Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 21 Dec 2013, 08:48
Dacia are 3 garnituri : una e cu 71-70 si 70-91, alta e cu 2 vag 71-70, si alta e cu 71-70 si 71-70 modernizat. Faza cu Restaurantul se pare ca sunt pe 2 daca nu chiar pe toate cele 3 garnituri.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 21 Dec 2013, 21:14
Asa a fost si anul trecut ..
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 25 Dec 2013, 08:51
IR 72-1 și IR 73-2 trec prin Timișoara Est Decembrie 2013
MetalRider
Numarul mesajelor : 33 Localizare : Timisoara Reputatie : 4112 Data de inscriere : 23/09/2013
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Lun 30 Dec 2013, 22:38
Andrey ,nota 10 ptr postarile din TM cu internationalul de Budapesta. Ar fi o idee interesanta de introdus un tren(sau niste vagoane) pe ruta Timisoara Nord-Munchen Hbf. O concurenta la avion.sic!
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 31 Dec 2013, 12:41
CFR nu are vagoane confortabile pentru traficul international deja 21-90 sunt la pamant.Ca sa concurezi avionul iti trebe viteze medii de 300km/h asa ca mai visam vreo 30 de ani CFRul trebuia sa introduca un tren Timisoara-Viena deoarece mafia romaneasca i-au alungat pe cei de la Austria Airlines
MetalRider
Numarul mesajelor : 33 Localizare : Timisoara Reputatie : 4112 Data de inscriere : 23/09/2013
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 31 Dec 2013, 18:14
Ideea cu 300Km/h nu e rea. Pe teritoriul Romaniei nu ar avea de parcurs numai vreo 80km. Si de la Curtici incolo nu ar fi o problema.Poate nu 300(nici in Germania nu se merge cu atat,sau se merge pe foarte putine portiuni si numai ICE-ul)dar oricum ar fi mai bine ca la CFR. Si cine zice ca vagoanele sa fie ale CFR? Poate sa fie DB,avand in vedere ca nemtii au foarte multe afaceri in Timisoara(si nu numai). Oricum,daca autobuzele face concurenta trenului,atunci nu ar fi o idee interesanta (si cam abstracta) ca trenul sa faca concurenta avionului?
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 31 Dec 2013, 19:30
IC-N 473-2 Budapest K.-Bucuresti Nord la plecarea din Brasov cu intarziere de 80 de minute, 30.12.2013
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 19:25
Am vazut ca Dacia vine de la Budapesta la Lokoshaza cu un vagon croat primul dupa locomotiva si ramane acolo unde merge vagonu?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 20:23
Lokoshaza ramana .. De asta sunt tari MAV'ul ca au rute "prelungite" nu "ciopartzite" ,ca la Chefere..
BL82
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4509 Data de inscriere : 15/08/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 21:28
adrian78 a scris:
Am vazut ca Dacia vine de la Budapesta la Lokoshaza cu un vagon croat primul dupa locomotiva si ramane acolo unde merge vagonu?
Vagonul e in compozitia noului IC 204/205 Zagreb - Budapesta, dar face un tur de noapte la Lokoshaza (pleaca cu Dacia si merge inapoi cu Ister).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 21:58
Multumesc eu nu il gasisem pe wagonweb
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 22:40
Ce sanse ar fi sau ce succes ar aveea sa mai avem din nou trenuri internationale care sa lege Romania cu tarile din jur, cum erau o data, astfel:
1. Trenul direct Bucuresti- Sofia- Tesaloniki- Atena; 2. Tren direct Bucuresti- Gorna Oriahovita- Istambul- eventual Ankara (daca tot au inaugurat turcii tunelul "Marmaray") 3. Tren direct Bucuresti- Beograd Dunav (cu vagon direct Bucuresti- Zagreb- Ljublujana- Milano Centrale) ("Bucuresti Express") 4. Tren direct Bucuresti- Miskolk- Cracovia- Warszawa Wasch ("Carpati") 5. Tren direct Bucuresti- Bratislava- Praha (cu vagon direct pentru Dresda- Berlin) ("Panonia express") 6. Tren direct Bucuresti- Budapesta- Wien (cu vagon direct pentru Munchen- Paris Est) ("Dacia express") 7. Tren direct Bucuresti- Ungheni- Balti- Jmernika- Kiev- Moscova ("Romania Express") 8. Tren direct Bucuresti- Chisinau ("prietenia")
9. In tranzit "Bulgaria express" Sofia- Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova (sa aiba in compunere si vagoane directe Sofia- Bucuresti- Minsk, Sofia-Bucuresti-Sankt Petersburg-Helsinki, Sofia-Bucuresti-Vilnius-Riga-Tallinn).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 22:44
La ce preturi au cei de la CFR si ce vagoane rapanoase avem mai bine mergem cu vagoane MAV cu oferte DB Poate dupa ce se modernizeaza coridoru 4 speram sa apara niste RJ de la OBB macar in locul fostului Panonia cu plecare dimineata la 6 din Bucuresti si de la Budapesta legaturi spre Viena Munchen Praga Berlin sau un RailJet direct Bucuresti-Munchen
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 01 Ian 2014, 22:48, editata de 1 ori
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 22:46
Nici o sansa.NIci calatori nu ar fi,poate la Chisinau,nici vagoane pentru trafic international nu are CFR...astea-s vise!
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 01 Ian 2014, 22:51
1. Din ce ziceau unii colegi pe aici la greci sint probleme cu internationalele. Plus ca face multicel, preturi cam mari, deci nu stiu cat succes ar avea. Sigur, ar putea fi incercat, dar nu cred ca ar avea prea multi calatori.
2. E Istanbul.
Ultimile patru exista, dar fara vagoane pentru destinatiile pomenite de tine