Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5813 Data de inscriere : 07/08/2009
Subiect: Judetul Constanta Lun 05 Iul 2010, 01:42
2 iulie 2010 2 Poarta Alba
Marfare
Marfar CFR cu 40-0897-5 cu o garnitura de cisterne Marfar Servtrans cu 40-0593-0 cu o garnitura de vagoane seria E si la impingere 60-1566-3 Marfar CFR cu o garnitura de containere cu 40-0573-2 Marfar CFR cu 40-0467-7 cu o garnitura de containere Marfar CFR cu 40-0213-5 cu o garnitura de Shimmns Marfar CFR cu 91 53 0 474005-2 si 40-0625-0 cu o garnitura de containere Marfar GFR cu ex RS 40-0066-7 cu o garnitura de cisterne O captura de invidiat, marfar GFR cu ex poloneza 60-1536-6 cu o garnitura de vagoane seria E Marfar CFR cu 40-0511-2 cu o garnitura de Shimmns Marfar GFR cu BB 425 208-2 cu o garnitura de containere Marfar Unicom cu 40-0223-4 la tractare si 60-1223-1 la impingere cu o garnitura de cisterne
Trenuri de calatori
P8202 cu 40-0654-0 R992 cu 45-0322-3 R684 cu 91-53-0-477-784-9 R942 cu 41-0011-1 A1822 cu 41-0767-8 R936 cu 41-0053-3 A1872 cu 41-0313-1 R12981 cu 41-0393-3 P8201 cu 43-0108-1 R12989 cu 45-0397-5 A1861 cu 41-0767-8 A11632 cu 41-0840-3 A14002 cu 25572
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5849 Data de inscriere : 23/02/2009
Subiect: Re: Judetul Constanta Dum 29 Mai 2011, 23:36
ROmanian TRAINS ON MAY 2011 at Constantza's County South-East Romania https://www.youtube.com/watch?v=rrBm_j7H9SU
FOR ENGLISH DETAILS PLEASE CHECK Video Subtitles .
Trenuri de Pasageri si Marfare in Romania , luna Mai 2011 , de la Poarta Alba M800 si Constanta Oras ; 1.Rapid 688 , 24 MAI 2011 , 477-871-4 trece linia 1 tranzit PALAS ; 2.Rapid 684 , 26 Mai 2011 ; 3.P8014 Constanta - Bucuresti OBOR ,45-0364-5 ; 4.R688 , 12 MAI 2011 , 477-802-9 ; 5.R688 , 17 MAi 2011 , 45-0318-1 ; 6.P8344 , 29 MAi 2011 , 45-0318-1 , Poarta Alba Halta ; 7. 2 Sulzere GFR foste Rompetrol , Poarta Alba ; 8.Marfar /Freight CFR MARFA ; 9.Marfar/Freight CFR MARFA ; 10.Marfar/Freight GFR ; 11.A1822 Arad-Bucuresti Nord - Constanta .. Poarta Alba ..29MAI 2011..; 12.Marfar /Freight CFR MARFA ; 13.R681 Bucuresti Nord -Constanta , 40-2003-2 ,Poarta Alba ; 14.Marfar /Freight CFR MARFA 15.P8201 /Regional 8201 Buzau -Faurei -Constanta , Poarta Alba ; 16.R12681 Bucuresti Nord - Mangalia , 1 MAI 2011 . Constanta
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Judetul Constanta Dum 29 Mai 2011, 23:57
Din aceste filmari, ca si din observatiile mele de altfel, pot spune ca problema "rotilor patrate" la vagoanele de marfa nu e numai la GFR, cum se spune. Are si CFR-marfa destule vagoane defecte, nu e cu nimic mai prejos...
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: Judetul Constanta Vin 23 Dec 2011, 23:30
Atentie! Trenuri estivale (lungi!) la Marea Neagra in Eforie Nord [Septembrie, 2011]
Stațiunile de-a lungul coastei Mării Negre au reprezentat și o să reprezinte mult timp o atracție pentru turiștii din întreaga țară și chiar și de peste hotare. Așadar, alături de frații mei am devenit și noi vizitatori pentru câteva zile în stațiunea Eforie Nord.
Am profitat la maximum de prezența mea acolo pentru a urmări cu drag activitatea FeRoviaRă din Gara Eforie Nord. Deși aproape la sfârșit de sezon, totuși trenurile soseau și plecau cu turiști, în timp ce plajă era plină, iar apa mării -- caldă.
Trenuri ca cele venite de la Suceava, Iași, București Nord sau Arad soseau unul după altul, în timp ce dinspre Mangalia urcau pe lângă Lacul Techirghiol către Eforie Nord trenuri Accelerate, Rapide și Personale către Constanța, București Nord sau Iași. Vagoanele de călători erau câte 8-10 la fiecare tren, în timp ce locomotivele LDE EGM erau vedetele litoralului conectat de calea ferată. Motoarele ambalându-se, vagoanele scrâșnind din saboți sau discuri de frână, goarnele asurzitoare sau fluierele oferite de șefii de tren își făceau simțite prezența și demonstrau, tuturor, că la Marea Neagră se poate ajunge (și) cu trenul!
Valurile mării și ambarcațiunile din larg sunt subiecte interesante de urmărit, la fel ca și răsăritul care oferă un miracol zi de zi. La nivel de microcosmos, Constanța oferă multe obiective turistice de vizitat: cazinoul, stabilopozii pe care stau păsări ca să-și usuce penajul, parcurile cu dovezi ale coloniei grecești Tomis, muzeele, teatrul și restaurantele la care să poți mânca o Pizza superbă. Turnul de televiziune și lacul Belona sunt alte două obiective surprinse în filmarea de mai jos, la care vă doresc vizionare plăcută!
Lista trenurilor: A1852, Suceava Nord -- Mangalia R682, Mangalia -- București Nord A1862, Iași -- Mangalia P8804, Mangalia -- Constanța R983, București Nord -- Mangalia A1822, Arad -- Mangalia A1861, Mangalia -- Iași R982, Mangalia -- București Nord
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: Judetul Constanta Dum 21 Dec 2014, 12:08
Depășire feroviară: mers paralel cu un tren de marfă, [August, 2014]
Foarte interesante sunt momentele când călătorești cu trenul și se întâmplă să mergi în paralel cu un alt tren. Spre exemplu, eram în drum spre mare, mai exact în dreptul Podurilor de peste Dunăre, în acel tren care face 2 ore de la București la Constanța. Cum pe firul din dreapta era un tren de marfă, impiegații dispozitori de mișcare au făcut parcursul trenului de călători pe linia din stânga. Efectul ”rocadei” - videoclipul de mai jos.
”Parallel race” sau ”Overtake”, cum spun pasionații feroviari din alte țări străine, îți oferă șansa de a urmări îndeaproape interacțiunile dintre roată și șină, cum acționează suspensia vagonului, cum reacționează tampoanele și aparatele de legare și multe alte efecte dinamice care se consumă în timpul rulării trenurilor.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Judetul Constanta Joi 25 Dec 2014, 19:31
Eram în IR 1838 odată şi am depăşit, de 2 ori chiar, între Bonţida şi Dej Călători, trenul IR 407-2, datorită diferenţei de viteză maximă între cele două fire ale liniei duble.