Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:39
Amiralul a scris:
Saracii americani,au trenuri de 2-3 km s inu opresc in virf de panta ,ca n-au loc! ~
Amiralul,cunosc povestea. Eu cât am stat in SUA , am avut prilejul să văd stații vârf de pantă-Cajon sau Raton(2300 metri altitudine), insă viteza comercială cam lasă de dorit, in afară de northeast corridor care e linie triplă electrificată.in rest 70-80 viteză medie, maxima -144km/h.Ținând seama ca liniile americane sunt ale mărfii și nu au o companie federală de stat(doar AMTRAK este)ei au interesul pentru marfă și nu ptr călători.Dar biletele sunt pe măsura serviciilor.De la Albuquerque la Los Angeles- 110 dolari dus-intors, ,clasa economic cu mic dejun inclus ,sucuri și apă minerală(astea sunt incluse in bilet).Peisajul e monoton ,e mai frumos la noi,nici măcar stancoșii nu m-au impresionat așa cum m-au impresionat Carpatii.Probabil dacă mergeam de la Denver la Emeryville aveam ce vedea.Iar când am trecut Cajon-ul era noapte, asa ca mare lucru nu am văzut
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 21:41
EA1clony106,multumesc frumos.Cam mică gara.....vai ce peroane,adică nici peroane nu are.Doar o stație tehnică fara imbarcare debarcare călători.
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 22:12
luciangeo77 a scris:
EA1clony106,multumesc frumos.Cam mică gara.....vai ce peroane,adică nici peroane nu are.Doar o stație tehnică fara imbarcare debarcare călători.
Da asa este , dar inainte era punct de verificare ,unde opreau toate trenurile ,De anul acesta sa reluat oprirea tuturor trenurile in gara Balota , pana acuma un an aveeau oprire doar trenurile care faceau cruce acolo in gara (cu exceptia P care opreau) ,iar pe livret aparea un puct in dreptul garii,unde opreau in caz ca ajungeau regulat ,daca nu crucea se facea in alte gari
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: BALOTA vs RATON Mier 24 Noi 2010, 22:22
EA1clony106 a scris:
luciangeo77 a scris:
EA1clony106,multumesc frumos.Cam mică gara.....vai ce peroane,adică nici peroane nu are.Doar o stație tehnică fara imbarcare debarcare călători.
Da asa este , dar inainte era punct de verificare ,unde opreau toate trenurile ,De anul acesta sa reluat oprirea tuturor trenurile in gara Balota , pana acuma un an aveeau oprire doar trenurile care faceau cruce acolo in gara (cu exceptia P care opreau) ,iar pe livret aparea un puct in dreptul garii,unde opreau in caz ca ajungeau regulat ,daca nu crucea se facea in alte gari
Uite o gară in genul BALOTA dar la americani,RATON-stație varf de panta, 5 linii opresc toate trenurile de călători..lungimea utila a liniilor 984 metri.altitudinea-2230 metri- la 280 km sud de Denver.
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 22:51
luciangeo77 a scris:
EA1clony106 a scris:
luciangeo77 a scris:
EA1clony106,multumesc frumos.Cam mică gara.....vai ce peroane,adică nici peroane nu are.Doar o stație tehnică fara imbarcare debarcare călători.
Da asa este , dar inainte era punct de verificare ,unde opreau toate trenurile ,De anul acesta sa reluat oprirea tuturor trenurile in gara Balota , pana acuma un an aveeau oprire doar trenurile care faceau cruce acolo in gara (cu exceptia P care opreau) ,iar pe livret aparea un puct in dreptul garii,unde opreau in caz ca ajungeau regulat ,daca nu crucea se facea in alte gari
Uite o gară in genul BALOTA dar la americani,RATON-stație varf de panta, 5 linii opresc toate trenurile de călători..lungimea utila a liniilor 984 metri.altitudinea-2230 metri- la 280 km sud de Denver.
frumos dar nu ne putem compara cu ei ,se putea face si la noi ,dar nu se vrea
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 08:06
In Balota opresc toate trenurile, chiar daca nu au oprire pentru urcarea sau coborirea calatorilor(nu e trecuta in oficios dupa cum scrie in livret).
@luciangeo77 nu inteleg de ce ai adus in discutie tunelul de la Balota daca tot tu spui ca nu poate fi construit? ai vrut cumva sa ne arati cum sta treaba prin SUA? Credeam ca informatile se doresc a fi despre linia 900 si iata, opririle care sint acolo pentru anumite scopuri? atasare detasare locomotiva de dubla tractiune sau impingatoare si /sau personal insotitor pe locomotiva. Sint totusi niste reglementari si la calea ferata romana la fel ca in SUA.
luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 19:48
dan tm a scris:
In Balota opresc toate trenurile, chiar daca nu au oprire pentru urcarea sau coborirea calatorilor(nu e trecuta in oficios dupa cum scrie in livret).
@luciangeo77 nu inteleg de ce ai adus in discutie tunelul de la Balota daca tot tu spui ca nu poate fi construit? ai vrut cumva sa ne arati cum sta treaba prin SUA? Credeam ca informatile se doresc a fi despre linia 900 si iata, opririle care sint acolo pentru anumite scopuri? atasare detasare locomotiva de dubla tractiune sau impingatoare si /sau personal insotitor pe locomotiva. Sint totusi niste reglementari si la calea ferata romana la fel ca in SUA.
Am spus eu Dan ,că nu poate fi construit tunelul?Doamne ferește. Am precizat faptul că tunelurile sunt lucrări costisitoare și scumpe pentru o țară aflată in colaps. Dar existența lui ar fi necesară, in primul rând-adio serpentine,restrictii, limitări. Dacă te uiti bine pe profilul făcut de mine, ai să intelegi de ce sustin construirea lui. Singura soluție de a scăpa de serpentine sau bucle care prezintă pante aspre este construcția în avalul traseului a unui tunel la o cotă mai joasă. Tunelul proiectat de mine are o declivitate fixă de 13 la mie(față de 27 cât este în prezent)
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 20:20
E destul de costisitor ceea ce propui prin constructia unui asemenea tunel. Dar, daca ne uitam la tarile din vest, acestea au cosnstruit linii de mare viteza care merg pe aceleasi directii cu liniile "clasice". S-au investit bani seriosi pentru constructia de viaducte, tuneluri, totul pentru a perminte o circulatie a trenurilor de mare viteza fara restrictii. Orice e posibil cand stii ca ai de castigat din urma unor asemeni investitii. La noi, trebuie sa mai asteptam, sa stim ca se poate scoate profit din utilizarea cailor ferate.
Cred ca, idei despre asemenea proiecte avem cu totii, noi, pasionatii de cai ferate. Sa le aratam si celorlalti pasionati si sa nu incercam sa atacam ideile pentru ca majoritatea au un fundament stabil.
Multumesc.
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 20:31
Ieri am fost cu masina de serviciu prin zona ramificatiei Gura Motrului. Din 900 se desprinde 221, spre Turceni. Trecerea la nivel unde se vad macazurile Gura Motru cu iesire spre Strehaia:
Cateva imagini cu ramificatia aveti aici. http://www.forumtrenuri.com/m-200-f3/221-filiasi-turceni-rovinari-targu-jiu-t19-10.htm#31190
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 20:36
In continuare, alte imagini surprinse la o trecere la nivel din partea de est a garii Ciochiuta. Un accelerat de Timisoara - Bucuresti trecea lejer, fara sa manance mult jar pe aceasta portiune. Linia este prezenta in livret cu viteza de 120 km/h dar se circula la cota de avarii. In schimb, sunetele peste joante sunt dementiale:
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 25 Noi 2010, 20:42
foarte frumos clipuletu , un sunet foarte placut. si pozele sunt reusite . 098 in prima poza ,frumos
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Dum 05 Dec 2010, 22:45
cateva poze pe M900
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Dum 05 Dec 2010, 23:27
afara ninge linistit si 876 trece podu ))
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Dum 05 Dec 2010, 23:31
2 clipuri de pe M900
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 20 Dec 2010, 23:25
Herculane Station
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara