Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita

In jos 
+66
laurentzu
cristi ar
Adisoft1991s
baiazid
Norbi
kristi kkk
riciu
Razvan Tudor
AeroX
IonutChircu
dexter23
Costin.B
mielutu zburator
matei vulcan
liviulav33
marius664
gabrielcr
florin198620
dan tm
Katalyn
MRBFCRB
Andrey_tm
Balto
Luca tgv
cristy79
florin19862020
Lumunita Stana
Sergiu rmn
Katalin4653
gabriytel
Adrian78
vatmanul
Adirmvl
ruszmircearobert
dorru
yeu1
ldh80
ttavi
NIKU24
red floare
razvan - trenuri
Teodor
Dr2005
Vitosa
Czirjak Arpad
DUAL
ATM
ANDU2100HP
Axwell21
Radu Tudor
Costin.H
mihaiuc
alliens
TVlad
adycfrbucuresti
Mircea Hirjau
Vlad
rizelgeorgel2004
cristi CFR
dan ciprian
Nesebar
marius_catalin84
loryjonel
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
myster2008
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 45 ... 58  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:08

Nu se poate R, pentru că trebuie să oprească în minimum 70% din staţiile, haltele şi punctele de oprire de pe traseu. În plus, subvenţia oricum va fi de IR, iar trenurile îşi scot banii aşa cum circulă acum. De ce să reduci preţul la ceva ce îţi aduce bani?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:12

Pentru ca s-ar putea sa iti aduca mai multi bani - se aduna mai mult de la mai multi care platesc fiecare mai putin decat de la cativa fraieri pe care ii jumulesti cu preturi aberante.

Inteleg ca targetul maxim al CFR la aceste minunate IR-uri este de maxim 20-30 de calatori/tren. Deci cat o duba...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:16

Călătorii ăia în plus trebuie să fie cel puţin dublu ca număr faţă de cei actuali. Adică să duci un Desiro cu 72 locuri cu măcar 70 călători... nu zic că e imposibil, dar e puţin ,,cioara de pe gard" faţă de vrabia actuală. Poate de la noul mers, deşi mă cam îndoiesc.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:28

Au bagat interdictia aia aberanta ca regiourile sa opreasca in minim 70 % din statii pentru a-i forta pe operatorii privati sa transforme trenurile RE in IR, crezand ca acestia vor adopta imediat tarifele de IR ale CFR Calatori si vor pierde din clienti numai ca nu le-a iesit pasenta, privatii au preturi la IR cam la fel cu cele de R in schimb CFR Calatori a pastrat aceleasi tarife anormale. Nu este nevoie ca pe ruta Titu-Targoviste sa circule 5 perechi de IR pe zi, doar nu a devenit Targovistea dintr-odata foarte solicitata pe harta tarii. Nu e nici Constanta, nici Brasov nici Satu Mare. Este un municipiu de 90 mii locuitori, a carui putere economica nu mai e ce a fost odata. Un IR pe zi e suficient, sa plece la 8:20 din Targoviste sos 09:45 Bucuresti Nord si retur la 17:20 Bucuresti Nord - Targoviste 18:50, restul trenurilor regio, de preferinta 5 perechi pe zi sunt suficiente, la interval de 3 ore plecari din Bucuresti spre Targoviste la 06:20, 09:20, 12:20, 15:20, 18:20


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Vin 09 Oct 2015, 19:37, editata de 1 ori
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:37

Citat :
IonutCFR2009 Au bagat interdictia aia aberanta ca regiourile sa opreasca in minim 70 % din statii pentru a-i forta pe operatorii privati sa transforme trenurile RE in IR, crezand ca acestia vor adopta imediat tarifele de IR ale CFR Calatori si vor pierde din clienti numai ca nu le-a iesit pasenta, privatii au preturi la IR cam la fel cu cele de R in schimb CFR Calatori a pastrat aceleasi tarife anormale.

Exact!

O urma de creier au mai avut si ei si au pastrat tarifarea Regio la trenurile facute peste noapte IR la ordinul incompetentului Rus parasutat politic si paralel complet cu viata reala, nu mai zic de calea ferata... Marturisesc ca eram sigur ca le vor face IR cu preturi de IR.

Daca aceste trenuri noi pe Campulung/Curtea de Arges vor fi tarifate IR nici nu trebuia sa se mai oboseasca sa le bage, sunt frectie la piciorul de lemn al CFR-ului.

Pe cand abrogarea ordinului 735/2015 care aduce haos si distrugerea caii ferate alungand si mai tare calatorii de la tren?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:43

Uite propunere pt CFR de la colegul nostru - pt mersul pe Targoviste-Bucuresti, ca tot suntem acuzati ca nu propunem nimic constructiv.

Va spun eu de ce nu se poate implementa acest mers: pt ca ar supara grozav dubele care fac legea aici si chiar ar risca sa aduca oamenii inapoi catre tren, ceea ce CFR vrea sa evite cu tot dinadinsul.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:46

Nu va mai agitati ca dupa ce intra TFC lumea va merge la TFC ca are mai multe perechi si la CFR nu mai ramane nimeni, cu mersul introdus de ei nu ai cum sa faci naveta, nu ai cum sa faci ceva deci din lipsa de calatori se vor anula si ramane TFC.

_________________
595423104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Bdeem_8496_a104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Bdeem_8496_a104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:50

Ar fi cel mai bine asa.

Cu ajutorul lui Dumnezeu sper in viitor sa ma plimb cu un automotor al TFC la Targoviste iar CFR sa isi ia tramvaiele cu blatisti cu tot si sa si le bage undeva.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 19:54

IonutCFR2009 a scris:
Au bagat interdictia aia aberanta ca regiourile sa opreasca in minim 70 % din statii pentru a-i forta pe operatorii privati sa transforme trenurile RE in IR, crezand ca acestia vor adopta imediat tarifele de IR ale CFR Calatori si vor pierde din clienti numai ca nu le-a iesit pasenta, privatii au preturi la IR cam la fel cu cele de R in schimb CFR Calatori a pastrat aceleasi tarife anormale. Nu este nevoie ca pe ruta Titu-Targoviste sa circule 5 perechi de IR pe zi, doar nu a devenit Targovistea dintr-odata foarte solicitata pe harta tarii. Nu e nici Constanta, nici Brasov nici Satu Mare. Este un municipiu de 90 mii locuitori, a carui putere economica nu mai e ce a fost odata. Un IR pe zi e suficient, sa plece la 8:20 din Targoviste sos 09:45 Bucuresti Nord si retur la 17:20 Bucuresti Nord - Targoviste 18:50, restul trenurilor regio, de preferinta 5 perechi pe zi sunt suficiente, la interval de 3 ore plecari din Bucuresti spre Targoviste la 06:20, 09:20, 12:20, 15:20, 18:20

Da și au stricat și rangul de REX când puteau bine sa zică privații pe interoperabile au voie doar cu rang IR și atât ca oricum privatii nu is obligati sa aplice tarifele maxime da ce sa le faci dacă stau prea mult degeaba le vin idei tampite
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 20:48

A fost Curtea de Conturi pe aici şi ne-a întrebat cum deosebim un R de un IR când dăm subvenţia, că amândouă fac o oră de la Bucureşti la Ploieşti, numai că unul e subvenţionat de 4 ori mai mult. Chestia e că... aveau dreptate.

Tariful maxim nu e obligatoriu, de altfel chiar şi CFR Călători are trenuri IR taxate ca R. E strict o treabă de subvenţie, că IR ia subvenţie mai mică decât R, iar R trebuie să deservească cât mai multă lume. Practic, reducerea asta a subvenţiei nu a afectat cu nimic călătorii CFR Călători şi nici pe o parte dintre cei ai privaţilor. Că Regiotrans şi Softrans au preferat să crească preţurile e strict problema lor. Măcar acum chiar putem spune că avem o concurenţă, iar concurenţa e benefică pentru călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 22:19

Dr2005 a scris:
A fost Curtea de Conturi pe aici şi ne-a întrebat cum deosebim un R de un IR când dăm subvenţia, că amândouă fac o oră de la Bucureşti la Ploieşti, numai că unul e subvenţionat de 4 ori mai mult. Chestia e că... aveau dreptate.

Tariful maxim nu e obligatoriu, de altfel chiar şi CFR Călători are trenuri IR taxate ca R. E strict o treabă de subvenţie, că IR ia subvenţie mai mică decât R, iar R trebuie să deservească cât mai multă lume. Practic, reducerea asta a subvenţiei nu a afectat cu nimic călătorii CFR Călători şi nici pe o parte dintre cei ai privaţilor. Că Regiotrans şi Softrans au preferat să crească preţurile e strict problema lor. Măcar acum chiar putem spune că avem o concurenţă, iar concurenţa e benefică pentru călători.

Era simplu de raspuns: Ambele tipuri de tren parcurg acelasi traseu cu limitari si restrictii de viteza, care au ca efect prelungirea timpului de mers Laughing
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 22:21

Eu era spun ca in locul CC spuneam ca IR ar trebui sa ajunga mai repede ca nu opreste.

Dar nimeni nu are curajul sa corecteze aberatiile de prin ordinul ala, sau si la CFR Calatori ii convine?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 23:09

Existau trenuri IR şi R cu fix aceiaşi timpi de parcurs şi fix aceleaşi opriri... întrebarea ,,de ce unul are subvenţia mai mre de 4 ori decât celălalt?" era chiar firească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4979
Data de inscriere : 04/12/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 00:04

Dr2005 a scris:
A fost Curtea de Conturi pe aici şi ne-a întrebat cum deosebim un R de un IR când dăm subvenţia, că amândouă fac o oră de la Bucureşti la Ploieşti, numai că unul e subvenţionat de 4 ori mai mult.

N-are nicio relevanţă că ambele trenuri fac o oră de la Bucureşti la Ploieşti.Relevant este criteriul ACCESIBILITATE-singurul în funcţie de care trebuie stabilit nivelul subvenţiei.Principala deosebire dintre cele două trenuri este aceea că primul e mult mai accesibil publicului călător decât cel de-al doilea, motiv cât se poate de întemeiat pt ca trenul R să primească o subvenţie mai mare decât trenul IR.
Nu este just ca trenurile tarifate R să fie subvenţionate la fel ca şi cele tarifate IR, chiar dacă primele nu opresc în minim 70% din staţii şi au parcurs mai mare de 230 de km.Reducerea numărului de opriri ale unui tren RE nu echivalează cu creşterea proporţională a numărului de călători refuzaţi la transport.Trenurile RE cu mers accelerat pot deservi un număr mare de călători dacă există legături bune între acestea şi trenurile R care opresc în toate staţiile.
Eliminarea trenurilor RE a fost, evident, o greşeală.Este necesar un rang intermediar între R şi IR, având în vedere în primul rând starea infrastructurii feroviare din România. Acesta nu poate fi decât RE-un tren accesibil ca preţ, având mers accelerat (cu opriri în minim 40% din staţii în cazul celor care circulă pe distanţe mai mari de 100 de km) şi al căror parcurs să nu fie limitat arbitrar la 230 de km.Această propunere a fost înaintată MT, dar a fost respinsă.
Se pot stabili 3 niveluri ale subvenţiei în funcţie de rangul (implicit de tariful) trenului: R (cu opriri în mimim 70% din staţii şi parcurs limitat la 230 de km), RE (cu opriri în mimim 40% din staţii) şi IR.


Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 00:06

kerpeten ali a scris:
Legaturi CFR - TFC pe ruta Bucuresti-Titu-Targoviste si Targoviste-Pietrosita


Pentru Bucuresti-Pietrosita sunt 5 cele mai bune legaturi in gara Targoviste :

06:21 - 06:44 = 23 minute
07:20 - 07:45 = 25 minute
14:36 - 15:08 = 32 minute
15:03 - 15:08 = 5 minute dar nu se mai pune ca oricum e tren direct doar se schimba rangul si numarul in cele 5 minute.
16:51 - 17:04 = 13 minute
18:45 - 19:15 = 30 minute
19:03 - 19:15 = 12 minute

Dar pe retur sa vi dinspre Pietrosita spre Bucuresti e crima si pedeapsa

06:02 - 06:25 = 23 minute dar nu se pune ca a acelasi tren doar se schimba rangul si numarul.
06:30 - 07:03 = 33 minute
08:57 - 09:40 = 43 minute doar pana la Titu.
14:05 - 14:56 = 51 minute
15:07 - 16:42 = 97 minute pai in timpul asta ajungi cu duba.
16:48 - 17:25 = 37 minute
17:20 - 17:25 = 5 minute tren direct CFR RE + IR
18:19 - 19:40 = 79 minute legatura doar pana la Titu
19:22 - 19:40 = 18 minute legatura doar pana la Titu.

Si astea sunt cat de cat bunicele ca au schimbat mersul cei de la TFC ca altfel era si mai rau iar in week-end-uri sunt si mai putine legaturi. Trenurile de Pietrosita trebuie sa asigure legaturi la Targoviste cu trenurile de Bucuresti ca sa mai atragi niste posibili clienti.

CFR Calatori in 2013 daca facea un mers cu 5 perechi de RE cu Desiro legaturi la trenurile IR de Bucuresti astazi nu am mai fi avut nevoie de privat chiar daca privatul vine cu un mers mai bun.

Cred ca glumesti cu legaturi bune la asemenea diferente...din ce am vazut eu prin afara, legaturi bune inseamna in jur de 5-10 minute diferenta intre trenuri si obligatoriu sa fie amandoua la aceasi platforma , adica pe linii alaturate
Sus In jos
Continut sponsorizat





104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita   104 : Titu - Targoviste - Pietrosita - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
104 : Titu - Targoviste - Pietrosita
Sus 
Pagina 33 din 58Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 45 ... 58  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
» Titu (901)
» Cu trenul pana la Pitesti(13.01.2013)
» LINIA DE MOCANITA FIENI-PIETROSITA-MOROENI
» Locomotive clasa 87 (L45H)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: