistit. Toate liniile trebuie sa indeplineasca 88-92% din traseu viteza de 160 de km/H.
Ca e o limitare datorita semnalizarii,e alta mancare de peste.Tot ce a fost facut pe bani europeni, indeplineste regula de sus.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2018, 10:18

DUAL a scris:
@Dr2005. Stai linistit. Toate liniile trebuie sa indeplineasca 88-92% din traseu viteza de 160 de km/H.
Nu există niciun act normativ european care să impună o viteză pe o anumită lungime. Acei 160 km/h sunt doar parte a unei recomandări, pe care cineva a luat-o ca lege. Singura cerinţă e să se poată circula cu 100 km/h cu trenul de marfă, prevăzută la Art. 39 alin (2) lit. (ii): "liniile aferente transportului de mărfuri din cadrul rețelei centrale, astfel cum sunt menționate în anexa I: o sarcină pe osie de cel puțin 22,5 t, o viteză de croazieră de 100 km/h și posibilitatea de a exploata trenuri cu o lungime de 740 m"
În rest:
,,(2) Liniile feroviare sunt de următoarele tipuri:
(a) linii feroviare pentru transport de mare viteză, care sunt:
(i) linii special construite pentru transportul de mare viteză, echipate pentru viteze mai mari sau egale cu 250 km/h;
(ii) linii convenționale special modernizate, echipate pentru viteze de ordinul a 200 km/h;
(iii) linii special modernizate pentru mare viteză, care au caracteristici speciale din cauza constrângerilor de ordin topografic, de relief sau de sistematizare urbană și pe care viteza trebuie adaptată fiecărui caz în parte. Această categorie include și liniile de interconectare între rețelele de mare viteză și cele convenționale, liniile din gări, liniile de acces către terminale, depouri, etc. pe care materialul rulant „de mare viteză” circulă cu viteza convențională;
(b) linii feroviare pentru transport convențional."
Aşa zice Regulamentul 1315/2015. Nu zice nicăieri că trebuie să ai viteza de 160 sau 159 sau 161 km/h. Iar relieful oricum nu ajută întotdeauna, tocmai de asta ,,Fără a aduce atingere Directivei 2008/57/CE, la solicitarea unui stat membru, în ceea ce privește infrastructura de transport feroviar, Comisia poate acorda derogări, în cazurile justificate în mod corespunzător, în ceea ce privește lungimea trenului, ERTMS, sarcina pe osie, electrificarea și viteza de croazieră." Prin urmare, toate proiectele sunt perfect acoperite de legislaţia UE, inclusiv viitoarea modernizare de pe Predeal - Braşov, unde probabil se va menţine traseul actual, care nu permite mai mult de 80 km/h, poate 90 km/h cu indulgenţă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13080
Data de inscriere : 05/01/2011

Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2018, 10:48

Nu este o lege.Dar s-ar putea sa nu iti aprobe proiectul UE daca nu ti cont de recomandare.
Pana la urma, daca tot primesti banii de reconstructie de ce sa nu faci lucrul cum trebuie si sa lucrezi romaneste?

Noroc ca ne baga aceste reglementari pe gat, ca altfel nu am misca noi nimic din proprie initiativa.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Reconstrucție pod Ploiești Sud   Reconstrucție pod Ploiești Sud - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Reconstrucție pod Ploiești Sud
Sus 
Pagina 2 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CATEVA CUVINTE DESPRE NOI.... O SCURTA DESCRIERE
» Poze trenuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: