Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

In jos 
+132
ets2oltromânia
dragosdimitrescu
aris86
qew00
Katalyn
neluadi
StefanD_
mihaitzateo
NIKU24
Feroviar_18
cristy79
Sabik
gabrielcr
Florin C
stefan_br
TonyGFR
marius664
IonutChircu
maris.constantin
traian
Ciprian.bucur.92
dan tm
mielutu zburator
Luca tgv
Grigor
Nycolas Gabriel
gardianlinux
phnegativ
MetalRider
vatmanul
Jhonyla
orestte
kristi kkk
cont sters
ldh80
cristi_tgv
Bobby_TM
NicuS
alliens
mtk
bobo4526
92Dragos
Razvan Tudor
baiazid
Scoop
costi_dumitru
Ryan Anderson
Adirmvl
lifetec
riciu
user dezactivat...
Katalin4653
vanchorusebulgaria
Cont dezactivat
adytm
allred
Czirjak Arpad
alex1987
AlexandruC
George33
lokomo69
Kriszti219
nenuandrei
Radu
mirceamilitaru
IonutCFR2009
Sergiu rmn
g.popovici
ORWO
bostanescu gigel
Luna
alexandru.boia
srazvi
Rarau
Dr2005
Nk11
manuela
ravers75
DPS
alexmorph3us
Vlad
laur 133
Adisoft1991s
DUAL
dan_dinca
Cosmin5
Teodor
Andrey_tm
TVlad
didinul
C.F.R.
razvan - trenuri
mihaiuc
mishu88
cristyadaX
andreiutzu
cristi CFR
AlexD
Nesebar
rumpf1
decward
Vitosa
Cobra
bondarel
63-1143-5
cont dezactivat .
luciangeo77
Mircea Condilescu
Churchill
Adrian78
The Legend
Costin.H
cortexedge
Andrei
COSTACHE MIHAIL
stinky
Ionutz
discoid21
mardaryroby
Codrut1985
Caravelle_Zg
Amiralul
EA1clony106
alex.alexus.tm
membru inactiv
avram
jionutz
Cito
Gabry Gabriel
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
136 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 15:51

EA1clony106 a scris:

aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .

Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.
Sus In jos
luciangeo77

luciangeo77


Numarul mesajelor : 51
Varsta : 47
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 5173
Data de inscriere : 22/11/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 16:45

Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 17:00

luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor

Aici nu e declivitate?
https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
Sus In jos
luciangeo77

luciangeo77


Numarul mesajelor : 51
Varsta : 47
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 5173
Data de inscriere : 22/11/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 17:57

adrian78hd a scris:
luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor

Aici nu e declivitate?
https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
Este bineințeles, dar te asigur că filmat de la distanță eu cred ca mai mult de 10 la mie nu avea,iar trenul nu circula mai mult de 70, asta in Germania.desi era o linie de mare viteză.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 18:19

luciangeo77 a scris:
adrian78hd a scris:
luciangeo77 a scris:
Din câte știu eu stațiile Balota, Predeal, Mestecăniș sau Livezi Ciuc sunt stații vârf de pantă cu oprire obligatorie a trenurilor pentru efectuarea probei de pantă(nu stiu exact în ce constă asta).Varianta cu tunelul din Balota și până la Drobeta NU SE POATE EXECUTA.Și asta din cauza rampei(declivitate) aspre, practic linia urmează direcția curbelor hipsometrice si d-aia e așa de sinuoasă.Varianta propusa de mine e cea ideală,chit ca Balota, Prunisorul, Valea Albă vor rămâne fără gări.Fiind o linie magistrală ar trebui ca geometria liniei să aibă cât mai multe aliniamente și declivități acceptabile(de până in 1,3%)-curs de geografia transporturilor

Aici nu e declivitate?
https://www.youtube.com/watch?v=V-clNuDy840
Este bineințeles, dar te asigur că filmat de la distanță eu cred ca mai mult de 10 la mie nu avea,iar trenul nu circula mai mult de 70, asta in Germania.desi era o linie de mare viteză.

avea peste 140 pe putin..problema la noi e ca au limitat si la urcare viteza le fel ca si la coborare pentru ca acolo e nevoie sa se asigure procentajul de masa franata
Sus In jos
luciangeo77

luciangeo77


Numarul mesajelor : 51
Varsta : 47
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 5173
Data de inscriere : 22/11/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: BALOTA AMERICĂNEASCĂ sau the americam Balota   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:13

Așa le place americanilor să numească pasul Cajon, pe aurtostradă si cale ferată,magistrala BNFS LOS ANGELES-BARSTOW.Cajon se poate lauda cu o pantă de 28 la mie si cu toate astea trenurile pot trece cu tonaj de 10 mii de tone.Și unde mai pui că linia e triplă.
CAJON PASS

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 3065587772_308089e750
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:29

procentul de masa franat , curbele ,traveresele is mai multe si balota e statie varf de panta
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5789
Data de inscriere : 20/05/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:35

alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:

aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .

Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.

au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:37

la varf de panta toate trenurile opresc
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:39

Balota lor nu e ca a noastra,la a lor trece un tren de 10000 de tone odata,pe a noastra trec 10000 de tone pe saptamina...e olteneasca de aia ... Laughing lol!
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 19:41

e grea panta dar mestecanisul e umpic mai mare asa parca
Sus In jos
Cito




Numarul mesajelor : 129
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 13/05/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 21:04

EA1clony106 a scris:
alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:

aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .

Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.

au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel

Poate nu circuli cu trenurile care nu opresc. Si eu stiu ca sunt trenuri care nu opresc in Balota. Dar am vazut in livret ca de la noul mers vor opri toate.

Mastan, si Poarta poate fi considerata statie varf de panata si nu opresc in statie decat personalele.
Sus In jos
luciangeo77

luciangeo77


Numarul mesajelor : 51
Varsta : 47
Localizare : PLOIESTI
Reputatie : 5173
Data de inscriere : 22/11/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 21:08

Cine are o poză cu gara BALOTA(THE BALLOTA RAILWAY STATION)?Să văd cam cât de mare e
vă rog Smile
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 21:27

Saracii americani,au trenuri de 2-3 km s inu opresc in virf de panta ,ca n-au loc!
~
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5789
Data de inscriere : 20/05/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitimeMier 24 Noi 2010, 21:33

Cito a scris:
EA1clony106 a scris:
alex.alexus.tm a scris:
EA1clony106 a scris:

aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca .

Care toate trenurile? IC 592, IC 594, R 361 NU opresc in Balota.

au oprire stai linistit ...pe mers trenurilor poate nu sunt trecute . dar au pe livret , circul des si nu am cum sa ma insel

Poate nu circuli cu trenurile care nu opresc. Si eu stiu ca sunt trenuri care nu opresc in Balota. Dar am vazut in livret ca de la noul mers vor opri toate.

Mastan, si Poarta poate fi considerata statie varf de panata si nu opresc in statie decat personalele.

cum ziceam nu am cum sa ma insel .. am fost cu toate Wink

cateva poze cu gara Balota

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Img0223ct



100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Img0224mq



Ic 594 ca tot ziceai ca nu are oprire , uitel cum stationeaza in Balota Very Happy

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Img0225pr

Sus In jos
Continut sponsorizat





100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» Modernizare Arad-Timisoara Nord-Caransebes
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: