Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

In jos 
+132
ets2oltromânia
dragosdimitrescu
aris86
qew00
Katalyn
neluadi
StefanD_
mihaitzateo
NIKU24
Feroviar_18
cristy79
Sabik
gabrielcr
Florin C
stefan_br
TonyGFR
marius664
IonutChircu
maris.constantin
traian
Ciprian.bucur.92
dan tm
mielutu zburator
Luca tgv
Grigor
Nycolas Gabriel
gardianlinux
phnegativ
MetalRider
vatmanul
Jhonyla
orestte
kristi kkk
cont sters
ldh80
cristi_tgv
Bobby_TM
NicuS
alliens
mtk
bobo4526
92Dragos
Razvan Tudor
baiazid
Scoop
costi_dumitru
Ryan Anderson
Adirmvl
lifetec
riciu
user dezactivat...
Katalin4653
vanchorusebulgaria
Cont dezactivat
adytm
allred
Czirjak Arpad
alex1987
AlexandruC
George33
lokomo69
Kriszti219
nenuandrei
Radu
mirceamilitaru
IonutCFR2009
Sergiu rmn
g.popovici
ORWO
bostanescu gigel
Luna
alexandru.boia
srazvi
Rarau
Dr2005
Nk11
manuela
ravers75
DPS
alexmorph3us
Vlad
laur 133
Adisoft1991s
DUAL
dan_dinca
Cosmin5
Teodor
Andrey_tm
TVlad
didinul
C.F.R.
razvan - trenuri
mihaiuc
mishu88
cristyadaX
andreiutzu
cristi CFR
AlexD
Nesebar
rumpf1
decward
Vitosa
Cobra
bondarel
63-1143-5
cont dezactivat .
luciangeo77
Mircea Condilescu
Churchill
Adrian78
The Legend
Costin.H
cortexedge
Andrei
COSTACHE MIHAIL
stinky
Ionutz
discoid21
mardaryroby
Codrut1985
Caravelle_Zg
Amiralul
EA1clony106
alex.alexus.tm
membru inactiv
avram
jionutz
Cito
Gabry Gabriel
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
136 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 27/06/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMar 03 Sept 2013, 23:52

The Legend a scris:
Timisoara Est - Lugoj se circula cu limitare de 70km/h din cauza infrastructurii distruse.
aceasta magistrala are infrastructura distrusa pe multe portiuni, foarte multe limitari la 10 sau 15 km/h - bine macar ca le-au prins in mersul trenurilor, sa nu plateasca bani prea multi la intarzierile IR Traianus
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 00:17

Cum? eu am mers cu el si a intirziat, insa partida trenului a sunat la Bucuresti ca trenul 1667 sa fie tinut in Bucuresti Nord pentru ca erau pasageri in tren cu bilete de legatura.
E firesc, nu se stie de la eliberarea biletelor?
solutia m-a multumit, dar e firesc sa intirzii alt tren? pentru ca nici 500 nu e mai buna, la intors am intirziat pe 500, iar pe 900 am intilnit Traxxul la Valea Alba la ora cind trebuia sa fie in Caracal.

Ce restrictii sint incluse in mers? la Lugoj a avut deja 20 de minute.
in parcurs a stat pe la semnale de 3 ori.O data sa intre contrar un UAM, de doua ori nu mi-am dat seama de ce pentru ca a trecut fara oprire.
Apoi am remarcat ca frina foarte brusc, m-am gindit ca mecanicul incerca sa scoata intirzierea si frina in ultimul moment la semnalizarea limitarii de viteza.(eu m-am gindit nu inseamna ca asa era)

Cum este posibil sa nu existe un sector pe care sa se circule cu viteza stabilita fara atitea fragmentari? Nu doar pe 900, pe toate liniile.

Circula citiva kilometri cu o viteza si apoi urmeaza un podet de 10 metri, o linie slabita de 50 de metri si trebuie sa reduca la 15km/h sau chiar 5km/h. Chiar nu sint bani de reparat portiunile alea?

Calatorii o iau r azna in tren si promit sa nu mai vina la tren. ba chiar am intilnit calatori care au spus ca nu au gasit autobuz si de nevoie au luat trenul.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 00:48

1. Nu cred ca se stie de la eliberarea biletelor; se stie doar ce locuri sunt ocupate, dar nu de unde vin calatorii respectivi pentru ca nu cred ca sistemul informatic face o legatura intre doua locuri din doua trenuri. Plus ca cei care dau dispozitii sa se tina trenul in gara pana vine cel intarziat sunt operatorii de la RC care nu au treaba cu partea de bilete.
2. Pe 500 se circula bine si mai ales de la Adjud la Suceava. Rar se acumuleaza intarzieri.
3. Pe 900 acum cateva zile s-au furat cabluri de la semnale si de asta ai prins mai multe opriri. Cel putin si acum din Gavojdia in Tapia se circula la cale libere, cu semnalele pe rosu si inductorii de cale activi.
4. Restrictie de 5 nu tin minte sa fi fost, dar daca ai mers cu "Traianus" atunci ai prins Traxx-ul la care AFB-ul (un fel de viteza impusa) sare din 5 in 5 km/h. Deci daca restrictia era cu 10 si mecanicul nu merge pe muchie si nici manual, atunci lasa locomotiva setata la 5km/h.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 08:13

1. stai putin, adica nu se stie ca s-au vindut ,,n" biteloe pe ruta Craiova-Birlad si prin urmare 73 trebuie sa ajunga pe 1667?
Doar locuirle ocupate? cum se face atunci o statistica ? cu rutele si trenurile folosite cel mai mult?

Imi dau seama ca operatorii dispun tinerea unui tren in gara sa il astepte pe celalalt dar, in mod firesc ar trebui sa se stie ca s-au vindut bilete care impolica rute cu trenuri de legatura, iar unul din ,,specialisti" sa informeze operatorii RC.

Asa ar fi normal.
3. Trenul a plecat intirziat din Lugoj si a aprit laTapia pentru ,,ordin de circulatie" nu era posibil sa primeasca acest ordin in Lugoj fiind un tren de rang superior? Asta mi se pare o alta aberatie tip CFR pentru care am mai avut discutiii contrare pe aici.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 09:04

3. IDM din Lugoj poate da ordin de circulaţie numai pentru restricţiile sau limitările noi introduse între staţiile Tapia şi Găvojdia. Pentru celelalte cauze, numai IDM din Tapia poate da ordin de circulaţie pentru linia curentă Tapia - Găvojdia, poate fi şi tren de rang I.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 09:54

Am mai avut discutiile astea.
Pentru trenurile de rang superior de ce nu se poata da ordinul de circulatie pentru de la Caransebes pentru toate limitarile?

Nu se pot modifica reglementarile? nu se vede ca de la Caransebes la Baile Herculane un tren opreste de 5 ori in loc sa primeasca ordinul in Caransebes?ce fac specialistii?

e atit de greu sa scrie pe ordin
statia Balta Sarata km 100+200 circulati cu x pina la km 101+000,
statia Armenis km 151+151 circulati cu x schimbatorul 6,
statia Teregova circulati cu  ... nu luati in sema indicatia semnalelor pina la statia Crusovat (sau cum se scrie cind semnalele sint scoase din functiune)
statia Mehadia km 200+200 circulati cu 15 pina la km 200+900, km 206+202 ciculati cu...bla bla

Iar o sa imi sariti cu totii in cap dar cred ca asta e iarasi o obtuzitate tip CFR. Pasagerii insa se indreapta spre autobuze sau spre masini.pentru ca trenurile intirzie.

Nu e o mare scofala sa fie primit ordin de circulatie dintr-o statie cu oprire itinerarica.

Ce se intimpla pe sectiile astea unde nu mai sint IDM , de exemplu Cruceni? cine da ordinul? dus si intors?Sau Alexandria -Zimnicea?

Pleaca 73 din Timisoara Nord si opreste la Topolovat pentru ordin, ba chiar sa mai urce cite unu. pai iii dadeam ordinul in Timisoara Nord.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 10:20

Păi nu aşa am zis mai devreme?

Se poate da ordin dintr-o staţie pentru toată distanţa pe care nu opreşte trenul, dar numai pentru restricţii şi limitări de viteză.

Nu se poate da ordin pentru defecţiuni şi altele de genul ăsta.

Unde nu sunt IDM se dă ordin pentru toată distanţa unde nu există IDM.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 10:32

dan tm a scris:
1. stai putin, adica nu se stie ca s-au vindut ,,n" biteloe pe ruta Craiova-Birlad si prin urmare 73 trebuie sa ajunga pe 1667?
Ba da, xSell ştie asta şi poate exporta totul într-un tabel Excel. Însă, de când nu se mai dau bilete pentru mai multe trenuri şi nu se mai combină distanţele, s-ar putea ca xSell să nu poată face diferenţa între un bilet Craiova - Bârlad şi 2 bilete separate Craiova - Bucureşti şi Bucureşti - Bârlad. Caz în care trebuie luate la puricat manual datele din tabel.... şi e vorba de zeci de mii de linii, prin urmare e mai simplu să dea naşul telefon la gară să anunţe. Mai ales că poate are şi bilete emise în tren, la tarif de casă pentru călătorii urcaţi din staţii fără case de bilete (deşi nu ştiu dacă mai e voie să se dea cu schimbare astfel de bilete, înainte se dădeau).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator




100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 04 Sept 2013, 11:41

E in regula, un program facut ampulea.

Pai eu am primit un bilet de urmatoarea forma:

R 9136 Calafat -Craiova
R 2089 Craiova-Filiasi
R 9507Filiasi -Drobeta Turnu Severin
IR 1697 Drobeta Turnu Severin -timisoara Nord

un singur bilet lung cit o coada de ciine(ca mai are si o anexa care la rindul ei are numar si serie) pai in mod ABSOLUT logic la nivel de CFR trebuie sa se stie ca un calator a circulat pe aceasta ruta, ca un calator a folosit aceste trenuri si ca normal trenurile erau de legatura.
Ce e asa de compliat daca e program, daca nu ne intorcem la biletele alea vechi, la dulapurile alea mari de fier, la diagramele alea pe hirtie si tot asa.

Nu zic sa tina trenurile alea scrise de mine, dar este clar ca cel putin in statiile importante se schimba trenurile.

Cum adica daca se dau bilete Timisoara Nord-Vaslui, Resita Nord-Birlad, Caransebes-Tecuci, Craiova - Tecuci, Pitesti-Adjud si la nivel central se stie ca s-au dat bilete, Timisoara Nord/ Resita Nord/Caransebes/Craiova/Pitesti -Bucuresti Nord si apoi alte bilete Bucuresti Nord-Vaslui/Birlad/Tecuci/Adjud si prin urmare in capul lor calatorii reusesc sa ajunga la timp in Bucuresti Nord la tren.

Mai mare prostie a specialistilor de la CFR nu cred ca imi trecea prin minte.

Ce sa mai zic atunci de legaturile cu trenurile personale.

Prin urmare imi vine alta intrebare in minte: de unde/ cum isi recruteaza CFR Calatori acesti specialisti?
Ca si cum as lucra eu la cofetarie la ornat torturile, asa specialisti lucreaza la CFR.Sau cum?
De cite ori ma duc in gara ma intreb daca malaxele alea 3 care fumeaza acolo in fata la biroul de relatii cu publicul cu un picior pe balustrada stiu ecartamentul caii? poate le intreb intr-o zi.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 27/06/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 01:25

dan tm a scris:
Am mai avut discutiile astea.
Pentru trenurile de rang superior de ce nu se poata da ordinul de circulatie pentru de la Caransebes pentru toate limitarile?

Nu se pot modifica reglementarile? nu se vede ca de la Caransebes la Baile Herculane un tren opreste de 5 ori in loc sa primeasca ordinul in Caransebes?ce fac specialistii?

care specialisti? nu mai exista demult asa ceva la CFRSA/Calatori....acolo sunt doar idnivizi bagati pe pile si cunostinte(pentru sefi politicie), care habar nu au de responsabilitate si de interesul companiei in care lucreaza....pentru ei solutiile simple si normale sunt cele mai greu de priceput si de implementat, ar insemna sa isi asume o responsabilitate sa modifice ceva, ar fi o provocare prea mare....speram degeaba sa se schimbe ceva in bine la CFR, in pacate

Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 27/06/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 01:28

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
1. stai putin, adica nu se stie ca s-au vindut ,,n" biteloe pe ruta Craiova-Birlad si prin urmare 73 trebuie sa ajunga pe 1667?
Ba da, xSell ştie asta şi poate exporta totul într-un tabel Excel. Însă, de când nu se mai dau bilete pentru mai multe trenuri şi nu se mai combină distanţele, s-ar putea ca xSell să nu poată face diferenţa între un bilet Craiova - Bârlad şi 2 bilete separate Craiova - Bucureşti şi Bucureşti - Bârlad. Caz în care trebuie luate la puricat manual datele din tabel.... şi e vorba de zeci de mii de linii, prin urmare e mai simplu să dea naşul telefon la gară să anunţe. Mai ales că poate are şi bilete emise în tren, la tarif de casă pentru călătorii urcaţi din staţii fără case de bilete (deşi nu ştiu dacă mai e voie să se dea cu schimbare astfel de bilete, înainte se dădeau).

asta e o alta aberatie a CFR Calatori, din ciclul cum sa scapanm de cat mai multi clienti...toate modificarile care se fac parca au acest lucru ca unic scop....de fapt, daca am lua la puricat cum au ajuns toti sefii si sefuleti in aceste companii, nu ar fi deloc o surpriza incomptenta si reaua vointa (tradusa in bunavointa fata de concurenta auto) intalnita la tot pasul in activitatea companiei
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 08:23

Specialişti nu prea mai sunt... de fapt, au rămas doar şefi, mecanici, naşi şi personal fără studii superioare sau chiar necalificat prin depouri. Aceştia din urmă oameni simpli, fără şcoală, deci uşor de manipulat pentru gloria sindicatului şi şefimii. Ăştia sunt ăia care tot urlă că să dăm afară TESA, că ăia ,,nu sunt ceferişti". Ce să mai dai afară, de unde? Ăia 4 oameni de la aprovizionare? Ăia 2 de la locomotive şi 3 de la vagoane? Ăia 2 de la legitimaţii de călătorie? La mers de tren cine ştie câţi or fi, probabil tot 2 - 3. Nu mai zic că la CFR S.A., unde se fac trasele, sunt 2 oameni şi şefa lor de serviciu (care lucrează cot la cot cu ei), la lucrări de artă sunt 2 oameni...
La repartizarea asta a personalului, nu prea poţi avea pretenţii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 08:59

Hai Dragos ca mai sunt oameni de dat afara de la toate cele 3 societati sefi de divizie revizori centrali sefi de servicii
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 09:25

ahaaa, 2 la mersuri de tren, 2 la aprovizionare, 3 la depou, 1 la gara, 2 la scoala de fete, 2 la prefectura, 1 la monunent, famelie mare.

Dar care sint specialistii aia care sint mentionati in raspunsuri? 2 persoane fac mersul de tren?
care sint specialistii care anuleaza trenuri si care infiinteaza trenuri?

Aici s-a desfiintat vechea comanda, vechile dormitoare ale personalului si s-au infiintat birouri, comanda s-a mutat intr-o maghernita in revizie iar personalul de drum are dormitorul in depou.
Fosta magazie de mesagerie este compartimentata cu birouri, gara e plina de birouri pe toate etajele si tu spui ca au ramas oameni fara scoala?

Ce tot vorbim noi pe aici?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitimeMier 11 Sept 2013, 10:11

Vorbeam de aparatul central, de care mă lovesc zi de zi (adică de lipsa lui). De aici nu mai ai pe cine să dai afară. Iar toate achiziţiile şi proiectele mari se fac la nivel central, nu la sucursalele regionale (mă întreb ce rost mai au acestea).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» Modernizare Arad-Timisoara Nord-Caransebes
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: