Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Electrificari de linii

In jos 
+47
romero69
tcm
mardaryroby
Jhonyla
@ndrey
cristi_tgv
cristi CFR
FeroFan97
Teodor
Shinkasen
Adrian78
donpetru
Cont dezactivat
Adirmvl
lapsanszkitamas
Czirjak Arpad
mirceamilitaru
cont dezactivat .
cfr500
popovici
Re6/6
Dr2005
Luna
Nesebar
sorin_ncs
nokia2010
razvan - trenuri
IonutChircu
DUAL
riciu
TVlad
ldh80
buldozer2
membru inactiv
sorinucu
srazvi
acar
mariuskl
cortexedge
zenox4500
pisti91
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
Ionutz
discoid21
tudor_vl
Vlad
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 900
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6254
Data de inscriere : 26/09/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeLun 14 Oct 2013, 13:32

ctln1991 a scris:
Depourile Oradea si Sibiu au fost ultimele care au renuntat la locomotivele cu aburi... De ce nu cele aflate in Moldova (ca regiune)?
Ia mai gandestete.
In Moldova depoul cel mai modern fost Adjud-ul,a primit primul diesel in parc(pe vremea cand apartinea de reg Iasi ) apoi cand sa infiintat regionala Galati si a fost transferat la Galati urmatorul depou care a primit diesel a fost Pascani.
Electricele a venit relativ tarziu... .
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6359
Data de inscriere : 30/01/2011

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeMar 15 Oct 2013, 09:55

era vorba sa electrifice linii si prin zona timisoara nord
era scris mare pe un panou
din pacate nu s-a mai realizat iar panoul a disparut de ceva vreme (de 4 ani cred)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeMar 15 Oct 2013, 22:02

Unde a fost panoul ala? atunci cind ziceau ca o sa electrifice pina la Stamora Moravita?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18073
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23449
Data de inscriere : 05/10/2010

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 13:48

Oare creste viteza pe Tecuci-Barbosi la 100km/h sau nu permite linia?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 13:57

Viteza maximă e 70 km/h
Ce legătură are electrificarea liniei cu ridicarea vitezei maxime?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18073
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23449
Data de inscriere : 05/10/2010

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:10

Pai are cresc tonajele si ar trebui sa creasca si viteza!!
Compara puterea la o locomotiva EA5100 fata de un LDE2100
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:12

Păi dacă linia ar rezista la viteze de 100 km/h, atunci s-ar fi mers şi până acum cu 100. Părerea mea.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8292
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 12897
Data de inscriere : 06/04/2012

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:16

Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:19

Cu 70 e acum în livret. Nu am la îndemână un livret mai vechi să văd cât era înainte. Dar am o presimţire că era mai mult.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22197
Data de inscriere : 06/12/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:46

Parca era cu 100 maxim pe 704 , nu sunt sigur , pana termina ei electrificarea o sa scada la 50 .  Laughing 

_________________
595423Electrificari de linii - Pagina 10 Bdeem_8496_aElectrificari de linii - Pagina 10 Bdeem_8496_aElectrificari de linii - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 14:49

O să fie mare contrastul înte Tecuci - Barboşi, dublă electrificată şi cu viteză maximă 50 km/h şi Tecuci - Bârlad, simplă neelectrificată şi cu viteză maximă 120 km/h
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13610
Data de inscriere : 08/04/2009

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 24 Ian 2014, 15:28

adirmvl a scris:
Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'.

În 2000 era:
Tecuci - Vameş - 80 km/h
Vameş - Barboşi - 70 km/h.

Şi, paradoxal, pe Tecuci - Bârlad, viteza maximă era 100 km/h (mai puţin ca azi)
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
mardaryroby


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 45
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 6021
Data de inscriere : 21/08/2008

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 00:17

Va salut!
Ma urmareste de mult timp o problema la electrificarile pentru liniile reabilitate. Mai demult, am pus o intrebare pe forum, cum daca are cunostinta careva de unde provin toate materialele pentru lucrari, adica sine, traverse, sarmele, pilonii... daca sunt de productie proprie sau nu. Nu am primit niciun raspuns, poate ca este mult de sapat pana sa se afle ceva.
Revin la problema mea: daca ati observat, la clasica electrificare CFR, firele de contact, prevazute la capete cu contra-greutati erau intr-un interval decent de 12-15 stalpi. Ma uit pe Youtube la linii de mare viteza din Europa si vad ca acest standard se respecta.
Bun. De ce la linia Bucuresti-Ploiesti, aceste fire sunt intr-un interval de 4-5 stalpi... Nu ca ar da bine vizual pt cel care calatoreste cu trenul, sa vada tot timpul contra-greutatile, ancorele etc... dar ma gandesc mai departe, de ce s-a vrut o astfel de sfortare?
Sus In jos
http://rrt-group.com
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13080
Data de inscriere : 05/01/2011

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 01:01

Salut .. tot ce tine de infrastructura este aproape 100% romanesc Smile .. Piatra sparta din carierele romanesti,materiale geotextile realizate in Bucuresti,si alte locatii in tara .. Traversele sunt realizate in integralitate in tara sub tehnologie patent straina ..
Se folosesc traverse de tip Vossloh si Pandrol(practic acestea sunt prinderile,asemanatoare gen K,W14,etc) si sunt produse de Metabet Pitesti sau Prebet Aiud,si pe la Iasi mai era ceva intreprindere..
Sinele sunt de import,si vin ori din Polonia ori din Austria ..
Stalpii de tip profile HEA (sau HEB) vin de pe la turci,sau alte tari europene .. Trebuia sa producem si noi acest tip de profil la Hunedoara,dar se pare ca nu in viata asta ..  :roll: 
Elementele de prindere a catenarei+catenara,imi sunt necunoscute..
Poti sa postezi un astfel de film in care nu se folosesc contragreutatile pentru tensionarea catenarei ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 08:36

Contragreutăţi se folosesc peste tot... dar există diverse moduri de ,,mascare" a lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Electrificari de linii - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Electrificari de linii - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Electrificari de linii
Sus 
Pagina 10 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Lucrari de modernizare la gara Pitesti
» Liniile noi
» Buşteni (300)
» Dublări de linii

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: