Pe Putna se circula prin sistemul intelegerii telefonice cale libera, cu instalatia facuta praf se poate circula in conditiile prevazute in instructie cand semnalele de intrare si iesire sunt defecte, cu ordin de circulatie, macazele se pot manipula manual se se asigura cu clesti. La fel de bine se poate trece circulatia pe conducere centralizata si deservirea statiei de agent autorizat al punctelor de sectionare, se monteaza discul galben cu inductor de 1000 la intrare si se anuleaza semnalele electrice.
Oricum paguba e facuta, sunt curios daca o vor repara.
Momentan, toate releele de cale ferată se produc de către S.C. Electromagnetica, întrucât nu există agrement AFER pentru alţi producători. În urmă cu câţiva ani, firma a notificat CFR S.A. că nu mai poate produce releele respective, astfel că pe Bucureşti - Constanţa s-au folosit releele vechi şi ce a mai fost prin magaziile CFR S.A.. În cele din urmă, Electromagnetica s-a oferit să livreze 200 buc. pe an, pe Bucureşti Constanţa fiind nevoie de peste 2000 buc. (cu un cost total de aproape 2 milioane lei), livrabile în ,,10 - 11 ani", după cum scrie chiar Electromagnetica într-o adresă. Aşa că, în *urând, s-ar putea să circulăm la cale liberă pe toată reţeaua feroviară.
Daca sunt alti fabricati isi vor face Agrement feroviar la AFER daca vor sa participe la o licitatie publica. La fel este si la uzinele reparatoare de material rulant.
Trenul călduros, Personalul Putna - Iași, aștepta cuminte într-una din cele mai nordice stații de cale ferată din România. Aici, turiștii puteau deveni pelerini căutând liniștea de la Mănăstirea Putna sau puteau îndrăgi și mai mult istoria căutând urmele lui Daniil Sihastrul, personaj strâns legat de succesele lui Ștefan cel Mare și Sfânt. Tot aici, turiștii puteau deveni cei mai prietenoși oaspeți pentru zecile de pensiuni cochete și pline de margarete. Doritorii de aventură puteau bate la pas Obcinele sub care găseau Sucevița, Moldovița... Oricine putea ajunge de la Timișoara, de la Costanța, de la Brașov sau Craiova, din București sau Oradea, simplu, confortabil, economic... cu trenul!
Regio Putna - Iasi by mishu88, on Flickr
februarie, 2010
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Astazi se implinesc 125 de ani de la inaugurarea caii ferate Dornesti - Radauti. Din pacate trenul nu a mai circulat pe acolo de ceva vreme, iar linia e aproape distrusa, ca sa nu mai zic de semnale si altele care in unele locuri nici nu mai exista. Trist...
Radauti station by FoFo650, on Flickr
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Daca se va mai circula vreodata nici nu va mai fi nevoie de semnale, se va circula dupa sistemul conducere centralizata a circulatiei trenurilor iar punctele se sectionare vor fi prevazute cu indicatorul permanent de acoperire a punctelor de sectionare de pe sectiile cu conducere centralizata a circulatiei trenurilor.