Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante

In jos 
+7
Vale_ntin
Adrian78
AeroX
neluadi
ciprian71
Dr2005
Luna
11 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23459
Data de inscriere : 05/10/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeMier 25 Noi 2020, 21:26

Acuma nici nu poti obliga studentul sa mearga cu regio dar cum am zis si mai in trecut si colegul mai sus ar trebui la trenurile IR o reducere de 50% pentru ei
La noi mai trebuie reasezat mersul si opririle sunt personale de 100-200 de km doar ca asa circulau acum 30 de ani ca erau navetisti care faceau si 100 de km naveta cand in realitate nu cred ca se merge pe distante mai mari de 40-50 de km. In locul lor ar trebui venit cu un tren REX cu mai puține opriri si IR sa ramana trenuri cu puține opriri..Sunt stati care nu genereaza opriri sunt in care coboara sau urca impegatii sunt halte care au numai calatori la 6 dimineata si la ora 16 dar la noi CFR face copy paste an de an fara sa tin cint de mutarile demografice care au aparut fata de acum 20 de ani
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12901
Data de inscriere : 06/04/2012

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeMier 25 Noi 2020, 21:44

Adrian78 a scris:
Acuma nici nu poti obliga studentul sa mearga cu regio

O zici de parca ar fi o pedeapsa. Smile) Cand eram eu student, de la Sibiu la Valcea, de exemplu, nu mergeam cu Acceleratul, tocmai ca sa economisesc niste bani. De multe ori aveam noroc, nu mergeam singur. Iar timpii sunt similari.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeMier 25 Noi 2020, 23:21

Eu nu fac atacuri la persoană, întotdeauna am atacat ideile, nu oamenii, iar ideile tale denotă fix ce am spus.
Coreea de Nord chiar a avut ceva cu studenţii acum vreo câţiva ani: https://ziare.com/international/coreea-de-nord/coreea-de-nord-inchide-universitatile-zece-luni-si-ii-trimite-pe-studenti-la-camp-1104506
Evident că studenţii ăia nu au mai beneficiat de nimic, că i-a trimis Kim la câmp.

Apropo de cămine, că văd că s-au adus în discuţie. Într-adevăr, sunt jalnice cele mai multe. Dar la fel de adevărat e că Regia e plină cu studenţi din Ploieşti, Urziceni, Titu şi alte localităţi aflate la distanţe de 50-60 km de Bucureşti. Care studenţi acum pot naveta cu IR-ul, de fapt din Ploieşti la Poli ajungi mai repede decât ajunge un student din Titan sau, mai rău, din vreun sat de pe lângă Bucureşti. Astea sunt paradoxurile transportului din zona Bucureştiului...

Adirmvl a scris:
si, din nou, taxarea e furt.
Deşi nu îmi place să comentez aberaţii, sintagma asta e o aberaţie. Dacă taxarea e furt, atunci te rog să mergi la Trezoreria Statului şi să depui acolo contravaloarea următoarelor: spitalizarea mamei tale când te-a născut, toate intervenţiile medicale suferite în sistemul de stat, inclusiv reţetele gratuite/compensate, scutirile medicale pentru şcoală, diversele avize medicale obţinute ulterior, toate reducerile de transport sau la alte servicii de care ai beneficiat, contravaloarea utilizării drumurilor şi trotuarelor, inclsuiv ca pieton (că statul a plătit pentru asfaltul ăla, aşa prost cum e), contravaloarea racordării la utilităţile publice, contravaloarea tuturor unităţilor de învăţământ în care ai studiat, de la creşă până la şcoala doctorală. Că taxarea e furt, toate astea sunt din banii noştrii şi eu nu vreau ca impozitele mele să îţi plătească ţie servicii sociale, medicale sau educaţionale. Fiecare pentru el, ca în SUA!
A... parcă România comunistă nu avea niciun impozit. Probabil Coreea de Nord nu are nici ea.

Adirmvl a scris:
Dar tarile bogate iau ce le lipseste din tari ca Romania. Sau nu stiai asta?
Suntem în UE, asta e o condiţie de aderare la UE - mobilitatea forţei de muncă. Tot pe principiul ăsta au plecat unii colegi de forum la muncă prin afară şi tot pe principiul ăsta pot veni alţi europeni la muncă la noi. A, că patronul român vrea sclavi pe plantaţie, nu angajaţi, e altă mâncare de peşte şi nu are legătură cu UE în general.

Adirmvl a scris:
UBB-ul are de vreo doua ori mai multi studenti ca Universitatea Tehnica din Cluj. Trebuie sa asiguram camine, burse, transport moca pentru studentii la specializari precum PR, marketing, studii iudaice/americane/europene, antropologie, asistenta sociala, istoria artei si alte caterinci de genul asta. Poti sa lamuresti cum e aici cu inaltele calificari si la ce folosesc ele?
De acord, dar asta nu e vina CFR Călători sau a Ministerului Transporturilor. Asta e vina Ministerului Educaţiei că permite atâtea specializări fără viitor, chipurile pe altarul independenţei universitare. Dar asta nu înseamnă că studenţii la noi trebuie să fie ca ăia din SUA - adică să plătească ratele la împrumutul de studii până ies la pensie. Că taxarea e furt şi totul trebuie plătit, nu? Pe de altă parte, tot pe principiul cu ,,totul trebuie plătit" ar trebui să fii de acord că eu dacă vreau mâine să studiez antropologia populaţiilor din Cucuieţii de Deal şi dau banu', facultate ar trebui să mă accepte, că doar am plătit, nu? Deci iar nu e bine.

Adirmvl a scris:
Incasarile de amenzi, opritul tigarilor in vama, etc, cred ca esti naiv daca ai impresia ca se va rezolva vreodata prin "inasprirea legislatiei".
Asta se rezolvă prin aplicarea legislaţiei, nu e nevoie de înăsprire. Sau dacă taxarea e furt, atunci şi vămuirea e tot furt?


Adirmvl a scris:
nu sint
Se scrie ,,nu sunt".

UE ne-a dat stabilitate, securitate, liberate de mişcare şi de muncă, ne-a dat un set de standarde oarecum uniforme şi, în continuare, ne dă mai mulţi bani decât îi dăm noi anual. Ne-a mai adus şi stabilitate economică, ne-a impus practic să respectăm drepturile omului şi libertatea presei, ne-a recunoscut şi universităţile (inclusiv alea de nu-ţi plac ţie) în Europa... dacă vrei să vezi cum ar fi arătat România fără UE, fă o călătorie în Ucraina. Bagă taxa de fraier în vamă să nu te scoată ăia beat la volan cu etilotestul măsluit şi să nu te ţină în vamă şi mergi spre interiorul ţării. Fix aşa ar fi arătat România dacă nu intra în UE. Bine, poate fără armată de ocupaţie rusească, deşi dacă nu intra nici Ungaria în UE aveam toate şansele să ne trezim cu un mini-Nagorno-Karabah în Harghita şi Covasna.
Cum România e în UE şi tendiţele UE merg spre subvenţionarea cât mai mult a studenţilor, inclusiv a transportului (în Slovacia e la fel ca la noi, în Cehia e reducere 90%, în Danemarca e gratis, în Franţa e un abonament de 60 euro pe an care dă călătorii nelimitate la TGV ş.a.), nu văd niciun motiv pentru care studenţii români nu ar trebui să aibă gratuitate cel puţin la clasa a doua, la toate rangurile de tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeMier 25 Noi 2020, 23:25

marius664 a scris:
Dragos si tu ai fost student si ai dus-o bine si fara gratuitatea asta, care a fost data politic sa recunoastem...
Am dus-o foarte bine, nici măcar nu aveam bani să folosesc cupoanele alea. M-am dus la Cluj cu personalul de 2 ori, câte 13 ore pe sens, cu nopţi nedormite şi aţipit iepureşte să nu mă fure ,,fauna" care urca sau cobora în staţii precum Racoş. Am mers la Sibiu cu schimbare la Braşov şi aşteptare până la 2 noaptea, că nu aveam bani de Dacos... foarte bine am dus-o, mai ales în epoca Boc (regulile forumului mă împiedică să îmi expun părerea despre boc).
Norocul meu că m-am născut în Bucureşti şi nu a trebuit să stau în cămin. Bine, oricum nu şi-ar fi permis ai mei să mă ţină la facultate în alt oraş.
Deci da, mă bucur enorm pentru studenţii de azi şi susţin - şi voi susţine mereu - orice măsură cât de mică în sprijinul lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 44
Reputatie : 3458
Data de inscriere : 13/01/2016

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeMier 25 Noi 2020, 23:38

Este atac la persoana! Rog un alt admin sau moderator sa ia atitudine si sa aplice regulamentul si pentru DR2005.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8221
Data de inscriere : 16/01/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 09:29

Ca tot a venit vorba de celebrii studenti: pe vremea mea aveam doar o reducere de 50% din pretul biletului de personal. Suplimentul de viteza si locul se plateau separat, integral. Nici o calatorie gratis. Presupun ca era vorba si de colegii care nu erau din Bucuresti, eu stiu doar cum plateam eu. Biletele erau suficient de ieftine cit sa nu aiba prea mare importanta ca nu era gratuit.

La RATB la fel, reducere, nu gratuitate. Si totul intr-o perioada mult mai nenorocita decit a lui Boc.

Am spus si repet: povestea cu hoardele de studenti beneficiari de plimbari gratis pe banii mei, din cauza carora eu platesc inca o data un loc mai scump in picioare, m-a facut sa nu mai calatoresc cu trenul. Din 2015 pina azi am efectuat mai putin de o calatorie pe an.

PS: studentii de azi nu mai sint ce erau. Nivelul de trai a crescut considerabil din anii '90 asa incit acum printre stagiarii care vin la noi la serviciu, colegi de breasla tineri, mai gasesti si proprietari de VW Tiguan sau alte Jaguaruri asemanatoare. La noi in serie era un singur tip, mare smecher din Pantelimon colt cu Salajean, nu stiu ce afaceri invirtea dar avea ...Cielo Smile
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8108
Data de inscriere : 18/03/2011

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 13:05

Cu privire la gratuitate pentru anumite categorii, voua va scapa ceva: serviciul de transport feroviar de calatori e de o calitate atat de proasta pe unele rute incat nici macar gratis nu atrage suficienti calatori! Daca gratuitatea nu ar fi o gramada de alte trenuri ce sunt la limita cu privire la nr de calatori ar fi acum anulate.

Pur si simplu pentru a mai fi calatori la nivelul cum au fost acum ar trebui platiti oamenii sa mearga cu trenul sau interzis transportul auto - ambele sunt utopii, nu se pot aplica. Gratis pentru intreaga populatie sa fie trenul ca in Luxemburg si tot nu ar mai fi prea multi calatori. Transportul feroviar pur si simplu nu mai are cerere in conditiile actuale atat de confort cat si de mers prost.

Da, stiu ca pe Bucuresti - Constanta in sezonul estival si pe Bucuresti - Brasov intreg anul sunt calatori destui, la fel si pe alte 2-3 rute, dar in rest greoi. Trenurile din Romania nu se reduc la atat! Sa nu mai zic ca si pe Bucuresti-Constanta daca nu ar fi gratis o parte din studenti ar fi pierduti, nu ar mai merge cu trenul din cauza ca nu e nici un tren timp de ore intregi desi cerere ar fi - magistrala reabilitata dar cu mers (prea) prost. Pe restul rutelor nu din cauza nr prea mare de calatori se anuleaza trenuri si nu din cauza aia circula o gramada de vagoane goale.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23459
Data de inscriere : 05/10/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 13:25

Calatorii au plecat de la tren din cauza cresterii tarifelor cele din 2010-2011 care au fost aberante undeva la 30% apoi din cauza vitezei/conditiilor si ultimul motiv lipsa legaturiilor trenuri puse la distanta de 15 min si urmatorul la o distanta de 6 ore
Totusi sa ne uitam la. Slovacia au gratuitate la studenti au trenuri IC nesubventionate de 10 vagoane si viteza si conditii foarte bune

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Fb_img83
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 15:02

Salariul mediu s-a dublat din 2011 până în prezent - https://insse.ro/cms/ro/content/c%C3%A2%C8%99tiguri-salariale-din-1938-serie-anual%C4%83-0
Tarifele la tren au rămas la fel, cu o rotunjire de câţiva bani în 2013 şi sunt cam la acelaşi nivel cu cele din Slovacia. Bilete mai ieftine decât în România mai găseşti doar în Bulgaria.

Viteză... hmm... Bratislava - Zilinia 203 km 2h27 min, Bratislava - Kosice 445 km 5h40min - 6h30min în funcţie de tren. Această ultimă rută costă 18,64 euro pentru a fi parcursă cap-coadă cu orice tren.
Pentru comparaţie - Bucureşti-Suceava, 5h55min - 6h26min, 90,8 lei (18,63 euro cf. Google), deci tot dracul ăla. Bine, slovacii au trenuri din 2 în 2 ore pe ruta Bratislava - Kosice, nu 2 trenuri dimineaţa, unul după-amiaza şi 2 noaptea cum avem noi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8221
Data de inscriere : 16/01/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 15:08

Conditiile sint proaste fix pentru ca e "gratis" pentru prea multi. Am pus intre ghilimele pentru ca de fapt nu e nimic gratis pe lumea asta, cineva trebuie sa plateasca. Sa spunem atunci "platit de altii" prin realocarea rodului muncii unora in favoarea altora.

In alte tari e o chestiune de timp pina sa se ajunga la mizeria de la noi cu aceste gratuitati. Conteaza de unde incepi sa decazi, noi eram deja aproape de pragul de jos.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23459
Data de inscriere : 05/10/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 15:37

Dr2005 a scris:
Salariul mediu s-a dublat din 2011 până în prezent - https://insse.ro/cms/ro/content/c%C3%A2%C8%99tiguri-salariale-din-1938-serie-anual%C4%83-0
Tarifele la tren au rămas la fel, cu o rotunjire de câţiva bani în 2013 şi sunt cam la acelaşi nivel cu cele din Slovacia. Bilete mai ieftine decât în România mai găseşti doar în Bulgaria.

Viteză... hmm... Bratislava - Zilinia 203 km 2h27 min, Bratislava - Kosice 445 km 5h40min - 6h30min în funcţie de tren. Această ultimă rută costă 18,64 euro pentru a fi parcursă cap-coadă cu orice tren.
Pentru comparaţie - Bucureşti-Suceava, 5h55min - 6h26min, 90,8 lei (18,63 euro cf. Google), deci tot dracul ăla. Bine, slovacii au trenuri din 2 în 2 ore pe ruta Bratislava - Kosice, nu 2 trenuri dimineaţa, unul după-amiaza şi 2 noaptea cum avem noi.

Da ai uitat sa specificii ca in 2010-2011 cresterea aia de 30% a venit peste niste scaderi de salarii de 25%. Ca după s-au marit salariile este altceva dar inca preturile la trenurile IR sunt foarte scumpe.
Apropo in Slovacia salariu minim e 450 de euro iar mediu 1000 de euro si probabil nu influentat de bugetari cum este la noi

Apropo am gasit Bratislava Kosice IC 4h40min
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20086
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24834
Data de inscriere : 17/08/2011

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 16:00

TVlad a scris:
Conditiile sint proaste fix pentru ca e "gratis" pentru prea multi.
Condiţiile sunt la fel sau mai bune ca în Slovacia, diferenţa între ei şi noi e fix numărul de trenuri mai mare şi mersul cadenţat, adică predictibilitatea serviciului. Altfel, Slovacia e plină de Y-uri şi BZMot-uri cu banchete de muşama, fără climatizare, fără prize. Dar au trenuri multe şi călătorii nu trebuie să îşi planifice cu o săptămâna înainte un drum, se duc la gară de unde ştiu că în maxim 2 ore au un tren pe relaţia pe care au nevoie.
Şi mai putem găsi şi alte asemănări între Slovacia şi România (şi nu doar faptul că are singura capitală europeană, în afară de România, în care se parchează maşini pe trotuare într-o veselie), de exemplu Slovacii se duc la muncă în Austria şi Cehia vecine (românii sunt ceva mai ghinionişti, Italia şi Spania sunt mai departe), ambele ţări au fost sub Cortina de Fier... Faptul că sunt aproape (geografic) de Occident, că au trecut la euro şi că, în istoria lor au fost 500 de ani ocupaţi de unguri, apoi încă o dată pe atât de habsburgi şi nu de turci şi de ruşi le dă un avantaj în faţa noastră, dar nu cu mult mai mare.

TVlad a scris:
In alte tari e o chestiune de timp pina sa se ajunga la mizeria de la noi cu aceste gratuitati. Conteaza de unde incepi sa decazi, noi eram deja aproape de pragul de jos.
UE în sine are o politică de stânga, iar facilităţile sunt o măsură de stânga. La polul opus e SUA, unde totul trebuie achitat cash (sau cu cardul), nu există pensie de stat, nu există sistem public de asigurări de sănătate, concedii obligatorii, concedii medicale şi, evident, nu există nici facilităţi pentru elevi, studenţi, pensionari, persoane cu handicap ş.a. decât la nivel local, unde primăriile au decis asta. De aia în SUA ai pe unii din cei mai bogăţi oameni din lume, ai şi Silicon Valley (unde se face muncă cu valoare adăugată extrem de mare), ai Hollywood (unde se învârt bani cu lopata), dar ai şi aproape jumătate din ţară trăind de pe o zi pe alta, pentru că oamenii nu-şi permit o educaţie peste nivelul celei de liceu de provincie, deci nu pot evada din sat sau ghetou. Mie unul nu-mi place modelul american.
Impactul economi al gratuităţilor e ridicol de mic raportat la alte cheltuieli (pe an se cheltuie vreo 350 mil. lei pe deconturi, în vreme ce pensiile speciale depăşesc 1 miliard de lei PE LUNĂ), iar efectul e pozitiv şi pentru student, dar şi pentru OTF, care primeşte indirect o subvenţie în plus.

Adrian78 a scris:
Da ai uitat sa specificii ca in 2010-2011 cresterea aia de 30% a venit peste niste scaderi de salarii de 25%.
Din acelaşi link pe care ţi l-am indicat prima dată se observă că salariul mediu în perioada 2008-2011 a fost relativ constant (de fapt a crescut anual cu câţiva lei).
Cine-l influenţează... statul ar trebui să fie un etalon de bune practici în domeniul salarizării. Numai că sectorul privat caută mereu sclavi pe plantaţie şi profituri cu 2 cifre. Singura vină a statului e că refuză să urce salariul minim, cunoscând tendinţa vătafilor patronilor români de a reflecta majorarea salariilor în tarifele produselor şi serviciilor, cauzând inflaţie (pe care nu ne-o permitem în vremurile astea de pandemie).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23459
Data de inscriere : 05/10/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 16:42

Si ca patron sa platesti atatea taxe pentru un salariu nu este asa usor. Mai bine statul ar reduce taxele pe munca si ar impozita propietatiile
Hai sa ne uitam la salariile de la stat unde in primarii iau 37 de mil un sofer afica 3 salarii minime
Statul creste salariul minim pentru ca ii se intorc taxe mai mari la fiecare majorare cate 1 mld de lei nu de mila salariatiilor din privat
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8221
Data de inscriere : 16/01/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 17:28

Intr-un stat care se abtine de la interventii pe piata si care are putini angajati, asa numitul stat minimal, inflatia nu poate fi cauzata de patronul hraparet care umfla preturile pentru ca imediat concurentul lui va vinde mai mult si el va fi scos in cele din urma de pe piata.

La noi, in UE-ul ala socialist dar si in America deocamdata mai putin socialista, piata e mereu distorsionata de stat prin interventii cretine. Salariul minim e una din ele: el impiedica oamenii cu educatia precara sa isi vinda in mod legal munca pe piata libera. Obliga patronii sa plateasca mai mult pe cei pe care nu ii dau afara si transfera costurile in pretul produselor. Concurentii fac la fel pentru ca nu au incotro si consumatorul ajunge sa plateasca un pret mai mare, deci apare inflatia.

Principiul meu e simplu: lasa ca omul as pastreze cit mai multi bani obtinuti din munca lui pentru ca el singur e in masura sa ii foloseasca cit de bine stie pentru folosul propriu.

O sa se spuna: "da, omul e prost si o sa ii cheltuie pe toti la pacanele si pe urma o sa vina cu mina intinsa la stat". Posibil dar ar trebui sa stie ca statul nu o sa ii dea nimic si atunci o sa moara de foame. Sa fie responsabil.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18079
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23459
Data de inscriere : 05/10/2010

Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2020, 17:48

Da si inchide ochii la aia care muncesc la negru
Daca te pui sa iti faci un acoperis iti cer unii 10000 de lei intro sapt da nu plateste taxe nimic. Statul ar trebui sa intervina aici sa il oblige sa dea chitanta si beneficiarul sa ii scuteasca la sfarsitul anului de o parte din impozit sa zicem 25% din factura.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante   Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rentabilitate tren gratuit sau nu calcule interesante
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» FOTOGRAFII/VIDEOCLIPURI INTERESANTE
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» 410 : Viseu de Jos - Borsa
» Trenuri internaţionale
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: