Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Electrificari de linii

In jos 
+47
romero69
tcm
mardaryroby
Jhonyla
@ndrey
cristi_tgv
cristi CFR
FeroFan97
Teodor
Shinkasen
Adrian78
donpetru
Cont dezactivat
Adirmvl
lapsanszkitamas
Czirjak Arpad
mirceamilitaru
cont dezactivat .
cfr500
popovici
Re6/6
Dr2005
Luna
Nesebar
sorin_ncs
nokia2010
razvan - trenuri
IonutChircu
DUAL
riciu
TVlad
ldh80
buldozer2
membru inactiv
sorinucu
srazvi
acar
mariuskl
cortexedge
zenox4500
pisti91
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
Ionutz
discoid21
tudor_vl
Vlad
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
discoid21

discoid21


Numarul mesajelor : 250
Localizare : Oradea
Reputatie : 5712
Data de inscriere : 14/07/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeLun 20 Iul 2009, 23:03

Pisti91 a scris:
Citat :
Eu cred ca electrificarea liniei Oradea - Cluj nu e necesara.
Electrificarea zonei ar necesita foarte multi bani, cum ati zis si voi, ar trebui ca tot infrastructura sa fie reconstruita, dar atunci se vor pierde multi bani si fara rost, ca la CFR aproape nimic nu merge in profit.

Cred şi eu că pe termen scurt ar fi o mare pierdere, dar pe termen lung? Chestia e că rezervele mondiale de petrol sunt tot mai puţine, astfel şi preţul va fi tot mai mare. Pe când energia electrică se poate produce din surse ieftine şi inepuizabile. Mă gândesc, oare care va fi situaţia petrolului şi a poluării peste 20 de ani şi ce atitudine va lua CFR-ul (printre alţi consumatori de produse petroliere).

Costache Mihail a scris:
Citat :
Ai dreptate. Poate ca acele schimbari de care zici tu, ne va afecta si pe noi, prin faptul ca pasiunea pentru trenuri va dispare. Sau poate vom trai din amintiri. Si totul o sa coste, asa cum costa si acum sa te plimbi cu un tren de epoca. Chiar acum 2 zile am vazut la Stirile Kanal D, ca o plimbare cu trenul regal de la Bucuresti la Snagov, costa 7.500 $.
Am citit articolul acela cu trenul regal. Mmda, acela e doar un exemplu de tren de epocă. Pasiunea va costa foarte mult, peste limitele oamenilor de rând, ca şi noi, cum a zis şi Dan. Când am călătorit pe mica porţiune din Slovacia, parcă nu am mai auzit "muzica trenului", sau chiar dacă o auzeam, nu era aşa de evidentă. Acesta e doar un început... poate că în ţările vestice deja demult se folosesc linii sudate şi vagoane cu izolaţie antifonică.
Dar sunt sigur că acel viitor sumbru de care vorbim, nu va fi prea curând la noi.
Se pare că asta vrea lumea, să ajungă cât mai repede de la gara A la gara B, în condiţii de confort total. Dar oare se poate încadra discuţia asta în acest topic?
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 33
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6098
Data de inscriere : 04/05/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeLun 10 Aug 2009, 17:16

Pe vremea cand linia Valcele - Ramnicu Valcea era in constructie, chiar daca era prevazuta pentru a fi realizata ca linie neelectrificata, era preconizata si electrificarea ei. Era destul de greu, pentru ca asta ar fi insemnat electrificarea liniei de la Pitesti la Curtea de Arges dar, mai ales, electrificarea liniei de la Caracal pana la Sibiu.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
zenox4500
V.I.P Member
V.I.P Member
zenox4500


Numarul mesajelor : 103
Varsta : 68
Localizare : Caransebeş
Reputatie : 5544
Data de inscriere : 01/08/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Electrificare   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 02 Sept 2009, 20:23

Eu cred că electrificarea liniei Cluj - N - Oradea - Episcopia Bihorului este necesară , din următoarele motive :
-1 Folosirea de locomotive electrice mai puternice .
-2 Economisirea de combustibili petrolieri
-3 Întreaga magistrală 300 , ar fi electrficată , nemaifiind necesară schimbarea locomotivei la Cluj Napoca
-4 Alinierea la reţeaua de cale ferată a Europei.
Înainte de Revoluţie , a fost aprobat devizul pentru electrificarea acestui tronson. A venit Revoluţia şi fondurile au fost transferate către ........ alte destinaţii .
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9166
Data de inscriere : 20/08/2008

