|
| 505 : Focşani - Odobeşti | |
|
+17alliens Theo A. dan tm MariusM IonutCFR2009 Nesebar Dr2005 Luca tgv chatnoir401 cristi CFR cristi ar ravers75 sorinucu riciu ldh80 cata Vlad 21 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 18:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenul plăteşte 9 lei pe km TUI + autorizarea personalului. Pe când maxi-taxi plăteşte 2000 lei pe an rovinietă (dacă e drum naţional, că dacă e DJ nu plăteşte nimic) şi 68 de lei o dată la 10 ani pentru permisul şoferului. Faceţi voi calculele de rentabilitate.
Deci revenim la problema legislatiei, care e proasta, si nu fara intentie....dar initiativa legilsativa e la minister, de acolo ar trebui sa vina solutiile pentru o ocncurenta corecta intre tren si autobuz....fie TUI si la rutier ca la tren, fie vigneta la tren |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 20:48 | |
| Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?
Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 21:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?
Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice. Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 18 Mar 2017, 21:34, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 21:21 | |
| Colegiul ăla există de ani buni. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 21:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Colegiul ăla există de ani buni.
Cu ce se ocupa? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 22:27 | |
| Dar daca autoritatile locale si judetene s-ar uni si ar cumpara acum linia de la CFR apoi ar deschide circulatia intre orase fara sa ajunga in gara Focsani carei legislatii s-ar subordona? Adica sa existe o portiune de citeva zeci sau sute de metri racordare la CFR pe care sa se circule din motive tehnice din ani in pasti(cum circula metroul cind il aduce de la fabrica) in rest sa nu aiba tangenta cu CFR. Sau la nevoie sa fie chiar separate liniile si doar la nevoie sau urgenta sa monteze un cupon de sina intre reteua CFR si reteaua locala, ce ar implica circulatia unor rame intre Odobesti si Focsani ca transport local? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 23:10 | |
| Nu ai voie să cumperi infrastructura publică. Aceasta ori se închiriază, ori se casează şi valorifică, numai că la casare şi valorificare e musai să fie demontată, pentru că terenul aferent nu e vândut, deci degeaba cumperi fizic linia, că trebuie să pleci cu ea de pe terenul statului.
Desigur, CJ Vrancea îşi poate înfiinţa un gestionar de infrastructură şi poate închiria secţia, apoi acelaşi CJ îşi poate înfiinţa şi un operator. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Sam 18 Mar 2017, 23:25 | |
| Terenul este al statului, in regula, dupa ce vinde linia ce face CFR SA cu terenul? macar plateste impozit pe el? Vezi asta e prostia, CFR ramine cu terenul care nu ii aduce nici o folos, desi si CJ Vrancea sau CL Focsani si CL Odobesti oarecum tot statul sint.
Ce face CFR SA respectiv statul cu terenul fostei linii Huedin Calatele? am vazut ca e intabulat. Ce face cu terenul fostei linii Mintia -Brad? Boutari-Hateg? si exemplele pot comtinua.
E un hatis legislativ si o lehamite, o fuga de munca si de raspundere a celor de la CFR astfel incit sa se schimbe legislatia in folosul cetatenilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Dum 19 Mar 2017, 01:11 | |
| Nu plăteşte impozit, că e aferent infrastructurii publice. Desigur, prin HG, se poate transfera domeniul public din administrarea MT în administrarea judeţului, asta după ce, prin alt HG, s-a scos din concesiunea CFR S.A.. Numai că asta nu ai voie să o faci cât e linie pe el, pentru că infrastructura publică nu se poate înstrăina. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Dum 19 Mar 2017, 13:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?
Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice. Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini Tu zici bine ce zici acolo Se va ocupa si de restructurarea reţelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o reţea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreţinere, mentenanţă şi reparaţii curente să fie orientată pentru o reţea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic. https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Dum 19 Mar 2017, 23:59 | |
| adica alocam fonduri ca acum si calculam cat putem intretine cu ele, cam asta va fi marea reforma....si vom taia in special acolo unde trenul face concurenta dubelor sefilor de prin politica si minister....iar la final vom fi mandri ca vom avea o retea redusa la mai putin de jumatate |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Lun 20 Mar 2017, 12:09 | |
| - Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Au fost numeroase propuneri de îmbunătăţire a legislaţiei. De exemplu, reglementările tehnice se aprobă prin OMT, dar nu pot fi promovate fără avizul AFER. Tot ce implică bani necesită acordul Ministerului de Finanţe, care, evident, nu îl dă, de aia avem taxă de autostradă în motorina pentru trenuri. Autorităţile locale nu au bază legală să compenseze trenurile şi chiar dacă ar avea, nu pot acoperi costurile pentru ceva ce le depăşeşte raza administrativ-teritorială, cu excepţia reţelelor de tramvai şi troleibuz (deci tren nu). Desigur, s-ar putea modifica cumva prevederea asta, dar ce te faci că Legea Transportului Public o promovează Ministerul Dezvoltării Regionale şi nu MT cum ar fi fost normal?
Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice. Nu-i nimic mai facem un colegiu feroviar saua o noua autoritate de reforma feroviara niste taie frunza la caini Tu zici bine ce zici acolo Se va ocupa si de restructurarea reţelei de transport feroviar în sensul concentrării pe o reţea de transport eficientă astfel încât alocarea de fonduri pentru întreţinere, mentenanţă şi reparaţii curente să fie orientată pentru o reţea de transport feroviar sustenabilă din punct de vedere economic. https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/infiintarea-autoritatii-de-reforma-feroviara-a-fost-avizata-favorabil-de-parlament O sa vina 30 de insi platiti cu minim 5000 de lei sa hotarasca ei din birouri ce se va alege de calea ferata ei habar n-avand ce se intampla pe teren cum sunt destui acum la CFR care habar nu au unde sunt statiile de CFR amplasate Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Lun 20 Mar 2017, 12:15 | |
| - Adrian78 a scris:
Prin urmare, soluţia e o lege care să corecteze toate tâmpeniile legislative. Numai că legea înseamnă dezbatere parlamentară şi amendamentele de rigoare. Dar ca să o trimiţi la parlament, ca minister, ai nevoie de avizul tuturor ministerelor care au făcut reglementările acum în vigoare (MFP, Dezvoltare, Justiţie ş.a.), ceea ce e imposibil. Singura soluţie e ca iniţiativa legislativă să vină direct de la un parlamentar al majorităţii, astfel încât şansele de aprobare să fie mari. Credeţi că parlamentarii PSD, ALDE sau UDMR se complică cu astfel de ,,nimicuri"? Că dacă propunerea vine de la USR, e degeaba, că majoritatea n-o să le-o voteze doar din motive politice. Oricum marele masterplan e facut de niste specialisti americani care probabil l-au facut dupa ureche[/quote] Prafuri americane, vorba lui Jean Constantin din filmul BD. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Lun 20 Mar 2017, 22:16 | |
| Pai nu ei specialistii si (s)expertii au distrus calea ferata romaneasca?!! Habarnistii parasutati in sistem pe nepotisme si pcr si care te invata ei acum cum se face cale ferata dupa, chipurile, norme UE... Sa mai spun si cum stau pititi doar doar sa te prinda calcand pe bec si sa te arda la salariu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti Mar 21 Mar 2017, 00:01 | |
| Deocamdată, ARF are un singur angajat. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 505 : Focşani - Odobeşti | |
| |
| | | | 505 : Focşani - Odobeşti | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |