|
| Trenuri internaţionale | |
|
+134MetalRider Cont.dezactivat trancefan83 cristi_tgv billy752-istu Jhonyla alex.barac.5 florin.lifticariu TVlad AndreiCFRBucuresti AndreiCFRbv Adisoft1991s Mihai531 ionutz72 Katalin4653 Silviu Sintea Balto mariuscfrbucuresti calator Spartan1948 cardinal bogdan.perejuc Sabik adytm BL82 KOSTYK fstef EuroNight liviulav33 Sergiu rmn alliens huiu_goe baiazid allred lecter roseanu Warrior12 ANDU2100HP Adirmvl Rarau nokia2010 danf Andrey_tm Raduku09 Radu Tudor stefan_br andreiutzu Amiralul alex1987 cstefan popovici pety bvio88 bostanescu gigel DPS 060-EA078 AlexD manuela Dr2005 kasapis2007 laur 133 traian nenuandrei AndiCFR 040EC100 flo_ultras48 TonyGFR razwy Vitosa cont dezactivat . Laur FeroFan97 iDorin vanchorusebulgaria mihaiuc razvan - trenuri alexandruh DUAL Hurricane KQQ Vlad redeme petcu.adrian alex.alexus.tm Mihai-Aurel Desiro256 The Legend LanceR ravers75 riciu Adrian78 Bogdan-CFR bogdan srl Marius Iulian Saruman silviu83 rizelgeorgel2004 decward 92Dragos membru inactiv 63-1143-5 ldh80 didinul Cobra lovekomotive Razvan mi.tudor kaan saint mureseanu_976 kristi kkk ionutz85 ultras 19jimmy84 ATM COSTACHE MIHAIL Norbi tudor_vl EA1clony106 pannonia express marius_catalin84 marius_m Nesebar Caravelle_Zg biokosmy andreikiki vrabieionut srazvi Ionutz Codrut1985 mtk cristi ar MariusM myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 22 Sept - 12:51 | |
| Stie cineva cand se intoarce Danube Express? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 28 Sept - 15:58 | |
| IR73-2 la intrarea în Timișoara, linia 310, septembrie 2013 |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 16 Oct - 20:17 | |
| Noaptea trecuta ! Trebuia sa plateasca cu sange pentru ceea ce a facut la tren si masina !! http://vmedia.rtv.net/12/2013-10/149212cc5ac552893869a805ca7e44ba.mp4 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 16 Oct - 20:33 | |
| In Turcaletia , trenul da prioritate tirurilor ) .. Turcii sunt cei mai nesimtiti soferi de tir de pe DN urile noastre,eu le-as da asa special pentru ei o taxa de asigurare obligatorie auto , sa aiba! Germania percepe niste taxe la tiruri ,de isi sustine tot sistemul de drumuri aproape doar din tiruri... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 16 Oct - 20:40 | |
| - DUAL a scris:
- In Turcaletia , trenul da prioritate tirurilor ) .. Turcii sunt cei mai nesimtiti soferi de tir de pe DN urile noastre,eu le-as da asa special pentru ei o taxa de asigurare obligatorie auto , sa aiba! Germania percepe niste taxe la tiruri ,de isi sustine tot sistemul de drumuri aproape doar din tiruri...
Ai dreptate ! Oricum doar eu simt ca acest an este o mare nenorocire? S-a produs si un alt accident tot pe zona asta langa Saratel in tunel o drezina a fost lovita de catre marfarul, iar din cate am vazut in judetul Timis un regiotrans avea accident cu camion TOT azi. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 22 Oct - 10:16 | |
| Salutare, vreau sa fac un mic reportaj despre o calatorie de-a mea cu ICE-ul german, si partea aceasta a forumului mi se pare cea mai potrivita. Ruta aleasa a fost Munchen - Essen (sudul Germaniei spre nordul ei), cu ICE 528 (il gasiti pe http://www.bahn.de ). Aproximativ 730km. A fost laudat de toti nemtii, conditii extraordinare, prize electrice, internet mobil (yeey). Pot sa spun ca am ramas deopotriva impresionat si dezamagit. Incep cu lucrurile mai slabute. Prize prea putine. Vagoanele din ICE sunt similare cu 21-86 de la noi ca si aranjament al scaunelor, similar cu mese intre doua perechi de scaune asezate fata in fata, pe ambele parti ale vagonului, cu culoar suficient de lat pe mijloc. Din pacate, prizele erau putine sau inexistente. La noi e cam o priza la 4 locuri (chiar doua in unele cazuri), in ICE in schimb cred ca erau doua pe vagon, insuficiente din punctul meu de vedere. Urmeaza internetul wireless. Cam cum erau ofertele alea de la noi cu stelute. Asa as putea descrie oferta lor de wi-fi. Semnal oferit de Deutsche Telekom, foarte frumos promovat. In tren incerc si eu sa profit de oferta, si vad ca am nevoie de user/parola ca sa ma conectez. Oferta era doar pentru clientii lor. Cine nu are numar de mobil de la DT, nu poate folosi internetul decat daca plateste. Foarte sec... Si acum lucrurile pozitive, care au eclipsat tot ce mi s-a parut aiurea. In primul rand viteza, care chiar daca nu a ajuns la 320km/h cum se lauda ICE-ul pe internet, a mers aproape tot drumul cu 200km/h, iar pe distante de cateva zeci de km chiar si cu 250km/h. E foarte ciudat ca nu "simti" viteza. Poti sa o constientizezi doar in momentul in care trenul circula pe langa autostrada, si ai impresia ca masinile de acolo stau pe loc, desi viteza pe autostrazile din germania nu e limitata. Si daca tot vorbim de viteza trenului, infrastructura este exceptionala. Din cate mi-am dat seama, sunt linii dedicate pentru ICE si doar aceste trenuri au voie sa circule pe ele. Pare oarecum si natural, acolo separarea trenurilor de viteza mare si restul trenurilor (calatori/marfa) este foarte bine pusa la punct. Fiind linie de mare viteza, curbele sunt practic inexistente. Pentru a ajunge insa in nord, a trebuit sa traversam niste munti. Declivitatea in zona respectiva, din ce mi-am dat seama (n-am date oficiale din pacate), e aproximativ aceeasi cu zona de pe M300 intre Cojocna si Tunel HM (judetul Cluj), iar tunele erau la tot pasul. De fapt, mai mult tunele decat fara, pe vreo 50 km. Foarte spectaculos. Conditiile din vagon au fost extraordinare. Chiar daca parea destul de neconfortabile, scaunele erau mai mult decat ideale. Spatarul se lasa pe spate si sezutul se putea trage in fata. Distanta dintre scaunele din fata si din spate era suficient de mare si nu era niciun deranj pentru colegul de vagon daca tu te gandeai sa te lasi pe spate sa dormi. De asemenea aveai in scaun mufa de casti, cu 8 posturi radio puse la dispozitia ta (castile erau responsabilitatea ta). In vagonul restaurant nu am fost din pacate, eram prea captivat de peisaje si viteza asa ca nu mi-a mai pasat de el Cursa s-a terminat dupa 5 ore si jumatate, cu vreo 15 minute intarziere. Intarzierea a aparut, culmea, in statii, unde a asteptat mai mult decat ar fi trebuit. Si cum viteza medie a trenului depaseste lejer 170km/h, nu prea ai cum sa recuperezi cele 15 minute. Concluzia pe care am tras-o este ca ICE-ul este un tren impresionant, merita toti banii (139€ am dat pe bilet, clasa a 2-a, fara loc rezervat). Daca as mai avea ocazia sa fac o deplasare in Germania, fara discutie ca as mai traversa-o odata cu el. Si in final, o poza cu el (nu a mea, nu am avut aparat foto): [img]http://pictures.4ever.eu/data/download/transportation/trains/[pictures.4ever.eu]%20ice%203,%20high%20speed%20train,%20railway%20tunnel%20160166.jpg [/img] |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 0:06 | |
| Distanta reala intre cele doua mari orase este de 630 kilometri. Pretul biletului 140 euro = 623 lei fiind un tarif de 4 ori mai ridicat ca la noi dar in Germania veniturile populatiei sunt in medie de 6-7 ori mai mari. Oricum si la noi si la ei tarifele sunt ridicate doar ca in Germania nu se pun bete in roate la transportul feroviar si nici nu sunt autocare/microbuze foarte dese respectiv la fiecare 20, 30 sau 60 minute. Germania este favorizata fata de Romania prin faptul ca densitatea populatiei este de 250 locuitori/km fata de 90 locuitori in Romania si deasemenea procentul si numarul ridicat al populatiei urbane care se stie ca circula mai mult pe distante medii si lungi fata de populatia rurala. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 8:38 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- si deasemenea procentul si numarul ridicat al populatiei urbane care se stie ca circula mai mult pe distante medii si lungi fata de populatia rurala.
... şi care circulă pe Autobahn în proporţie de vreo 74%. În schimb, naveta se face aproape exclusiv cu transportul în comun (tren, iar unde nu există, autobuz). _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 14:34 | |
| In Germania 90% din locuitori au autoturism in familie dar in Romania doar 40% si acesta ar putea fi un avantaj al CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 15:56 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- In Germania 90% din locuitori au autoturism in familie dar in Romania doar 40% si acesta ar putea fi un avantaj al CFR.
Nu pricepi ca in Romania se alunga cetateanul de la CFR , ei fac tot posibilul sa plece cat mai multi de la tren , sa declare trenurile nerentabile , le anuleaza si gata , au mai pus pe butuci o companie . De ce sa mearga ceva bine la stat in RO , lasa sa se aleaga praful si sa le iasa lor comisioane bune la buzunar . Scumpesc biletele , lumea e saraca si automat se orienteaza spre ceva mai ieftin , trenul circula gol si gata anularea pe motiv de nerentabilitate , asta e mersul la CFR . O tara de hoti , fiecare are interesele personale sa creasca conturile in banca , ce conteaza ca s-a dus dracu tot in tara asta , lor sa le fie bine , omul de rand poate sa moara de foame ca nu conteaza , eventual sa munceasca pentru ei 12-16 ore pe un salariu de nimic . |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 16:47 | |
| si nasii au contribuit ca sa nu mai fie rentabil trenul CFR |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5355 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Mier 23 Oct - 20:24 | |
| Si nasii si toti care in loc sa plateasca bilet au mers si merg pe blat...si ne mai miram de ce se anuleaza atatea trenuri sau ne vaitam ca nu mai sunt trenuri directe,pai tocmai din cauza calatorilor se reduc trenurile si mai contribuie si baietii destepti din CFR......
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 23 Oct - 23:55 | |
| Foarte frumos ce povestesti, Alex. Imi dau seama ca noi, daca vrem sa mergem cu astfel de timpi/viteze, trebuie sa mergem in alte tari, ca in viata asta nu o sa prindem astfel de trenuri in Romania. In ianuarie fac 25 de ani, dar nici daca as trai pana la 80-90 nu am speranta sa prind asa ceva pe drumurile noastre de fier... Legat de wireless... chiar daca e cu bani, important e ca ai optiunea asta. Daca venitul tau presupune sa stai mai mereu pe net poti face bani cat te plimbi cu trenul. |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4275 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Joi 24 Oct - 15:04 | |
| http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/13388
Urmare informării Căilor Ferate Ungare MAV, în perioada 28 octombrie – 11 noiembrie 2013, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe secția de circulație Budapesta – Puspokladany – Zahony, trenurile internaționale care circulă pe rute dintre România şi Ungaria, vor avea circulația modificată pe teritoriul maghiar, astfel:
367 “Harghita”, în relaţia Budapesta – Braşov/Târgu Mureş, va avea plecarea din Budapesta la ora 06.15 (faţă de 06.40); 363 „Biharia”, în relaţia Budapesta – Cluj Napoca, va avea plecarea din Budapesta la ora 08.40 (faţă de 09.40); 365 „A. Endre”, în relaţia Budapesta– Cluj Napoca, va avea plecarea din Budapesta la ora 13.40 (faţă de 14.40); 407 „Corona”, în relaţia Budapesta – Braşov, va avea plecarea din Budapesta la ora 16.40 (faţă de 17.40;) 406 „Corona”, în relaţia Braşov – Budapesta va avea sosirea la Budapesta la ora 09.15 (faţă de 08.20); 364 „A. Endre”, în relaţia Cluj Napoca – Budapesta, va avea sosirea la Budapesta la ora 14.15 (faţă de 13.20); 366 „Harghita”, în relaţia Braşov / Târgu Mureş – Budapesta, va avea sosirea la Budapesta la 18.15 (faţă de 17.20); 362 „Biharia”, în relaţia Cluj Napoca – Budapesta, va avea sosirea la Budapesta la ora 21.45 (faţă de 21.20). |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 25 Oct - 11:49 | |
| Am cumparat bilet pe 16.10.2013 pentru data de 02.11.2013 la 407 si nu stiam de ce pe Bahn.de imi scria ca pleaca la 17:40 si pe bilet la 16:40 )) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri internaţionale | |
| |
| | | | Trenuri internaţionale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |