|
| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
+132ets2oltromânia dragosdimitrescu aris86 qew00 Katalyn neluadi StefanD_ mihaitzateo NIKU24 Feroviar_18 cristy79 Sabik gabrielcr Florin C stefan_br TonyGFR marius664 IonutChircu maris.constantin traian Ciprian.bucur.92 dan tm mielutu zburator Luca tgv Grigor Nycolas Gabriel gardianlinux phnegativ MetalRider vatmanul Jhonyla orestte kristi kkk cont sters ldh80 cristi_tgv Bobby_TM NicuS alliens mtk bobo4526 92Dragos Razvan Tudor baiazid Scoop costi_dumitru Ryan Anderson Adirmvl lifetec riciu user dezactivat... Katalin4653 vanchorusebulgaria Cont dezactivat adytm allred Czirjak Arpad alex1987 AlexandruC George33 lokomo69 Kriszti219 nenuandrei Radu mirceamilitaru IonutCFR2009 Sergiu rmn g.popovici ORWO bostanescu gigel Luna alexandru.boia srazvi Rarau Dr2005 Nk11 manuela ravers75 DPS alexmorph3us Vlad laur 133 Adisoft1991s DUAL dan_dinca Cosmin5 Teodor Andrey_tm TVlad didinul C.F.R. razvan - trenuri mihaiuc mishu88 cristyadaX andreiutzu cristi CFR AlexD Nesebar rumpf1 decward Vitosa Cobra bondarel 63-1143-5 cont dezactivat . luciangeo77 Mircea Condilescu Churchill Adrian78 The Legend Costin.H cortexedge Andrei COSTACHE MIHAIL stinky Ionutz discoid21 mardaryroby Codrut1985 Caravelle_Zg Amiralul EA1clony106 alex.alexus.tm membru inactiv avram jionutz Cito Gabry Gabriel marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 136 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6226 Data de inscriere : 21/05/2009
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 17 Noi 2010, 10:46 | |
| Nu e coloana de manevra, ci un dulap asemanator cu coloana de manevra, in care se gasea un telefon care era in legatura cu IDM Caransebes. Nu garantez ca se mai gaseste telefonul... |
| | | luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
| Subiect: Propunere traseu Strehaia-Șimian Lun 22 Noi 2010, 02:45 | |
| Salut. Există o porțiune pe acestă magistrală destul de importantă pe care aș numi-o destul de ...păcătoasă și nu e singura.Însă mie mi-a trezit interes este vb de secția Prunișor-Balota-Șimian, destul de afectată de procesele de eroziune, pluviodenudație și alunecări care distrug terasamentul liniei pe anumite sectoare. Am venit cu o propunere de a construit un tunel până in Prunișor și Drobeta Marfă, lung de 11,5 km (dacă acesta s-ar construi cu siguranță ar fi cel mai lung tunel din Europa într-o zonă de podiș. Priviți și comentați.Culoarea roșie-propunere traseu nou, culoarea verde- linie reabilitată și dublată, linie neagră-traseu existent
https://2img.net/r/ihimizer/img502/2967/varianttraseucfstrehaia.jpg
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 22 Noi 2010, 09:52 | |
| Cam greu sa se faca un tunel nou de 11 km in vremurile astea.Se inchid linii,magistrale stau intrerupte cu anii pentru un picior de pod ...Ideea nu e rea in sine dar nu cred ca se justifica din punct de vedere material,traficul e in scadere ... Cfr e condus spre faliment. |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 22 Noi 2010, 15:31 | |
| - Amiralul a scris:
- Cam greu sa se faca un tunel nou de 11 km in vremurile astea.Se inchid linii,magistrale stau intrerupte cu anii pentru un picior de pod ...Ideea nu e rea in sine dar nu cred ca se justifica din punct de vedere material,traficul e in scadere ... Cfr e condus spre faliment.
Da ai foarte mare dreptate . Ideea nu este rea , dar iti dai seama 11 km de tunel ,in romania sar face in 10-15 ani .sau ar fi abandonata la mijlocul constructie ca toate celelalte, Daca o portiune mica de 50 m acolo langa balota a fost reabilitata abea in 3-4 luni . cum zicea amiralul cfr e condus spre faliment pacat |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 22 Noi 2010, 16:05 | |
| Poate daca am fi in China Germania sau Elvetia s-ar face dar asa... |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 22 Noi 2010, 17:31 | |
| nu cred ca se face tunel la ses mai ales in vreme de criza |
| | | luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 22 Noi 2010, 20:52 | |
| E un lux să faci tunele mai ales pe vremea asta, însă mă gândeam cum de elvetienii au cel mai lung tunel de 34 km-lotschberg base, în care trenurile circulă cu 200km/h.Dacă vă uitați aici veți vedea cele mai lungi http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_longest_tunnels_in_the_world
numai bine http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Inside_seikan_tunnel.JPG |
| | | luciangeo77
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 47 Localizare : PLOIESTI Reputatie : 5173 Data de inscriere : 22/11/2010
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 14:21 | |
| Nimeni nu va construi un asemenea tunel. Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat. Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.
In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor. exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.
In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 14:30 | |
| - dan tm a scris:
- Nimeni nu va construi un asemenea tunel.
Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat. Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.
In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor. exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.
In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat. Si cu ce e mai economica o linie construita in curbe tinand cont ca acolo e ca mai mare a uzura si trebuie si echipamente de ungere? Ce probleme au fost pe Predeal-Ploiesti? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 14:36 | |
| pe balota tot timpul au fost probleme |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5789 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 14:43 | |
| - adrian78hd a scris:
- dan tm a scris:
- Nimeni nu va construi un asemenea tunel.
Linia Balota este un alt exemplu tipic despre cum s-au construit liniile in Regat. Pentru scaderea costurilor nu s-a executat de la inceput un tunel(nu pe traseul propus aici) astfel incit de la inaugurare linia a generat probleme.
In schimb Imperiul a construit de la inceput liniile cu un cost mai ridicat pe alte amplasamente astfel incit sa rezulte o economie in exploatare prin reducerea reparatiilor. exemplu? tunelele de la Iablanita. Contraexemplu de linie cunoscator construita? Ploiesti-Predeal care a dat si da mari probleme in exploatare spre deosebire de Predeal -Brasov construita de altii.
In lucrarea ,,constructii pentru transporturi in Romania" gasim mai multe exemple, de linii construite bagubos pentru un interes material imediat. Si cu ce e mai economica o linie construita in curbe tinand cont ca acolo e ca mai mare a uzura si trebuie si echipamente de ungere? Ce probleme au fost pe Predeal-Ploiesti? aici tin sa-ti dau dreptate . este mult mai mare uzura in astfel de curbe ..iar Balota fiind una din cele mai grele dintre panti ..chiar mai mare de cat ceea de pe predeal , dar un astfel de tunel pe vremea asta in Romania nu se poate ,si cum am mai zis ,ar trece multi ani la construirea unu astfel de tunel ...aaa si era sa uit o alta problema .. Balota a fost o gara importanta pe parcursul trenurilor,si azi inca se pastreaza toate trenurile oprind in Balota ,nu face exceptie nici unu . deci aici iar s-ar pune problema asta ,cam imposibil sa se construiasca . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 14:57 | |
| In momentul constructiei liniei, a fost mult mai ieftin sa o construiasca,,la suprafata" printr-o succesiune de curbe, decit sa investeasca intr-un tunel. Astfel economia facuta la executie s-a transformat in cheltuiala in exploatare, asta am incercat sa va spun. Un tunel s-a luat in calcul si atunci dar era prea scump.Tipic pentru romani au executat linia fara tunel.Pentru contraargument am spus de tunelele abandonate de la Iablanita. Desi executia a fost mai grea si mai scumpa linia nu a urmat firul apei cum face acum(de la electrificare) si a inaintat aproape drept prin tunele rezultatul fiind o scadere a costurilor cu exploatarea si reparatiile frecvente ale liniei.
Nu prea cred ca exista panti nici macar la Balota, iar faptul ca toate trenurile opresc acolo nu inseamna ca e o gara importanta si din acest motiv linia nu ar putea fi reprofilata sau nu ar putea fi executat un tunel pentru eliminarea gradientului mare.
La Balota pina cu ceva vreme in urma se executa revizia frinelor atit la urcare cit si la coborire, precum si atasarea/detasarea locomotivei de dubla tractiune la calatori a locomotivelor de dubla tractiune, impingatoare si intercalata la trenurile de marfa. In prezent nu stiu daca CFR Marfa mai are post de revizie in zona, proba frinei la trenurile de persoane nu se mai executa, nu se mai ataseaza/detaseaza locomotiva de dubla tractiune(nu stiu insa daca 696 mai are dubla) Trenurile de persoane opresc fara exceptie pentru ca seful de tren sa urce/coboare din locomotiva, pe distanta Drobeta Turnu Severin-Balota este obligatorie prezenta sefului de tren alaturi de mecanicul trenului.(a fost o vreme in care in Drobeta mecanicul primea ajutor pina la Balota, apoi s-a renuntat) Exista si alte zone in care seful de tren este pe locomotiva, personal am intilnit aceasta situatie la viaductul Caracau.(acolo acceleratele opresc in creierul muntilor in Livezi Ciuc tocmai pentru acest motiv, cumpana apelor este in tunelul Ciumani) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 24 Noi 2010, 15:14 | |
| - dan tm a scris:
- In momentul constructiei liniei, a fost mult mai ieftin sa o construiasca,,la suprafata" printr-o succesiune de curbe, decit sa investeasca intr-un tunel.
Astfel economia facuta la executie s-a transformat in cheltuiala in exploatare, asta am incercat sa va spun. Un tunel s-a luat in calcul si atunci dar era prea scump.Tipic pentru romani au executat linia fara tunel.Pentru contraargument am spus de tunelele abandonate de la Iablanita. Desi executia a fost mai grea si mai scumpa linia nu a urmat firul apei cum face acum(de la electrificare) si a inaintat aproape drept prin tunele rezultatul fiind o scadere a costurilor cu exploatarea si reparatiile frecvente ale liniei.
Nu prea cred ca exista panti nici macar la Balota, iar faptul ca toate trenurile opresc acolo nu inseamna ca e o gara importanta si din acest motiv linia nu ar putea fi reprofilata sau nu ar putea fi executat un tunel pentru eliminarea gradientului mare.
La Balota pina cu ceva vreme in urma se executa revizia frinelor atit la urcare cit si la coborire, precum si atasarea/detasarea locomotivei de dubla tractiune la calatori a locomotivelor de dubla tractiune, impingatoare si intercalata la trenurile de marfa. In prezent nu stiu daca CFR Marfa mai are post de revizie in zona, proba frinei la trenurile de persoane nu se mai executa, nu se mai ataseaza/detaseaza locomotiva de dubla tractiune(nu stiu insa daca 696 mai are dubla) Trenurile de persoane opresc fara exceptie pentru ca seful de tren sa urce/coboare din locomotiva, pe distanta Drobeta Turnu Severin-Balota este obligatorie prezenta sefului de tren alaturi de mecanicul trenului.(a fost o vreme in care in Drobeta mecanicul primea ajutor pina la Balota, apoi s-a renuntat) Exista si alte zone in care seful de tren este pe locomotiva, personal am intilnit aceasta situatie la viaductul Caracau.(acolo acceleratele opresc in creierul muntilor in Livezi Ciuc tocmai pentru acest motiv, cumpana apelor este in tunelul Ciumani) La cate vagoane mai au acum in compunere 4-5-6-7 vagoane nu se mai merita sa pui dubla tractiune sau mpingatoare.. Se pare ca trendul este ca din cei doi: seful de tren sa fie numa sef de tren (acuma nu stiu ce implica asta daca sa stea numai pe locomotica)si celalalt sa ramana controlor Totusi sunt bani multi pentru infrastructura alocati atat de UE BM dar na nu se pot fura si relieful e mai bland decat pe defileul Jiului |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5992 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: bucuresti - timisoara Mier 24 Noi 2010, 15:17 | |
| se pune inca o locomotiva la tren ce are tonaj mai mare (nu mai stiu exact cat )de la drobeta pana la balota asta din spusele mecanicului nostru de la simc |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
| |
| | | | 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |