Eram cu familia, si legat de anumite ore de a ajunge, de aia m-am chinuit in vagoanele Ister-ului. In excursii, evident, folosesc Dacia.
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 27 Iul - 16:07
Internationalul 402 trecand in mare viteza prin chitila tras de masina 40-0908-0 , 26-07-2013
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 0:44
Trenurile TRANSILVANIA raman limitate la Sibiu definitiv adica Sibiu-Budapesta-Sibiu .
In fiecare luna dispar trenuri sau le limiteaza , pe viitor vor mai fi cateva trenuri deci practic nu mai are omul cu ce sa mearga si ei mai spun ca nu vine lumea la tren , care tren ? unu dimineata si altu seara sau unu singur pe zi , atata bataie de joc ca in tara asta nu am intalnit , pe viitor ma gandesc sa renunt la drumul cu trenul , nu ai tren , este scump , legaturile sunt extrem de proaste , praf si bataie de joc ............
_________________
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 1:12
Pai si-asa compunerea lui a fost in ultima vreme A+B sau mai rau B+Wrmz MAV =))... Repet si ii sustin punctul de vedere a lui Muri! Acest tren trebuia combinat cu Muresul.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 3:52
Nu sunt clienţi. De altfel, asta se ştia încă de la început, compuneri gen EA/DA + 1/2 vagoane nu au ce căuta pe şine şi vor dispărea încet, dar sigur. Problema e că parcul de automotoare e la pământ: - Desiro-urile au roţile uzate; cele care au roţile bune sunt tamponate sau au geamurile sparte de puradeii de pe marginea liniei - ADH-urile crapă mereu, în *urând vor ajunge ca Z6100 - Malaxele 700 sunt funcţionale, da' sunt la Medgidia şi ăia nu au ce face cu atâtea - Malaxele 900 sunt şi ele funcţionale, da' depourile preferă DA-ul cu 2 vagoane, din motive lesne de înţeles; în plus, sunt prost repartizate - LVT-urile modernizate sunt la gard, cele nemodernizate sunt prost repartizate - Z6100/6300 mai circulau vreo 8 în primăvară din vreo 35
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 11:42
Nu sunt clienti pentru ca asa s-a vrut , pretul imens a facut sa dispara din clientela , daca o familie din 3 membri vor sa calatoreasca intre A si B atat pe intern cat si pe international vor da la tren mult mai mult fata de un autocar sau masina personala si atunci de ce sa mai vina lumea la tren ? La tariful ridicat se adauga si durata calatoriei care pe calea ferata este ridicata , mergi cu trenu de parca mergi cu mortu , la fel , pentru ce sa te chinui prin tren cand poti sa mergi cu masina repede , ieftin si la ce ora vrei , daca vrei sa pleci la 2-3 noaptea atunci pleci , nu stai dupa tren care cine stie la ce ora e pus , deci toate astea au facut sa alunge lumea de la tren , se vede clar asta in Romania , soselele sunt pline , se merge bara la bara , parcarile sunt pline , nu gasesti loc de parcare iar prin trenuri bate vantul , trenuri care acum 15 ani aveau 15 vagoane acum au ramas cu 3-4 vagoane si alea mai mult goale , acesta este adevarul . Peste cateva zile se scumpesc iar biletele la intern , prost e ala care da nu ala care cere . S-a ales prafu si de CFR , tot au distrus ..............
"Sa traiti bine"
_________________
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 14:49
IC472 intarziat o ora prin BLAJ:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 15:05
Karpaty, lumea merge cu masina si pentru ca oamenii au masini. Fata de acum 10-15 ani a crescut de cateva ori numarul de masini. Unde mai pui ca multi romani sint si prosti, si chiar daca ar fi ok trenurile multi tot ar zice "merg cu masina, ca doar de-aia mi-am cumparat-o". Dar asta nu din ratiuni practice, ca practic ar fi mai ok trenul pentru o persoana sau doua, ci din fudulie. Iar pentru calatoriile in afara, ca sa nu deviem prea tare de la subiect, ai multe curse low cost, ai drumuri bune, trenul e scump, etc. Deci da, astia din CFR sunt dobitoci, voit sau fac pe dobitocii, e limpede de ce, dar sunt aspecte pe care nu ai cum sa le combati.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 16:16
adirmvl a scris:
"merg cu masina, ca doar de-aia mi-am cumparat-o". Dar asta nu din ratiuni practice, ca practic ar fi mai ok trenul pentru o persoana sau doua, ci din fudulie.
Aşa se face în toată Europa... de aia după ce treci de Ungaria nu mai ai trenuri IR, mai sunt câteva IC pentru nostalgici (dar care au n'şpe opriri, cam ca IR-urile noastre), în rest ai doar Regionale (care te duc până în centrul oraşului) şi trenuri de mare viteză, începând cu RailJet, Pendolino şi ICE şi terminând cu TGV, Talgo şi alte asemenea.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 16:28
In vest sunt RJ , IC , ICE , EC , EN , CNL , dar astea taie tara x si y din nord in sud si din est in vest cu viteza de multe ori mai ridicata fata de cum poti merge cu masina , normal ca acolo lumea merge cu trenu , la noi cu ce tai tara din nord in sud si din est in vest ? cu fantomele trenurilor care erau pe vremuri poate (Galati-Oradea/Satu Mare/Timisoara) sau cu cele care mai sunt azi dar faci o vesnicie pe drum plus ca sunt si scumpe , de asta nu mai merge lumea cu trenu in RO , totusi sa vedem si adevarul ! Sa nu uitam ca unui calator obisnuit nu ii este usor sa schimbe trenul in parcurs , si acesta este un motiv pentru care lumea fuge de tren , lipsa legaturilor directe , pretul ridicat , durata calatoriei si conditiile proaste din unele vagoane fac sa indeparteze populatia de la tren .
Eram in Blaj acum o saptamana , tocmai ce am ajuns de la Praid impreuna cu Katalin , vine o doamna cu un domn ce vroiau sa mearga la Adjud , dupa ce au aflat ca trebuie sa schimbe 3 trenuri in parcurs au intrebat si pretul iar cand au auzit au iesit din gara plini de nervi si injurau CFR , nu au luat bilet si au ales alt mijloc de transport , cum se traduce asta ? simplu , bataie de joc !
_________________
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Vin 23 Aug - 16:34, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Vin 23 Aug - 16:31
Pai asa ar trebui si la noi IR care sa lege orasele mari aflate la mai mult de 500km unu de altu in rest doar RE cu mers de IR... In Italia trenurile RE circula si cu 180km/h iar acolo exista FR din ora in ora RE din jumate in jumate de ora si IC la 2 ore ceva de genu
La fel si eu cand am fost pe M300 s-a urcat o femeie de la Micasasa si a intrebat daca mai exista tren direct Brasov-Suceava i-am spus ca nu si a ramas fara cuvinte Vezi Karpaty de aia se bat cate 12 firme pentru o licenta de transport Timisoara Husi sau Iasi vorba aia prietenii stiu de ce..
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 24 Aug - 0:05
Trebuie un tren de zi si pe Sighisoara sa fie, nu numai Sibiu! Decat ala mai bine Sighis, situtia asta este din cauza la lucrarii dupa sigur se reintroduce in circulatie. Cel mai bine ar fi Muresul cu Transilvania Avmz,Bmz,Bpmz + 21-86,21-86,10-90. si inca un tren de zi, Panonnia cu vagon restaurant. Transilvania pana la Sibiu nu cred ca are rost sa-l duci pana-n Brasov daca va exista 375.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 27 Aug - 22:31
Trenul 372 trecând pe linia III directă prin Radna (27 august 2013)
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 4 Sept - 22:51
Trenul 73 astăzi în Timișoara
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Noaptea asta circula un tren cu 50 de minute dupa ister care transporta suporterii la Bucuresti, are o garnitura compusa din 14vagoane bautzen MAV.Maine mergeti la fotografiat dar aveti grija ca e plin de salbatici sa nu va arunca vreo sticla de bere. Garnitura este aceeasi cu szekely gyorsul.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti