Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid

In jos 
+36
jabels
mishu88
Warrington
MariusM
Katalyn
marius664
Adrian78
IonutCFR2009
cfr500
ldh80
Dionis
dan tm
Silviu Sintea
Goanga
Andrey_tm
Teodor
cristi CFR
Adirmvl
Dr2005
Razvan Tudor
Czirjak Arpad
Giuseppe
vatmanul
kristi kkk
Katalin4653
TVlad
92Dragos
cortexedge
DUAL
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Nesebar
eu
mariuskl
Norbi
myster2008
40 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 13:59

2. Dupa 1990, cel mai bun guvern a fost cel condus de Nicolae Vacaroiu (1992-1996)- economist priceput.

A reusit sa mentina relatii bune cu Federatia Rusa pe plan extern, iar pe plan intern a reusit sa mentina in proprietatea statului roman unele intreprinderi strategice, de interes national, ce nu ar fi trebuit/nu ar trebui privatizate nicioadata (Renel, Romgaz, Petrom, SNCFR, TAROM, CNADNR, CEC, Banca Agricola, Romtelecom, Posta Romana, radiorelee, a reusit sa mentina in agricultura macar IAS-urile, dar si un nivel de trai relativ acceptabil (oricum- mai bun decat dezastrul de dupa 1996).

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 14:00

Cam atat cu off-topic- dar trebuiau explicate niste fenomene economice si sociale din istoria Romaniei, aminitite de colegii de forum.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20077
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24821
Data de inscriere : 17/08/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 16:04

Asta e dovada că oamenii încă sunt nostalgici după Ceauşescu... aceiaşi oameni care în '89 jubilau că ,,a murit porcu'!"

Citat :
-exista unor ramuri industriale foarte competitive la export- multe produse industriale romanesti erau exportate masiv datorita calitatii lor, recunoscuta pe plan mondial (unele masini-unelte, utilaj de foraj petrolier, nave maritime si fluviale, autoturisme ARO, locomotive si vagoane, mobila, ingrasaminte chimice, materiale de constructii, etc)
Industria aia mult-lăudată avea clienţi doar în URSS şi prin ţările arabe. Şi vindea acolo din simplul fapt că ăia nu aveau voie să cumpere din alte părţi. Aproape totul era o copie mai mult sau mai puţin licenţiată după ceva din Occident... lomocotiva DA era copie de Sulzer, Dacia era Renault 12 ş.a.. Cum a căzut cortina de fier, s-a apucat rusul să cumpere Land Rover şi Jeep, nu i-a mai trebuit Aro (de exemplu).

Citat :
Faptul ca s-au introdus in anii 1980 restrictii la aprovizionarea cu carburanti a autoturismelor personale a fost a masura buna, statul trebuind- si asa e normal- sa incurajeze transportul in comun (care este mult mai eficient, economic si care genereaza mult mai putina poluare).
S astazi ar trebui luate masuri pentru reducerea numarului de autoturisme personale si incurajarea si determinarea populatiei sa utilizeze transportul in comun (asa se procdeaza si in tari precum Elvetia sau Austria).
Reducerea cotei de combustibil a afectat şi transportul în comun... transportul cu autobuze a fost decimat inclusiv în Bucureşti, se ajunsese ca între Drumul Taberei - cel mai mare cartier al Bucureştiului - şi Piaţa Unirii să mai existe doar un maxi-taxi care venea la jumătate de oră. Mama lucra în Berceni pe vremea aia, ca să ajungă acolo putea lua un autobuz... numai că autobuzul ăla uneori nu venea deloc, soluţia era să iei troleul până la Eroilor şi să continui cu metroul de acolo, ocolind juma' de oraş. Că mijloacele electrice de bine de rău încă circulau, dar la troleu şi tramvai trebuia să mergi agăţat de tampoane şi uşi. Aşa că, ca să ajungă la 7:30 în Berceni, pleca de acasă pe la 5:30, că dacă le prindea pe ,,fetele de la Tricodava" care ieşeau la 6, nu mai prindea loc nici măcar agăţată de uşa troleului.

Citat :
-Constructia a milioane de apartamente
Adică a milioane de cutii de chibrituri, înghesuite între ele. Efectul acestei politici îl vedem azi, mai ales asupra traficului. Să vedeţi distracţie când o veni un alt cutremur ca cel din 1977, că la cum era cincinalu' în 4 ani şi jumătate, nu stătea Dorel de pe vremea aia să prepare betonul cum trebuie. Eu am găsit Scânteia prin pereţi.

Citat :
faptul ca fiecare om aveea locul de munca asigurat, iar dupa ce se casatorea primea repartitie de apartament sau garsoniera (chiriile erau foarte mici), pe care si-o putea mobila si amenaja foarte avantajos prin rate la CEC.
Numai că politica asta era nesustenabilă... a rezultat supraproducţie (care era şi de slabă calitate), a rezultat supra-aglomerarea unor zone şi părăsirea altora, ceea ce acum crează imense probleme sociale, vezi Valea Jiului, Victoria, Abrud ş.a..

Citat :
2. Dupa 1990, cel mai bun guvern a fost cel condus de Nicolae Vacaroiu (1992-1996)- economist priceput.

A reusit sa mentina relatii bune cu Federatia Rusa pe plan extern, iar pe plan intern a reusit sa mentina in proprietatea statului roman unele intreprinderi strategice, de interes national, ce nu ar fi trebuit/nu ar trebui privatizate nicioadata (Renel, Romgaz, Petrom, SNCFR, TAROM, CNADNR, CEC, Banca Agricola, Romtelecom, Posta Romana, radiorelee, a reusit sa mentina in agricultura macar IAS-urile, dar si un nivel de trai relativ acceptabil (oricum- mai bun decat dezastrul de dupa 1996).
O, da, conducerea lui Văcăroiu şi a Bunicuţei... noi trăgeam să intrăm în NATO şi UE şi ne dădeam bine cu ruşii. Păi într-o asemenea perioadă, relaţiile bune ar fi trebuit să fie cu Occidentul, nu cu ruşii... Iar întreprinderile astea ,,strategice" nu au făcut decât să înghită bani de la stat şi să îi fituiască pe tot felul de lucruri proaste sau care nu erau necesare şi să se poarte cu clienţii ca pe vremea monopolului (de ex. Tarom a cumpărat nişte avioane prea mari, la Romtelecom aşteptai şi 10 ani pentru un post telefonic, la Renel se întrerupea curentul zilnic ş.a.). Că tot ai adus vorba de TAROM, hai să ne uităm puţin la ce au făcut vecinii unguri cu MALEV-ul... că tare îmi e că şi TAROM va ajunge aşa în câţiva ani, dată fiind situaţia actuală.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11464
Data de inscriere : 03/11/2010

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 17:28

Imi pare rau, dar industria romaneasca exporta masiv multe produse si in tarile vest-europene, datorita calitatii acestor produse! Cateva exemple:

-Garniturile de mobila "Rococo" sau 'Bogdana" produse la Vaslui erau exportate si in Suedia, RF Germana, etc.
90% din productia fabricii de mobila Radauti mergea la export.

-Frigiderele "Arctic" erau exportate si in Marea Britanie, Franta, etc.

-Mobilierul produs la "Sectia lemn" din Husi era exportat in Olanda

-Utilajul de foraj petrolier era exportat in numeroase tari, inclusiv in multe tari capitaliste si in SUA

-Autoturismele ARO erau exportate in grecia, Spania, Portugalia, Franta, etc.

-Am exportat vagoane de calatori in SUA, autocamioane-gigant in Australia, nave maritime si fluviale in Turcia, Israel, Olanda, etc.

-Si multe altele de acest fel!

2. Intreprinderile strategice, de interes national, trebuiau pastrate in proprietatea statului roman, si nu trebuiau nicioadata privatizate.

Ca dupa 1990 au fost capusate si tepuite chiar de cei car le conduceau este perfect adevarat. Insa se puteau gasi solutii sa ramana in proprietatea statului roman si sa fie si rentabile. De exemplul in 1996 Petrom sau Romtelecom erau intreprinderi foarte profitabile, inregistrand profit.

3. Noi trebuie sa avem relatii economice in primul rand dar si politice cu Rusia. Aceasta poata fi o imensa piata de desfacere pentru produsele romanesti (asa cum de altfel era in perioada 1964-1990), iar anumite afinitati inclusiv culturale ne leaga de Rusia.

Singurele divergente in relatiile romano-ruse ar fi:

-Problema prezentei militare ruse in orasul Tighina.

-Problema tezaurului.

Dar acestea pot fi rezolvate.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1680
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7441
Data de inscriere : 25/08/2008

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 19:51

Măh, eu sunt conștient că nu am toate țiglele pe casă dar când văd că la alții e mai gol prind curaj. @ldh80, guvernul Văcăroiu e cel care a înzecit numărul de pensionari, băga la pensie pe oricine făcea cerere, condiția fiind ca respectivul să fie angajat la societate de stat aflată pe buza prăpastiei chiar dacă perioada de cotizare era mult prea mică, doar pentru a nu băga pe pe respectivii în șomaj ca să nu raporteze procent mare de șomaj. Așa sunt nevoite guvernele contemporane să taie de la investiții și achiziții doar pentru a acoperi deficitul de la fondul de pensii. Nu mai zic nimic de faptul că nu a avut nicio idee în a dezvolta sau salva economia, în anii guvernului Vodcăroiu fiind o inflație înspăimântătoare.
Pentru admini și moderatori!!! Cu tot respectul dar ce face ldh80 se numeste trolling!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6368
Reputatie : 12039
Data de inscriere : 09/07/2009

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 20:58

Gata cu off-topicul, cine continua primeste sanctiune. Daca doriti sa discutati politica economiei comuniste vs. capitaliste, poftiti va rog la discutii libere. Very Happy
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 23/01/2014

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 20:59

Cred ca cel mai bine sa revenim on topic sau cei intersati de alte subiecte sa se mute cu discutia la alte topicuri care abunda in discutii care au o legatura minima cu domeniul feroviar si cu acest forum....
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 10997
Data de inscriere : 09/10/2014

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeDum 20 Mar 2016, 22:30

13 beri Ciucas am bagat azi de la 10 pana la 21 si nu am nimic insa creste inima in mine cand vad alti mai slabi ca mine. Sigur discutile de acest gen vor aparea saptamana viitoare si la alte topice Very Happy

abere

Sus In jos
Silviu Sintea

Silviu Sintea


Numarul mesajelor : 94
Reputatie : 4933
Data de inscriere : 11/02/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeLun 21 Mar 2016, 09:39

I-am rugat pe cei de la Regiotrans sa introduca doua perechi de trenuri pe ruta Blaj - Tarnaveni - Praid si au facut-o, orarele fiind decente.

http://www.regiotrans.ro/mersul--trenurilor--blaj-tarnaveni-praid

Ar trebui sa faca putina publicitate rutei.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2633
Varsta : 30
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8470
Data de inscriere : 19/04/2009

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeMar 05 Iul 2016, 17:07

97-0521-1 ca R 14610 Praid - Blaj în staţia Sovata H.
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27490520374_893432043d_bDSCN3845 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28002292112_1a49421308_bDSCN3846 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28104799905_3ca8bcf7a6_bDSCN3847 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28104781615_1eb2b03bfd_bDSCN3849 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28070638346_e63c3d3b29_bDSCN3850 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27824439380_79fb309361_bDSCN3852 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28104583595_2ab04707c0_bDSCN3853 by Tottosy Norbert, on Flickr
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2633
Varsta : 30
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8470
Data de inscriere : 19/04/2009

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 17:46

Astăzi am urmărit cu maşina trenul regio 14610 Praid - Blaj între Praid şi Sovata H.
Trenul îşi aşteaptă călătorii. Va pleca în 10 minute în direcţia Blaj.
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27513669893_2d778fabd5_bDSCN3865 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27848088280_6f46e7b6f6_bDSCN3866 by Tottosy Norbert, on Flickr
Am plecat mai departe cu maşina la bariera de la intrarea în Sovata.
Aşteptând trenul... Vedere spre Praid
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28050751551_af06d4d6bf_bDSCN3867 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847954280_19c201b210_bDSCN3868 by Tottosy Norbert, on Flickr
Şi spre Blaj
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27513624654_24b6ac0026_bDSCN3869 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847755860_414d375945_bDSCN3870 by Tottosy Norbert, on Flickr
Apare R 14610
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847700940_b9551858bd_bDSCN3871 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847658050_2a961f94af_bDSCN3872 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28093999576_d30800ba25_bDSCN3873 by Tottosy Norbert, on Flickr
Trenul opreşte la pasaj, şeful de tren se dă jos ca să oprească circulaţia
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847577000_1afc01c9a6_bDSCN3874 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27513053933_3345a33ecb_bDSCN3875 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27512981643_f665a546e5_bDSCN3876 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28050189771_9641748cda_bDSCN3877 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28025057132_b3ee20152f_bDSCN3878 by Tottosy Norbert, on Flickr
După ce a trecut pasajul, pleacă mai departe spre Sovata H.
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847401470_ce90960305_bDSCN3879 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27847339380_49f454687b_bDSCN3880 by Tottosy Norbert, on Flickr
R 14610 ajunge în Sovata H.
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27513057994_bac1cf17f3_bDSCN3881 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27512998744_4e64dd95c3_bDSCN3882 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28024837112_cb2f8cf51f_bDSCN3883 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 27512657293_d4dd92e8fa_bDSCN3884 by Tottosy Norbert, on Flickr
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 28049811211_b90acd5620_bDSCN3885 by Tottosy Norbert, on Flickr
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11459
Data de inscriere : 08/09/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2016, 14:54

Septembrie 2016, tren 14603 (Blaj 06.27 - Praid 10.00)

Partea 1/4

După Bălăușeri

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200106

Fântânele

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200108

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200109

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200110

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200118

Sângeorgiu de Pădure

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200121

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200122

Interiorul automotorului

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200127

Pod peste Târnava Mică

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200128

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200130
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11459
Data de inscriere : 08/09/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2016, 15:02

Partea 2/4

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200137

Cioc

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200139

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200142

Sărățeni

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200148

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200155

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200159

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200161

Sovata.

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200163

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200164
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11459
Data de inscriere : 08/09/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2016, 15:14

Partea 3/4

Sovata

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200167

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200168

Între Sovata și Praid linia este praf. Trenul merge foarte încet. Pe lângă asta, trenul mai și  oprește în două locuri pentru ca șeful de tren să acționeze bariera. Cu toate acestea,a avut călători între Sovata și Praid.

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200171

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200172

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200174

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200178

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200179

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200181

Ajungem în Sovata

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200183
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11459
Data de inscriere : 08/09/2011

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2016, 15:20

Partea 4/4

Sovata


307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200185

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200187

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200193

Automotorul cu care am călătorit.

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200189

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200191

Trenurile care ajung în Praid. Foarte puține, din păcate.

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200195

Capătul de linie

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 P1200199

Câteva poze cu salina de la Praid

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 IMG_20160901_105258

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 IMG_20160901_112202

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 IMG_20160901_112825

307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 IMG_20160901_121431

Sfârșit...
Sus In jos
Continut sponsorizat





307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: 307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid   307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
307 : Blaj - Tarnaveni Vest - Praid
Sus 
Pagina 6 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Praid (307)
» Blaj
» Videoteca mea (CristianCFR29)
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Ploieşti Vest (300)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: