Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 15:51
EA1clony106 a scris:
aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .
Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 16:45
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 17:00
luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor
Aici nu e declivitate? https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 17:57
adrian78hd a scris:
luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor
Aici nu e declivitate? https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
Este bineințeles, dar te asigur că filmat de la distanță eu cred ca mai mult de 10 la mie nu avea,iar trenul nu circula mai mult de 70, asta in Germania.desi era o linie de mare viteză.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 18:19
luciangeo77 a scris:
adrian78hd a scris:
luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor
Aici nu e declivitate? https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
Este bineințeles, dar te asigur că filmat de la distanță eu cred ca mai mult de 10 la mie nu avea,iar trenul nu circula mai mult de 70, asta in Germania.desi era o linie de mare viteză.
avea peste 140 pe putin..problema la noi e ca au limitat si la urcare viteza le fel ca si la coborare pentru ca acolo e nevoie sa se asigure procentajul de masa franata
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: BALOTA AMERICĂNEASCĂ sau the americam Balota Mier 24 Noi 2010, 19:13
Așa le place americanilor să numească pasul Cajon, pe aurtostradă si cale ferată,magistrala BNFS LOS ANGELES-BARSTOW.Cajon se poate lauda cu o pantă de 28 la mie si cu toate astea trenurile pot trece cu tonaj de 10 mii de tone.Și unde mai pui că linia e triplă. CAJON PASS
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 19:29
procentul de masa franat , curbele ,traveresele is mai multe si balota e statie varf de panta
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 19:35
alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:
aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .
Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.
au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 19:37
la varf de panta toate trenurile opresc
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 19:39
Balota lor nu e ca a noastra,la a lor trece un tren de 10000 de tone odata,pe a noastra trec 10000 de tone pe saptamina...e olteneasca de aia ...
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 19:41
e grea panta dar mestecanisul e umpic mai mare asa parca
Cito
Numarul mesajelor : 129 Localizare : Timisoara Reputatie : 5462 Data de inscriere : 13/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:04
EA1clony106 a scris:
alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:
aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .
Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.
au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel
Poate nu circuli cu trenurile care nu opresc. Si eu stiu ca sunt trenuri care nu opresc in Balota. Dar am vazut in livret ca de la noul mers vor opri toate.
Mastan, si Poarta poate fi considerata statie varf de panata si nu opresc in statie decat personalele.
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:08
Cine are o poză cu gara BALOTA(THE BALLOTA RAILWAY STATION)?Să văd cam cât de mare e vă rog
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:27
Saracii americani,au trenuri de 2-3 km s inu opresc in virf de panta ,ca n-au loc! ~
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:33
Cito a scris:
EA1clony106 a scris:
alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:
aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .
Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.
au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel
Poate nu circuli cu trenurile care nu opresc. Si eu stiu ca sunt trenuri care nu opresc in Balota. Dar am vazut in livret ca de la noul mers vor opri toate.
Mastan, si Poarta poate fi considerata statie varf de panata si nu opresc in statie decat personalele.
cum ziceam nu am cum sa ma insel .. am fost cu toate
cateva poze cu gara Balota
Ic 594 ca tot ziceai ca nu are oprire , uitel cum stationeaza in Balota
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara