Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 08:10
In Arad vad ca au refacut cocoasa, dar dat fiind faptul ca e una si in Curtici nu cred ca trebuiau doua. Se folosesc ambele statii, marfa sa fie nu doar marsrute de cereale, acum le duc afara si mai tirziu o sa le aduca inapoi.
Si Timisoara Nord a avut cocoasa, la tragerea aia paralela cu cele 3 linii care ies spre Triaj si ram Modos. tragerea era pina la cabina D2, acuma e scurtata, si terasamentul de piatra a fost scos. Timisoara Sud cocoasa este paralela cu linia de Resita, fiind in curba avea doua semnale de manevra, dara acum e mult scurtata fiind demontata.
Despre platforma industriala de la Timisoara Vest n-are rost sa mai vorbim.Vestul lucra in tandem cu Antestatia Solventul care deservea citeva fabrici, iar Sudul in tandem cu Antestatia Azur si Terminalul Semenic.
triajul Simeria poate n-a fost bine pozitionat dar e bine legat la 200 fara sa incurce traficul iar pentru a deservi CSH s-au construit cele doua bucle peste 200.
Au fost multe in tara, dar....
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 13:14
Cum sa nu fie bine pozitionat triajul de la Simeria?langa au fost 2 combinate siderurgice plus 6 orase deservite si Valea Jiului
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 14:48
N-am fost la Arad de multa vreme .. e bine ca au si acolo triere cu cocoasa .. Sunt curios cum e pozitionata .. la fel ca la Curtici ? Doar m214,cea care trece peste M200 si peste DN'u deservea combinatul inainte .. Trenurile de calatori inainte de 2010 rar urcau acolo ... iar marfa nu am vazut o niciodata venind pe jos ... Drept urmare in Barcea Mica nici nu exista bretea de a ajunge de pe M207(cea care trece peste DN) la liniile 1 si 2 in statia Barcea Mica .. Cu alte cuvinte ce venea din Hunedoara putea fi expediat Simeriei din Barcea pe orice line , dar invers ,din Simeria, trebuiau sa o gandeasca un pic,cu trenurile de calatori ...
@Adihd .. nu e bine pozitionata pentru cererea marfarelor din ziua de azi .. Desigur pe vremuri erau ok .. si mai ales ok,ca marfarele pentru international se formau din Simeria Triaj...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 15:17
In Arad e cam pe unde a fost turnul de apa.
Inainte la trenurile de calatori care circulau pe linia de marfa nu scria in livret,, circula pe linia de marfa" si la marfa invers, ,, circula pe linia de calatori" parca asa imi amintesc.
Acuma asta e cu pozitionarea triajului Simeria, important ar fi sa fie ce tria, nu cum e amplasat.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 15:23
Pai tocmai asta ziceam ) .. cu pozitia actuala nu mai are ce tria .. au si scos din liniile de la Bacia,au modificat prin Simeria triaj multe ...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Mier 26 Feb 2014, 20:50
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 01 Mar 2014, 22:41
dan tm a scris:
Dispozitivele acelea sint pentru presarea garniturii banuiesc. Vrei sa spui ca nu ar mai fi necesara locomotiva pentru presare cum e la noi?
Eu am auzit ca la noi nu se mai manevreaza la cocoasa deoarece se solicita taxa de manevra la cocoasa si de aceea mai degraba s-a renuntat la acest sistem de compunere a garniturilor.
Ceva material nou de la trainfart https://www.youtube.com/watch?v=gGWxA1RyWaQ
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 01 Mar 2014, 22:57
Superb reportaj !
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 03 Mar 2014, 21:22
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 15 Mar 2014, 22:41
Trenul aflat in discutie nu poate urca cu 14 vagoane catre Zakopane (PL, statiune montana foarte apreciata) datorita profilului liniei, asadar se rupe in 2 ca navetele Azomures si urcat pe bucati
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 15 Mar 2014, 22:52
Ce trenuri frumoase , curate , moderne , tot ce vrei , multe vagoane , multi calatori , lumea merge cu trenu nu ca la noi unde lumea fuge de tren ca dracu de tamaie . Dar na acolo sunt tarile civilizate unde se promoveaza mersul cu trenul si se investeste in transport feroviar , aici e Romania si se lasa de izbeliste transportul feroviar , suntem pe ultimul loc in UE la acordarea de fonduri catre calea ferata , nu inteleg de ce autoritatile au ajuns sa urasca asa de mult acest transport dar tot eu imi dau raspunsul si sigur asa este , pentru ca au firme de transport auto care trebuie sa prospere , doar nu o sa mearga bine compania de stat si firmele lor sa nu aibe profit , lasa sa se duca dracu compania de stat si firmele lor sa prospere .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 15 Mar 2014, 23:16
La noi investiţiile s-au făcut cu partea dorsală (să nu zic kurul)... s-a modernizat materialul rulant (asta trebuie să o recunoaştem, avem material rulant peste MAV, nu mai vorbesc de BDZ... noi avem aer condiţionat pe majoritatea trenurilor Regio, avem prize la majoritatea IR-urilor, vagoane noi etc.) în loc să se modernizeze infrastructura.
A trebuit să ne ameninţe UE cu infrigimentul ca să dispară practica asta (UE consideră că fondurile pentru modernizări au fost ajutor de stat pentru CFR Călători în detrimentul privaţilor... aşa că s-a închis robinetul de bani de la stat pentru material rulant nou).
_________________ :TTT:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 15 Mar 2014, 23:36
Rezultatul va fi ca vom avea nu numai infrastructura proasta ci si materialul rulant...
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Am gasit pe net Sam 15 Mar 2014, 23:40
Dr2005 a scris:
A trebuit să ne ameninţe UE cu infrigimentul ca să dispară practica asta (UE consideră că fondurile pentru modernizări au fost ajutor de stat pentru CFR Călători în detrimentul privaţilor... aşa că s-a închis robinetul de bani de la stat pentru material rulant nou).
Tocmai ca asta nu intelege lumea pe aici , privatul are material rulant din buzunarul propriu atat cat il tine buzunarul pe cand la CFR a primit pomana de la stat si e normal ca vai la CFR avem lux si la privat avem second , foarte bine ca nu le mai da nimic , daca vor sa modernizeze sa o faca din buzunarul propriu nu sa astepte pomana iar daca statul da pomana atunci sa o imparta egal la toti operatorii .
_________________
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 16 Mar 2014, 01:43
O veste buna : in gara Bucuresti Basarab la capetele peroanelor in unele zile se fac filtre pentru blatisti.