Fac 407 si 406 de vreo 5-6ori pe an, niciodata nu aveam intarziere 407 poate dar in Deda ajunge regulat, la 406 aveti doar cum spune colegu se arunca cineva in fata trenului sau vreo furtuna.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6381 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 09 Iul 2013, 15:07
ICN 473 la sosire in Predeal
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 09 Iul 2013, 15:53
e foarte buna fotografia
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6381 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 09 Iul 2013, 16:17
Multumesc, mie nu mi se pare ceva iesit din comun
Dacia Express spre Bucuresti
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 10:32
IR 366 Brașov - Budapesta Est pe M400 în Gălăutaș Iunie 2013
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 14:02
368-369 primul international care devine RE! Trebuie desfintat si 363 sa fie via TGM ptr BV. Cei de la CFR cred ca acuma gata cu spaga e din contra pentru ca imputiti alea din nu stiu ce sat o sa urce in internationalul cu cate 4-5lei la nash ma iei si pe mine pana la Razboieni? Nasol.. si trist
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
huiu_goe
Numarul mesajelor : 70 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 4721 Data de inscriere : 04/03/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 14:04
E o chestier la trenu asta. eu lucrez de noapte si il vad in fiecare dimineata cand trece prin prejmer. tot timpu la vagonu restaurant luminile sunt stinse. pe la ce ora deschid pe acolo? Nu ca sunt interest pentru trenu acesta. Eu o sa merg peste putin timp cu corona spre Budapesta si ma gandesc oare dupa cat timp dupa ce pleaca trenu din Brasov sa merg la restaurant sa fie deschis?
andrey_tm a scris:
IR 366 Brașov - Budapesta Est pe M400 în Gălăutaș Iunie 2013
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 14:46
92dragos a scris:
368-369 primul international care devine RE! Trebuie desfintat si 363 sa fie via TGM ptr BV. Cei de la CFR cred ca acuma gata cu spaga e din contra pentru ca imputiti alea din nu stiu ce sat o sa urce in internationalul cu cate 4-5lei la nash ma iei si pe mine pana la Razboieni? Nasol.. si trist
Vrei sa spui 367. Nu sunt de acord cu tine ca daca trenul ar fi trasat prin Tg. Mures, timpul de mers ar fi mai lung cu min o ora. Ar fi nevoie de inca o schimbare de locomotiva in Deda, plus o rebrusare in Razboieni(cca 2x15 min). Trenul face 3 ore pana la Deda. Pe M 405 ar face doar 2 ore si jumatate pana la Tg. Mures, si inca o ora la Deda. Timpii de mers le-am luat de la actualul IR 369, si IR 1645
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 20:05
Sabik a scris:
92dragos a scris:
368-369 primul international care devine RE! Trebuie desfintat si 363 sa fie via TGM ptr BV. Cei de la CFR cred ca acuma gata cu spaga e din contra pentru ca imputiti alea din nu stiu ce sat o sa urce in internationalul cu cate 4-5lei la nash ma iei si pe mine pana la Razboieni? Nasol.. si trist
Vrei sa spui 367. Nu sunt de acord cu tine ca daca trenul ar fi trasat prin Tg. Mures, timpul de mers ar fi mai lung cu min o ora. Ar fi nevoie de inca o schimbare de locomotiva in Deda, plus o rebrusare in Razboieni(cca 2x15 min). Trenul face 3 ore pana la Deda. Pe M 405 ar face doar 2 ore si jumatate pana la Tg. Mures, si inca o ora la Deda. Timpii de mers le-am luat de la actualul IR 369, si IR 1645
Acuma gandeste-te ce merita mai mult sa trimiti un tren gol cu numa iredentisti si pensionari in vagoane care li-e frica sa calatoreasca in miezul noptii cu corona d-aia alege HR sau o deviezi dupa cum am spus eu si ii mai atragi cativa calatori in special muresenii, la cei care calatoresc pe distanta BUD-CIUC/BV nu le pasa lor pe ce ruta merge trenul doar sa mearga tot 19euro costa biletul, iar drumul trebuie dat la 5.00 din Budapest si e perfect atunci.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4693 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Iul 2013, 22:32
92dragos a scris:
Sabik a scris:
92dragos a scris:
368-369 primul international care devine RE! Trebuie desfintat si 363 sa fie via TGM ptr BV. Cei de la CFR cred ca acuma gata cu spaga e din contra pentru ca imputiti alea din nu stiu ce sat o sa urce in internationalul cu cate 4-5lei la nash ma iei si pe mine pana la Razboieni? Nasol.. si trist
Vrei sa spui 367. Nu sunt de acord cu tine ca daca trenul ar fi trasat prin Tg. Mures, timpul de mers ar fi mai lung cu min o ora. Ar fi nevoie de inca o schimbare de locomotiva in Deda, plus o rebrusare in Razboieni(cca 2x15 min). Trenul face 3 ore pana la Deda. Pe M 405 ar face doar 2 ore si jumatate pana la Tg. Mures, si inca o ora la Deda. Timpii de mers le-am luat de la actualul IR 369, si IR 1645
Acuma gandeste-te ce merita mai mult sa trimiti un tren gol cu numa iredentisti si pensionari in vagoane care li-e frica sa calatoreasca in miezul noptii cu corona d-aia alege HR sau o deviezi dupa cum am spus eu si ii mai atragi cativa calatori in special muresenii, la cei care calatoresc pe distanta BUD-CIUC/BV nu le pasa lor pe ce ruta merge trenul doar sa mearga tot 19euro costa biletul, iar drumul trebuie dat la 5.00 din Budapest si e perfect atunci.
aici probabil ca ai dreptate: pe relatia Cluj-Brasov nu stiu cati calatori sunt in HR, dar stiu ca pe relatia Cluj-Budapesta sunt calatori, si ca cele doua vagoane ale lui 368 sunt cam 75% ocupate; dar totusi ramane intrebarea cu calatori de pe zona Dej si Beclean cum ramane ca atunci ei ar ramane fara tren direct(altfel spus: tern de lung parcurs) catre Brasov intre orele 4 dimineata si 9 seara ne luand in considerare 1944 care culmea tot la ora 7 seara este in zona aceea.
Dar lasand tot la o parte, eu sunt cu parere ca trenul ar trebui sa fie un mijloc de transport rapid si sigur(adica punctual), este o alta chestie ca CFR nici unul nu e.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 14 Iul 2013, 09:28
Na bun, dusul este cat de cat suficient 367/368 dar ceea ce se-ntempla cu 366 nu este acceptabil si lumea o sa mearga cu autobuz. Sa vedem cu privirea unui calator din TGM pana la BP. Cluj stationeaza 30 de minute, EP Bihor 40 , Biharkeresztes 40 asta numesc eu caruta pe sina de exemplu la granita maghiara sta in lipsa de locomotiva. In plus e foarte greu le mecanici acuma o duc cei de dej fara sa schimbe la Siculeni intre ei prinzi vreo furtuna si n-ai nici un minut la Brasov te intorci imediat. Asta e stim ca la CFR nu se gandeste cu logica. Acum ajunge mai tarziu la BP ora 18.05... pleci la 03.28 niciodata nu as merge pe toata distanta cu acest tren mai bine si ISTERul la 21-86 ca nu pierzi o zi intreaga..
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
368-369 primul international care devine RE! Trebuie desfintat si 363 sa fie via TGM ptr BV. Cei de la CFR cred ca acuma gata cu spaga e din contra pentru ca imputiti alea din nu stiu ce sat o sa urce in internationalul cu cate 4-5lei la nash ma iei si pe mine pana la Razboieni? Nasol.. si trist
O sleahta de 6 impututi ocupau locurile in Ister (veneau de la Brasov), la clasa a doua. Tiganoii au dat bani la nasul din Brasov, apoi la cel din Simeria si, hopa, am trecut granita. Nasul maghiar i-a pus sa-si ia bilete din Lokoshaza (la Budapesta) si sa mearga in vagonul in care aveau locuri.
La intoarcere, tot cu Isterul, din Arad, au urcat vreo 20 (nu exagerez) de imputiti, cu o gramada de bagaje. Nici unul nu avea bilet!!! Am coborat la Medias, tiganoii continuandu-si calatoria.
Inadmisibil!!!
Am vrut sa sun la 112, dar mi-a fost mila de un nas tanar, urcat din Simeria, ce, de frica, a refuzat spaga.
Ultima editare efectuata de catre Silviu Sintea in Vin 26 Iul 2013, 15:21, editata de 1 ori
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010