| | Lucruri neobisnuite la C.F.R | |
|
+74alex1987 CristianSM Katalyn ets2oltromânia ALEXCFR M.I.C.I. Spartan1948 bogdan.perejuc NicuS spiderpc florin.lifticariu Shinkasen dan tm LanceR Andrey_tm adascalu Raduku09 phnegativ Arsen22 Katalin4653 AndreiStefan Alex Avram Adirmvl kuepall Radu Tudor Vitosa DPS Balto tuborgtnp Adisoft1991s cont dezactivat . manuela alliens rich1974 bostanescu gigel Dr2005 Cobra Nesebar redeme AndiCFR Luna rizelgeorgel2004 cont inactiv AlexD nenuandrei Nk11 DUAL ATM Teodor TVlad laur 133 Adrian78 IonutCFR2009 Norbi didinul cortexedge Vlad alex.alexus.tm mi.tudor marius_catalin84 didi avram bogdan srl cristi ar KQQ cristi CFR mtk cosmin_26-17 mureseanu_976 Ionutz orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 MariusM 78 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Mier 25 Iul 2012, 22:28 | |
| eu ma pregateam sa ies din tura si am auzit motor de Jimmy, cand ma uit vine cu viteza si claxoane la greu in dreptul statiei PL.Est iesirea spre Pl.Sud. Nu cred ca a venit asa de la Iasi sau Bacau poate de la Buzau ca tot are stationare de 10 min. Am poza cu 1326 de dimineata cu IR 401 dar sa ajung acasa maine seara sa o descarc, ca acum sunt la tara.
Vineri sunt de munca din nou langa Gara de Est de la 06:50 la 18:50 tot ce trece spre Moldova si invers trece prin fata ochilor mei. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 26 Iul 2012, 16:20 | |
| free image hosting Un alt lucru neobisnuit este ca aproape toate trenurile care vin dinspre Buzau spre PL.Vest-Brasov sau Buc.Nord trage in Ploiesti Sud la linia 1, lucru care inainte se intampla numai la liniile 2 si 3. Toate IR si cateva R de IC nu stiu ca sunt doar 2. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12907 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Lun 30 Iul 2012, 04:05 | |
| Pe cfrcalatori.ro, la statia Ramnicu-Valcea apar 37 de trenuri. Totusi, pe lista apar 26. Din acestea 3 au grupe pentru alte destinatii. Chiar si cu cele doua ale RT-ului, nu sunt mai mult de 31 de trenuri cu sosire/plecare din Ramnicu Valcea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20105 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24859 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Lun 30 Iul 2012, 04:23 | |
| - paall a scris:
- care inainte se intampla numai la liniile 2 si 3. Toate IR si cateva R de IC nu stiu ca sunt doar 2.
Păi înainte de la linia 1 se formau trenurile de Măneciu (care, uneori, stăteau toată ziua acolo), eventual alea de Slănic. Acum dacă s-au anulat... Într-un fel e mai bine ca trenurile de rang superior să tragă acolo, că dacă tot plăteşti o căruţă de bani pe bilet, măcar să nu te chinui cu bagajele pe scări prin pasaj sau să ocoleşti pe la capătul peronului ca să traversezi liniile. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8256 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 02 Aug 2012, 12:44 | |
| Ieri seara, R 2077 ( Piatra Olt - Ramnicu Valcea ) a fost compus din LDH82 + 2x21 - 47 + un Malaxa 77. De obicei era compus din Sulzer + 4x21 - 47 + LDH82. LDH82-ul si 2 dintre cele 4 vagoane 21-47 plecau inapoi la Piatra Olt la 23 : 15 ca R 13122. ( celalalte 2 vagoane si Sulzerul plecau la Sibiu la 2 : 55 ca R 2069 ). Evident, automotorul a plecat ca R 13122 la Piatra Olt, dar ma intreb cum de au putut inlocui acea garnitura cu Malaxa. Tinand cont ca acel automotor a plecat de la Ramnicu Valcea catre Piatra Olt la 16 : 35 ca R 13124. Sunt curios in seara asta cu ce compunere va veni. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8256 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12907 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Vin 03 Aug 2012, 13:02 | |
| Daca nu te-ar zdruncina atat malaxele ar fi ideale pentru astfel de trasee... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22207 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Vin 03 Aug 2012, 13:23 | |
| - adirmvl a scris:
- Daca nu te-ar zdruncina atat malaxele ar fi ideale pentru astfel de trasee...
Locul la malaxe este in cazanul de la sidex Galati ! Cred ca in ziua in care vor fi retrase definitiv o sa fac cea mai mare petrecere ca am scapat de vechituri . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8292 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 12907 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Vin 03 Aug 2012, 13:35 | |
| Nu sint de acord. Diun cate am vazut arata decent acum, inclusiv in interior. Sunt facute pentru scurt parcurs, sunt economice, sunt pentru un numar mic de calatori, deci perfecte pentru Valcea- Podu Olt... Din punctul asta de vedere... Ce spuneam, daca nu ai zice ca mergi cu caruta, nu vad de ce s-ar plange cineva de ele. Asta e singura mea problema cu ele. Daca ar avea suspensii ce daca ar fi vechi, din moment ce sunt ok amenajate? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22207 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Vin 03 Aug 2012, 13:45 | |
| Eu nu suport vechiturile , eu mereu am avut tendinta spre nou si asa este si normal sa schimbi mereu , in tarile civilizate tot ce este vechi se afla la muzeu locul lor a fost luat de altele noi , am mai spus acest exemplu , ca si acasa , cum am schimbat tv pe lampi cu LCD sau plasme si in continuare apar tot felul de modele noi asa si cu aceste vechituri de la CFR trebuiesc schimbate si inlocuite cu ceva nou si modern pentru epoca asta nu mentinute vechiturile de pe vremea lui Pazvante chioru . Trenurile nu circula pentru pasionati sau sa fi fost construite pentru o mana de oameni care iubesc vechiturile , trenurile sunt pentru a servii publicul calator care are nevoie sa mearga acolo unde are treaba , daca tu pui la dispozitie material rulant de 70 de ani pai nu mai vine nimeni la tren si ne mai miram de ce nu avem calatori , tocmai de asta ca nu sunt conditii si pretul este mare , schimba materialul rulant cu vagoane moderne daca nu noi macar la mana 2 din Germania ca alea sunt mult peste vagoanele noastre 21-47 si alta e situatia atunci , de drag vine lumea la tren daca are conditii bune , eventual clima si un pret modest . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Lun 06 Aug 2012, 22:56 | |
| GM-urile care vin de la Iasi la Bucuresti si invers vin cu IR 401/402 Chisinau-Iasi-Buc.Nord-Iasi-Buc.Nord care trage trenul, avand la roata electrica. Du/Lu 63-0902 a plecat spre Iasi cu IR-ul de Chisinau. |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5831 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 09 Aug 2012, 00:00 | |
| Trenul 4110 adica fostul personal Cluj-Sighet, devenit accelerat iar acum, (din nou) regio a avut in compunere urmatoarele tipuri de vagoane: 26-16 36-16 20-55 19-47 20-55 Deci, 5 (cinci) vagoane in total
Asta in conditiile in care, atunci cand Clujul a primit etajate, avea in compunere doar astfel de vagoane. Si erau atat de multe incat nici nu incapeau in dreptul peronului. Daca asa stau lucrurile, nu exclud posibilitatea sa vedem, intr-un viitor nu prea indepartat "23-29 0xx" + "33-29-5xx". Ghiciti la ce ma refer? Nu uitati sa tineti cont de ghilimele.
IR-ul 1634 cate vagoane credeti ca a avut? 2 (doua): 36-16 + 26-16. Totusi, ce e in "etajul superior" a celor de la CFR? Cum pot sa faca asa ceva? Doua vagoane la un tren?? Bataie de joc. Nici nu vreau sa ma gandesc ce e in acele vagoane daca urca ciclisti |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22207 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 09 Aug 2012, 00:24 | |
| - KQQ a scris:
- Trenul 4110 adica fostul personal Cluj-Sighet, devenit accelerat iar acum, (din nou) regio a avut in compunere urmatoarele tipuri de vagoane:
26-16 36-16 20-55 19-47 20-55 Deci, 5 (cinci) vagoane in total
Asta in conditiile in care, atunci cand Clujul a primit etajate, avea in compunere doar astfel de vagoane. Si erau atat de multe incat nici nu incapeau in dreptul peronului. Daca asa stau lucrurile, nu exclud posibilitatea sa vedem, intr-un viitor nu prea indepartat "23-29 0xx" + "33-29-5xx". Ghiciti la ce ma refer? Nu uitati sa tineti cont de ghilimele.
IR-ul 1634 cate vagoane credeti ca a avut? 2 (doua): 36-16 + 26-16. Totusi, ce e in "etajul superior" a celor de la CFR? Cum pot sa faca asa ceva? Doua vagoane la un tren?? Bataie de joc. Nici nu vreau sa ma gandesc ce e in acele vagoane daca urca ciclisti Primele 2 vagoane 26-16 si 36-16 sunt grupa pentru Bistrita care din Dej formeaza trenul 4108 , ultimile 3 sunt trenul real 4110 Cluj-Sighet . |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5831 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 09 Aug 2012, 14:11 | |
| Inseamna ca trenul "real" 4110 e cel din semnatura moderatorului; se recunosc atat cele doua 20-55 cat si 19-47-le. Sa inteleg ca pe relatia Salva-Sighet circula remorcat de 060-DA clasic?
Daca e sa dau crezare infoferului trenul 4110 (4110 real + 4108 "inglobat" in 4110 pe distanta Cluj-Beclean) ajunge la 22:36. Adica un timp planificat de 7 ore si un minut pentru un parcurs de 223 km. Pot spune neobisnuit de mult. Asta ca sa folosesc un eufemism si sa ma incadrez in topic. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22207 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R Joi 09 Aug 2012, 14:26 | |
| - KQQ a scris:
- Inseamna ca trenul "real" 4110 e cel din semnatura moderatorului; se recunosc atat cele doua 20-55 cat si 19-47-le. Sa inteleg ca pe relatia Salva-Sighet circula remorcat de 060-DA clasic?
Daca e sa dau crezare infoferului trenul 4110 (4110 real + 4108 "inglobat" in 4110 pe distanta Cluj-Beclean) ajunge la 22:36. Adica un timp planificat de 7 ore si un minut pentru un parcurs de 223 km. Pot spune neobisnuit de mult. Asta ca sa folosesc un eufemism si sa ma incadrez in topic. Cluj-Sighet da ajunge la 22:36 , (4108 circula combinat cu 4110 doar pe relatia Cluj-Dej Cal.) dar trebuie sa tinem cont ca este Regio si opreste in toate statiile plus in Valea Viseului rebruseaza si sta mai mult (20 min.) , 19 minute sta si in Dej Calatori , acolo se desface grupa de Bistrita plus ca tot in Dej primeste si locomotiva DA doar ca nu este clasica ci este una cu instalatie INDA . Regio 4110/4111 este trenul meu de suflet . p.s.-intr-o iarna am plecat luni din Cluj la Sighet cu acest 4110 , peisajul in Maramures era unul de poveste , ningea linistit si totul era asa de frumos ca nu am cuvinte , noaptea am venit la Cluj inapoi cu 4111 adica am ajuns marti dimineata si tot marti am plecat inapoi la Sighet cu 4110 si am venit inapoi in Cluj miercuri dimineata , asa de frumos era in Maramures plus ca linia 409 este linia mea preferata si trenul 4110/4111 , nu ma puteam satura de acele frumuseti . De asta merg la Sighet de 2-3 ori pe an , peste 2 saptamani merg iara la Sighet .
Ultima editare efectuata de catre karpaty in Joi 09 Aug 2012, 14:35, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri neobisnuite la C.F.R | |
| |
| | | | Lucruri neobisnuite la C.F.R | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |