| Locomotive | |
|
+133ldh80 bubu AeroX ALEXCFR Mihai Nicolae mircea.predoni Ikarus99 strainu Amiralul Tony-PH ets2oltromânia cosmin br EA025 deconectat elm Jurnal Feroviar florin.lifticariu DB Robert mielutu zburator tcm Razvan Tudor TonyCFR Petre_IFTE allred dan tm LascuB_1980 xfiles Elful Cont.dezactivat Teodor c o r v i n @ndrey ATM Re6/6 Katalin4653 membru dezactivat , DPS AndreiStefan adrian.vidican.9 mariuscfrbucuresti Mushu criss0571 Bobby_TM Dutzu V3R razvan22 electrica912 EuroNight Adirmvl daniel_c riciu Cont dezactivat bogdan srl REGIOTRANS12 Alex Avram stefan_br M.I.C.I. ORWO Radu Tudor TonyGFR AndiCFR Adisoft1991s Gabry Gabriel Nesebar Dr2005 Grigor xeonchv redeme nenuandrei djmk1988 basil Horea36 DUAL lokbob Gaby005 andreiutzu Hurricane Cobra catalinu' Desiro256 vilhelm Silver Mihay Jhonyla maus5 Marius Vitosa Criss Ciuc AlexD Adrian78 LanceR adycfrbucuresti decward TVlad cata Vlad mi.tudor marius_catalin84 19jimmy84 Gelu kaan echo007 EA1clony106 mureseanu_976 ANDU2100HP Mihai-Aurel cont dezactivat . yo8scr Lde 2100 AlexCta George membru inactiv The Legend lovekomotive Razvan Iasmin Codrut1985 Stefan Andrei Boracik electrica675 ionutz72 kaylyn didinul cortexedge halmarius 060-EA078 Cito adriandavid cont inactiv vrabieionut COSTACHE MIHAIL jionutz 137 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Joi 26 Sept 2013, 09:05 | |
| La locomotivele modernizate la Remarul e tot transmisia veche TH2 doar s-a modificat raportul de intrare |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10585 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive Sam 28 Sept 2013, 14:50 | |
| Doua locomotive ale privatilor 60-1629-9 si 60-1543-2 , Buftea 25-09-2013 |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7551 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Sam 28 Sept 2013, 15:44 | |
| Doua locomotive ale privatilor 81-0819-3 si 40-1011-2 , Baneasa 18-08-2013 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10585 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive Sam 12 Oct 2013, 18:00 | |
| Doua DHC-uri 81-0408-5 si 80-0549-8 defiland pe linia 2 Buftea 3-10-2013 |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7551 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Lun 21 Oct 2013, 10:21 | |
| 43-0130 cu un convoi de cazane, 22-aug-2013 |
|
| |
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4939 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive Lun 21 Oct 2013, 17:03 | |
| Vreau sa stgiu si eu de ce la locomotivele 060-DA sunt acoperite cu o carpa fantele acelea frontale se sub parbrize la aproape toate. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive Lun 21 Oct 2013, 19:05 | |
| Acolo e o aerisire pentru cabină. Iarna se astupă, nu e prea plăcut să primeşti aer rece la picioare. _________________ :TTT:
|
|
| |
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4939 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive Mar 22 Oct 2013, 14:42 | |
| Da, dar nu este un calorifer in dreptul lor? |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6617 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive Mier 23 Oct 2013, 01:03 | |
| Dac-o fi calitatea pieselor ca la Dacii si la Romanuri...cu caloriferul care ba-i infundat, ba nu-ncalzeste ca-i scos artizanal din circuit, ba s-au indoit plasticele/garniturile si dirijeaza aerul pe unde vrei si unde nu vrei, da numa-n calorifer nu...se justifica destul de clar infundarea prizelor de aer. |
|
| |
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4939 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive Mier 23 Oct 2013, 15:18 | |
| Offf... treaba romaneasca. probabil ca mecanicii cind vor ceva caldurica in cabina mai deschis usa spre sala motorului |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Mier 23 Oct 2013, 18:52 | |
| - basil a scris:
- Offf... treaba romaneasca.
probabil ca mecanicii cind vor ceva caldurica in cabina mai deschis usa spre sala motorului
Si iti pui casti pe urechi:D exista aeroterme in mijlocul postului dar ar trebui sa coduci pe mijloc ca sa beneficiezi de caldura |
|
| |
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4939 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive Mier 23 Oct 2013, 19:10 | |
| De acord, pârâie Şulţerul ca naiba,te ia ameteala. dar si frigul când te ia... Deh, injectie directa )) |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6431 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive Joi 24 Oct 2013, 19:58 | |
| - basil a scris:
- Da, dar nu este un calorifer in dreptul lor?
A fost calorifer la origine( cu apa de la MD direct printrun racord ,tobineti de izolare curatire etc etc ), ulterior sau montat aeroteme . Daca masina nu este etansa la usa salii cel putin, degeaba ai aeroterma ,bate curentul pe la coltare de te ia naiba si la fel este(era) si la electrice ; nu are nici o legatura injectia directa cu ,curentul din cabina, poate daca aspiratia aerului pentru turbosuflanta si pentru grupurile de racire fortata ale motoarelor de tractiune se faceu oarecum asemanator ca la electrica,prin fante special construite ,pe acoperis ,alta era treaba,vezi situatia noilor LDE 2100 Cp EGM 621,sau LDE 2100 Cp modernizate la Remarul 16februarie( clasa 61 CTV noua), care au grile superioare (si probabil si filtre ca si EGM) atat pentru racirea forta a motoarelor de tractiune cat si pentru aspiratia turbosuflantei . |
|
| |
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4939 Data de inscriere : 13/07/2011
| Subiect: Re: Locomotive Vin 25 Oct 2013, 09:50 | |
| Cu injectia directa ma refeream la faptul ca motorul paraie foarte tare, e foarte zgomotos.
Si eu cred ca aspiratia tubinei creeaza curenti de aer in cabina ,mai ales in postul I, nu am sa inteleg niciodata de ce nu au cuplat prize de aer pentru turbo direct pe cutia locomotivei si l-au lasat asa sa traga aer din sala masinilor.
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6617 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Locomotive Vin 25 Oct 2013, 23:41 | |
| Probabil pentru ca sala masinilor e cat de cat protejata, deci aerul e mai cald/mai uscat/mai fara praf, si cu ocazia asta risti mai putin sa-ti intre si o pala de zapada pe admisie...Sa nu uitam ca pana si fluierul Sulzerului avea un sistem de incalzire...probabil c-o admisie trantita pe tavan sau pe dedesubt ar avea si ea nevoie la randul ei de ceva similar, basca vreun decantor pe undeva. Adica, ma rog, asta e o parere personala, or fi si alte motive care mie-mi scapa. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive | |
| |
|
| |
| Locomotive | |
|