Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 14 Mai 2017, 23:38
Doar nu credeai ca dinspre Bucuresti?
vezi aici la 00.40 cine este cu Putin?
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 15 Mai 2017, 07:43
Da, probabil va referiti la participarea lui Igor Dodon la parada de 9 mai de la Moscova!
Despre Dodon se stie- si el singur a aratat lucrul asta- ca este doar o sluga a politicii imperiale si agresive rusesti, un individ marginit, cretin, care nu cunoastea si nu este capabil sa inteleaga adevaruri istorice si stiintifice elementare.
Oricum, nu toata lumea in Republica Moldova este de acord cu ce face sau ce zice Dodon! Mai exista si alti politicieni acolo, precum Maia Sandu, Anatol Salaru, Ana Gutu, etc, iar actualul guvern condus de Pavel Filip are o politica net pro-europeana!
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3617 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 15 Mai 2017, 12:09
Dr2005 a scris:
Km. 1513? Să înţeleg că magistralele sunt, în continuare, numerotate dinspre Moscova?
Pe asta chiar n-o stiu!
ÎS „Calea Ferată din Moldova” informează că toate cursele feroviare au fost reluate, trenurile circulă în regim normal, conform orarului în vigoare. Amintim că zeci de muncitori de la CFM au intervenit, începând cu seara zilei de sâmbătă, 13 mai, pe mai multe segmente de cale ferată pentru a lichida consecințele ploilor abundente și a restabili terasamentul distrus de precipitații. Segmentul de cale ferată Bălțați-Căinari, acolo unde apele au spălat pietrișul de sub liniile feroviare pe o adâncime de circa 2 metri, a fost cel mai grav afectat. La ora actuală, lucrările de reabilitare au fost finisate, circulația trenurilor a fost reluată, iar toate riscurile au fost lichidate. www.cfm.md https://www.facebook.com/Calea-Ferat%C4%83-din-Moldova-512960818793527/
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 15 Mai 2017, 12:39
Felicitari lucratorilor CFM, care s-au mobilizat destul de repede si au rezolvat acele probleme cauzate de precipitatiile abundente!
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3617 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 17 Mai 2017, 16:10
Sâmbătă, 13 mai, Grădina Publică „Ștefan cel Mare” din Chisinau a devenit neîncăpătoare pentru vizitatorii interesați de proiectele de asistență ale U.E, de informații legate de suportul pe care l-a oferit sau urmează să-l acorde pentru cele mai importante instituții ale statului, pentru locuitorii curioși să guste din bucatele tradiționale europene și dornici să participe la sărbătoarea organizată de Delegația Uniunii Europene în Moldova, în cadrul tradiționalului eveniment – Orășelul European.
Reprezentanții Î.S. „Calea Ferată din Moldova”, alături de alte instituții subordonate Ministerului de resort, au fost prezenți la eveniment încă de la primele ore ale dimineții, oferind trecătorilor interesați informații despre cele mai importante proiecte sprijinite de U.E. care urmează a fi implementate în cadrul întreprinderii, detalii despre acordurile semnate cu băncile care asistă statele din Europa Centrală şi Asia Centrală în dezvoltarea economiei pe piaţă și colaborările cu cele mai importante organizații feroviare europene.
Vizitatorii standului CFM s-au declarat încântați de macheta magistralei moldovenești, expusă în cadrul evenimentului, dar și de uniformele pe care le poartă însoțitorii de tren. Baloanele și stegulețele cu logo-ul imprimat al CFM au împânzit Grădina publică, iar copiii s-au arătat captivați de invitațiile Directorului General al întreprinderii pentru o excursie la Muzeului de istorie al Căii Ferate din Moldova.
Prezent la eveniment, șeful întreprinderii feroviare, Iurii Topala, a ținut să transmită un mesaj de mulțumire pentru Uniunea Europeană pentru sprijinul pe care îl oferă întru realizarea proiectului de restructurare a magistralei: „Demararea lucrărilor în sfera modernizării, restructurării și reorganizării CFM a fost posibilă grație contribuțiilor semnificative aduse de U.E. Uniunea Europeană, prin BERD, BEI și NIF ne oferă un suport financiar extrem de avantajos și oportun pentru CFM. Sunt ferm convins că datorită acestui sprijin, Calea Ferată din Moldova va reuși să depășească situația complicată în care se află astăzi, ba mai mult, sectorul feroviar al republicii va înregistra progrese în dezvoltarea sa ulterioară”.
- macheta retelei CFM
- macheta retelei CFM
- uniforme CFM
- directorul general CFM
- uniforma CFM
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 00:40
Ar fi ok daca se introduce o grupa Timisoara-Chisinau si retur, plecare din Timisoara cu 1843 pana la Salva de acolo circula singur iar retur vine cu Chisinau-Bucuresti dupa care singurel pana la Timisoara. Macar 3-4 vagoane.
_________________
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 07:42
Sa nu ne angajam sa luam in serios ce se intampla acolo.Moldovenii sunt ca si noi romanii, vorbesc mult, proiecte bla... bla, TGV-uri si ei nu vor avea nici vagoane cu ce sa le repare pe cele din secolul trecut.Sunt frumoase pozele intr-adevar, rost de prapadit bani publici pe astfel de chermeze.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 09:21
Lasa, sa nu circule ca avem destui pe aici ajunge ca au tren spre Bucuresti. Sa ramina acolo peste Prut cu trenuri spre Moscova.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 14:31
Kapпaтй a scris:
Ar fi ok daca se introduce o grupa Timisoara-Chisinau si retur, plecare din Timisoara cu 1843 pana la Salva de acolo circula singur iar retur vine cu Chisinau-Bucuresti dupa care singurel pana la Timisoara. Macar 3-4 vagoane.
Ideea poate fi buna , insa din pacate nu stiu cati cetateni (cu cetatenia Romaniei si/sau a Republicii Moldova) care locuiesc in zona Banatului ar dori sa calatoreasca la Chisinau si in Republica Moldova.
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3617 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 14:54
ldh80 a scris:
Ideea poate fi buna , insa din pacate nu stiu cati cetateni (cu cetatenia Romaniei si/sau a Republicii Moldova) care locuiesc in zona Banatului ar dori sa calatoreasca la Chisinau si in Republica Moldova.
Sunt f multi studenti moldoveni care invata la Timisoara, iar acum de cand au gratuitate pe CFR, merg cu trenul Timisoara - Iasi; Iasi - Ungheni; Ungheni - Chisinau etc.
Din moment ce exista multe autobuze care circula pe rute cum ar fi: Chisinau - Timisoara (3/zi), Chisinau - Oradea (1/zi), Chisinau - Arad (1/zi), Chisinau - Baia Mare (1/zi), Chisinau - Cluj-Napoca (3/zi), Chisinau - Sibiu (1/zi) etc, cu siguranta ar fi calatori si pt tren, daca ar avea un pret bun, desigur. www.autogara.md www.garanord.md
Cea mai ieftina calatorie cu trenul de la Iasi la Chisinau: 1. tren local zilnic Iasi (5,05) - Ungheni (6,55) - 10 RON/50 MDL, apoi tren local zilnic Ungheni (7,12) - Chisinau (9,33) - 6 RON/27 MDL; in total:16 RON sau 77 MDL. 2. tren local zilnic Iasi (13,12) - Ungheni (15,05) - 10 RON/50 MDL, apoi tren local zilnic Ungheni (16,10) - Chisinau (18,43) - 6 RON/27 MDL; in total:16 RON sau 77 MDL.
PS: unor asa-zisi concetateni de-ai nostri, care se cred mari romani, le curge venin prin vene in loc de sange si ar fi de preferat sa se mute rapid in Rusia, alaturi de cei pe care ii venereaza;
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 15:05
In acest caz, ar fi binevenita o grupa directa de vagoane Timisoara- Chisinau! Insa aceasta ar trebui obligatoriu sa fie compusa din vagoane a CFM, si nu stiu daca CFM ar aveea vagoane disponibile (si asa ei sunt la limita cu numarul de vagoane de calatori pe care le pot pune in circulatie) pentru a forma aceasta grupa directa propusa Timisoara- Chisinau!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 15:06
Daca te referi la mine cu PS-ul sa stii ca ma lasa rece alegatiile tale. pentru mine Romania se termina la Prut, dar cind intr-o zi vom ajunge ca Iugoslavia, cei de dincolo de Prut vor fi primii care vor infige cutitul in noi.Ramin la principiul conform caruia ROMANIA atita cit este acuma trebuie sa faca tot ce ii sta in putinta pentru bunastarea teritoriului sau abia apoi sa se bage in alte chestiuni.Prin asta nu consider ca imi curge venin in vene.
Din cauza unora ca voi nu putem avea relatii ca de la tara la tara, dar va deranjeaza cind altii vorbesc de autonomie avind aceleasi ideei ca si voi dar fiind de alta etnie sau din alta zona a tarii.
romania a gresit enorm atunci cind a dat cetatenie ,,fara numar fara numar" celor e peste Prut. Intr-o zi o sa isi dea seama.
Moldoveni de peste Prut sint destui in Timisoara, acum au inceput sa fie tot mai desi musulmanii, femeile lor invelite islamic sint o prezenta siciitoare prin oras, asadar la ce ne-ar mai trebui un tren direct pentru ei? au nevoie de un tren Chisinau-Timisoara, atunci sa ceara trasa, sa plateasca prestatia si sa isi bage cu garnitura lor.
Am circulat de citeva ori la Arad , de cind le-a dat gratis la studenti, si am intilnit compartimente intregi de moldoveni.
Sint prost crescuti si rau educati, zbierau, cintau ruseste, ciocaneau, puneau picioarele pe scaune etc si cind careva se uita la ei sau zicea ceva o dadeau in rusa intre ei. Limba rusa este modaliatea lor directa de a sfida pe romanii din tara care le-a dat cetatenie, le da scolarizare si transport gratis.
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3617 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 15:26
ldh80 a scris:
In acest caz, ar fi binevenita o grupa directa de vagoane Timisoara- Chisinau! Insa aceasta ar trebui obligatoriu sa fie compusa din vagoane a CFM, si nu stiu daca CFM ar aveea vagoane disponibile (si asa ei sunt la limita cu numarul de vagoane de calatori pe care le pot pune in circulatie) pentru a forma aceasta grupa directa propusa Timisoara- Chisinau!
Eu raman la vechea mea parere ca, atat trenul Bucuresti - Chisinau, cat si un ipotetic tren Timisoara - Chisinau ar trebui realizate cu transbordare in gara internationala Ungheni: trenuri CFR pe linie normala Bucuresti (Timisoara) - Ungheni, apoi trenuri CFM pe linie larga Ungheni - Chisinau; s-ar castiga si timp si pretul biletelor ar fi mai mic; iar pasagerii oricum trebuie sa se trezeasca pt controlul de frontiera (dupa modelul transbordarii practicat intre Polonia si Lituania).
PS: sunt unele comentarii la care pur si simplu nu merita sa te cobori sa raspunzi, in primul rand pentru ca nu sunt scrise corect in limba romana!
Ultima editare efectuata de catre delfinson in Joi 18 Mai 2017, 15:26, editata de 1 ori
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 15:26
dan tm a scris:
Daca te referi la mine cu PS-ul sa stii ca ma lasa rece alegatiile tale. pentru mine Romania se termina la Prut, dar cind intr-o zi vom ajunge ca Iugoslavia, cei de dincolo de Prut vor fi primii care vor infige cutitul in noi.Ramin la principiul conform caruia ROMANIA atita cit este acuma trebuie sa faca tot ce ii sta in putinta pentru bunastarea teritoriului sau abia apoi sa se bage in alte chestiuni.Prin asta nu consider ca imi curge venin in vene.
Din cauza unora ca voi nu putem avea relatii ca de la tara la tara, dar va deranjeaza cind altii vorbesc de autonomie avind aceleasi ideei ca si voi dar fiind de alta etnie sau din alta zona a tarii.
romania a gresit enorm atunci cind a dat cetatenie ,,fara numar fara numar" celor e peste Prut. Intr-o zi o sa isi dea seama.
Moldoveni de peste Prut sint destui in Timisoara, acum au inceput sa fie tot mai desi musulmanii, femeile lor invelite islamic sint o prezenta siciitoare prin oras, asadar la ce ne-ar mai trebui un tren direct pentru ei? au nevoie de un tren Chisinau-Timisoara, atunci sa ceara trasa, sa plateasca prestatia si sa isi bage cu garnitura lor.
Am circulat de citeva ori la Arad , de cind le-a dat gratis la studenti, si am intilnit compartimente intregi de moldoveni.
Sint prost crescuti si rau educati, zbierau, cintau ruseste, ciocaneau, puneau picioarele pe scaune etc si cind careva se uita la ei sau zicea ceva o dadeau in rusa intre ei. Limba rusa este modaliatea lor directa de a sfida pe romanii din tara care le-a dat cetatenie, le da scolarizare si transport gratis.
Stiti cum este- sunt oameni și oameni! Iar cu studentii- pai nici comportamentul unor studenti din Romania (cu tipatul, zbieratul, punerea picioarelor pe scaunele din vagoane, bautura, etc) nu este departe de ceea ce ati spus dumneavoastra!
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 18 Mai 2017, 16:12
delfinson a scris:
ldh80 a scris:
In acest caz, ar fi binevenita o grupa directa de vagoane Timisoara- Chisinau! Insa aceasta ar trebui obligatoriu sa fie compusa din vagoane a CFM, si nu stiu daca CFM ar aveea vagoane disponibile (si asa ei sunt la limita cu numarul de vagoane de calatori pe care le pot pune in circulatie) pentru a forma aceasta grupa directa propusa Timisoara- Chisinau!
Eu raman la vechea mea parere ca, atat trenul Bucuresti - Chisinau, cat si un ipotetic tren Timisoara - Chisinau ar trebui realizate cu transbordare in gara internationala Ungheni: trenuri CFR pe linie normala Bucuresti (Timisoara) - Ungheni, apoi trenuri CFM pe linie larga Ungheni - Chisinau; s-ar castiga si timp si pretul biletelor ar fi mai mic; iar pasagerii oricum trebuie sa se trezeasca pt controlul de frontiera (dupa modelul transbordarii practicat intre Polonia si Lituania).
PS: sunt unele comentarii la care pur si simplu nu merita sa te cobori sa raspunzi, in primul rand pentru ca nu sunt scrise corect in limba romana!
Daca tot vorbim de un ipotetic tren Chisinau - Timisoara, CFM de ce nu pune la dispozitie si vagoane clasa spre Romania?Banuiesc ca au si vagoane clasa in afara de automotoare.