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 02 Sept 2009, 21:10

Singurele parti din Romania care prezinta interes pentru "conducatori" par a fii Valea Prahovei si Marea.
In alte parti din tara, exista linii duble electrificate pe care se circula cu viteza limitata din cauza infrastructurii precare.
Romania e ca o bila aruncata cu putere pe vremea lui nea' Nicu, care a ajuns la apogeu, adica in varf prin anii '80, acum fiind in cadere libera.
Sus In jos
mariuskl

mariuskl


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 34
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 5540
Data de inscriere : 25/07/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 02 Sept 2009, 22:07

Doar liniile care circula de la Bucuresti la munte si la mare sunt in conditii bune si recent renovate. Nu prea stiu linii care s-au refacut recent ( in ultimii 5 ani ).
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9166
Data de inscriere : 20/08/2008

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 02 Sept 2009, 23:12

Cam asta zic si eu.
Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!!
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1492
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7741
Data de inscriere : 16/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 02 Sept 2009, 23:56

Nici pe Valea Prahovei nu se mergea chiar asa de rau...dar probabil s-a luat in considerare fluxul foarte mare de transport...Oricum, pana se va termina modernizarea aici, greu va fi..azi un prieten a intarziat 2 ore la Bucuresti, fiind aproape sa piarda programarea la ambasada...toata intarzierea aproape s-a acumulat pe sectorul Sinaia - Campina...Dar deja suntem off topic.. Very Happy
Sus In jos
acar




Numarul mesajelor : 50
Localizare : din oraşul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu şi multe alte personalităţi de prim rang
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 23/09/2008

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: istorie la Predeal   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeDum 06 Sept 2009, 14:26

Electrificari de linii - Pagina 2 Predeal2
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 43
Localizare : Arad
Reputatie : 6151
Data de inscriere : 20/07/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeLun 07 Sept 2009, 03:41

cortexedge a scris:
Cam asta zic si eu.
Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!!
Era marea realizare a lui Ceausescu, era linie de 200 pe ora in 1984, acum e de 20 :bom: E doar o sursa de imbogatire a unora, daca lasau linia aceea cu mici reparatii era linie de 2 ore Bucuresti-Constanta cel putin inca doi ani. Intre timp se distruge Brasov-Teius, deja timpii au crescut cu mai mult de o ora, linia Sibiu-Brasov e inchisa, pot zice ca infrastructura pe liniile secundara e la pamant(limitare in livret de 10 km/h linie dreapta de campie)
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5623
Data de inscriere : 26/01/2010

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMar 02 Feb 2010, 18:30

As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2
sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa......



Electrificari de linii - Pagina 2 ICBucuresti-Brasov-OradeaTgMures






Electrificari de linii - Pagina 2 P1010397




Electrificari de linii - Pagina 2 P1060193

*** Imaginile nu imi apartin ***
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 47
Reputatie : 6357
Data de inscriere : 10/10/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeMier 03 Feb 2010, 00:04

sorinucu a scris:
As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2
sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa......



Electrificari de linii - Pagina 2 ICBucuresti-Brasov-OradeaTgMures






Electrificari de linii - Pagina 2 P1010397




Electrificari de linii - Pagina 2 P1060193

*** Imaginile nu imi apartin ***

In statiile/zonele cu multe linii unde sunt f multe semnale, incrucisari de linii, macaze,etc. s-a optat suspendarea catenarei de grinzi metalice cu zabrele pentru a facilita vizibilitatea!Pentru a avea( sa-i zicem asa) ,,camp deschis" in a observa mai bine semnalele optice, macazele, etc.!Sunt zone unde vizibilitatea este fie redusa datorita conjuncturii caii( serpuire/serpentine, rampa/panta), fie sunt prea multe linii si atunci se incearca eliminarea stalpilor de beton-armat care in lung de linie privind in unghi strans, obtureaza vizibilitatea ampla a liniilor, sau arealului din zona acestora!
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5623
Data de inscriere : 26/01/2010

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeVin 16 Iul 2010, 11:28

Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13612
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeVin 16 Iul 2010, 17:48

sorinucu a scris:
Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ?

Da. Aceasta portiune este electrificata
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1492
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7741
Data de inscriere : 16/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeVin 16 Iul 2010, 18:44

Deci pana la urma....cat la suta e electrificat intre Barbosi si Tecuci? Cati km sunt electrificati? cati nu sunt?
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 37
Localizare : Buzau
Reputatie : 5704
Data de inscriere : 05/10/2009

Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitimeVin 16 Iul 2010, 18:59

Cam toata distanta Tecuci - Barbosi mai putin cativa km in zona Hanu Conachii!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Electrificari de linii - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Electrificari de linii
Sus 
Pagina 2 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Lucrari de modernizare la gara Pitesti
» Liniile noi
» Buşteni (300)
» Dublări de linii

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: