| | Propunere trase sezoniere 2012 | |
|
+30Adirmvl IR1822 traian cardinal NicuS iustialex Kriszti219 stefan_br popovici didinul cont dezactivat . Vlad mureseanu_976 AndiCFR 92Dragos kristi kkk rizelgeorgel2004 Radu Tudor manuela Teodor AlexD DUAL Rarau Laur Nesebar 060-EA078 razvan - trenuri Adrian78 Dr2005 Vitosa 34 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13084 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Lun 27 Aug 2012, 15:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe Predeal nu se va merge în veci cu mai mult de 80, poate 100. Curbele şi declivităţile nu permit. Dar pe Constanţa nu există asemenea limitări date de relief, acolo ai şi cel mai lung aliniament, vreo 75 km perfect drepţi.
Pai nu vorbeam de Predeal Doftore,acolo clar peste 100 nu treci la ce curbe stranse sunt (poate cu Pendolino dar nu bag mana in foc), dar de la Brasov la Medias te duci neica blana , exceptand padurile alea unde a murit 40-001,de la Blaj la Coslariu la fel , km drepti,apoi de la Blandiana la Orastie apoi de la Orastie la Simeria,Simeria-Deva drept linie exceptand intrarea in Deva... apoi spre Arad iar sunt o gramada de portiuni drepte... Ps: Doftore ,M800 e cu Vossloh,nu zic ca nu e sistem bun pentru o retea feroviara , dar calitatea traverselor facute la stimnoiunde lasa grav de dorit. Pe M800 e sistem 300,W14 si la abateri e KS daca nu ma insel..Eu asa am vazut ultima data cand am fost la Constanta cu trenul acum 1 an si ceva. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13906 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Lun 27 Aug 2012, 22:06 | |
| - manuela a scris:
- ir iasi-angalia cu 15 vagoane dintre care 12 de la iasi( 3 cusete,1 dormit,1 clas 1 si 7 clasa 2) si 3 de la galati (2 clasa 2 si 1 clasa 1)
ir v.dornei/bt/p.neamt cu 15 vagoane ( 1 cuseta si 2 de clasa 2 de la dorna,2 cusete,1 dormit 1clasa 1 si 3 clasa 2 de la suceava ,2 de clasa 2 de la botosani si 1 clasa 1 si 2 clasa 2 de la p neamt sau chiar bicaz) Pana gasesc domnii din chefereu atatea vagoane disponibile pentru trenurile dorite de tine mai dureaza, poate intre timp revizuiesc pun geamurile la usi si cate or mai fi naspa la interior la garnitura de 13 vag WLAB / AcBc trase paravan la gard (langa linia M800 spre halta Carpati), vorbesc de Buc Grivita numai. La trenul tau de iasi lasa-l asa simplu iasi-mangalia iar pe cel de galati asa cum e el trasat acum eventual prelungit la mangalia e mai bine asa cum zic eu. Propui sezonier de la vatra dornei cu vag de la bicaz/piatra neamt nu e rea ideea pana atunci ai legatura la actualul sezonier IR1958 de la IR1834, si de la piatra neamt se asigura legatura de la tr R5456 iar la intoarcere ai 5467 spre piatra respectiv 5707 spre vatra dornei. Nici fostul tren 226 / 926 / 1626 arad-mangalia nu cred ca-l vom mai vedea prea curand sau vreodata. Eu l-as face Deva-Sibiu-Brasov cu legatura la 1632 sau macar Sibiu-Brasov un turnus de vagoane asa 1621 buc-sibiu/1926 sibiu-brasov/1632 care vara ar trebuii renumerotat 1932 oradea-mangalia si retur 1631(1931)/1925/1622 macar 3 vagoane sa aibe |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6372 Reputatie : 12047 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Lun 27 Aug 2012, 23:40 | |
| Sezonier IR 1991/1989:
Pitesti (23:45) - Gaesti (00:15) - Titu (00:35) - Bucuresti Baneasa (01:35) - Fetesti (03:05) - Constanta (04:25) - Mangalia (5:50)
Sezonier IR 1988/1992:
Mangalia (07:30) - Constanta (09:05) - Fetesti (10:05) - Bucuresti Baneasa (11:50) - Titu (12:35) - Gaesti (12:55) - Pitesti (13:25)
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13906 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Vin 18 Ian 2013, 19:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Bucureştiul generează mult trafic... iar aceste trenuri vor veni deja aglomerate. În plus, cel puţin cele care vin foarte devreme şi cele care vin foarte târziu nu îşi prea au rostul prin Bucureşti Băneasa. Deci, cel puţin 1944 şi 1935 nu vor ajuta deloc circulând prin Bucureşti.
1934 şi 1945 da, sunt foarte bune, dar se pune problema numărului de vagoane. Pentru economie, 1945 s-ar putea ataşa la IR1641 în Bucureşti Nord, dar tare îmi e că ar ieşi cam lung (4 cuşete + 2 VD + 2 * 20-49 pt Ct - SM + 2 cuşete + VD + 2 * 20-55 + 1 * 19-54 Buc - SM), deci cam la limita maximă pentru Predeal. Dragos personal nu am nimic cu tine, pe mine ma macina ideea acestui topic, insa nu sunt de acord cu ce afirmi tu: "Bucurestiul genereaza mult trafic". Poate ca suntem off-topic insa demult vroiam sa vin cu argumente si in sfarsit dupa o analiza amanuntita am descoperit ca pe langa cele 52 de trenuri (+1*, ocazionalul P18001/18002 Bucuresti-SIRV Pascani-retur) introduse pe relatia Bucuresti-Ploiesti la 09.12.2012 adunate cu cele 51 (+1*) Ploiesti-Buc si aici adaug si trenurile 5072/1/4/3 Buzau-Brazi-retur, trenul de week-end 1573/4 Buc-Galati-retur si buzoianul 5081/5080 introdus in preajma sarbatorilor pentru ca din 15.01.2013 sa mai apara alte 4 perechi ale TFC iar din vara inca doua sezoniere 1003/1015, 1004/1014 si galateanu' 1575/1570 deci un numar total de minim 117 trenuri daca nu mai apar altele private intre timp si lasand la o parte ca se anuleaza din 21.01.2012 (poate nu singurul in viitorul apropiat) si perechea TFC galateana 15070/15071 (speram ocazional) oare nu mai era loc si de introducerea sezonierului 1944/1945 Satu Mare-Mangalia-retur (si poate si a RIP-ului 1934/1935 Oradea-Mangalia-retur care speram sa-l reintroduca dupa terminarea lucrarilor pe M300) in graficul declarat demult timp suprasaturat al sectiei Buc-Ploiesti? Daca stam sa analizam mersul din 1989 sau 1990 observam ca sunt minim sau poate mai multe trenuri decat acum (o spun din cap fara sa analizez acele carti-scanate pe net) dar problemele (poate stiute) ale M800, incapatanarea celor de intocmesc planul de mers si/sau alte probleme de natura tehnica (poate si orele mecanicilor buzoieni-nota mea) duc la alungarea calatorilor cand vad ca un tren sezonier parcurge distanta de la un capat al altuia al tarii in 20-22 ore (in trecut, poate si acum in cazul intarzierilor) cand de fapt prin Bucuresti Baneasa (poate si Nord) trenurile ar face intre 90-120 minute mai putin. Totusi nu inteleg reabilitarea garii Baneasa si neoprirea trenurilor aici! Cu putina reclama calatorul s-ar obisnui cu ideea ca trenurile litoralului opresc si in Baneasa indiferent de anotimp iar cei ce locuiesc in Baneasa, Aviatorilor si alte zone apropiate nu s-ar mai deplasa pana la Nord pentru ca apoi sa mai piarda alt timp in drum spre locuinte. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6446 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Dum 27 Ian 2013, 13:21 | |
| ...sa te deplasezi cu catel cu purcel in gara Baneasa nu-i chiar asa simplu. Ziua, Nordul are avantajul metroului care circula, iar noaptea, cand oricum folosesti taxiul, e mai 'central" si mai ieftin taxiul pana in gara de Nord. Daca tot s-ar vrea sa atraga bucurestenii, trebuie sa ii atraga pe toti, nu doar pe aia din Aviatiei...ori, sa mergi cu taxiul din Giurgiului sau Titan pana in gara Baneasa, mai bine te lasi pagubas din start.
Intr-adevar, prin Bucuresti s-ar castiga timp pentru IR1941-lucru deloc de neglijat- dar pe de alta parte s-ar lasa (aproape) descoperit Buzaul, care ar ramane doar in IR de Iasi ca tren direct. Pentru ca, pana una-alta, R Buzau-Constanta au fost ciuntite si limitate la Fetesti (se asigura schimbare, dar...) iar pe de alta parte, raman la parerea ca 1941 e aruncat pe 702 tocmai pentru a dirija oarecum calatorii, si a evita calatorii de Bucuresti, care au oricum si alte variante. Tinand cont ca si 1941 e destul de aglomerat cand pleaca din Constanta, ganditi-va ce ar insemna inca vreo 2-3 vagoane de calatori bucuresteni care sa se arunce tot pe el...
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13084 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Dum 27 Ian 2013, 13:36 | |
| Intre Bucuresti si Ploiesti trebuiau sa fie 3 sau 4 linii de cale ferata .. Cand s-a facut RK si modernizarea implicit ,trebuiau minim 3 fire ,dar nu din Bucuresti Nord , ci din ramificiatiile M900-M800 spre M300. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2940 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8177 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Dum 27 Ian 2013, 16:49 | |
| ICN 79 "CRIS" 23.06.2013 - 10.09.2013 Budapest Keleti 14.00-Arad 19.00 / Timisoara 20.20 -Simeria 21.35 -Craiova 2.30-Bucuresti N 5.43-Constanta 9.10 -Mangalia 11.30 AcBc,Wlabmee,AcBc grupa AR-Mangalia/Buc ,AcBc,AcBc,Wlabmee,A,B,B,B,B,B,B BIS, + 21-86,21-86,AMZ CAF / APMZ CAF H-START pentru Tm.
Altceva: Cei care vin de nu stiu unde si nu prinde Traianusul dar doreste sa ajunga la Craiova sau Bucuresti prin Timisoara preferam si Crisul sa plece la Bucuresti, il atasezi la IR1696 in Timisoara Nord nu trebuia mai mult decat doua vagoane 21-90 si un salon. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13906 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 Dum 27 Ian 2013, 18:10 | |
| @ATM Nu se pune problema sa ne trambalam cu catel sau purcel pana la gara Baneasa si nici cei din Giurgiului sau Titan sa vina cu taxiul pana aici insa lasand la o parte faptul ca Baneasa a avut (si are incontinuare probabil)) rol doar de statie in tranzit (pentru schimbarea locomotivei la trenurile sezoniere) nu inteleg scopul modernizarii ei fiind o statie amplasata in oras. Intreb: pentru ce au mai facut peronul prevazut cu pasaj subteran dintre liniile 3 si 5? puteau s-o lase cu peron doar la linia 1 si nu mai desfiintau linia 4 veche din care a ramas un crampei electrificat cap Bucuresti Nord. Revin la idee fiind atatea mijloace RATB ce tranziteaza zona garii Baneasa cu atatea cartiere invecinate nu puteau sa adauge opriri la trenurile IR de zi? Evident ca Bucuresti Nord ramane forever vioara nr 1 in materie de plecari/sosiri trenuri de calatori dar mutarea lui 1944/1945 prin Baneasa nu stiu in ce masura ar afecta calatorii din tara fiind tren dublat atat de IR1682 cat si de IR1684 cel putin in mersul actual, dar ai si tu dreptate raman buzoienii doar cu un singur sezonier (cel de iasi/suceava/botosani). In fine e un of personal problema garii Baneasa si problema dublarii/electrificarii liniei Agigea Ecluza-Mangalia, ba chiar o piatra pe inima @DUAL nu cred sa se tripleze/cvadrupleze vreodata linia Bucuresti-Ploiesti, daca era necesar se realiza in anii 70-80, ori daca nici la RK-ul din 2001 nu s-a luat in calcul nu cred in viitor sa vedem asa ceva, poate copii-copiilor nostrii sa vada asa ceva prin 2100si ceva @92dragos propunerea ta nu e la topicul potrivit, posteaz-o la topicul "propuneri pentru infiintari de trenuri noi la cfr", insa impedimentul principal este lipsa vagoanelor, ramanem cu amintirea trenurilor ce au fost, in viitorul apropiat nu vom mai vedea tabloul cu trenuri sezoniere la fel ca in anii 80-90 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propunere trase sezoniere 2012 | |
| |
| | | | Propunere trase sezoniere 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |