|
| Mersul trenurilor 2019-2020 | |
|
+51sp59 billy752-istu George CFR bobi bubu ldh80 ets2oltromânia Norbi cristi CFR Mihai Ianis cristi ar Peter Fodor MariusM didinul Petre_IFTE marius_catalin84 alinx3330 huiu_goe jabels Luca tgv florin94 AeroX Luna CRT Adirmvl trv.trains ciprian71 rizelgeorgel2004 LUC38 dan_dinamo_bm dan tm marius664 Dr2005 Adrian78 g.popovici cardinal cfr500 TER200 razvan - trenuri Nesebar Katalyn 92Dragos Vitosa ravers75 adytm Saruman dandel Theo A. riciu ALEXCFR IonutCFR2009 55 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 14:49 | |
| - George CFR a scris:
- De unde consumă un DA 300 de litri pe oră . Eu cănd am fost la Turnu Magurele am consumat cu un DA de la prezentare până la remizare 200 de kilograme că ICL -ul iți afișează consumul in Kg.
Iti mai dau un exemplu R9306 cănd pleca cu DA in cap că se mai întampla să strice electrica consuma in jur de 230 de Kg de motorina . Motorina are o densitate de 0,832 kg/L, deşi ea variază puţin în funcţie de aditivi, impurităţi, temperatură ş.a.. 300 litri înseamnă 249,6 kg. 200 kg înseamnă 240 litri, deci destul de aproape. E drept că variază consumul în funcţie de turaţie, deci de sarcină, implicit şi de declivitate, eu am luat o medie. Parcă mai calculasem prin alt topic cam cât ar consuma un DA pe Valea Oltului, pornind de la caracteristica lui de tracţiune. De altfel, aşa ar trebui să îşi calculeze şi OTF estimarea de consum, suprapunând caracteristica de tracţiune a locomotivei peste profilul secţiei (cred că softul Routes o face şi pe asta când calculează timpii de mers), cu ceva soft dedicat (nu cum am făcut noi în facultate, cu creionul pe hârtie milimetrică de ne-a luat un semestru să facem timpii şi consumul de energie - electrică în cazul meu - pentru un Taurus; cealaltă grupă a avut un Herkules, deci a calculat motorina). - bobi a scris:
- Trenurile spre si de la Ciurea au fost puse chipurile pentru descongestionarea traficului de la si spre Iasi ( Ciurea fiind lipita de Iasi, practic e o prelungiren a orasului)).Numai ca, asa cum este la noi, gara este departe de statia de autobuz si de localitatea in sine, astfel incat trenurile sunt puse fix degeaba.
Care gară şi care staţie de autobuz? Între Ciurea Hm. şi staţia pentru autobuzul 44 sunt 210m, aşa zice Google: https://www.google.ro/maps/@47.0965399,27.5630985,3a,75y,97.45h,72.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAvpCNaEMaKBNjw_EJrWbgw!2e0!7i13312!8i6656 Sau tu confunzi Ciurea Hm. (care e în Lunca Cetăţuii) cu staţia Picioru Lupului (care e în satul Ciurea)? Trenurile se opresc la Ciurea Hm. Ia zi tu, cum e cu dezinformarea? Că eşti din Iaşi (după cum ai scris în profil), 210m nu e mult, plus că ai o droaie de autobuze care străbat toată localitatea. Nici să vrei nu ai cum să pui gara mai aproape, nu poţi să treci trenul pe sub balcoanele oamenilor. Iar dacă e de făcut investiţii în şine prin diverse localităţi-satelit ale oraşelor mari, e mai eficient să pui tramvai în locul autobuzelor, dar aici deja depăşim obiectul topicului (plus că nicio localitate din România nu are vreun plan serios de extindere a reţelei de tramvai, cu excepţia Oradei care s-a şi apucat; şi pe la Cluj există nişte idei de tramvai la Floreşti, dar de la idee la execuţie e cale lungă; nu includ în discuţie Reşiţa, care practic îşi reface reţeaua existentă după 9 ani de pauză). O trasă Ciurea - Podu Iloaiei ar fi fost utilă în ideea de a eficientiza utilizarea materialului rulant şi de a tăia timpii morţi. Se practică pe la case mai mari sistemul ăsta. Problema e că de la Podu Iloaiei îţi vine EA/EC cu 2 - 3 vagoane, în vreme ce la Ciurea e neelectrificat. Caz în care ar trebui să plimbi Desiro pe sub catenară până la Paşcani. Bine, aşa merge automotorul pentru Putna, doar că ăla când revine de la Putna e deja ,,obosit" (adică personalul e cu orele la limită, trebuie re-alimentat cu carburant, cu apă la baie, trebuie măturat ş.a.) ca să se mai ducă şi până la Ciurea. Eu încă mai sper că acest concept de trenuri suburbane se va extinde şi pe alte relaţii, eventual cu reactivarea a ce se mai poate reactiva din Z6100 (că tot avem guvern PNL şi e Rareş Bogdan prieten cu patronul de la Remarul) şi cu un plan de mers cadenţat. Baciu - Cluj - Dej ar fi o propunere, Arad - Timişoara, Constanţa - Mangalia, Braşov - Făgăraş (logic că pe astea 2 cu automotoare, nu cu Z6100), Braşov - Sf. Gheorghe ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- George CFR a scris:
- De unde consumă un DA 300 de litri pe oră . Eu cănd am fost la Turnu Magurele am consumat cu un DA de la prezentare până la remizare 200 de kilograme că ICL -ul iți afișează consumul in Kg.
Iti mai dau un exemplu R9306 cănd pleca cu DA in cap că se mai întampla să strice electrica consuma in jur de 230 de Kg de motorina . Motorina are o densitate de 0,832 kg/L, deşi ea variază puţin în funcţie de aditivi, impurităţi, temperatură ş.a.. 300 litri înseamnă 249,6 kg. 200 kg înseamnă 240 litri, deci destul de aproape. E drept că variază consumul în funcţie de turaţie, deci de sarcină, implicit şi de declivitate, eu am luat o medie. Parcă mai calculasem prin alt topic cam cât ar consuma un DA pe Valea Oltului, pornind de la caracteristica lui de tracţiune. De altfel, aşa ar trebui să îşi calculeze şi OTF estimarea de consum, suprapunând caracteristica de tracţiune a locomotivei peste profilul secţiei (cred că softul Routes o face şi pe asta când calculează timpii de mers), cu ceva soft dedicat (nu cum am făcut noi în facultate, cu creionul pe hârtie milimetrică de ne-a luat un semestru să facem timpii şi consumul de energie - electrică în cazul meu - pentru un Taurus; cealaltă grupă a avut un Herkules, deci a calculat motorina).
- bobi a scris:
- Trenurile spre si de la Ciurea au fost puse chipurile pentru descongestionarea traficului de la si spre Iasi ( Ciurea fiind lipita de Iasi, practic e o prelungiren a orasului)).Numai ca, asa cum este la noi, gara este departe de statia de autobuz si de localitatea in sine, astfel incat trenurile sunt puse fix degeaba.
Care gară şi care staţie de autobuz? Între Ciurea Hm. şi staţia pentru autobuzul 44 sunt 210m, aşa zice Google: https://www.google.ro/maps/@47.0965399,27.5630985,3a,75y,97.45h,72.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAvpCNaEMaKBNjw_EJrWbgw!2e0!7i13312!8i6656 Sau tu confunzi Ciurea Hm. (care e în Lunca Cetăţuii) cu staţia Picioru Lupului (care e în satul Ciurea)? Trenurile se opresc la Ciurea Hm. Ia zi tu, cum e cu dezinformarea? Că eşti din Iaşi (după cum ai scris în profil), 210m nu e mult, plus că ai o droaie de autobuze care străbat toată localitatea. Nici să vrei nu ai cum să pui gara mai aproape, nu poţi să treci trenul pe sub balcoanele oamenilor. Iar dacă e de făcut investiţii în şine prin diverse localităţi-satelit ale oraşelor mari, e mai eficient să pui tramvai în locul autobuzelor, dar aici deja depăşim obiectul topicului (plus că nicio localitate din România nu are vreun plan serios de extindere a reţelei de tramvai, cu excepţia Oradei care s-a şi apucat; şi pe la Cluj există nişte idei de tramvai la Floreşti, dar de la idee la execuţie e cale lungă; nu includ în discuţie Reşiţa, care practic îşi reface reţeaua existentă după 9 ani de pauză).
O trasă Ciurea - Podu Iloaiei ar fi fost utilă în ideea de a eficientiza utilizarea materialului rulant şi de a tăia timpii morţi. Se practică pe la case mai mari sistemul ăsta. Problema e că de la Podu Iloaiei îţi vine EA/EC cu 2 - 3 vagoane, în vreme ce la Ciurea e neelectrificat. Caz în care ar trebui să plimbi Desiro pe sub catenară până la Paşcani. Bine, aşa merge automotorul pentru Putna, doar că ăla când revine de la Putna e deja ,,obosit" (adică personalul e cu orele la limită, trebuie re-alimentat cu carburant, cu apă la baie, trebuie măturat ş.a.) ca să se mai ducă şi până la Ciurea. Eu încă mai sper că acest concept de trenuri suburbane se va extinde şi pe alte relaţii, eventual cu reactivarea a ce se mai poate reactiva din Z6100 (că tot avem guvern PNL şi e Rareş Bogdan prieten cu patronul de la Remarul) şi cu un plan de mers cadenţat. Baciu - Cluj - Dej ar fi o propunere, Arad - Timişoara, Constanţa - Mangalia, Braşov - Făgăraş (logic că pe astea 2 cu automotoare, nu cu Z6100), Braşov - Sf. Gheorghe ş.a.. Cu toate ca ar trebui sa nu-ti raspund, dat fiind faptul ca esti o persoana extrem de agresiva, care considera ca detine adevarul absolut ( ceea ce nici pe departe nu este adevarat, repet, aici sunt 1-2 experti iar tu nu te numeri printre ei), am sa o fac totusi!!! Da, sunt iesean get-beget si stiu foarte bine realitatea cotidiana. Ma lasa rece google-map, este doar orientativ, realitatea din teren nu se pupa intotdeauna cu google-map!Lasa ca stiu unde sunt garile Piciorul si Ciurea si crede-ma, stiu mai multe decat ai tu impresia ca stiu, nu avea tu grija, dar nu ma intereseaza perceptia ta despre mine!Dar voi cei de sus, credeti ca le stiti pe toate si ii desconsiderati pe toti cei care nu gandesc la fel ca voi, chiar daca va aduc argumente.Din cauza unora ca tine , care s-au perindat din 90, pana in prezent, pe la conducerea CFR-ului( mai putin o singura persoana care din pacate nu mai este printre noi si care a fost la conducere undeva la inceputul anilor 90), s-a ajuns unde s-a ajuns!Tu de fapt ce vrei, trenuri lungi si cu vagoane bune doar pe Bucuresti-Brasov ( in tot timpul anului), pe Bucuresti-Mangalia ( in sezon), eventual pe Bucuresti-Suceava si Arad si cam atat!In rest, Dumnezeu cu mila, facem analiza dupa google map, pentru ca, nu-i asa, e greu de miscat fundul pe teren, pentru a vedea cu exactitate realitatea! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:08 | |
| - bobi a scris:
- Dr2005 a scris:
Motorina are o densitate de 0,832 kg/L, deşi ea variază puţin în funcţie de aditivi, impurităţi, temperatură ş.a.. 300 litri înseamnă 249,6 kg. 200 kg înseamnă 240 litri, deci destul de aproape. E drept că variază consumul în funcţie de turaţie, deci de sarcină, implicit şi de declivitate, eu am luat o medie. Parcă mai calculasem prin alt topic cam cât ar consuma un DA pe Valea Oltului, pornind de la caracteristica lui de tracţiune. De altfel, aşa ar trebui să îşi calculeze şi OTF estimarea de consum, suprapunând caracteristica de tracţiune a locomotivei peste profilul secţiei (cred că softul Routes o face şi pe asta când calculează timpii de mers), cu ceva soft dedicat (nu cum am făcut noi în facultate, cu creionul pe hârtie milimetrică de ne-a luat un semestru să facem timpii şi consumul de energie - electrică în cazul meu - pentru un Taurus; cealaltă grupă a avut un Herkules, deci a calculat motorina).
Care gară şi care staţie de autobuz? Între Ciurea Hm. şi staţia pentru autobuzul 44 sunt 210m, aşa zice Google: https://www.google.ro/maps/@47.0965399,27.5630985,3a,75y,97.45h,72.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAvpCNaEMaKBNjw_EJrWbgw!2e0!7i13312!8i6656 Sau tu confunzi Ciurea Hm. (care e în Lunca Cetăţuii) cu staţia Picioru Lupului (care e în satul Ciurea)? Trenurile se opresc la Ciurea Hm. Ia zi tu, cum e cu dezinformarea? Că eşti din Iaşi (după cum ai scris în profil), 210m nu e mult, plus că ai o droaie de autobuze care străbat toată localitatea. Nici să vrei nu ai cum să pui gara mai aproape, nu poţi să treci trenul pe sub balcoanele oamenilor. Iar dacă e de făcut investiţii în şine prin diverse localităţi-satelit ale oraşelor mari, e mai eficient să pui tramvai în locul autobuzelor, dar aici deja depăşim obiectul topicului (plus că nicio localitate din România nu are vreun plan serios de extindere a reţelei de tramvai, cu excepţia Oradei care s-a şi apucat; şi pe la Cluj există nişte idei de tramvai la Floreşti, dar de la idee la execuţie e cale lungă; nu includ în discuţie Reşiţa, care practic îşi reface reţeaua existentă după 9 ani de pauză).
O trasă Ciurea - Podu Iloaiei ar fi fost utilă în ideea de a eficientiza utilizarea materialului rulant şi de a tăia timpii morţi. Se practică pe la case mai mari sistemul ăsta. Problema e că de la Podu Iloaiei îţi vine EA/EC cu 2 - 3 vagoane, în vreme ce la Ciurea e neelectrificat. Caz în care ar trebui să plimbi Desiro pe sub catenară până la Paşcani. Bine, aşa merge automotorul pentru Putna, doar că ăla când revine de la Putna e deja ,,obosit" (adică personalul e cu orele la limită, trebuie re-alimentat cu carburant, cu apă la baie, trebuie măturat ş.a.) ca să se mai ducă şi până la Ciurea. Eu încă mai sper că acest concept de trenuri suburbane se va extinde şi pe alte relaţii, eventual cu reactivarea a ce se mai poate reactiva din Z6100 (că tot avem guvern PNL şi e Rareş Bogdan prieten cu patronul de la Remarul) şi cu un plan de mers cadenţat. Baciu - Cluj - Dej ar fi o propunere, Arad - Timişoara, Constanţa - Mangalia, Braşov - Făgăraş (logic că pe astea 2 cu automotoare, nu cu Z6100), Braşov - Sf. Gheorghe ş.a..
Cu toate ca ar trebui sa nu-ti raspund, dat fiind faptul ca esti o persoana extrem de agresiva, care considera ca detine adevarul absolut ( ceea ce nici pe departe nu este adevarat, repet, aici sunt 1-2 experti iar tu nu te numeri printre ei), am sa o fac totusi!!! Da, sunt iesean get-beget si stiu foarte bine realitatea cotidiana. Ma lasa rece google-map, este doar orientativ, realitatea din teren nu se pupa intotdeauna cu google-map!Lasa ca stiu unde sunt garile Piciorul si Ciurea si crede-ma, stiu mai multe decat ai tu impresia ca stiu, nu avea tu grija, dar nu ma intereseaza perceptia ta despre mine!Dar voi cei de sus, credeti ca le stiti pe toate si ii desconsiderati pe toti cei care nu gandesc la fel ca voi, chiar daca va aduc argumente.Din cauza unora ca tine , care s-au perindat din 90, pana in prezent, pe la conducerea CFR-ului( mai putin o singura persoana care din pacate nu mai este printre noi si care a fost la conducere undeva la inceputul anilor 90), s-a ajuns unde s-a ajuns!Tu de fapt ce vrei, trenuri lungi si cu vagoane bune doar pe Bucuresti-Brasov ( in tot timpul anului), pe Bucuresti-Mangalia ( in sezon), eventual pe Bucuresti-Suceava si Arad si cam atat!In rest, Dumnezeu cu mila, facem analiza dupa google map, pentru ca, nu-i asa, e greu de miscat fundul pe teren, pentru a vedea cu exactitate realitatea!Si, nici macar nu era vorba de mutat statia de tren, mai citesti si printre randuri, pe deasupra!
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:10 | |
| Sau traseul autobuzului 44 ar putea fi prelungit de CTP Iasi ca sa intoarca chiar in spatele cladirii HM Ciurea! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:12 | |
| - ldh80 a scris:
- Sau traseul autobuzului 44 ar putea fi prelungit de CTP Iasi ca sa intoarca chiar in spatele cladirii HM Ciurea!
Despre asa ceva era vorba in propozitie, dar unii prefera sa vorbeasca , ca sa nu taca...! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:19 | |
| Oricum, la Iasi (ca in multe orase din Romania) mare prostie s-a facut cand au desfiintat reteaua de troleibuze (din initiativa "celebrului" Simirad a fost desconsiderat troleibuzul la Iasi)!
Daca mare parte din actualele trasee de autobuze din Iasi ar fi transformate in trasee de troleibuze (sa ramane trasee de autobuze numai in zonele unde configuratia reliefului si a strazilor nu ar permite realizarea de retele de troleibuze- spre "Moara de Vant", spre Aeroport) s-ar reduce mult din poluare!
Iar liniile de tramvaie sa fie separate pe cat posibil (inclusiv prin garduri metalice- cum s-a facut in unele zone din Bucuresti) de restul carosabilului (ca autovehiculele sa nu mai incurce circulatia tramvaielor) si sa se creeze benzi dedicate pentru autobuze/troleibuze. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:21 | |
| - ldh80 a scris:
- Oricum, la Iasi (ca in multe orase din Romania) mare prostie s-a facut cand au desfiintat reteaua de troleibuze (din initiativa "celebrului" Simirad a fost desconsiderat troleibuzul la Iasi)!
Daca mare parte din actualele trasee de autobuze din Iasi ar fi transformate in trasee de troleibuze (sa ramane trasee de autobuze numai in zonele unde configuratia reliefului si a strazilor nu ar permite realizarea de retele de troleibuze- spre "Moara de Vant", spre Aeroport) s-ar reduce mult din poluare!
Iar liniile de tramvaie sa fie separate pe cat posibil (inclusiv prin garduri metalice- cum s-a facut in unele zone din Bucuresti) de restul carosabilului (ca autovehiculele sa nu mai incurce circulatia tramvaielor) si sa se creeze benzi dedicate pentru autobuze/troleibuze. Intr-adevar, este si unul dintre ofurile mele, desfiintarea troleibuzelor!Mergeau chiar foarte bine, mai ales de cand le inlocuisera pe cele articulate, care erau mai greoaie, cu cele cu 3 usi!Troleibuzele trebuiau lasate pe traseele mai scurte, iar autobuzele pe cele lungi.Dar ce vorbim acum, face parte dintr-o alta categorie, asa ca , mai bine ne oprim. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:32 | |
| - bobi a scris:
- ldh80 a scris:
- Sau traseul autobuzului 44 ar putea fi prelungit de CTP Iasi ca sa intoarca chiar in spatele cladirii HM Ciurea!
Despre asa ceva era vorba in propozitie, dar unii prefera sa vorbeasca , ca sa nu taca...! Întoarce în faţa gării! Ce vrei mai mult, să te ducă până pe peron? Sau tu vrei să spui să meargă în acea zonă de case de peste linii? Asta bănuiesc că ar fi realizabil, i-ar scuti pe cei de acolo de un drum de vreo 20 minute pe jos până la gară sau până la actuala staţie de autobuz. Deşi la cum arată zona aia, cred că va fi cam greu pentru autobuz să intre şi, mai ales, să iasă întreg de acolo - https://www.google.ro/maps/@47.0925948,27.5731359,3a,75y,158.61h,90.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSx0dDI0xHNIMA5gu-ezZOQ!2e0!7i13312!8i6656 Nici măcar Google n-a avut curaj să parcurgă toată zona aia. Desigur, oamenilor le-ar fi mai uşor să îţi înţeleagă propoziţiile, dacă le-ai scrie clar. Deci, am înţeles bine, tu vrei autobuz până în Zanea? Sau îl vrei până la Piciorul Lupului? Sau doar în spatele clădirii, adică să treacă liniile şi să staţioneze acolo? Nu-i mai bine să întoarcă în faţa gării, ca acum? _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- bobi a scris:
Despre asa ceva era vorba in propozitie, dar unii prefera sa vorbeasca , ca sa nu taca...! Întoarce în faţa gării! Ce vrei mai mult, să te ducă până pe peron? Sau tu vrei să spui să meargă în acea zonă de case de peste linii? Asta bănuiesc că ar fi realizabil, i-ar scuti pe cei de acolo de un drum de vreo 20 minute pe jos până la gară sau până la actuala staţie de autobuz. Deşi la cum arată zona aia, cred că va fi cam greu pentru autobuz să intre şi, mai ales, să iasă întreg de acolo - https://www.google.ro/maps/@47.0925948,27.5731359,3a,75y,158.61h,90.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSx0dDI0xHNIMA5gu-ezZOQ!2e0!7i13312!8i6656 Nici măcar Google n-a avut curaj să parcurgă toată zona aia. Desigur, oamenilor le-ar fi mai uşor să îţi înţeleagă propoziţiile, dacă le-ai scrie clar. Deci, am înţeles bine, tu vrei autobuz până în Zanea? Sau îl vrei până la Piciorul Lupului? Sau doar în spatele clădirii, adică să treacă liniile şi să staţioneze acolo? Nu-i mai bine să întoarcă în faţa gării, ca acum? Pai nu ai cum sa intelegi propozitiile din google-map, mai misca-te pe teren, ca e frumos afara!E peste puterile tale, de acolo, din birou!Spre stiinta ta, autobuzul nu intoarce la gara Ciurea, daca te crezi asa de expert( repet, nu esti!) ai fi stiut, macar din presa, ca a fost discutie pe tema asta!Si cu asta, am incheiat subiectul! 41 Piaţa Independenţei - Podu Roş - Blocuri Ciurea şi retur |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:40 | |
| Daca in Iasi s-ar realizare o retea de troleibuze complet noua, utilizand cele mai noi tehnologii in domeniu pe plan mondial (prinderea elastica a firelor de contact, stalpi noi, statii de redresare noi, etc) si mai ales daca ar exista benzi special dedicate pentru troleibuze pe marile bulevarde si strazi cu mai multe benzi pe sens, niste troleibuze noi, inclusiv articulate, s-ar putea deplasa foarte bine si pe distante mai lungi in Iasi (de exemplul: Copou- Bucium, Copou- Lunca Cetatuii, Dacia- Lunca Cetatuii, Tatarasi- Pacurari- Metro, Copou- Tudor Vladimirescu, etc)!
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:48 | |
| - ldh80 a scris:
- Daca in Iasi s-ar realizare o retea de troleibuze complet noua, utilizand cele mai noi tehnologii in domeniu pe plan mondial (prinderea elastica a firelor de contact, stalpi noi, statii de redresare noi, etc) si mai ales daca ar exista benzi special dedicate pentru troleibuze pe marile bulevarde si strazi cu mai multe benzi pe sens, niste troleibuze noi, inclusiv articulate, s-ar putea deplasa foarte bine si pe distante mai lungi in Iasi (de exemplul: Copou- Bucium, Copou- Lunca Cetatuii, Dacia- Lunca Cetatuii, Tatarasi- Pacurari- Metro, Copou- Tudor Vladimirescu, etc)!
De acord cu Copou-Pta Independentei-Hotel Europa-Podu Ros-Bucium; Copou-Pta Independentei-Hotel Europa-Tudor-Complex Carrefour Felicia; Dacia-Alex cel Bun-Mircea cel Batran-Galata- CFR Nicolina-Selgros; Pacurari-Piata Independentei-Hotel Europa-Podu Ros-Selgros; Gara CFR-Pod de Piatra-Podu Ros-Tutora, restul sunt cam lungi pentru troleibuze. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 15:59 | |
| - bobi a scris:
- Pai nu ai cum sa intelegi propozitiile din google-map, mai misca-te pe teren, ca e frumos afara!E peste puterile tale, de acolo, din birou!Spre stiinta ta, autobuzul nu intoarce la gara Ciurea, daca te crezi asa de expert( repet, nu esti!) ai fi stiut, macar din presa, ca a fost discutie pe tema asta!Si cu asta, am incheiat subiectul!
41
Piaţa Independenţei - Podu Roş - Blocuri Ciurea şi retur Da, nu întoarce la gară, ci la 200m de ea. O să fac o petiţie la CTP Iaşi să redenumească staţia în ,,Gara Ciurea", ca să fii şi tu cu sufletul împăcat că ai autobuz până la gară. La Bucureşti între staţia de autobuz/troleibuz din faţa gării şi tabela electronică sunt 150m (măsoară-i tu pe Google Maps dacă nu mă crezi). Şi trenurile nu vin cu tampoanele până în opritor, deci tot pe la 200m ai de mers pe jos de la autobuz/troleu până la uşa vagonului. Iar la Bucureşti, fiind ditamai gara, se cară bagaje grele, trolere şi alte genţi, nu ca la Ciurea. Tot vreo 150m ai şi din staţia de autobuz sau aia de tramvai de la Gara Basarab până ajungi efectiv la gară. Te invit pe tine să măsori cât ai de mers pe jos din gara Iaşi până în diversele staţii de autobuz şi tramvai din zona ei... tare îmi e că tot pe la 150 - 200m te duci, poate chiar mai mult în funcţie de linia la care soseşti în Iaşi. Dar na, la Ciurea nu se poate merge pe jos 200m. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 16:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- bobi a scris:
- Pai nu ai cum sa intelegi propozitiile din google-map, mai misca-te pe teren, ca e frumos afara!E peste puterile tale, de acolo, din birou!Spre stiinta ta, autobuzul nu intoarce la gara Ciurea, daca te crezi asa de expert( repet, nu esti!) ai fi stiut, macar din presa, ca a fost discutie pe tema asta!Si cu asta, am incheiat subiectul!
41
Piaţa Independenţei - Podu Roş - Blocuri Ciurea şi retur Da, nu întoarce la gară, ci la 200m de ea. O să fac o petiţie la CTP Iaşi să redenumească staţia în ,,Gara Ciurea", ca să fii şi tu cu sufletul împăcat că ai autobuz până la gară. La Bucureşti între staţia de autobuz/troleibuz din faţa gării şi tabela electronică sunt 150m (măsoară-i tu pe Google Maps dacă nu mă crezi). Şi trenurile nu vin cu tampoanele până în opritor, deci tot pe la 200m ai de mers pe jos de la autobuz/troleu până la uşa vagonului. Iar la Bucureşti, fiind ditamai gara, se cară bagaje grele, trolere şi alte genţi, nu ca la Ciurea. Tot vreo 150m ai şi din staţia de autobuz sau aia de tramvai de la Gara Basarab până ajungi efectiv la gară. Te invit pe tine să măsori cât ai de mers pe jos din gara Iaşi până în diversele staţii de autobuz şi tramvai din zona ei... tare îmi e că tot pe la 150 - 200m te duci, poate chiar mai mult în funcţie de linia la care soseşti în Iaşi. Dar na, la Ciurea nu se poate merge pe jos 200m. Esti caz pierdut, nu-mi mai pierd vremea cu tine! Sunt alte persoane care merita atentia mea!Tu intelegi fix ceea ce vrei tu sa intelegi, sa nu care cumva sa iesi din patratica! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Lun 24 Feb 2020, 23:15 | |
| Trenuri suburbane la noi inca nu au asa succes, cazul Buftea sau Ciurea unde se plimba dezastro gol de atatea luni, deci ce rost are sa stea blocat acel AM pe o ruta unde utilizarea tinde spre 0? Sunt alte sectii care au fost lasate abandonate din lipsa de material si aici plimbam AM gol cand ar putea fi redistribuit unde e nevoie. Nu ai sa vezi in RO in viitorul apropiat pe cineva la costum ca merge la serviciu zi de zi cu trenul cum e prin Germania sau Austria. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Mar 25 Feb 2020, 09:38 | |
| Trenul e doar o parte a soluţiei. Multe măsuri care pot aduce călători la tren sunt în sarcina primăriilor de pe traseu. De ex., pe la gara din Buftea trec 2 autobuze, cu interval de succedare de vreo 2 ore între ele, care, evident, vin în trenuleţ. Apoi în Bucureşti poţi să laşi maşina absolut oriunde, pe trotuar, pe banda 1, în staţia de autobuz, pe colţul intersecţiei... de ex. la noi la muncă era un maidan pe care parcam cu toţii moka, până şi-a dat seama proprietarul lui că poate face bani şi a pus o taxă de 5 lei pe oră. La 8 ore jumate de muncă asta înseamnă 45 lei (că se taxează la oră începută), chiar mai mult dacă mai stai peste program. Urmarea? Nu mai parchează nici dracu' acolo, dar pe Str. Gării de Nord se parchează pe 2 rânduri şi în intersecţia cu Cameliei abia mai încape o maşină. Amenzi nu se dau oricum. Deci degeaba ai tren, dacă Bucureştiul te îmbie să vii cu maşina. Nu mai zic că oamenii preferă să stea o oră la volan decât să meargă 15 minute pe jos şi încă 10 cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2019-2020 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |