Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 FOTO-CRITICA

In jos 
+17
cont dezactivat .
cata
elm
Razvan
Traveller
Vlad
membru inactiv
Nesebar
lovekomotive
stegaru
mureseanu_976
didi
PrisecaruFlorin
Ionutz
cortexedge
mariuskl
COSTACHE MIHAIL
21 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
AutorMesaj
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 35
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6189
Data de inscriere : 20/08/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeLun 25 Ian 2010, 12:16

Noi romanii ne meritam soarta...suntem un popor de individualisti, fiecare traieste pe el, numai lui sa-i fie bine, dupa el potopul. Cam astea sunt motto-urile care ne guverneaza. Si asta se vede si pe calea ferata. Daca X se urca in tren arunca seminte pe jos, scuipa, si mai stiu eu ce alte manifestari paleozoice mai are; asta nu dovedeste decat ca ii "pasa" foarte mult de aproapele sau. Daca tot acelasi X ar urca intr-un comportament unde un Y ar fi facut cele de mai sus, domnu X ar sari de partea dorsala in sus si ar bocifera ca uite CFR-ul nu-si face treaba, ce nesimtita e lumea, cand de fapt si el e in aceeasi barca. Ne consideram o natie crestina, realitatea nu dovedeste asta, ne credem un popor de oameni inteligenti, dar nici asta nu se prea vede. Ne place sa vb mult, sa ne credem ceea ce nu suntem si sa stam cu bratele incrucisate. Bineinteles nu generalizez, ar insemna sa fiu complet idiot sa zic ca asa suntem toti, dar o parte insemnata a acestui neam cam asta dovedeste. CFR-ul a facut cat de cat eforturi si a modernizat vagoane, in ziua de azi ai parte de confort si la personal, au trecut vremurile in care ori mureai de frig facand patinaj artistic in compartiment, ori faceai sauna. Poporul nu prea a facut eforturi sa-si schimbe mentalitatea si atitudinea fata de propriile bunuri.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeLun 25 Ian 2010, 12:59

Traveller, am vorbit cu un prieten putin mai devreme care lucreaza in Palatul C.F.R. Discutand si despre problema pusa la acest topic, mi-a sugerat sa nu trimit nici o petitie in care sa cer inlocuirea vagoanelor 26-16 cu 20-47 sau 20-57 la garniturile personale. Fiind o gara a Capitalei, se incearca introducerea a celor mai moderne vagoane din parcul C.F.R. pe garniturile ce leaga Bucurestiul cu unele orase, chiar daca sunt personale. Si te mai pot informa ca pe toate trenurile de rang personal,intre Bucuresti si Brasov inclusiv P3001 de care ai spus intr-un mesaj mai sus ca avea vagoane compartimentate, are de acum in compunere vagoane etajate modernizate, seria 26-16. Si nu numai pe aceasta relatie circula vagoane etajate modernizate. De aceste vagoane se bucura si calatorii care folosesc garniturile de personal dintre Bucuresti-Marasesti, iar mai nou, de vreo 2-3 luni, au fost introduse vagoane 26-16, pe toate garniturile care leaga Bucurestiul de Craiova. Referitor la cealalta problema, nu vor fi introduse vagoane de biciclete pe timpul verii pe trenurile personale care duc la Brasov. Exista vagoane de biciclete, saniute si schiuri tot timpul anului, insa pe garniturile trenurilor accelerate si rapide.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9174
Data de inscriere : 20/08/2008

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeLun 25 Ian 2010, 23:46

stegaru, foarte bine punctat.
La fel sta treaba si cu vagoanele 20-55, folosite deobicei pe accelerate, iar uneori pe rapide, care sunt folosite, in paralel, si la personale. La prima vedere, schimbarea materialului rulant nu ar trebui sa fie o chestie de discutat, face parte din procesul inevitabil de evolutie si adaptare la conditiile din afara, dar se stie deja din experienta ca, fara doar sau poate, respectivele vagoane vor ajunge in reparatii foarte curand datorita unor mioritici. Aici, nu vreau sa fiu de partea nimanui, nici a CFR-ului si nici a calatorilor responsabili de pagube, fiindca se stie ca CFR-ul isi face treaba mai mult decat superficial atunci cand vine vorba de intretinerea si igienizarea materialului rulant destinat trenurilor de oameni.
Singura salvare, daca se poate numi asa, este privatizarea cel putin a sistemului de transport feroviar de calatori, daca nu si al infrastructurii. Atunci, ori va disparea CFR-ul de tot, ori va reveni pe linia de plutire fiindca patronul tine la banii lui, fapt dovedit de firmele private de transport, fie el rutier sau feroviar.
Sa facem comparatie intre o autogara privata si o gara. In gara te uiti in stanga: tigani, in dreapta: tigani, in spate:gunoaie aruncate de tigani. Nimeni nu se sinchiseste sa- scoata afara, sa adune mizeria ca deh, daca merge si asa, de ce sa facem mai mult? Angajatii din respectiva gara te trateaza aproape ca pe un nimic, ca doar nu tu le platesti salariul intr-o mica masura.
In schimb, in autogara ai lumina ca lumea, caldura si n-ai noroc sa dai de indieni.
In alta ordine de idei, atata vreme cat CFR-ul va fi "condus" de stat, acesta va merge din ce in ce mai prost iar noi vom umple randurile pe aici cu pareri de rau si aduceri de aminte despre vremurile bune... :roll:

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
Traveller

Traveller


Numarul mesajelor : 173
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5498
Data de inscriere : 24/11/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeMar 26 Ian 2010, 11:38

COSTACHE MIHAIL a scris:
Referitor la cealalta problema, nu vor fi introduse vagoane de biciclete pe timpul verii pe trenurile personale care duc la Brasov. Exista vagoane de biciclete, saniute si schiuri tot timpul anului, insa pe garniturile trenurilor accelerate si rapide.

O, nu ma asteptam sa puna vagoane de biciclete pe personale, dar sa puna si pe inca vreo 3-4 accelerate in afara de cele 2, eventual si pe unele care circula pe M 500 sau M 900 (exceptand Desiro, care au deja spatiu pentru asa ceva). Pentru ca Valea Prohovei nu trebuie sa fie singura tinta (ciclo)turistica promovata de CFR.

Multumesc de lamurire !
Sus In jos
stegaru

stegaru


Numarul mesajelor : 225
Varsta : 38
Localizare : Brasov
Reputatie : 5646
Data de inscriere : 20/09/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeMar 26 Ian 2010, 11:47

Corect, singura solutie la noi ar fi privatizarea, pe principiul "ori la bal, ori la spital"; ori avem CFR in conditii decente, ori nu mai avem deloc. Insa investitii poate face si statul, grija de materialul rulant poate avea si statul. Ce-i lipseste statului este interesul. Stau si ma gindesc: in strainatate companiile de transport feroviar de calatori sint toate private? Nu stiu sigur, dar nu cred. Si atunci, aia cum pot?!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeMier 27 Ian 2010, 15:28

Traveller a scris:
COSTACHE MIHAIL a scris:
Referitor la cealalta problema, nu vor fi introduse vagoane de biciclete pe timpul verii pe trenurile personale care duc la Brasov. Exista vagoane de biciclete, saniute si schiuri tot timpul anului, insa pe garniturile trenurilor accelerate si rapide.

O, nu ma asteptam sa puna vagoane de biciclete pe personale, dar sa puna si pe inca vreo 3-4 accelerate in afara de cele 2, eventual si pe unele care circula pe M 500 sau M 900 (exceptand Desiro, care au deja spatiu pentru asa ceva). Pentru ca Valea Prohovei nu trebuie sa fie singura tinta (ciclo)turistica promovata de CFR.

Multumesc de lamurire !
Imi cer scuze, citind in graba mesajul tau, am avut impresia ca te referi si la faptul ca garniturile trenurilor personale dintre Bucuresti si Brasov, sa aiba in compunere vagoane de saniute , schiuri si biciclete. Vreau totusi sa fac o rectificare, si anume , nu toate trenurile accelerate si rapide care pleaca din Bucuresti si trec prin Brasov au astfel de vagoane in compunere, asa cum am precizat intr-un mesaj mai sus, ci doar Acc 1745 Bucuresti-Brasov-Satu Mare, Acc 11621 Bucuresti-Brasov-Timisoara, precum si Rapidul 831 Bucuresti-Brasov, si perechile acestor garnituri,iar rapidul are in compunere nu unul ca la celelalte garnituri, ci doua vagoane de saniute schiuri si biciclete.Ramele Desiro nu mai circula intre Brasov si Bucuresti, iar din cauza podului de la Carta, prin Brasov nu mai trece nici o rama Desiro, intrucat aceste automotoare care mai soseau in Brasov, veneau de la Sibiu.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeLun 05 Iul 2010, 22:21

Sa fie cumva o premonitie ca in curand acceleratul 1745 va deveni rapid??? Nu mai ma mira nimic!!! Stim cu totii ca prin 1995, multe trenuri accelerate au devenit rapide!!!!




FOTO-CRITICA - Pagina 4 P7050001
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeMar 06 Iul 2010, 00:50

Si daca la dus, acceleratul 1745 a fost botezat ca fiind rapid, la intoarecere acceleratul 1746 ce ducea la Bucuresti, a fost botezat 1745!!!! Very Happy


FOTO-CRITICA - Pagina 4 P7050223
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Iul 2010, 00:49

Gara Bucuresti Basarab! O gara frumoasa asezata in partea de nord a Bucurestiului, chiar langa cea mai mare gara din tara, dar care incet, incet, incepe sa arate cat mai oribil! Si asta din cauza nepasarii celor care ar trebui sa se ocupe de ingrijirea ei! Este pacat sa urmeze si aceasta ,soarta celorlalte surate carora le plangi de mila! Trag un semnal de alarma, prin postarea acestui mesaj. In urma cu vreo cateva luni, am pus la un topic din acest forum cateva poze cu scaunele pe care ar trebui sa astepte calatorii. Unele scaune nu aveau spatar, altele nici sezut. Si asa au ramas pana azi! Nimeni nu le-a reparat, nimeni nu le-a inlocuit!!! Alta problema de rezolvat ar fi repararea panourilor electrice cu plecarile respectiv sosirile trenurilor din aceasta gara! Acestea nu mai functioneaza de ceva timp! Anul acesta nici tasnitoarea de apa nu mai functioneaza!!! A fost oprita! Nu mai ma mira nimic! Calatorii care sosesc obositi si insetati in aceasta gara, de ce sa bea apa gratis??? Doar in gara sunt si chiosculete in care o inghititura de apa, pusa intr-o sticluta de plastic, costa 3 lei!!! Difuzoarele in care se anunta plecarea sau sosirea unui tren, au amutit!! Nu mai scot nici un sunet!!!Asa ca de aceea spun ca nu mai ma mira nimic la aceasta gara!!! Totul este parca pe dos! Tot ce este frumos se transforma in urat! Asa cum si ceasul electronic al acestei gari, in miezul zilei, indica .........miezul noptii....!!! :shock: :shock: :shock: scratch :cyclops:





FOTO-CRITICA - Pagina 4 CopyofP1010035




FOTO-CRITICA - Pagina 4 CopyofP1010034


Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeVin 23 Iul 2010, 20:33

Mai multe vagoane cu geamurile crapate la un tren rapid, Costinesti Tabara, 3 iulie 2010. S-au fisurat pe drum, sau au fost scoase pe traseu in asa hal?


FOTO-CRITICA - Pagina 4 03072010205


FOTO-CRITICA - Pagina 4 03072010206
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeJoi 09 Sept 2010, 13:29

De cateva zile, pe Str. Petricani, a fost infiintata o pista pentru biciclisti. Nimic rau .


FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010386


Numai ca in acest fel a disparut trotuarul pentru pietoni. Ei acum ori merg pe pista si oricand pot fi claxonati de biciclisti, ori merg prin iarba.


FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010387



Si ce uniii fac,altii desfac. Deja pista a inceput sa fie descompletata. Oare acesti bani nu puteau fi folositi in alt scop mai util???



FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010388
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeVin 17 Sept 2010, 13:48

Spuneam intr-un mesaj mai demult, ca foarte multe microbuze in loc de geamuri, folosesc placaje si cartoane lipite cu scoci. Iata ca , mai nou, si CFR Calatori a preluat aceasta practica. Personalul care pleca la Pietrosita din Gara de Nord la ora 5:52, in data de 16 septembrie 2010 cu nr. 9101, avea in compunere, un astfel de vagon!!!


FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010059


FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010058
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Oct 2010, 19:03

Scaune (diverse modele si marimi) in care calatorii pot astepta in picioare trenul !
Bucuresti Nord

FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1010195_02
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9174
Data de inscriere : 20/08/2008

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeDum 24 Oct 2010, 23:47

Civilizatie Very Happy
FOTO-CRITICA - Pagina 4 P1390054

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15318
Data de inscriere : 06/03/2009

FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitimeLun 25 Oct 2010, 00:29

Vedeti voi cum apune soarele in poza lui cortex, semn ca intunericul va cuprinde peste putin timp intreaga asezare? Parca nu la intamplare a pus aceasta poza feroviara ! Soarele a apus si peste intreg ansamblul feroviar! In curand, bezna neagra a noptii va cuprinde toata tara si va orbi intreg angrenajul feroviar , de la osie pana la pantograf, de la Mangalia la Timisoara, de la munte la mare, de la simplul spalator al vagoanelor care lucreaza cu teama ca va fi dat afara, pana la cei cu functii inalte pentru ca si unii dintre acestia pot fi concediati! Intunericul nepasarii si al indiferentei a pus stapanire peste intreaga echipa din fotoliile birourilor in care se dirijeaza si se pecetluieste atat transportul feroviar dar mai ales scumpa noastra patrie!!! Sad
Sus In jos
Continut sponsorizat





FOTO-CRITICA - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   FOTO-CRITICA - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
FOTO-CRITICA
Sus 
Pagina 4 din 6Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» EDITIA A DOUA SAISPREZECIMI (14) DUEL FOTO 27 CU FOTO 28
» EDITIA A DOUA SAISPREZECIMI (15) DUEL FOTO 29 CU FOTO 30
»  EDITIA A DOUA SAISPREZECIMI (16) DUEL FOTO 31 CU FOTO 32
» EDITIA A DOUA SAISPREZECIMI (1) DUEL FOTO 1 CU FOTO 2
» EDITIA A DOUA SAISPREZECIMI (2) DUEL FOTO 3 CU FOTO 4

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: FOTOGRAFII DIVERSE-
Mergi direct la: