|
| INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
+90riciu marius664 IonutChircu mielutu zburator alexpopa danlascau Katalyn dan tm Razvan Tudor stefan_br Sabik Lumunita Stana cristy79 apmatei Katalin4653 Vlad Ciprian Costin.B Andrey_tm gardianlinux Radu Tudor Saruman AndreiStefan AndreiCFRBucuresti vanchorusebulgaria DUAL Spartan1948 Amiralul eu AMX 97-0548-4 Teodor lifetec spiderpc cfr500 Radu.B kido orestte EuroNight Balto NicuS baiazid IonutCFR2009 AlexD Vitosa Costin.H vatmanul alliens AndiCFR boldalexandru KOSTYK TVlad Adirmvl transferoviarcalatori popovici kristi kkk Rarau Caravelle_Zg srazvi Luna Marius Iulian Dr2005 razvan - trenuri Jhonyla rizelgeorgel2004 bogdan srl cont dezactivat . Adrian78 alinutz23 get. stinky alex.alexus.tm cristi CFR cont inactiv membru inactiv halmarius buldozer2 Razvan cortexedge FeroFan97 jionutz Norbi MariusM mureseanu_976 Felix didinul Nesebar razwy pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 29 Apr 2017, 15:12 | |
| Speram la multi studenti, ei circula gratis deci clar mai ieftin decat la dube de orice fel si evident nu o sa mearga nici cu nasul. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 30 Apr 2017, 23:37 | |
| pe bucuresti- Targoviste nu stiu cati calatori au totusi, eu unul (si sunt singurul) nu i-as alege in sezonul cald pentru ca nu au AC (bine acum, si la CFR risti sa iei tzeapa cu Desiro la care nu functioneaza AC-ul)...vara confirt inseamna in primul rand AC, iar la capitolul asta nu stau bine deloc....plus ca au si smecheria aia cu plata locului la IR, desi mersul e destul de lenes, intre Titu si Targoviste sarind o singura statie, in rest opreste peste tot |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 30 Apr 2017, 23:58 | |
| Nu va obliga nimeni sa mergeti cu ei pe secti importante decat pe cele mici gen 302, 304, 306 pe magistrale sau 901+904 nu se merita sa mergeti cu ei. Au un singur automotor adevarat ADH-ul ala de e titular pe Moldova in rest pistol cu apa. Cele mai mari tarife, cele mai slabe servicii. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 03 Mai 2017, 23:07 | |
| La TFC mă enervează rău de tot personalul de bord, zici că au crescut cu vaca la păscut și că n-au auzit în viața lor de cuvinte și expresii ca bună ziua, mulțumesc, vă rog, etc.. Desigur există excepții și am dat eu de unul așa tare-n gură și mare șmecher, l-am cumințit rapid spunându-i doar 2 informații despre tren și despre ONI-ul pe care urma să-l avem, a tăcut și a început să vorbească mult mai frumos cu mine. În schimb, VT 624 este excelent, ador automotorul ăsta, și aș merge cu el pe orice distanță fără să am vreo greață, la fel și ADH 11 e excelent. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 04 Mai 2017, 17:38 | |
| https://www.viata-libera.ro/eveniment/87629-transferoviar-grup-si-elevii-din-tulucesti-la-plantat-puieti TFC și elevii din Tulucești plantează puieți, pentru natură și pentru stabilizarea căii |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 04 Mai 2017, 17:58 | |
| Acolo din ce am vazut pe internet aia chiar depind de tren, nu ca pe alte rute unde trenul a revenit si circula gol. E totusi o diferenta intre o femeie si un barbat la fel ca si ruta Galati-Barlad cu alte rute unde duba merge paralel cu trenul acesta din urma circuland si mai lent si gol, sa nu redeschidem iar subiecte care s-au tot discutat de-a lungul timpului. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Vin 05 Mai 2017, 02:13 | |
| Pentru TFC linia 703 e prima dupa 801 la profit. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 06 Mai 2017, 13:02 | |
| Având în vedere faptul că TOATE drumurile din județul Galați sunt în stare proastă sau critică (singurul ok e Tecuci - Galați), e normal să meargă cu trenul, mai ales când timpii sunt buni, mersul e bun, materialul rulant e comod și fiabil... Cu un abonament chiar ieși ieftin și bine. Trenurile lor dinspre Berești sosesc ocupate minim 65% la Galați, și pleacă înre 45 și 80%. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 21 Mai 2017, 22:48 | |
| Stie cineva cand va reincepe circulatia pe Costesti Rosiori Nord? Multumesc |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 27 Mai 2017, 13:41 | |
| De pe pagina lor de Facebook:
Avand in vedere comentariile nefondate, postate pe facebook in ultima perioada de timp, am luat decizia de a face public un raport de activitate cu lucrarile care au fost efectuate pe sectia neinteroperabila Buda- Slanic de la preluarea in chirie a sectiei si pana in prezent.
