Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Dublări de linii

In jos 
+16
MariusM
Ionutz
Czirjak Arpad
FeroFan97
cortexedge
DUAL
cont dezactivat .
Vlad
ATM
Vitosa
mihaiuc
Adrian78
razvan - trenuri
Mihay
lovekomotive
ldh80
20 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6362
Data de inscriere : 30/01/2011

Dublări de linii - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Dublări de linii - Pagina 5 Icon_minitimeLun 21 Oct 2013, 21:16

da pe schema la Ortisoara chiar am vazut ca urma sa fie montat
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Dublări de linii - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Dublări de linii - Pagina 5 Icon_minitimeMar 22 Oct 2013, 00:07

yeu1 a scris:
Are cineva idee ce anume justifica dublarea aceea pe 202? Am trecut pe acolo si cu IR si cu R, cu R am mers pe firul sudic dinspre Craiova spre Tg. Jiu si stiu ca a facut statie pe firul asta. Cu IR am mers doar pe firul nordic care e direct(i-a dat sa zaca, am simtit curbele de ziceam ca sunt cu avionul Very Happy).
Eu cred ca intrebarea se refera la dublarea pe amplasamente diferite si nu alaturate.Practic un fir s-a construit complet separat de celalalt, aproape ai zice ca e alta linie.

Sus In jos
yeu1




Numarul mesajelor : 59
Localizare : Targoviste
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 22/08/2011

Dublări de linii - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Dublări de linii - Pagina 5 Icon_minitimeMar 22 Oct 2013, 01:18

Pai din ce am vazut e si o diferenta de nivel ce pare destul de consistenta, firul nordic fiind mai sus ca cel sudic. Avand in vedere distanta mare intre fire, si ca R face statie in localitatea ce desparte cele doua fire, s-a stabilit cumva ca trenurile ce opresc sa vina doar pe firul sudic? E ciudat sa astepti trenul intr-un loc si el sa treaca la un km de tine in partea cealalta a satului.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13613
Data de inscriere : 08/04/2009

Dublări de linii - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Dublări de linii - Pagina 5 Icon_minitimeMar 22 Oct 2013, 07:51

Linia coboară de la Copăcioasa (262m) la Lunca Budieni (215m). Firul 1 (nordic) începe să coboare după ce trece de halta Budieni, pe când firul 2 începe coborârea după ce iese din Copăcioasa, probabil de aceea firul 1 pare mai sus.

Din ce am observat, firul 1 (cel nordic şi direct) este firul nou. Probabil amplasamentul firului vechi (firul 2) şi numărul mare de curbe de pe acesta, au dus la alegerea unui alt traseu pentru firul nou, un traseu pe care să se poată circula cu viteze mai mari. Pe firul 1 aliniamentele sunt mai lungi şi curbele mai puţine.

Nu ştiu dacă era în plan mutarea firului 2 pe acelaşi terasament cu firul 1 (loc este).
Sus In jos
Continut sponsorizat





Dublări de linii - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Dublări de linii - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Dublări de linii
Sus 
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
 Subiecte similare
-
» Buşteni (300)
» Linii industriale
» Electrificari de linii
» Lucrari de modernizare la gara Pitesti
» Liniile noi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: