Instalatiile SBW si semnalele mecanice (semafoarele) din statiile si HM-urile de pe aceasta linie mai sunt in functiune ? Era (sau este) una dintre putinele linii secundare administrate de gestionari privati de infrastructura feroviara, care nu a fost transformata in "sectie cu conducere centralizata a circulatiei" si pe care se mai circula/se circula in sistemul intelegerii telefonice a caii libere, cu semnalele mecanice in functiune!
Ce trenuri de marfa mai circula pe aceasta linie ?
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 11:05
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 15:00
Adrian78 a scris:
Nu este o gluma? Este ceva rau pentru ca vor fi mai putine trenuri.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 21:24
Pe Roman-Buhaiesti s-a intamplat acelasi lucru, a ramas in continuare operatorul Regio Calatori. Nu mai e ca inainte cand pleca gestionarul infrastructurii pleca si operatorul de calatori...
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 22:26
Pai de plecat oricum vor pleca... Linia revenind la CFR SA le va percepe TUI la o valoare mai mare, si nu-si vor mai acoperi costurile de exploatare, subventia fiind destul de modesta. Si cel putin daca ar repara aceste linii cei de la CFR SA... Raman la fel de paradite si cu viteza scazuta... Fapt ce ii va determina pe operatori sa renunte treptat la mai multe trenuri operate in prezent.
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 22:58
Acest gestionar privat are in plan sa mai renunte si la alte sectii. Moda inchirierii e cam la apus. Vin alte vremuri.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti Mier 04 Oct 2023, 23:22
IonutCFR2009 a scris:
Pai de plecat oricum vor pleca... Linia revenind la CFR SA le va percepe TUI la o valoare mai mare,
TUI pentru secţiile din categoria D s-a redus cu 40% de la planul actual de mers... a devenit mai rentabil pentru ei să plătească TUI, decât să se chinuie să ţină ei linia.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
,Ei” nu fac nimic la linii. poate mai schimba niste traverse de lemn ici colo, în rest, cînd e rablagita linia se retrag.
Eu nu îmi dau seama de ce CFR SA nu schimba tactica, în loc sa dea liniile la ,,gestionari de infrastructura” ( ce labă de denumire) de ce nu le întrține bine si sa se bage operatorii pe ele.
Uite, pentru ca nu mai este tren pe linia Cărpiniș-Ionel si probabil nu sînt nici autobuze în zona Checea, s-a înfiintat un punct de oprire CHecea Sat pe linia de Jimbolia. ( cum era înainte de razboi cred)
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
Mai demult- tot la topicul acestei linii sau pe alt forum- citiseram ca cei de la "SC RC CF Trans srl Brasov" intretinusera relativ bine aceasta linie, fiind una dintre putinele linii secundare inchiriate unui gestionar privat de infrastructura feroviara, care era/este intr-o stare relativ buna!
Timpii de mers pentru trenurile de calatori de pe aceasta linie erau/sunt aproximativ acceiasi cu cei din 1990- probabil VS este si astazi tot aceea care era in 1990!
Desigur ca nu se compara demarajul care-l aveau trenurile de calatori care circulau in 1990 pe aceasta liniei (locomotiva 040-DHC si una sau doua rame TE) cu demarajul pe care-l au trenurile de calatori care circula astazi pe aceasta linie (compuse cu automotoare).
De asemenea era/este una dintre putinele sectii secundare inchiriate unui gestionar privat de infrastructura feroviara,pe care au mai fost/mai sunt pastrate in functiune instalatiile SBW si semnalele mecanice ("semafoarele") din statii!
Si o intrebare: pana in ce an a utilizat transportul feroviar de marfa uzina "6 Martie" din Zarnesti ?