Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Societatea de Transport București

In jos 
+8
Laurentiu Ciobanu
ciprian71
CalinIonMihai
IonutCFR2009
Dr2005
dan tm
Adrian78
Vitosa
12 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMier 12 Apr 2023, 22:57

https://mainnews.ro/exclusiv-curatenia-in-mijloacele-de-transport-stb-4-ani-pe-mana-romprest-adrian-crit-si-au-asumat-si-mentenanta-statiilor-de-spalare-interviu/?cn-reloaded=1
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMar 30 Mai 2023, 21:35

La STB ca la CFR
https://stb-sindicat.ro/atentat-la-securitatea-calatorilor-directorul-stb-sa-ii-obliga-pe-conducatorii-de-vehicule-sa-circule-in-traseu-chiar-si-cu-masinile-stricate/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMier 31 Mai 2023, 09:56

În mod normal, când constanţi un defect care nu e la direcţie, frânare sau semnalizare, te uiţi în cartea maşinii să vezi dacă-i grav sau nu. S-or fi dus unii la garaj pe motiv că nu le mai merge becul în cabină... Altfel, acelaşi sindicat încerca, acum câţiva ani, să ne convingă că tramvaiele au probleme la sistemul de direcţie Laughing

Pe de altă parte, Criţ îşi tratează angajaţii precum sclavii pe plantaţie. Şi nu mă refer la acordul făcut cu TPBI să aibă toate vehiculele în depou (în afară de autobuzele pentru liniile N) până-n miezul nopţii ca să nu mai plătească spor de noapte şi la reîmpărţirea rutelor între autobaze, ci la faptul că primul lucru făcut după grevă a fost să desfiinţeze transportul de noapte pentru şoferi, în condiţiile în care schimbul de tură se face în traseu, nu la garaj.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMier 31 Mai 2023, 10:17

Dr2005 a scris:
În mod normal, când constanţi un defect care nu e la direcţie, frânare sau semnalizare, te uiţi în cartea maşinii să vezi dacă-i grav sau nu. S-or fi dus unii la garaj pe motiv că nu le mai merge becul în cabină... Altfel, acelaşi sindicat încerca, acum câţiva ani, să ne convingă că tramvaiele au probleme la sistemul de direcţie  Laughing

Pe de altă parte, Criţ îşi tratează angajaţii precum sclavii pe plantaţie. Şi nu mă refer la acordul făcut cu TPBI să aibă toate vehiculele în depou (în afară de autobuzele pentru liniile N) până-n miezul nopţii ca să nu mai plătească spor de noapte şi la reîmpărţirea rutelor între autobaze, ci la faptul că primul lucru făcut după grevă a fost să desfiinţeze transportul de noapte pentru şoferi, în condiţiile în care schimbul de tură se face în traseu, nu la garaj.

E vorba că STB își facă ITP in regie proprie adică în garajele lor.Si am.vazut poze cu autobuze cu parbrizul.spart și avariate după ITP
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMier 31 Mai 2023, 10:21

@Dr2005: ia incearca sa mergi cu masina cu un bec de far ars sa vezi cum iti iei amenda daca nu il schimbi pe loc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMier 31 Mai 2023, 18:54

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
În mod normal, când constanţi un defect care nu e la direcţie, frânare sau semnalizare, te uiţi în cartea maşinii să vezi dacă-i grav sau nu. S-or fi dus unii la garaj pe motiv că nu le mai merge becul în cabină... Altfel, acelaşi sindicat încerca, acum câţiva ani, să ne convingă că tramvaiele au probleme la sistemul de direcţie  Laughing

Pe de altă parte, Criţ îşi tratează angajaţii precum sclavii pe plantaţie. Şi nu mă refer la acordul făcut cu TPBI să aibă toate vehiculele în depou (în afară de autobuzele pentru liniile N) până-n miezul nopţii ca să nu mai plătească spor de noapte şi la reîmpărţirea rutelor între autobaze, ci la faptul că primul lucru făcut după grevă a fost să desfiinţeze transportul de noapte pentru şoferi, în condiţiile în care schimbul de tură se face în traseu, nu la garaj.

E vorba că STB își facă ITP in regie proprie adică în garajele lor.Si am.vazut poze cu autobuze cu parbrizul.spart și avariate după ITP
Acum câţiva ani a mai fost un zvon din ăsta şi a cerut RAR ca tot parcul să facă ITP la RAR Voluntari... tot ce a ajuns acolo a trecut ITP-ul pe bune.

@Laurentiu Ciobanu: Eu vorbeam de becul din cabină, nu becul de far. Becul de far ars e defect la sistemul de semnalizare şi iluminare, iar Garcea îţi ia talonul dacă te prinde.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeVin 24 Noi 2023, 14:11

🚍De sâmbătă, 2 decembrie, se va putea ajunge cu autobuzul mai rapid din centrul Bucureștiului până la Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni.🛫

🚍Linia 783 devine 100, iar autobuzul va opri doar în stațiile care sunt principalele puncte de legătură cu alte linii importante: Piața Unirii, Universitate, Piața Romană, Piața Victoriei, Piața Presei, Aeroport Băneasa, Primăria Otopeni, Aeroport Henri Coandă (Plecări), Aeroport Henri Coandă (Sosiri).

🚍Pe sensul spre Piața Unirii vor fi efectuate opriri în stațiile: Aeroport Henri Coandă, Primăria Otopeni, Aeroport Băneasa, Piața Presei, Piața Victoriei, Piața Romană, Piața 21 Decembrie 1989, Piața Unirii.

🚍Linia 100 va funcționa 24 de ore din 24, iar intervalul de succedare între vehicule va fi de 15 minute ziua și 30 de minute noaptea.

🚍Tot de sâmbătă, 2 decembrie, traseul liniei de autobuz 442 va fi modificat, cu trecere pe la Aeroportul „Henri Coandă”.🛫

🚍Parcul de vehicule al liniei 442 va fi suplimentat, astfel că autobuzele vor circula la un interval de 20 de minute la orele de vârf.

🚍Cele două decizii au fost luate ca urmare a numeroaselor sugestii venite din partea bucureștenilor și a datelor culese din teren.

Societatea de Transport București - Pagina 4 Fb_im734
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeVin 24 Noi 2023, 14:16

Mai bine, ca ajunsese 783-ul sa opreasca de vreo 5 ori prin Otopeni, sa se bucure si strainii de avantajele unei curse preorasenesti.

Dar eu parca prefer trenul, ca stiu ca n-are probleme cu ambuteiajele.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeSam 25 Noi 2023, 11:46

Dacă ai locui în Otopeni, nu ţi s-ar părea atât de bine... dar TPBI zice că dacă eşti din Ilfov, trebuie să fii obligat să schimbi maşina la intrarea în Bucureşti, eventual de 2 ori.
Evident că n-o să meargă nici dracu' cu 442, cine nu stă aproape de Primăria Otopeni unde va opri 100, va merge cu maşina.

Tot cu ocazia asta, va creşte şi fluxul de taxiuri şi maşini de transfer, pentru că tot personalul navigant de la toate companiile care ţin avioane peste noapte pe Otopeni mergea la hotelurile din oraş cu 783 şi cobora la ICSITMUA.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8392
Data de inscriere : 16/01/2010

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeLun 27 Noi 2023, 13:12

Eu cred ca de doua ori am folosit linia 783: prima data prin anii ei de inceput si a doua oara in 2016. Nu mi-a placut aglomeratia produsa de localnicii din Otopeni - in mare parte elevi la ora aceea - si de atunci am ales alte mijloace de transport catre aeroport.
Nu e in regula sa amesteci pasagerii de la aeroport, cu bagaje si tracasati de un drum deja obositor, cu calatorii ocazionali de pe parcurs. Asta nu inseamna sa lasi cetatenii din Otopeni fara o legatura convenabila cu orasul; trebuia sa fi infiintat o alta linie echivalenta 783-ului, dedicata traficului local.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeLun 27 Noi 2023, 14:27

Dr2005 a scris:
Dacă ai locui în Otopeni, nu ţi s-ar părea atât de bine... dar TPBI zice că dacă eşti din Ilfov, trebuie să fii obligat să schimbi maşina la intrarea în Bucureşti, eventual de 2 ori.
Evident că n-o să meargă nici dracu' cu 442, cine nu stă aproape de Primăria Otopeni unde va opri 100, va merge cu maşina.

Tot cu ocazia asta, va creşte şi fluxul de taxiuri şi maşini de transfer, pentru că tot personalul navigant de la toate companiile care ţin avioane peste noapte pe Otopeni mergea la hotelurile din oraş cu 783 şi cobora la ICSITMUA.

In Londra autobuzele pleaca din centru si ies mult din oras, nu stau sa se incurce ca de aici se termina orasul si de aici incolo nu se trece. Ai o nevoie de transport, o satisfaci, nu te impiedici in reguli imbecile, ci le modifici. Nu vad de ce un autobuz care pleaca de la Unirii nu ar merge binemersi pana la Giurgiu, de exemplu, daca e o varianta ceruta de calatori si nu ai alternative.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6831
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12197
Data de inscriere : 03/11/2010

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeLun 27 Noi 2023, 21:52

Se lauda primarul Nicusor Dan ca in partea de nord a Bucurestiului (Soseaua Kiseleff, etc) vor aparea benzi unice, special destinate pentru autobuzele STB! Ar fi un lucru foarte bun- in felul acesta autobuzele vor putea parcurge acele strazi mai rapid decat celelalte autovehicule si autoturisme personale si poate in acest fel cetatenii din Bucuresti vor mai renunta la automobilele personale in favoarea transportului urban in comun!

Mai mult, cu aceste benzi unice pentru mijloacele STB introduse ar fi util si de reconstruit reteaua de troleibuze in partea de nord a Bucurestiului, troleibuze care sa faca legatura intre Gara de Nord- Piata Victoriei- Zona de blocuri "Baneasa Noua" si aeroportul Baneasa!

In partea de nord a Bucurestiului ar trebui reintrodusa/introdusa reteaua de troleibuze pe doua trasee cel putin:

-Gara de Nord- Piata Victoriei- Soseaua Kiseleff- Piata Presei Libere- Soseaua Bucuresti Ploiesti, pana la Centrul Comercial Baneasa;

-Piata Victoriei- Bdul. Aviatorilor- Bdul. Beijing- Soseaua Nordului- pasaj rutier denivelat nou peste M800- Strada Elena Vacarescu- Soseaua Bucuresti Ploiesti

-Si pe Bdul. Maresal Constantin Prezan.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Noi 2023, 01:02

Laurentiu Ciobanu a scris:
Dr2005 a scris:
Dacă ai locui în Otopeni, nu ţi s-ar părea atât de bine... dar TPBI zice că dacă eşti din Ilfov, trebuie să fii obligat să schimbi maşina la intrarea în Bucureşti, eventual de 2 ori.
Evident că n-o să meargă nici dracu' cu 442, cine nu stă aproape de Primăria Otopeni unde va opri 100, va merge cu maşina.

Tot cu ocazia asta, va creşte şi fluxul de taxiuri şi maşini de transfer, pentru că tot personalul navigant de la toate companiile care ţin avioane peste noapte pe Otopeni mergea la hotelurile din oraş cu 783 şi cobora la ICSITMUA.

In Londra autobuzele pleaca din centru si ies mult din oras, nu stau sa se incurce ca de aici se termina orasul si de aici incolo nu se trece. Ai o nevoie de transport, o satisfaci, nu te impiedici in reguli imbecile, ci le modifici. Nu vad de ce un autobuz care pleaca de la Unirii nu ar merge binemersi pana la Giurgiu, de exemplu, daca e o varianta ceruta de calatori si nu ai alternative.
Aparent, PMB s-ar fi plâns că 783 e considerată linie urbană şi că Primăria Otopeni nu contribuie decât pentru 442 la buget...
Oricum, e aiurea, linia oricum era destul de rapidă, iar elevii din Otopeni (apropo, Otopeni are o singură şcoală şi un singur liceu, la care se învaţă în TREI SCHIMBURI şi la care, oricum, intră doar cei cu mutaţia pe buletin în Otopeni) meritau şi ei ceva cu care să meargă la liceu în Bucureşti. Dar, na...
Să ne amintim că după ultimele alegeri locale, primul lucru făcut de actuala administraţie a fost să scoată autobuzele urbane din Pipera de Voluntari. Toată treaba s-a făcut peste noapte, cu un anunţ dat doar online cu o seară înainte; oamenii au rămas cu nişte abonamente lunare invalide pe noile linii preorăşeneşti introduse (încă era tariful urban de 1,3 lei/călătorie, 50 lei/abonament lunar, faţă de 1,5 lei şi, atenţie, 125 lei/abonament lunar).
Mai există un astfel de caz tot cu elevi, respectiv linia 484 de la Cartier Fortuna/Bragadiru la Ghencea, cu care toţi copiii din noile dezvoltări imobiliare din Bragadiru mergeau la şcolile de pe Mărgeanului. A apărut un 484b pe un traseu scurtat la Dep. Alexandria, iar dacă vrei mai departe schimbi cu 32 sau 226. Încă mai există 484 o dată la vreo juma' de oră interval, dar ceva îmi spune că nu mai are zile multe.
Probabil următoarea linie pe lista scurtărilor/tăierilor e 461 Voluntari - Cal. Dorobanţilor, deja i s-a dublat intervalul de succedare, probabil va rămâne scurtată la M Pipera sau Aurel Vlaicu (dacă va mai rămâne).
Dar ce vreau eu să văd e dacă TPBI şi PMB au cojones să se atingă de Comuna Chiajna şi al ei Militari Rezidence... adică 138 scurtat la Auchan, 178 la Master şi băgat un - să îi zicem 498 - M Păcii - Militari Rezidence la 20 - 30 minute interval, că văd că asta înseamnă ,,interval bun" pe Ilfov. Evident că ar ieşi cu scandal, dar dacă tot s-a început uciderea caprelor vecinilor (Otopeni, Bragadiru, se pregăteşte Voluntari), nu-i mai bine să omoare toate caprele? Că altfel e cam discriminare.
Deh, ăsta e respectul actualei administraţii faţă de cei care au votat-o (că juma' de Ilfov încă are domiciliul în acte în Bucureşti). Şi respectul cetăţenilor faţă de administraţii, care nu şi-au făcut mutaţii pe buletin, aşa că o bună parte din taxele lor merg la Bucureşti, implicit primăria comunei X nu are bani de subvenţie la transport.

A, da, mi-ar plăcea ca brusca economie de buget a PMB şi TPBI să se aplece şi asupra autobuzelor care cară aer şi ard motorină de pomană prin Bucureşti... gen 196, 221 (se pot redirecţiona câteva curse din 232 la CET Vest, nu trebuie 6 maşini blocate), 322, 196, 136 (între Păcii şi Izvor e de pomană), 216 ş.a.
Nu o să mai aduc în discuţie liniile de tramvai şi troleu dublate de autobuze (evident, autobuzele vin bine, pe când tramvaiele şi troleele vin din an în paşti) sau aberaţia numită 66 suprapus cu 21 pe Colentina. Da' bine că l-au suspendat pe 79 în week-end... atât s-a putut.

P.S.: au venit chestiile pe baterii... vor intra pe 335 şi 381, printre altele. S-or fi gândit mult?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Noi 2023, 12:09

A propos de transportul eco: Citaro hibrid cum functioneaza?
Ca la plecarea de pe loc aud motorul diesel cum se tureaza, stiam ca un hibrid (gen Toyota Prius) pleaca electric de pe loc, motorul merge cat de cat in regim constant, ca sa nu consume mult.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitimeMar 28 Noi 2023, 12:23

Probabil motorul electric este folosit că generator și reduce doar consumul alimentând cu curent compresorul de AC și alți consumatori
La mașini mai există și modelele mildhybrid unde o baterie mica de 48v alimentează niste consumatori și scade puțin consumul


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 29 Noi 2023, 13:13, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Societatea de Transport București - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Societatea de Transport București   Societatea de Transport București - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Societatea de Transport București
Sus 
Pagina 4 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Transport feroviar vs transport rutier
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» DIFERENTA intre transport auto si transport CFR
» O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105
» Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: