Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6125 Data de inscriere : 30/04/2009
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 09 Feb 2014, 11:35
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 09 Feb 2014, 11:57
Mi se pare, sau AM-urile din dreapta sint ca cele de la noi?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 09 Feb 2014, 12:08
Seamana cu vagoanele indienilor la design,dar e 1435 ecartamentul ..
mariushal
Numarul mesajelor : 70 Reputatie : 4800 Data de inscriere : 12/12/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 09 Feb 2014, 13:38
adirmvl a scris:
Mi se pare, sau AM-urile din dreapta sint ca cele de la noi?
Da este vorba de LVT- uri sau Ferkeltaxi cum aveau nickname -ul ...... Aici...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 09 Feb 2014, 14:03
E chiar un LVT. Mai multe au luat calea Cubei:
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 17 Feb 2014, 19:17
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 17 Feb 2014, 19:31
Dar LVT urile din Cuba vad ca au culoarea noua de la DB deci le-au dat dupa unificare, pe cind celelalte cred ca au fost produse direct pentru export la vremea lor.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 02:02
Un pod :
https://www.youtube.com/watch?v=0ntNnwkxzdI
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6797 Data de inscriere : 21/02/2010
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 14:21
Foarte spectaculos. Si un filmulet cu trecerea unui tren: https://www.youtube.com/watch?v=-QLTeDpin_I
Cum banuiam partea centrala este mobila pentru a permite accesul navelor: https://www.youtube.com/watch?v=t-Xp0gwGF1k
In filmulet apare si o scurta istorie a podului.
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 22:08
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 22:24
la 00 .52 cum aduce ala vagonul inapoi spre tren?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 22:32
trainfart este amic cu mine pe YT de ani de zile .. si eu am pus aceeasi intrebare acum ceva vreme .. Se pare ca si pe cocoasa au un dispozitiv asemanator cu cel de la 2:35~2:40 .. Are mai mult rol de siguranta,ca din ce am vazut si eu se manevreaza simultan pe 2 linii paralele , si daca de exemplu ar scapa un vagon pe linia 2 in timp ce pe lina 1 se manevreaza,ar face oleaca poc intre vagoane ... Daca ar exista si la noi asa ceva,si nu s-ar mai manevra cu locomotivele .. iti dai seama ce mult ar scadea pretul transportului pe CF ? Ti-ai permite si ca un IMM mic,sa trimiti un vagon undeva in tara,fara sa te taxeze milioane ca ard motorina doar pentru vagonul tau...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 23:17
Dispozitivele acelea sint pentru presarea garniturii banuiesc. Vrei sa spui ca nu ar mai fi necesara locomotiva pentru presare cum e la noi?
Eu am auzit ca la noi nu se mai manevreaza la cocoasa deoarece se solicita taxa de manevra la cocoasa si de aceea mai degraba s-a renuntat la acest sistem de compunere a garniturilor.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Am gasit pe net Dum 23 Feb 2014, 23:26
Da .. si sunt controlate de niste oameni .. Le folosesc dupa cum vezi si sa nu se loveasca vagoanele(care vin de pe cocoasa) prea tare,atunci cand lovesc vagoanele care deja stationaeaza si formeaza viitorul convoi .. Cat despre necesitatea presarii garniturii in convoi,nu stiu .. Poti sa-i scrii lui trainfart in limba engleza ca iti raspunde,daca stie .. Daca vorbesti germana e si mai bine .. ca el sta un pic mai slabut cu engleza.
La noi ca la prosti .. dam personalul CF afara,ca suntem incompetenti .. Dupa cum cineva bine zicea .. CF'ul pierde la transport pe propriai piele .. De asta suntem tara TIR'urilor si a accidentelor pe sosea... Triajele cu coasa le aveam deja! La Coslariu .. la Simeria .. am avut multe in tara asta,dar am preferat sa masacram absolut totul .. si ce inca ne putea aduce bani.. Bine .. cel din Simeria era prost orientat! dar cel din Coslariu putea fi folosit si-n ziua de azi! In Arad era bine sa se refaca un triaj cu 2 coacoase .. unul pentru ce vine din international si pleaca spre tara M200/900 .. si invers,pentru ce vine din tara si trebuie triat(combinat ) expediere in international .. iar in Simeria facut unu pe M200 inainte de bifurcatia M200/202 .. cu coasa orientata invers fata de cel din Coslariu ..
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
Subiect: Re: Am gasit pe net Lun 24 Feb 2014, 02:33
Pe vremea cand eram copil si gara Timisoara Sud ``gazduia`` marfare si exista ceva manevra si activitate, era folosita si ``cocoasa`` de acolo, pozitionata la iesirea spre Buzias/Resita . Acum, de folosit sigur nu se mai foloseste, fiind o gara pustie si fara activitate. In aceeasi stare se afla si Timisoara Vest, o gara care pe vremuri era destul de intens circulata de marfare, in zona fiind fosta fabrica de zahar si de lapte. O gramada de linii, de macaze, de vagoane ... A fost odata ca niciodata ...