Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5466 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Lun 04 Oct 2010, 17:10
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8379 Data de inscriere : 20/06/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Dum 10 Oct 2010, 20:09
Va vine sa credeti ca TRAGEREA SEMNALELOR DE ALARMA pe trenurile de obor e Noul Sport National pentru aurolacii care merg fara bilet?mi s-a intamplat pe 30-09-2010 cu 8033 de la Sarulesti pana la Ciulnita Triaj s-au tras de vreo 10x semnalul de alarma pentru ca sa coboare aurolacii cat mai aproape de poarta casei!
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5661 Data de inscriere : 02/07/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Dum 10 Oct 2010, 20:38
Alex Avram a scris:
Va vine sa credeti ca TRAGEREA SEMNALELOR DE ALARMA pe trenurile de obor e Noul Sport National pentru aurolacii care merg fara bilet?mi s-a intamplat pe 30-09-2010 cu 8033 de la Sarulesti pana la Ciulnita Triaj s-au tras de vreo 10x semnalul de alarma pentru ca sa coboare aurolacii cat mai aproape de poarta casei!
Off-topic: acele "semnale de alarma" pot fi de fapt semnalele BLA ale caror inductori franeaza trenul indiferent de indicatia acestora. Am patit-o si eu pe exact acelasi traseu. Si nu, nu au fost semnale de alarma, au fost inductorii de vina. Nu neg total ca s-au tras semnale de alarma, desi nu e ruta ca 801, dar spun ca asta e probabil adevarata cauza a opririlor neprogramate pe acel tronson. Imi cer scuze de off-topic, dar cred ca era necesara lamurirea acestui aspect
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6058 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 14 Oct 2010, 00:27
in august 2005, trenul sezonier Oradea-Mangalia a franat zdravăn foarte aproape de locul unde linia 702 se uneşte cu 800 (la nord-vest de Feteşti), ca şi cum cineva ar fi tras semnalul de alarmă. În timp ce frâna întreb conductorul de la vagonul cuşetă dacă s-a tras semnalul de alarmă. Surpriză. Respectivul răspunde ceva de genul "Nu... restricţiile ăstea". Iniţial, nu îmi venea să îl cred. Cum adică? Dacă sunt restricţii, mecanicul nu ştie din timp de ele ca să frâneze treptat, fără să bage pasagerii în sperieţi? În final, a avut dreptate. Trenul nu a oprit, dar a intrat pe magistrala 800 cu mai puţin de 10 km/h. Care putea fi cauza? -inductori care nu îşi fac treaba cum trebuie (de genul celor amintiţi în mesajul de mai sus), dar "dezactivaţi" prin apăsarea repetată a butonului care permite depăşirea semnalului -o problemă apărută subit, care a luat prin surprindere mecanicul, obligându-l să frâneze violent, dar remediată la timp; în orice caz, trenul s-a comportat ca şi cum ar fi fost evacuat aer din conducta de "10" -neatenţie din partea mecanicului? -dorinţa de a scoate întârzierea? Una din modalităţile de a o scoate sunt tocmai pornirile şi frânările bruşte În orice caz, surpriza pasagerilor a fost plăcută când trenul nu s-a oprit deoarece toţi ne aşteptam la o staţionare
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6457 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 14 Oct 2010, 05:52
KQQ a scris:
... -inductori care nu îşi fac treaba cum trebuie (de genul celor amintiţi în mesajul de mai sus), dar "dezactivaţi" prin apăsarea repetată a butonului care permite depăşirea semnalului ...
Cu riscul de a fi offtopic: poti amanunti un pic?
Cito
Numarul mesajelor : 129 Localizare : Timisoara Reputatie : 5467 Data de inscriere : 13/05/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 14 Oct 2010, 19:27
KQQ a scris:
-dorinţa de a scoate întârzierea? Una din modalităţile de a o scoate sunt tocmai pornirile şi frânările bruşte
Eu as opta pentru aceasta, dar care depinde si de alti factori: lungimea trenului, timpul de intrare in actiune al franelor, calitatea franelor etc.
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6058 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 14 Oct 2010, 23:15
ionutz72 a scris:
KQQ a scris:
... -inductori care nu îşi fac treaba cum trebuie (de genul celor amintiţi în mesajul de mai sus), dar "dezactivaţi" prin apăsarea repetată a butonului care permite depăşirea semnalului ...
Cu riscul de a fi offtopic: poti amanunti un pic?
Poate am fost putin confuz ,dar am pornit de la ideea ca, asa cum inductorul aferent semnalului pe culoarea rosie poate fi dezactivat prin apasarea repetata a unui buton (in cazul in care se permite trecerea trenului cand semnalul luminos indica culoarea rosie), ar trebui sa existe un dispozitiv de dezactivare a inductorilor care nu lucreaza corect pe linia Sarulesti-Ciulnita. Poate am judecat gresit, dar, in situatia in care astfel de dispozitive automate determina opriri repetate nejustificate ceva ar trebui sa le poata dezactiva; altfel, ne trezim ca pe o distanta scurta, trenul face peste o ora intarziere iar calatoria devine un cosmar.
zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5743 Data de inscriere : 01/08/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Dum 17 Oct 2010, 18:43
Hai să lămurim problema inductoarelor de cale . Nu mai specific care este rolul lor . Frânările de urgenţă datorate instalaţiei INDUŞI , au trei cauze . Ori instalaţia de pe locomotivă este defectă , ori instalaţia din cale , ori mecanicul nu a manipulat-o instrucţional, ceea ce e grav . Dacă instalaţia de pe locomotivă frânează de cel puţin două ori , necomandat , mecanicul are dreptul să o izoleze , specificând acest lucru în carnetul de bord. Dacă se defectează instalaţia din cale , mecanicul avizează prima staţie , iar IDM va aviza org. SCB pentru înlăturarea defectului . Nu cunosc cazuri , ca toţi inductorii de pe o secţie să fie defecţi în acelaşi timp , doar în cazurile când cineva a furat cablurile de alimentare şi acest lucru afectează doar primul tren , celelelte vor fi avizate şi vor circula sub viteza de control V2 , adică sub 40 km/h la marfă , sub 50 km/h la persoane şi sub 65 km/h la rapid .În acest caz şi semnalele de trecere BLA sunt stinse şi BLA se scoate din funcţie circulându-se la interval de staţie .
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6457 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 21 Oct 2010, 14:14
razwy V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1524 Varsta : 29 Localizare : jud.Cluj com.Baciu Reputatie : 7498 Data de inscriere : 21/04/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 21 Oct 2010, 16:39
asta a durut
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6058 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 21 Oct 2010, 17:49
sadic
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6222 Data de inscriere : 21/08/2008
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 21 Oct 2010, 21:24
Ce sa faci... bautura...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Joi 21 Oct 2010, 21:38
KQQ a scris:
in august 2005, trenul sezonier Oradea-Mangalia a franat zdravăn foarte aproape de locul unde linia 702 se uneşte cu 800 (la nord-vest de Feteşti), ca şi cum cineva ar fi tras semnalul de alarmă. În timp ce frâna întreb conductorul de la vagonul cuşetă dacă s-a tras semnalul de alarmă. Surpriză. Respectivul răspunde ceva de genul "Nu... restricţiile ăstea". Iniţial, nu îmi venea să îl cred. Cum adică? Dacă sunt restricţii, mecanicul nu ştie din timp de ele ca să frâneze treptat, fără să bage pasagerii în sperieţi? În final, a avut dreptate. Trenul nu a oprit, dar a intrat pe magistrala 800 cu mai puţin de 10 km/h. Care putea fi cauza? -inductori care nu îşi fac treaba cum trebuie (de genul celor amintiţi în mesajul de mai sus), dar "dezactivaţi" prin apăsarea repetată a butonului care permite depăşirea semnalului -o problemă apărută subit, care a luat prin surprindere mecanicul, obligându-l să frâneze violent, dar remediată la timp; în orice caz, trenul s-a comportat ca şi cum ar fi fost evacuat aer din conducta de "10" -neatenţie din partea mecanicului? -dorinţa de a scoate întârzierea? Una din modalităţile de a o scoate sunt tocmai pornirile şi frânările bruşte În orice caz, surpriza pasagerilor a fost plăcută când trenul nu s-a oprit deoarece toţi ne aşteptam la o staţionare
poate sa mai fie si motivul mecanicul nu a vazut semnalul sau ia picat semnalul care ordona oprirea si a franat de urgenta sau cum a mai zis si cineva mai jos se poate sa fi fost semnlul defect si a oprit apoi si-a continuat deplasarea cu viteza sub 20km/h dar in acest caz trebuia sa primeasca OC
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Dum 24 Oct 2010, 12:52
SE DUCE UN BATRAN LA PIATA SI CUMPARA UN CANAR AJUNGE ACASA SE UITA LA EL IL STUDIAZA SI SE INTOARCE IN TARG LA NEGUSTOR MA NENE ESTE SCHIOP, SPUSE ACESTA. NEGUSTORU II RASPUNDE :PAI IL DOREAI SA CANTE SAU SA DANSEZE?
Se duce un mosneag la targ sa-si ia un cocos.Intra el in targ , vede unu inalt , frumos, tantos si intreaba:cat face cocosu???Vanzatorul zice 100roni tataie.Aaaaa n-am tata atatia bani.se mai plimba el ce se plimba prin targ si vede altul.mai putin frumos , mai putin tantos.Intreaba iar :cat face cocosu asta ? Vanzatorul zice 50 ron tataie.Aaaaa n-am tataie atatia bani,zice iar mosu.mai cauta el si vede unu amarat, intr-un colt pe care nu-l lua nimeni.Se duce si intreaba:Cat face cocosu ?? 10 ron raspunde vanzatorul.Mosul intreaba:da de calcat mai calca??La care vanzatorul zice:calca tot, orice.Ia mosu cocosu , se duce acasa si ii da drumu in ograda.A doua zi vine mosu de la munca , gaseste toate gainile cu burta in sus.Fericit nevoie mare.Vine a doua zi gaseste capra cu burta in sus , a treia zi vaca si tot asa.Vine mosu la sfarsit de saptamana gaseste cocosu cu burta in sus si vede un uliu pe cer.Incepe mosu:aoleu cocosu meu, aoleu cocosu meu , aoleu cocosu meu.LA CARE COCOSU:SSTTTTTT, LASA_L SA SE ASEZE!!!!!!!
Un tip dorea sa scape de porumbelul sau si il ducea cat mai departe de casa, dar porumbelul se intorcea de fiecare data inapoi. Si asa de cateva ori. In sfarsit, tipul a dus porumbelul foarte departe alegand un drum cu multe curbe si cotituri, dorind sa-l incurce. Ca rezultat, la intoarcere sa ratacit singur. O suna pe sotie nervos si intreaba: -Porumbelul a venit? - Da! - Cheama-l, te rog, la telefon sa imi spuna pe unde sa vin ca m-am ratacit.
E adevarat ca in Uniunea Sovietica cresc porumbii mari cat stalpii de telegraf?” raspuns: “Da,e adevarat, dar tot atat de rari…”
Un barbat dupa ce a fost diagnosticat de medic ca are trei testicole, iese de la clinica si cand intalneste pe primul prieten se lauda astfel. Tu sti ca noi amandoi avem cinci testicole? La care celalalt raspunde: Nu mai spune! Tu ai unu singur?
Un negustor vindea un prumbel si vine un clint si il intreaba:Porumbelul asta calca? Calca nene calca si porumbite,rate,gaini,curci,gaste. Atunci de ce il vindeti? De ieri a inceput sa se uite chioras la mine!
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8569 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: Să mai şi râdem!!! Dum 24 Oct 2010, 17:46