Urmare a transportului de sare pe calea ferata, cu vagoane lipsite de etanseitate, de la data infiintarii liniei si pana in anii 2000, s-a produs degradarea materialului marunt de prindere metalic, podurile si podetele metalice, degradare care a condus la introducerea restrictiei de viteza de 30km/ h pe toata lungimea liniei si in final la inchiderea circulatiei pe calea ferata incepand cu anul 2012.
Linia a fost inchiriata de catre S.C Transferoviar Grup S.A din data de 22.08.2012 si are o lungime constructiva de 34 km. Sectia a fost preluata inchisa, din cauza starii necorespunzatoare a prinderilor, cu viteza de circulatie stabilita la 30 km/ h. In prima urgenta dupa preluare s-au efectuat lucrari de curatire a vegetatiei pe toata lungimea, inlocuirea diblurilor si a tirfoanelor B5 necorespunzatoare (peste 10.000 bucati), inlocuirea de traverse de lemn si tirfoane B2, astfel incat linia sa fie deschisa circulatiei trenurilor incepand cu 01.09.2012. S-au efectuat lucrari de imbunatatire a cladirilor si de conectare la utilitati. La momentul preluarii cladirea din statia Slanic nu mai era conectata la apa curenta si curent electric. A fost realizata infrastructura necesara intretinerii vehiculelor de cale ferata, canal de revizie cu buzunare, refacere ateliere. S-au efectuat lucrari de buraje, ripaje si tragerea liniei la tipar. S-au efectuat lucrari de aparare terasament la km 20+950/ 21+050, in valoare totala de 150.000 lei. Dupa executarea acelor lucrari de prima urgenta, se circula cu viteza de 50km/ h intre statiile Buda –Plopeni Sat, 40km/h intre Plopeni Sat – Poiana Slanic si 50km/ h intre Poiana Slanic – Slanic. S-au eliminat restrictiile de viteza cauzate de starea caii ferate si s-au ameliorat restrictiile de viteza de la km 26+170/ 220 si 28+740/ 790 de la 15km/ h la 40km/ h.
De la redeschidere pana in prezent s-au executat lucrari de inlocuire a diblurilor uzate (peste 20.000 dibluri si tirfoane B5), s-au inlocuit toate traversele necorespunzatoare pe aparatele de cale, s-au inlocuit traversele necorespunzatoare de lemn pe toate curbele, s-a refacut integral trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, prin inlocuirea infrastructurii si suprastructurii uzate si montarea dalelor STRAIL pentru confortul circulatiei auto. Lucrarea de RK de la trecerea la nivel cu calea ferata a DN1, a fost realizata in anul 2015, avand costuri totale de cca 500.000 lei. La aceasta trecere la nivel cu calea ferata a DN1, in luna aprilie 2017 a fost executata si o revizie tehnica a pasajului, cu demontarea integrala a dalelor elastice STRAIL.
Prin lucrarile care s-au executat si se executa se poate circula cu viteza de 50km/ h conform tolerantelor admise de instructiile CFR in vigoare. Sunt introduse restrictii de viteza doar datorita neasigurarii rombului de vizibilitate la pasaje sau datorita podetelor degradate.
Linia este masurata cu vagonul de masurat calea apartinand C.N.C.F. “CFR” S.A, de doua ori pe an, masuratori care confirma starea caii, de a permite circulatia cu viteza de 50km/ h. Toate lucrarile care se executa sunt verificate si confirmate trimestrial de catre reprezentanti ai C.N.C.F. “CFR” S.A. Defectele de directie si nivel ale caii, (denivelari transversale si longitudinale, deripari ale caii) se incadreaza in tolerantele admise de instructiile CFR in vigoare pentru viteza de circulatie de 50km/ h.
Pentru ridicarea vitezei de circulatie, la o viteza mai mare de 50 km/ h, asa cum si noi am dori, nu numai calatorii care utilizeaza trenuile pe aceasta relatie, ar presupune refactia liniei CF si a lucrarilor de arta, iar investitia respectiva ar trebui amortizata in perioada de inchiriere, adica in patru ani. Legislatia nu permite administratorului infrastructurii, in speta CNCF CFR SA, sa acorde sprijin financiar pentru lucrari de reparatii capitale sau refactii, societatilor care au inchiriat sectii neinteroperabile. Lucrarile de investitii sau de intretinere pe care le efectuam sunt in functie de urgente astfel incat sa putem mentine viteza de circulatie la 50km/ h si sunt realizate din fonduri proprii.
Pe langa lucrarile periodice care se executa conform instructiilor CFR, se executa lucrari de inlocuire a diblurilor si a materialului metalic de prindere degradat. Prin executarea acestor lucrari starea caii se imbunatateste de la an la an.
Printre cele mai recente lucrari s-a numarat montarea de gabioane in albia raului Slanic, in zona Cotofenesti, lucrare care a avut ca scop stabilizarea terenului din aceasta zona.
Incercam prin acest demers extrem de transparent in a ne arata buna credinta, pentru a ne acorda incredere in demersurile pe care le intreprindem in a asigura conditii sigure de circulatie, dar solicitam si respectul cuvenit pentru toate eforturile depuse in asigurarea vitezei de circulatie la 50 km/ h, viteza de circulatie, atat de reclamata.
Cu stima, Conducerea Transferoviar Grup |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 30 Iun 2019, 19:18 | |
| In cateva zile tfc inlocuieste sistemul acutal de emitere a biletelor la automate sau online pentru studenti cu un card nfc cu care se va identifica studentul. Interesant, lucruri informatizate nu ca la cfr. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 30 Iun 2019, 22:46 | |
| Pai in cate statii emite TFC astfel de bilete? Si pentru cate trenuri? Cred ca CFR Calatori are mai multe case de bilete in Gara de Nord din Bucuresti decat are TFC in toata tara... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 01 Iul 2019, 01:11 | |
| E vorba de emitere bilete online si la automate, nu de emitere bilete in casierii. La Tfc o sa primesti ceva card nfc cu care o sa poti lua bilete online si de la automate ca student, casieriile sa fie pentru cine nu se descurca cu automatele/online-ul sau nu are posibilitatea de a folosi asa ceva. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 01 Iul 2019, 22:21 | |
| Ma repet, au mai putine trenuri in circulatie, si mai usor de urmarit fraudele.La CFR Calatori un astfel de sistem ar fi costisitor, plus ca studentii l-ar bloca din prima.Cate bilete vinde CFR Calatori zilnic online, TFC o face intr-o luna.Numai compara mere cu pere, chiar daca sucul obtinut este dulce... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 01 Iul 2019, 23:28 | |
| Si asa e prastie site-ul CFR Calatori, sa mai deschizi poarta si pentru studenti pe acolo... Pffff... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |