Ar trebui trimisa o petiție către CFR Călători pentru prelungirea trenurilor pana la Radauti. Si, dacă nu cerem prea mult, poate si un tren Iași-Radauti.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Au fost facute multe cereri sa fie introduse trenurile macar la Radauti daca nu la Putna, nu se mai circula de 2 ani, inclusiv de primar dar CFR nu vrea sa mai opereze pe aceste secundare/neinteroperabile, ei spun ca de la aceste sectii provin pierderile, drept urmare nu vor sa mai opereze pe ele indiferent de cate petitii si cereri exista. La Dornisoara de exemplu singurul mijloc de transport era trenul, au anulat trenurile si locuitorii din zona au ramas izolati, acolo nici drum asfaltat nu exista dar pe CFR nu ii intereseaza soarta oamenilor, ei anuleaza si pa. Fiecare se descurca cum poate si cu ce poate.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Au fost facute multe cereri sa fie introduse trenurile macar la Radauti daca nu la Putna, nu se mai circula de 2 ani, inclusiv de primar dar CFR nu vrea sa mai opereze pe aceste secundare/neinteroperabile, ei spun ca de la aceste sectii provin pierderile, drept urmare nu vor sa mai opereze pe ele indiferent de cate petitii si cereri exista. La Dornisoara de exemplu singurul mijloc de transport era trenul, au anulat trenurile si locuitorii din zona au ramas izolati, acolo nici drum asfaltat nu exista dar pe CFR nu ii intereseaza soarta oamenilor, ei anuleaza si pa. Fiecare se descurca cum poate si cu ce poate.
A fost făcută o sesizare de la Primăria Rădăuţi. Li s-a cerut să se angajeze că vor acoperi pierderile în caz că se va circula pe pierdere, conform legislaţiei în vigoare. Au refuzat.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Tara 'lu Papura Voda, nu intereseaza pe nimeni la nivel inalt soarta populatiei, daca au cu ce sa calatoreasca, cum se descurca, cum traiesc. Nu, pe nimeni nimic.
_________________
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
Au fost facute multe cereri sa fie introduse trenurile macar la Radauti daca nu la Putna, nu se mai circula de 2 ani, inclusiv de primar dar CFR nu vrea sa mai opereze pe aceste secundare/neinteroperabile, ei spun ca de la aceste sectii provin pierderile, drept urmare nu vor sa mai opereze pe ele indiferent de cate petitii si cereri exista. La Dornisoara de exemplu singurul mijloc de transport era trenul, au anulat trenurile si locuitorii din zona au ramas izolati, acolo nici drum asfaltat nu exista dar pe CFR nu ii intereseaza soarta oamenilor, ei anuleaza si pa. Fiecare se descurca cum poate si cu ce poate.
Da, dar pe Dornisoara e alta situație. Dacă ar pune malaxele alea pana la radauti ar lega un Oraș de un Orășel, si toată țara. Normal ca toată lumea merge cu duba. Cine ar merge pana la Dornesti si de acolo cu duba pana la Radauti. Cei de la CFR chiar nu se gândesc. Pur si simplu văd ca e secție secundara si zic: Nu băgam nene ca e secundara, e pe pierdere.....
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Au fost facute multe cereri sa fie introduse trenurile macar la Radauti daca nu la Putna, nu se mai circula de 2 ani, inclusiv de primar dar CFR nu vrea sa mai opereze pe aceste secundare/neinteroperabile, ei spun ca de la aceste sectii provin pierderile, drept urmare nu vor sa mai opereze pe ele indiferent de cate petitii si cereri exista. La Dornisoara de exemplu singurul mijloc de transport era trenul, au anulat trenurile si locuitorii din zona au ramas izolati, acolo nici drum asfaltat nu exista dar pe CFR nu ii intereseaza soarta oamenilor, ei anuleaza si pa. Fiecare se descurca cum poate si cu ce poate.
A fost făcută o sesizare de la Primăria Rădăuţi. Li s-a cerut să se angajeze că vor acoperi pierderile în caz că se va circula pe pierdere, conform legislaţiei în vigoare. Au refuzat.
Ce sa spun ce mare pierdere , Dornesti - Radauti sunt 8.1 Km.... , consumul la AM 900 sa zicem ca e undeva la 50% , deci 4 litrii dus - 4 intors = 8 litrii /cursa ... Chiar asa de mari sa fie pierderile ?
Mă abțin să comentez treaba cu circulația pe secundare.
Dubele Suceava - Rădăuți circulă din oră în oră, pline. Chiar așa de neprofitabilă este ruta Suceava - Rădăuți? Aici e altă treabă, nu profitabilitatea liniei.
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Profitabila pana la Radauti ar fi, daca s-ar elimina restrictiile care pe alocuri sunt chiar inutile. (30km/h) pentru ca sunt treceri la nivel, si curbe. Fiind in aliniament, mare parte din sector, s-ar putea ridica undeva la 80km/h, care ar fi chiar mai mult decat decent, iar cu un automotor civilizat gen Desiro, care sa faca Suceava - Radauti mai ieftin decat duba, clientii ar aparea, pentru ca studentii n-au reduceri la duba, si sunt destui la facultatile din Suceava. Daca le mai pui si un wi-fi, i-ai cucerit. Dar n-ai sa vezi asta unde nu e deloc interes. Recent am analizat vizual linia pe aceasta portiune si pot spune ca e in regula, traverse de beton, fara lipsuri majore de elemente marunte de cale, inafara ruginei e chiar ok.
Situatia actuala e cam asa: (bineinteles ca nu tot albastru e cu 60km/h ca pana acelereaza sa atinga viteza asta, pierde jumate din distanta si iar e nevoit sa inceapa franarea pentru urmatoarea restrictie).