|
| MATERIAL RULANT TFG si TFC | |
|
+98Qweerty23 sytrus alliens dan tm marius664 Andrei Andras Luca tgv DAS 2011 AleXxX Grigor tcm Jurnal Feroviar c o r v i n Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn 19jimmy84 phnegativ Razvan Tudor Radu.B IonutCFR2009 KOSTYK Jhonyla kido IonutChircu roseanu Bogdan-Razvan Adirmvl Balto TonyGFR Luna Alex Avram LanceR Kriszti219 eu popovici danlascau Volk Shinkasen pety marius_catalin84 alinx3330 transferoviarcalatori Vlad TaurusFan AMX 97-0548-4 Radu Tudor soulcage DPS razvan - trenuri Rarau boldalexandru M.I.C.I. Goanga Re6/6 AndiCFR nenuandrei gheorghita dan_tfg Vitosa DUAL R936 Dr2005 Silver AlexD Tomi13leu sorinucu Adrian78 buldozer2 alexpopa alex.alexus.tm Marius Iulian orestte MariusM kristi kkk ionutz72 lovekomotive cortexedge halmarius mureseanu_976 cont dezactivat . decward bogdan srl stegaru pisti91 Norbi razwy didinul FeroFan97 cristi CFR cont inactiv Nesebar valibu Razvan srazvi COSTACHE MIHAIL discoid21 myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Dum 24 Iun 2018, 23:22 | |
| ADH11 au fost nişte gioarse de la bun început. Singurul motiv pentru care cel de la TFC rezistă e că după ce CFR Călători l-a refuzat, Remarul a mai bibilit la el, fiind pentru o firmă cu acelaşi patron. La CFR Călători nici măcar nu s-au putut repara pe garanţie, de aia s-a şi rupt contractul. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Dum 24 Iun 2018, 23:26 | |
| Cum adica nu s-a putut repara pe garantie? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Lun 25 Iun 2018, 03:44 | |
| - mielutu zburator a scris:
- ADH 11 ai prins, nu VT 614. ADH 11 e un VT 614 cu mici modernizări și cu climă. Alea au loc pentru biciclete, pentru bagaje voluminoase, pentru ce vrei. Sunt foarte bine gândite, păcat că la CFR și-au bătut joc de ele. Cu vreo 35-40 de bucăți de-alea se mai scoteau din situația critică în care sunt.
Cele de la CFR aproape ca sunt vandalizate ca au fost pe Regio pline de tigani si au spart si peretii aia, au rupt scaunele si tetierele, au rupt usile, au spart geamurile, sunt intr-o stare dezastruoasa din cauza domnilor calatori. Unele sunt trase pe linie moarta atat la Sibiu cat si la Satu Mare. |
| | | Qweerty23
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 2395 Data de inscriere : 13/06/2018
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Lun 25 Iun 2018, 12:51 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Qweerty23 a scris:
2403-2404 si 2401-2402 au primit cate un vagon intermediar in plus ambele se afla pe Oltenița, fluxul de calatori este foarte mare Am vorbit cu ei pe tema asta, aparent nu vor mai ține mult schema asta. VT 624 nu prea mai pot să care 2 vagoane remorcă, apar întârzieri la demaraj, consumul crește chiar mult, apar lungiri ale timpilor de mers care nu se acoperă întotdeauna din timpii extra, iar din cauza caniculei și a suprasolicitării motoarelor apar probleme tehnice (se opresc singure când temperatura apei devine prea ridicată). Aparent însă nici în 4 vagoane nu pot face față fluxului; posibil ca soluția să fie păstrată până iese din RK primul VT 614 adus din Germania.
Mă gândesc, pe Oltenița poate ar fi mai profitabil să meargă cu DA + vagoane (sau LDH + vagoane), dacă ar avea de unde să facă rost de așa ceva. Pai a ramas doar 2403-2404 in 4 vagoane 2401 a revenit la 3, vagonul in plus sta izolat la Oltenița |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Lun 25 Iun 2018, 18:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- ADH11 au fost nişte gioarse de la bun început. Singurul motiv pentru care cel de la TFC rezistă e că după ce CFR Călători l-a refuzat, Remarul a mai bibilit la el, fiind pentru o firmă cu acelaşi patron. La CFR Călători nici măcar nu s-au putut repara pe garanţie, de aia s-a şi rupt contractul.
Deci la CFR nu au mers, în timp ce la TFC au mers La TFC, îți zic eu, nu a făcut prea mare figură, dar la TFC este revizuit nu când pică în LC, ci la fiecare scadență! Fiecare tip de reparație sau revizie i se face când e scadent, nu când găsește băiatu de la mentenanță piese sau când moare taraba de tot. De ce TFC le poate opera bine-mersi iar CFR nu a putut, dacă tot au fost niște gioarse? (despre care mecanicii au cuvinte bune de spus, dar ce contează ce spun cei care muncesc cu ele?) Dacă CFR avea sânge în instalație, le dădea la cap ălora, le trântea autoritățile până ce reparau motorul și-n garanție, și-n mă-sa din Germania să fi fost că tot îl reparau. Din păcate cele de la CFR nu mai pot fi salvate, le-am văzut în Mediaș și arată la interior ca etajatele de pe M900, călătorii pur și simplu le-au nenorocit. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Lun 25 Iun 2018, 18:39 | |
| Când Remarul nu a mai vrut să le repare, nici CFR nu a vrut să le mai plătească, probabil încă se mai judecă. - mielutu zburator a scris:
- Fiecare tip de reparație sau revizie i se face când e scadent, nu când găsește băiatu de la mentenanță piese sau când moare taraba de tot.
Remarul 16 Februarie şi TFC au acelaşi patron! E logic că un automotor pentru TFC va fi lucrat mai bine decât unul pentru CFR Călători, la alt preţ (mai mic). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Lun 25 Iun 2018, 18:59 | |
| Nu e adevarat, si cele de la CFR au fost la fel ca cele de la TFC doar ca la CFR nu au fost ingrijite si calatorii in mare parte tigani navetisti le-au vandalizat. La TFC e paza in tren, nu e plin de tiganie(cu exceptia Oltenita dar si acolo daca misca cineva in front e aruncat din tren ceea ce la CFR si daca nu are bilet tot ajunge la prima statie) asa ca despre ce vorbim. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Mier 27 Iun 2018, 21:45 | |
| Dacă și patronii de la companii ar gândi ca tine, s-ar alege praful. Șefule, hai să-ți explic, e interesul ORICĂRUI patron al ORICĂREI firme de construcție / reabilitare MRCF să facă un produs bun. Pentru că e elementar că dacă faci o petardă nici dracu nu te caută a doua oară, dar dacă faci o treabă bună poți fi căutat din nou sau chiar să câștigi clienți noi. Dacă vine Vasile care vrea să-și facă firmă de transport privată și ia 20 de mortăciuni din Germania sau Cehia, n-o să se ducă la tine să le repari dacă tu ești faimos în toată țara că faci numai niște petarde!!! Presupunem că ăștia au mizat că CFR n-o să zică, că a ieșit tot, comisioane șmecherii combinații etc. și au zis să le facă ieftine și proaste (cam ce face Grivița cu 21-76.9). Cum crezi că putea nenea patronul să anticipeze faptul că, peste țșpe ani, o să aibă nevoie de 2 ADH-uri la TFC?! Nici mama omida nu-ți ghicește așa precis! ) Dacă ai dreptate (deși am îndoieli colosale) și chiar au fost petarde, cum de la TFC merg brici și la CFR sunt moarte la gard? Nu cumva e vina CFR că nu s-a dus să le dea-n cap ăstora, băi, șefu, fă-mi dracu automotorul să meargă că dacă nu te târăsc în procese 10 ani și te și termin de bani??? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Mier 27 Iun 2018, 22:53 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dacă și patronii de la companii ar gândi ca tine, s-ar alege praful.
Șefule, hai să-ți explic, e interesul ORICĂRUI patron al ORICĂREI firme de construcție / reabilitare MRCF să facă un produs bun. Pentru că e elementar că dacă faci o petardă nici dracu nu te caută a doua oară, dar dacă faci o treabă bună poți fi căutat din nou sau chiar să câștigi clienți noi. Dacă vine Vasile care vrea să-și facă firmă de transport privată și ia 20 de mortăciuni din Germania sau Cehia, n-o să se ducă la tine să le repari dacă tu ești faimos în toată țara că faci numai niște petarde!!! Presupunem că ăștia au mizat că CFR n-o să zică, că a ieșit tot, comisioane șmecherii combinații etc. și au zis să le facă ieftine și proaste (cam ce face Grivița cu 21-76.9). Cum crezi că putea nenea patronul să anticipeze faptul că, peste țșpe ani, o să aibă nevoie de 2 ADH-uri la TFC?! Nici mama omida nu-ți ghicește așa precis! ) Dacă ai dreptate (deși am îndoieli colosale) și chiar au fost petarde, cum de la TFC merg brici și la CFR sunt moarte la gard? Nu cumva e vina CFR că nu s-a dus să le dea-n cap ăstora, băi, șefu, fă-mi dracu automotorul să meargă că dacă nu te târăsc în procese 10 ani și te și termin de bani??? Nu poti sa ceri 1 .5 mil de euro pe niste troace de 35 de ani doar remotorizate cu o cabina de fibra si aranjat un pic interiorul Probabil o companie de renume le-ar fi dat cu ele in cap cum a facut DsB si NsB cu AnsaldoBreda dar probabil la noi s-ar fi descoperit smenurile dintre directori si Remarul Ce poti sa mai zici de Remarul cand la zilele feroviare au mers cu rama Z6300 modernizata si ploua in ea |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Vin 29 Iun 2018, 08:59 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Șefule, hai să-ți explic, e interesul ORICĂRUI patron al ORICĂREI firme de construcție / reabilitare MRCF să facă un produs bun. Pentru că e elementar că dacă faci o petardă nici dracu nu te caută a doua oară, dar dacă faci o treabă bună poți fi căutat din nou sau chiar să câștigi clienți noi. Dacă vine Vasile care vrea să-și facă firmă de transport privată și ia 20 de mortăciuni din Germania sau Cehia, n-o să se ducă la tine să le repari dacă tu ești faimos în toată țara că faci numai niște petarde!!!
Asta se aplică doar când ai o piaţă adevărată, nu când toţi patronii sunt prieteni între ei şi îşi împart caşcavalul. Iar firmele private oricum lucrează cu dublu standard - prost şi scump pentru stat şi ieftin şi bun pentru privat. - mielutu zburator a scris:
- Cum crezi că putea nenea patronul să anticipeze faptul că, peste țșpe ani, o să aibă nevoie de 2 ADH-uri la TFC?! Nici mama omida nu-ți ghicește așa precis! ) Dacă ai dreptate (deși am îndoieli colosale) și chiar au fost petarde, cum de la TFC merg brici și la CFR sunt moarte la gard? Nu cumva e vina CFR că nu s-a dus să le dea-n cap ăstora, băi, șefu, fă-mi dracu automotorul să meargă că dacă nu te târăsc în procese 10 ani și te și termin de bani???
Nu putea să anticipeze, dar a rămas cu ele în curte. Decât să le ţină acolo şi să nu producă nimic... _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Vin 29 Iun 2018, 20:26 | |
| Vorbind cu cei de la TFC, am aflat că momentan o parte din AM-uri vor fi doar trecute prin RK și dotate cu INDUSI și tot ce trebuie urmând a fi utilizate la Regio, iar altele vor avea parte de RK cu modernizare în ADH 11, urmând a fi folosite la IR Galați - București și Buzău - București, nefiind excluse potențiale extinderi în viitor. |
| | | Qweerty23
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 2395 Data de inscriere : 13/06/2018
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Sam 30 Iun 2018, 12:10 | |
| Ce extinderi sa mai faca VT urile sunt la capatul puterilor Experimentul cu 2 intermediare pe Oltenița a esuat ca nu faceau fata motoarele, plecau greu de pe loc. De altfel ieri a sosit pe sectie 2417-2418 sa si primeasca intermediara care a stat izolata cam o saptamana pe linia de revizie la Oltenița Ieri de altfel mai era o intermediara de la 2401-2402 la linia 4 in Oltenita Se revine la normal pentru ca exista riscul sa crape motoarele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Sam 30 Iun 2018, 14:26 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Vorbind cu cei de la TFC, am aflat că momentan o parte din AM-uri vor fi doar trecute prin RK și dotate cu INDUSI și tot ce trebuie urmând a fi utilizate la Regio
Păi stai puţin, dacă n-au INDUSI cum au circulat? Iar alea aduse din Germania sunt cu PZB, care oricum e compatibil cu INDUSI-ul nostru, deşi impune nişte condiţii mai drastice de circulaţie. Pe de altă parte, TFC vorbeşte de extinderi de ani de zile... asta în condiţiile în care ei nu sunt în stare nici să facă PMS-ul actual, vezi situaţia de pe Roşiori - Costeşti cu alea 2 trenuri ,,anulate din motive tehnice" mereu, dar care nu au circulat niciodată. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Sam 30 Iun 2018, 17:56 | |
| Au INDUSI toate. Spuneam că cele nou aduse, care au PZB, vor fi trecute pe INDUSI. Din cele 9 motoare VT 614, TOATE vor folosi INDUSI, dar doar o parte vor primi climă, posibil prize și restul tacâmului de la ADH 11. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8569 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC Mier 01 Aug 2018, 18:03 | |
| R 15179 R 15180 București, Șoseaua Industriilor - 07.07.2018 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: MATERIAL RULANT TFG si TFC | |
| |
| | | | MATERIAL RULANT TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |