| | FOTO-CRITICA | |
|
+17cont dezactivat . cata elm Razvan Traveller Vlad membru inactiv Nesebar lovekomotive stegaru mureseanu_976 didi PrisecaruFlorin Ionutz cortexedge mariuskl COSTACHE MIHAIL 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6370 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Dum 20 Dec 2009, 15:39 | |
| |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 7895 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Dum 20 Dec 2009, 23:56 | |
| Nu ninge pur si simplu in tren,este vina fumatorilor care deschid usa in timpul stationarii (sa fumeze afara) si uita s-o mai inchida (sau mai degraba li-e lene)... |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7738 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Lun 21 Dec 2009, 00:04 | |
| Ai dreptate mureseanu...am vazut si eu cazuri..mai ales ca la vagoanele de IC se inchide usa bine...si la viteza de pe M 500 si 1 centimetru de e deschisa usa, intra multa zapada... |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6370 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Lun 21 Dec 2009, 02:34 | |
| Usa nu se inchidea bine. Nu a fumat nimeni acolo dintre calatori, era foarte frig de altfel in tren .Stiu ca usile la Ic se inchid dupa un timp scurt .Si intr-un minut cat sta trenu nu ar avea timp sa scoata bricheta ca trenu pleaca.De altfel Ic 551 circula pe jumatate plin in cele mai bune cazuri.Si parca fumatu in tren e interzis mai nou?
Ultima editare efectuata de catre didi in Vin 22 Ian 2010, 21:24, editata de 1 ori |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9163 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Lun 21 Dec 2009, 02:41 | |
| E interzis, dar regulile sunt facute sa fie incalcate. Se mai fumeaza pe hol, cu usa deschisa, in marea majoritate a cazurilor... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15307 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mar 22 Dec 2009, 10:54 | |
| Tinand cont de faptul ca aceste vagoane fac parte dintr-o garnitura I.C., cum e posibil ca zapada sa patrunda in tren? Nu puteau fi introduse vagoane in care usile sa se inchida automat? Daca sunt si pe personale vagoane in care usile se inchid automat. ma refer la cele etajate modernizate, adica cele din seria 26-16 sau 36-16, aceste vagoane ar trebui introduse unor garnituri cu un rang si mai scazut, adica sa fie introduse pe trenurile cursa. Cum acest gen de ranguri au fost sistate, cerem celor de la C.F.R. sa le reinfiinteze. Degeaba ai confort in I.C. daca iarna mori de frig pentru ca usile nu se inchid! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 7895 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mar 22 Dec 2009, 23:18 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Tinand cont de faptul ca aceste vagoane fac parte dintr-o garnitura I.C., cum e posibil ca zapada sa patrunda in tren? Nu puteau fi introduse vagoane in care usile sa se inchida automat? Daca sunt si pe personale vagoane in care usile se inchid automat. ma refer la cele etajate modernizate, adica cele din seria 26-16 sau 36-16, aceste vagoane ar trebui introduse unor garnituri cu un rang si mai scazut, adica sa fie introduse pe trenurile cursa. Cum acest gen de ranguri au fost sistate, cerem celor de la C.F.R. sa le reinfiinteze. Degeaba ai confort in I.C. daca iarna mori de frig pentru ca usile nu se inchid!
Tocmai ca usile de la vagoanele de IC sunt automate,DAR lumea le deblocheaza manual daca se grabesc sa coboare (sau sunt oameni dornici de senzatii tari) si se deregleaza softul usii,in asa fel incat nu se mai inchide automat.Sau senzorii de la usa sunt defecti si nu pot comanda inchiderea usilor. Eu am vazut in Danemarca un tren personal la care "nasul" (prin apasarea sau rotirea unui buton) inchide TOATE usile din TOATE vagoanele (si acelea aproape identice cu suburbanele 11/21-47) |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7738 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 00:00 | |
| Apropo de acest aspect, am circulat cu un 26-16 etajat azi vara de cluj la brasov...asa ca o statistica, cam 5 din 30 de calatori au apasat pe butonul de deschidere al usilor dintre vagoane..restul trageau de ea pana ii lasau puterile, mai loveau, mai injurau unii...sau se prindeau mai repede, altii mai tarziu.. ca trebuie sa apese butonul....Desi scria mare "Apasati butonul" sau "Instructiuni" ..ceva de genu..si culmea, majoritatea erau tineri... |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 37 Localizare : Brasov Reputatie : 5635 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 01:07 | |
| Vis-a-vis de comentariul lui Ionutz, am si eu o parere. Poate unele persoane o sa se simta ofensate, insa imi asum riscul. Sa pui la dispozitia romanilor tehnologie inseamna moartea acesteia. Nu e posibil ca in scurt timp de la introducerea vagoanelor 26-16, acestea sa si fie distruse. Cea mai mare greseala a fost introducerea acestui tip de vagoane pe trenurile de tip personal. Spre exemplu, perechile 3001/3/5 Bucuresti Nord-Brasov si 3002/4/6 Brasov-Bucuresti Nord. Pai sa vedeti ce specimene urca in trenurile astea din Bucuresti pana la Ploiesti Vest. Te crucesti!!! Se uita la usile vagoanelor "ca vitelul la poarta noua". Si nu ar fi asta problema. Problema e ca, asa cum spune si Ionutz, trag de usile alea cu o determinare demna de o cauza mai buna, cand este suficient sa apese usor pe buton. Dar cum sa citeasca unde trebuie sa apese, daca "neandertalienii" nu stiu sa citeasca?! Dupa parerea mea, pentru trenurile personal, cele mai bune vagoane sint 20/21-47: vagoane unde toti necioplitii sa stea la un loc ca animalele. Daca se poate, sa fe cat mai jegoase si cat mai rablagite, ca sa nu mai aiba ce strica. Pentru ca, oameni buni, poporul roman NU MERITA ceva bun! Sigur, unii vor spune ca nu sint patriot. Poate nu sint. Dar va spun sincer ca mi se rupe inima de trenurile astea ale noastre distruse de toti derbedeii, necioplitii, tiganii, care circula cu ele, culmea(!) si fara bilet. Este strigator la cer. Si apoi stam si ne lamentam ca nu avem conditii decente? Imi cer scuze daca cineva s-a simtit ofensat de remarcile mele, insa nici nu pot sta si sa pretind ca CFR-ul este vinovat ca intra zapada in tren, sau ca CFR-ul e vinovat ca scaunele sint taiate sau pentru alte chestii. Singurii vinovati sint cei care devasteaza trenurile si scapa pentru ca, nu-i asa, ce treaba are nasul? Ca doar nu e trenul lui, nu? De ce ar cere prin statie niste jandarmi la statia urmatoare ca sa-i salte pe jegosii care cred ca merg cu trenul ca si cum le-ar apartine?! Sau de ce l-ar da jos pe cel care vrea sa mearga "cu nasul"? Concluzie: fiecare popor pe lumea asta are ceea ce merita. Occidentalii au trenuri si cai ferate pentru ca sint cum sint, iar romanii au ce au pentru ca de asemenea, sint cum sint. Si asta nu se va schimba niciodata, pentru ca asta e firea si natura poporului nostru drag.
P.S. Imi cer scuze daca am deviat de la subiect sau daca m-am intins prea mult, sau daca am jignit pe cineva. Daca administratorii sau moderatorii considera acest mesaj nepotrivit, ii rog respectuos sa il stearga si promit ca asa ceva nu va mai aparea din partea mea pe acest forum. |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6370 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 12:55 | |
| Pentru ca am vazut ca poza mea a starnit multe comentarii si unora chiar nu le-a placut ca am postat-o , vreau sa va zic ca , usile au fost deschise doar in statii pentru a permite urcarea calatorilor. In tot trenu erau vreo 2 fumatori mai inchisi la culoare dar sa nu credeti ca baietii au fumat afara ca viscolea .Au preferat toaleta sau vagonul bar , de altfel li se si atrasese atentia .Si se vede clar cum zapada a intrat cand trenul mergea , datorita unui vant puternic sau curentului din timpul mersului trenului.In plus in tren a fost foarte frig nu am avut caldura si vreau sa va zic ca iar am racit .Si scuzati daca nu e aici topicu o intamplare tragico-comica la intoarcere in rapidul 664: plecasem de la iasi cu o intarziere de 20 de minute si pentru ca nici in alte 20 nu primisem caldura , in vagonu cuseta era groaznic de frig ne culcasem cu hainele pe noi cu gluga si manusi si plus 2 paturi pe noi ,un domn se duce sa intrebe de ce nu avem caldura la care raspunsu a fost unu care ne-a lasat fara grai.Domnule locomotiva trebuie sa urce dealu la barnova si nu va poate da caldura pentru ca altfel nu reuseste sa urce dealu .Dupa Vaslui o sa va dea caldura.Ei bine caldura a venit abia la tecuci cand au pus o locomotiva electrica din seria 45.Stiu ca pana intr-un timp erau 2 locomotive diesel care tractau trenu .Acuma e criza si se face economie. |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7738 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 13:30 | |
| @ Stegaru Acest exemplu este cel mai elocvent, cu 26-16...dar am vazut exemple si cu 20-49, la fel modernizate, ba chiar compartimentate..si puse pe personal...Greu de inteles de ce se iau asemenea decizii.. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 35 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6178 Data de inscriere : 20/08/2009
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22196 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 21:29 | |
| locomotivele diesel nu pot baga caldura cand au nevoie maxima de putere la tractiune , cand pleaca de pe lok sau cand au de urcat o panta destul de abrupta caldura este intrerupta asa se intampla la toate trenurile de pe liniile neelectificate |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 47 Reputatie : 6354 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 21:44 | |
| Sunt 100% de acord cu dl Stegaru!!!!!!!!! Asa este!!! Dar aici ar trebui si opinia publica si publicul calator sa i-a atitudine....Dar cum poporul roman are vesnicii ochelari de orb,...tampoane in urechi si....prune in gura,....Asta e: nu vedem, nu auzim si nu ,,ciripim" nimic....caci altminteri,...,,aloimis"....Humanoidul ,,brunet" si nespalat cu apa si sapun de la ultima era glaciara incoace,...te ameninta fie cu pumnul fie mai rau,...cu ,,shunda"!!!! Rusine,...!Asta pot zice! Eu sunt genul de om care nu tac! Si cand a fost nevoie,...mi-am spart dslr-ul( carcasa de plastic) in capul unui vanzator ambulant de reviste si ziare contrafacute( ziare din 2002 vandute ca noi in 2004) in plina Gara-de-Nord in 2004!!!Si nu s-ar fi intamplat daca idiotul de Conductor, nu s-ar fi luat de mine pe motiv ca....NU AM VOIE SA FAC POZE CA E OBIECTIV STRATEGIC!!!! In schimb cersetorii, vanzatorii ambulanti fe surdo-muti fie ,,latrai", ba asa-zisi-inchipuiti calugari ce pretindeau sume de bani pentru fie ce manastiri in constructie...marsaluiau, defilau, se plimbau tantos ca orbul prin loboda prin vagoane si intrand in compartimente fara nici o jena...Ei bine, de fata cu ,,Nasul" l-am pocnit pe un vanzator de ziare cu...eos-350 de la Canon direct in frunte! Si atunci pentru prima data am sarit si la gulerul nasului...Nu am rezistat la asemenea magarie!!!! |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6370 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA Mier 23 Dec 2009, 21:49 | |
| Sergiu mereu ma face sa rad cu lacrimi stilu tau de a le zice pe nume lucrurilor, si de a lua atitudine.Da e o prob cu cersetorii si vanzatorii ambulanti in tren .Si da nimeni nu le cere lor biletu |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: FOTO-CRITICA | |
| |
| | | | FOTO-CRITICA | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |