Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

In jos 
+26
LanceR
cristy79
TonyGFR
marius_catalin84
cristi ar
razvan - trenuri
DUAL
Dr2005
Luna
@ndrey
Amiralul
Nk11
marianS
kristi kkk
cfr500
alinx3330
Adirmvl
Norbi
vatmanul
Cont.dezactivat
Andrey_tm
Nesebar
dan tm
gvd
KOSTYK
COSTACHE MIHAIL
30 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1538
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5671
Data de inscriere : 27/02/2013

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeDum Feb 15, 2015 11:09 pm

razvan - trenuri a scris:
Regio 3006 ar putea pleca din Brasov intre 12 si 13 sa nu mai stea lumea in picioare in IR "DACIA" care are doar 2 vagoane de clasa!!!

Poate SOFTRANS va decala acest regio "HYPERION", sa plece intre 12.30 si 13.30 din Brasov catre Craiova.

Nu este normal sa plece din Brasov atatea trenuri Regio la un sfert de ora unul dupa altul, dar iata ca totusi si asa apropiate au calatori destui.

Softrans nu cred ca va decala trenul lor sa plece mai devreme in niciun caz - ei ar fi vrut sa plece mai tarziu sau sa ramana asa cum erau anul trecut la 15.30, dar li s-a refuzat.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12897
Data de inscriere : 06/04/2012

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeDum Feb 15, 2015 11:32 pm

Mai e nevoie si de odihna pentru domnul mecanic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 2:43 am

Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Braşov - Bucureşti, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la Bucureşti şi la şi 30 min să fie R care să facă 3 ore (şi de 4 - 5 ori pe zi intercalat şi câte un R cu oprire în toate haltele).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22197
Data de inscriere : 06/12/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 12:24 pm

Dr2005 a scris:
Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Braşov - Bucureşti, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la Bucureşti şi la şi 30 min să fie R care să facă 3 ore (şi de 4 - 5 ori pe zi intercalat şi câte un R cu oprire în toate haltele).

100 de trenuri pe zi sa ai cu ce te plimba tu pe Valea Prahovei saptamanal si pe restul rutelor le anulam, toate grupele directe, multe trenuri directe de lung parcurs, anulam tot, sa le ia dracu pe toate, dar bagam 100 pe zi Bucuresti-Brasov-Bucuresti. Ce conteaza ca si restul populatiei din tara platesc taxe si impozite la statul asta, nu le mai trebuie tren lor, bagam aici ca trebuie sa se plimbe unii pe Valea Prahovei. Asa e corect nu ? Mad

_________________
595423DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_aDE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_aDE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 1:19 pm

Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte).
Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale.
Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6360
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11185
Data de inscriere : 17/02/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 1:55 pm

Trebuie sa ne hotaram cum gandim? Dpdv economic sau populist?
Suplimentam pe traseele cu multi calatori(deci rentabile) sau sa umble trenul peste tot,chiar si unde nu sunt calatori?
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4431
Data de inscriere : 06/05/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 2:05 pm

Dr2005 a scris:
Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte).
Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale.
Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute).


Foarte bine spus!EXCELENT!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 2:17 pm

Trebuie gândit şi economic. Sunt trenuri şi trenuri... sunt rute unde rămân oamenii pe jos şi rute unde merg 2 - 3 călători. Pe o linie secundară, care leagă un oraş/orăşel de nişte sate sau alte orăşele sunt suficiente 3 - 4 perechi pe zi, să ducă navetiştii la muncă şi elevii la şcoală. Pe când pe o linie principală, între 2 localităţi mari, cu multe întreprinderi ,,capitaliste" în ele (deci program de muncă alandala), şcoli, licee, universităţi, spitale, eventual şi un aeroport e clar că nevoile de transport vor fi altele, de aici şi numărul mai mare de trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2633
Varsta : 30
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8470
Data de inscriere : 19/04/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 2:44 pm

Pe linia Sfantu Gheorghe - Covasna - Targu Secuiesc - Bretcu ajung cele patru perechi/zi. In trecut Regiotrans a incercat cu 6 trenuri spre Bretcu, 7 dinspre Bretcu si nu aveau suficienti clienti. Si acum in cele 4 perechi/zi sunt putini calatori (anul trecut am calatorit cu toate cele 4 perechi).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22197
Data de inscriere : 06/12/2009

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 2:54 pm

Asa este, sunt sectii unde poti sa pui trenuri din ora in ora, degaba, pur si simplu NU vine lumea la tren, degeaba vrei sa faci ca in alte tari cu mers cadentat ca circuli cu ele goale.
Mai ales la orele "moarte" adica intre 9 si 12 chiar ca circula trenurile goale, toata lumea e la servici sau la scoala la ora aia, foarte putini mai merg la ora aia cu trenu.

_________________
595423DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_aDE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_aDE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4060
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 3:38 pm

Dr2005 a scris:
Stai aşa, să înţeleg că nu eşti de acord să se suplimenteze trenurile pe Bucureşti - Braşov, în condiţiile în care ar avea clienţi? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Şi aş putea să îţi mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. Bucureşti - Târgovişte (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgovişte), Iaşi - Paşcani, Iaşi - Vaslui, Arad - Timişoara, Sibiu - Mediaş, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Braşov - Miercurea Ciuc, Constanţa - Mangalia, Constanţa - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaş - Timişoara, Arad - Oradea, Sibiu - Braşov, Mediaş - Braşov, Suceava - Paşcani, Bucureşti - Urziceni, Bucureşti - Piteşti, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroşani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, Bucureşti - Constanţa (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureş - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărăşeşti - Galaţi sau Sighetu Marmaţiei - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiţia asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare şi rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reşiţa - Caransebeş, Botoşani - Vereşti, Piatra Neamţ - Bacău, Tg. Mureş - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeş, Vereşti, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puţin o dată la 4 ore Bucureşti - Suceava, Bucureşti - Iaşi, Bucureşti - Timişoara, Bucureşti - Oradea, Bucureşti - Baia Mare, Bucureşti - Galaţi (eventual la 2 ore vineri şi duminică). Evident, pe anumite ,,bucăţele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadenţat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte şi care să conţină şi o cuşetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen Bucureşti - Piteşti cu automotor de Târgovişte).
Şi, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanţe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R şi la trenurile IR, cu excepţia trenurilor internaţionale.
Astea sunt modificările pe care le-aş dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde şi spre alţi operatori. Sunt convins că mersul cadenţat şi legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creştere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătăţit traficul pe linia Braşov - Zărneşti. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluţia de pe Braşov - Zărneşti şi pe alte secţii cu potenţial (Timişoara - Reşiţa, Arad - Brad, Paşcani - Tg. Neamţ, Paşcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Breţcu etc.). La CFR Călători, pe Bucureşti - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare şi 45 minute).

Analiza e pertinenta in general. In particular exista multiple bariere obiective (de ex accesul la material rulant corespunzator, pachet minim social pe o cerere de transport realista, ca sa nu mai mentionam eterna stare a infrastructurii si managementul capacitatii d etransport) si subiective (piata concurentiala in avantajul calatorului, nu in dezavantajul competitorilor etc).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeLun Feb 16, 2015 4:21 pm

Cred că pachetul minim social e printre cele mai importante probleme. Din păcate, după cum ştiţi, un cuvânt greu îl are Ministerul Finanţelor, care nu prea vrea să dea bani pentru aşa ceva.
Apoi infrastructura, întreţinerea ei, precum şi modul de alocare a traselor, cel puţin discutabil, cu justificări şi mai discutabile. Ca să nu mai vorbim de manevrele inutile făcute în staţii (am descris asta la aspecte negative, cum garau şi regarau nişte trenuri în Târgovişte).

Material rulant - cel puţin la nivelul CFR Călători - există, însă este repartizat defectuos, mai ales la nivelul automotoarelor şi ramelor electrice (de ex., vine automotor de la Piatra Olt la Roşiori, dar Roşiori - Alexandria se face cu DA cu 2 vagoane, să îşi facă şi ăia orele). La operatorii privaţi în mod sigur e mai greu de asigurat material rulant suplimentar, dar cel existent e repartizat mai bine (nu cred că o să văd LDH-ul cu RIO pe Târnăveni - Praid).

O abordare de tip mers cadenţat cred că ar fi atât în avantajul călătorului, cât şi al operatorului, chiar şi în condiţiile unor intervale mai mari (să zicem 4 ore) între trenuri, evident cu excepţii unde e cazul (adică dimineaţa 2 trenuri la o oră între ele, unul pentru oamenii muncii şi unul pentru elevi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeDum Mai 17, 2015 9:47 pm

In vara asta operati sau nu spre Constanta ?
Sus In jos
gvd




Numarul mesajelor : 225
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4060
Data de inscriere : 13/01/2014

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeDum Mai 17, 2015 10:00 pm

Mario 076 a scris:
In vara asta operati sau nu spre Constanta ?

da, din 3 iulie, prin chitila-bucuresti baneasa!
Sus In jos
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5122
Data de inscriere : 18/11/2011

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitimeMier Sept 30, 2015 11:17 pm

Eu vin cu o propunere pentru sezonul estival de anul viitor. Trenul 14038 - 14039 sa circule pe un traseu modificat fata de anul acesta si anume pe relatia Brasov - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Noua - Tandarei - Fetesti - Constanta - Mangalia. Avantajele ar fi multiple. Pe sectia Ploiesti - Urziceni nu mai platiti T.U.I.(acolo se pot face opriri mai dese), calatorii din Urziceni si Slobozia ar avea si ei trenuri directe cu litoralul, revigorati si o sectie pe care nu mai circula nimic (Slobozia - Tandarei) si daca o sa circulati pana la Mangalia poate vor fi mai multi calatori. S-a dovedit anul acesta ca Bucuresti Baneasa nu este o gara cu flux de calatori, iar daca faceti rebrusarea in Bucuresti Nord ca in alti ani se pierde timp iar calatorii au cu ce trenuri sa ajunga, nu mai ramane decat sa va ganditi cu ce locomotiva sa circule garnitura, un LDH nu are viteza necesara, dar poate aveti in parc vreo locomotiva seria 62. Este doar o propunere , aveti timp sa reflectati la aceasta pana la urmatorul sezon estival!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
Sus 
Pagina 7 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
» Discutii cu conducerea C.F.R.
» Mersul trenurilor 2008-2009 la Regiotrans
» Informatii generale despre RegioCalatori
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: