Astazi am fost la Putna, si am trecut prin Gura Putnii, gara este goala, linia care duce spre Nisipitu inca exista, la fel si semnalele pe o distanta de cel putin 1 km, nu am avut cum sa vad mai departe deoarece ma aflam in trenul spre Putna. In halta Galanesti se afla garat excavatorul pozat de mine mai sus, in rest toate statiile libere si nici urma de lucrari, in schimb cand m-am intors seara la Radauti am gasit niste schimbari ciudate (nu reusesc sa imi dau seama ce se intampla). Ipoteza conform careia utilajele pozate mai sus se afla pentru trenul de epoca (turist) au picat, deoarece in aceasta seara in gara am gasit urmatoarele schimbari fata de dimineata: - Drezina UAM 215 era trasa pe linia 1 langa peron. - Masina de burat si ripat era mutata in locul lui UAM 215. - Intre ele se afla un alt utilaj, nou in gara, o masina de profilat.
iar ce era cel mai ciudat:
- Linia 4 (nefolosita de ani buni) a fost curatata de balarii, sabotul de deraiere si stopul de lemn a fost scoase.
Sa fie vorba de demontarea ei? Totusi nu cred ca e nevoie de atatea utilaje pentru asa ceva... in schimb, sa fie pusa la punct pentru inceperea activitatii pe ea (ar fi o minune, iar eu nu prea cred in minuni feroviare )
Va rog daca aveti idei sau pareri, postati-le, sincer eu nu stiu la ce ajuta masina de burat si ripat si masina de profilat deoarece nu am prea avut ocazia sa le vad, am nevoie de parerea unor priceputi ca voi.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Posibil se apuca sa refaca linia pentru ai creste viteza , eu stiu ca dupa Radauti spre Putna viteza este foarte scazuta .
Ai vazut cumva daca spre Nisipitu linia este putin lucioasa semn ca a trecut ceva pe ea sau e plina de rugina , daca e ruginita e clar ca acele masinarii nu sunt acolo sa scoata linia .
_________________
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Limita de viteza dintre Radauti si Putna este in majoritatea locurilor de 40 km/h, local de 30 km/h si izolat (pe distante scurte) de 20 km/h. Utilajele stau mai mult in gara Radauti (nu le-am vazut la lucru) si nu ar avea treaba cresterea vitezei, cu linia 4, care e linie abatuta si totodata o linie de garare.
Linia spre Nisipitu nu prezenta nici o urma de uzura recenta.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Utilajele au fost aduse pentru lucrari la linie, astazi inaintea sosirii unui personal au sosit in gara masina de profilat dinspre Putna si masina de burat dinspre Dornesti, ambele fiind garate pe linia 1. Probabil se verifica linia cap-coada si se mai strange cate un surub pe ici-colo, nicidecum modernizare. Voi reveni cu informatii daca voi dispune de ele.
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6796 Data de inscriere : 21/02/2010
Subiect: Putna- Radauti Joi 15 Sept 2011, 08:27
Podul din aropierea Putnei (11 septembrie 2011):
Tren personal Suceava - Putna la Bivolarie:
Prevestitor la Vicov:
Si semnale mecanice la Galanesti:
La Radauti calea ferata trece prin centrul orasului:
adycfrbucuresti
Numarul mesajelor : 119 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5186 Data de inscriere : 26/01/2011
Calatorie cu Trenul de epoca ,,Pelerin in Bucovina `` Partea (1/3)
Calatorie cu Trenul de epoca ,,Pelerin in Bucovina `` Partea (2/3)
Calatorie cu Trenul de epoca ,,Pelerin in Bucovina `` Partea (3/3)
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 06 Noi 2011, 18:11
Noutati pe M515: Se lucreaza la linie chiar in centrul municipiului Radauti. Vineri traficul a fost inchis pe o strada principala datorita lucrarilor la pasajul de trecere. Un utilaj de burat a lucrat in acea portiune, ba chiar au fost montate si balize avertizoare si semnale pentru linie slabita si viteza scazuta, am observat cateva sine pe margine, semn ca au fost inlocuite.
Sper ca acestea sa fie vesti bune, si ca din noul mers pentru 2012, timpii de pe M515 sa scada incat sa atraga calatori, deoarece se circula foarte incet, viteza medie a traseului fiind de 31km/h. Voi reveni cu informatii si poze daca va fi cazul.
De asemenea va amintesc ca utilaje au fost prezente in gara inca de prin August, dar nu le-am vazut la lucru prin zona.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 06 Noi 2011, 18:21
Se fac lucrari pentru ca se pregateste sa fie scoasa la licitatie pentru inchiriere!!
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Doi bărbaţi şi o femeie au fost prinşi în flagrant de poliţie în timp ce furau elemente de cale ferată, de pe tronsonul de linie Gura Putnei – Straja, deja dezmembrat pe numeroase porţiuni de hoţii de fier vechi.
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 13 Noi 2011, 17:37
adrian78 a scris:
Se fac lucrari pentru ca se pregateste sa fie scoasa la licitatie pentru inchiriere!!
Linia se pare ca va ramane la CFR . Stie cineva daca aceste lucrari vor continua? Ma uitam la MT din 1989-1990, cand trenul facea 1h si 1 minut, iar acum...dupa 21 de ani... trenul face 1h si 27 minute, halal evolutie. Pana si anul trecut se circula mai bine, timpii fiind mai mici cu aprox. 6-7 minute.
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Revin cu cateva informatii din Radauti. Astazi am fost in locul unde acum aprox. 1 luna se lucra la linie cu utilaj de burat si restu (vezi cateva posturi mai sus), si ce am gasit ma lasat fara cuvinte. Acea portiune pe care inainte se circula cu 40 km/h , zona in care s-a lucrat cateva saptamani si s-au inlocuit sine, sa burat terasamentul etc. rezultatul? O frumoasa limita de 30 km /h pe toata portiunea !!! :shock: Precizez ca toate lucrarile s-au terminat, balizele de avertizare au disparut la fel si semnalele de linie slabita si restrictie, iar semnalele de viteza cele cu 40 km/h au fost inlocuite cu unele de 30 km/h. Nu am reusit sa gasesc un raspuns pentru aceasta modificare, avand in vedere ca sa lucrat atat, bani cheltuiti pentru ce? pentru scaderea vitezei... Sincer ma asteptam sa fie un 50 sau sa ramana macar 40.
Trecem peste aceasta situatie neplacuta, spre alta la fel de neplacuta. Astazi am fost prin gara, mai exact dupa gara spre Putna, unde se descarcau marfuri sa vad care mai e treaba. Evident nu ma asteptam sa vad vreun marfar , deoarece pe acolo nu au mai trecut de mai bine de 10 ani, totul fiind in "conservare", dar se pare ca am gasit ceva si mai rau de atat si anume, cele 2 macazuri de la care pleaca 2 linii (una pe stanga si cealalta pe dreapta) au fost blocate. Linia din stanga ducea spre o curte industriala care acum fabrica beton, iar cea din dreapta spre o macara de descarcare a marfurilor. Speram sa mai apara vreo oportunitate, iar liniile sa fie scoase din conservare, dar se pare ca totul e pierdut ... linia din stanga a ramas fara cateva joante iar cea din dreapta o bucata de sina a fost scoasa, in concluzie au ramas amandoua nepracticabile
Cateva poze:
- Macaz blocat
- Inainte spre Putna, la stanga spre o curte industriala
- Semnal pitic de manevra stins demult, arata asa...
Iar linia din dreapta care ducea la o macara de descarcare a fost demontata pe unele portiuni
- Un macaz care asigura legatura cu alta linie care a fost demontata anul trecut cam 80%
- Macaraua si ea dezafectata ...
- Linia care trecea pe sub ea, se poate vedea semnalul de manevra care a rezistat.
- Aici se termina linia, la aceste magazii
Sper ca va placut cu toate ca e neplacut ce se intampla, si tare ma tem ca liniile vor disparea complet pe viitor.
Voi reveni in curand cu o schita completa a garii incluzand si liniile pozate azi.
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: sal Sam 03 Dec 2011, 00:25
limitarea de 30 sa pus datorita faptului ca sa lucrat la linie au ei un grafic care dupa ce trece un anumit tonaj linia se ridica la viteza pana se ajunge la viteza stabilita in livretul de mers. asa sa intamplat si pe linia 606 intre podu iloaiei si letcani unde timp de 2 saptamani sa circulat doar cu 30 dupa ce au trecut 55000 tone acum sa ridicat la 70 restrictia ca apoi in primavara sa bage din nou matisele si plaserele si sa verifice linia si sa o dea la viteza maxima de 120