Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6567 Data de inscriere : 28/09/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Sam Mar 06, 2010 6:48 pm
Sincer nu stiu voi dar mie mi se par Ea urile noastre superbe pe langa locomotivele bulgarilor
Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6226 Data de inscriere : 21/05/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mar Mar 09, 2010 11:02 am
Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mar Mar 09, 2010 12:46 pm
Codrut1985 a scris:
Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
Salut Codrut, trebuie sa vorbesc cu ei ca sa le cer acordul si pentru vagoane. Ei mi-au dat acordul momentan doar pentru pozele cu materialul rulant care l-am postat la acest topic. Dar am sa le cer pe langa poze cu vagoane, si cateva informatii despre vagoane, insa te rog sa mai ai putina rabdare!!!
43.309
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 5401 Data de inscriere : 26/02/2010
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin Mar 12, 2010 7:48 pm
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/Bc/A_second_class_sleeping_car_of_class_80_07_09_2009.jpg second hand DR 160km/h http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/Bc/internatioanal_train_on_plovdiv.jpg http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/WLABm/BDZ_80_WLABm_.jpg http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/ex-DB/A_new_sleeping_cars_2_10_05_2009.jpg http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/ex-DB/A_second_class_sleepin_g_car_of_class_71_19_07_2009.jpg
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Mar Mar 16, 2010 11:40 pm
Material rulant Bulgaria.
43.309
Numarul mesajelor : 16 Reputatie : 5401 Data de inscriere : 26/02/2010
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin Mar 19, 2010 9:29 am
http://vbox7.com/play:39128cb3
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Automotoare seria 10. ------------------------------- Серия 10 единици
Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Automotoare seria 10. ------------------------------- Серия 10 единици
Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :
Presupun ca sageata din poza este sageata Svilengrad- Silistra...ca pe afisajul electronic scrie "Svilengrad"...ma insel Costache?
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Codrut, nu te inseli, scrie Svilengrad (Свиленград) dar nu stiu daca automotorul mergea la Silistra (Силистра). O sa rugam pe colegul nostru 43.309 care este din Bulgaria sa ne spuna in ce directie mergea automotorul din poza si poate cunoaste si zona unde este fotografiat. Sa ii pun intrebarea in limba bulgara pentru ca el nu cunoaste limba romana.
Разстоянието между Силистра и Свиленград е около 500 км, няма директен влак.На снимката мотрисата пътува към гара Свиленград разположена на жп линията Димитровград ЮЖ-София-Пловдив-Димитровград БГ-Свиленград (Истаnбул).Снимката е направена на излизане от гара Димитровград Бг.
На разстояние предприемачите ~ изток 500km.Il Свиленград Силистра et n'y EN влак за живеене. Sur La снимка, е dirige Vers L'automotrice Свиленград място Sur La Ligne София-Пловдив-Dimitrovgrad BG -Свиленград (Истанбул).Photo prise a l'issue de Dimitrovgrad BG.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Codrut,colegul nostru 43.309 a fost foarte promt si rapid , si ne-a si dat raspunsul in cel mai scurt timp. Distanţa dintre Silistra şi a oraşului Svilengrad este de aproximativ 500 km, . Dar nu are o imagine directă a locului , pentru ca automotorul 10025 a circulat în mai multe directii de staţia de Svilengrad dar poza este facuta pe linia de cale ferată situată YUZH Dimitrovgrad-Sofia-Plovdiv-Svilengrad (Istanbul). ----------------------------------------------------------------------------------- 45.304, благодаря ти за отговора!
jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5992 Data de inscriere : 28/04/2010
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Vin Mai 07, 2010 9:11 pm
Prima cale ferată de pe teritoriul Bulgariei a fost deschisă între oraşele Ruse şi Varna, dată în exploatare în noiembrie 1866. După care în anul 1888 a fost deschisă prima linie concepută de către ingineri şi arhitecţi bulgari între Caribrod-Sofia-Vakarel din vestul Bulgariei. În 1963, a fost dată în exploatare prima cale ferată electrificată pe relaţia Sofia - Plovdiv. Odată cu aderarea ţării la Uniunea Europeană, Bulgaria a pus în aplicare directivele europene în materie de transport feroviar. Compania Naţională Căii Ferate a fost împărţită în două companii separate: un operator feroviar (BDZ EAD) şi o companie de infrastructura (Compania Naţională de Infrastructură). Aceasta reprezintă la momentul actual singura companie de transport feroviar de călători din Bulgaria, în timp ce la segmentul transportului de marfă deţine cea mai ridicată cotă de piaţă. Numărul călătorilor transportaţi în anul 2008 a fost de 33.758.000, iar din punct de vedere al pasagerilor/kilometru în acelaşi an a fost de 2.335 miliarde călători. În ceea ce priveşte transportul de marfă în anul 2008, compania a transportat 17.590 milioane tone, şi 4.031 milarde tone/kilometru Website http://www.bdz.bg
SURSA wikipedia.org
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun Mai 24, 2010 10:08 pm
Cateva informatii despre ramele Desiro electrice din Bulgaria.
Din decembrie 2007, in Bulgaria a început să sosească în etape, începând cu un total de 25 buc. trenuri cu unitati electrice de o nouă generaţie de concernul german Siemens Transportation. Sub contract până în 2005, ratificată de atunci Ministrul Transporturilor, Nikolay Vassilev stabilit un total de livrare de 25 de trenuri, din care 15 cu 3 vagoane şi 10 cu 4 vagoane. Sub acelaşi contract a trebuit să fie construit şi centru de service din Sofia. Primele două motopropulsor au fost puse în funcţiune în mod oficial la 25 ianuarie 2008, la doar o lună - au început târziu cu operarea mai multor linii de tren din Sofia şi Bankya Sofia - septembrie. Între timp, livrările au continuat, şi înlocuirea continuă a învechite acum 32 SEC Series. În acest moment, în trenul nostru sunt 22 seria 30 şi 31, ceea ce înseamnă că toate cele 15 chetirivagonni trivagonni si 7 apartamente. În conformitate cu Ordinul de Director Executiv al BDZ - 31.08.2008 DAU în toate cele 25 de tren trebuie să fie pus în funcţiune şi pentru a înlocui vechile şi nesigurele unităţi electrice multiple (automotoare ), dintre care unele sunt în vârstă de peste 35 de ani.
Ramele electrice multiple ale companiei SIEMENS destinate serviciilor de transport calatori pe distante scurte si medii, sunt echipate cu dispozitive pentru a încărca de oameni dificili cu dizabilitati şi se deplasează cu podea joasă şi baie cu posibilitatea de a servi RCA. Trenurile sunt trei sau patru vagoane, fiecare vagon este format din partea de mijloc niskopodova şi două părţi de a fi atins de către scări. În unele părţi garnite sunt locuri pentru 2 +2 sistemului, în niskopodovata parte are locuri şi care se încadrează - supape amplasate longitudinal împotriva baie. SEC este condusa de trei faze asincronice de tracţiune cu tracţiune osilie individuale de transport. Boghiurile sunt unitatea finală în direcţia de mişcare pe fiecare parte a trenului şi sunt desemnate ca MT1 şi MT2. Fiecare boghiu motor are două motoare de tracţiune, suspendat oase - umerii taligovata a cadrului, care transmit efortul de tracţiune a uneltei de osie individuale, agăţat pe o parte de reactive la bara de coş, pe de altă axă poartă adversă. boghiuri Nedvigatelnite sunt respectate în Jacobs cadru poartă tip pe cele două vagon vecine. În acest scop, suspensia central este duplicată ei şi taligovata cu rama de bază extinsă. Puterea de a liniei aeriene de tensiune SEC cu 25 kV, 50 Hz operate de un singur tip de producţie pantograf asimetric SIEMENS SSI-2T,. Pantograf este echipat cu un sistem de coborâre de urgenţă eşec în glisantă grafit că, dacă reparaţiile necesare sau să se izoleze de aer prin intermediul a două aeriană din largul cadru pantografului. Comutarea circuitul de putere 25kV 50Hz se efectuează de la întreruptorul principal de vid, designul Incorporated de legare la pământ, cu un acoperiş. Comutatorul este setat la 100.000 de cicluri procesul de excludere - inclusiv fluxul normal şi 10.000 de curent scurt-circuit. Reducerea tensiunilor pentru propriile nevoi şi de tracţiune este realizată de către transformator majore de petrol răcite prevăzute pentru instalare în cadrul vehiculului. SEC este unul potrivite doar un transformator. Tensiune de conversie şi auxiliare foloseste forta de tractiune este realizată de invertoare construite pe baza IGBT, montat în cadrul unor vehiculului hidraulice şi de răcire. Sistemul de management se bazează pe microprocesor de control cu conexiuni digitale. Interfata de management este panoul de control conducător auto, care sunt montate la - elemente importante de management, controlul şi monitorizarea proceselor de afaceri, şi un ecran TFT, care afişează diferite meniuri de diagnostic, monitorizare şi să urmărească un Numărul de operaţiuni pentru a rula sistemul de tren. Prin butoane functionale pe partea de afişare a meniurilor şi a ghidurilor poate fi făcută: pornit / oprit iluminat hale, reglementarea şi pornit / oprit de aer condiţionat în saloane semnal eşec anularea WC, şi de a controla separat funcţionarea diferitelor unităţi ale trenului . De conducere se face prin pârghia Mişcarea - Suspendarea, montat dreapta a panoului de control şi care să permită buna de tracţiune şi frânare vigoare. 30/31 SEC să aibă un sistem pentru menţinerea viteza fixată de către conducătorul auto, care este activat prin selectarea meniului de afişare şi Vregulator de activare. Setarea vitezei se face cu cheie montat pe poziţia de control. Sisteme de protecţie sunt integrate în control cu microprocesor şi vliayat cu privire la excluderea SIB şi / sau blocarea de eliberare a pantografului. 30/31 ESA prevede instalarea unui sistem automat de semnalizare de locomotive ETCS de la niveluri diferite, în funcţie de client. În Bulgaria, la acel moment un astfel de sistem nu este montat.
Timp de cinci luni de la exploatarea de mare viteză noi am observat volatilitatea considerabilă a activităţii sistemelor de management de aer condiţionat de noduri WC, circuite auxiliare, precum şi sistemul defensiv prea complicate, de multe ori în mod nejustificat bloca eliberarea a pantografului. În general, activitatea SEC este satisfăcătoare, dar ar fi putut şi este corect să se ia în considerare increasing fiabilitatea operaţională a ganglionilor slab at - acum a mijloacelor de prevenire şi - controlul high technical de personnel operaţionale şi de întreţinere.
SURSA: http://lokforum.com/index.php
ЛОКОМОТИВИ Форуми
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Mier Mai 26, 2010 8:06 pm, editata de 6 ori
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: BDŽ-Bulgaria Lun Mai 24, 2010 10:45 pm
Asa cum noi avem acest topic despre Caile Ferate Bulgare, si colegii nostri bulgari au un topic despre Caile Ferate Romane.