Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2019-2020

In jos 
+51
sp59
billy752-istu
George CFR
bobi
bubu
ldh80
ets2oltromânia
Norbi
cristi CFR
Mihai Ianis
cristi ar
Peter Fodor
MariusM
didinul
Petre_IFTE
marius_catalin84
alinx3330
huiu_goe
jabels
Luca tgv
florin94
AeroX
Luna
CRT
Adirmvl
trv.trains
ciprian71
rizelgeorgel2004
LUC38
dan_dinamo_bm
dan tm
marius664
Dr2005
Adrian78
g.popovici
cardinal
cfr500
TER200
razvan - trenuri
Nesebar
Katalyn
92Dragos
Vitosa
ravers75
adytm
Saruman
dandel
Theo A.
riciu
ALEXCFR
IonutCFR2009
55 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 11:05

In Bucuresti ar fi unele solutii care s-ar putea aplica pentru a stimula utilizarea transportului in comun urban si pentru a descuraja utilizarea automobilelor personale! Ma refer la solutii administrative si legale, care nu ar presupune cheltuieli foarte mari din partea primariei generale:

-Separarea de carosabil- inclusiv prin montarea de garduri metalice- a liniilor de tramvaie, astfel incat autovehiculele sa nu mai incurce circulatia tramvaielor.
Masura a inceput sa fie aplicata, dar trebuie extinsa pe traseul tuturor liniilor de tramvaie din Bucuresti (cu exceptia zonelor unde liniile de tramvaie strabat strazi inguste)

-Crearea de benzi speciale dedicate (pe marile bulevarde cu mai multe benzi pe sens) pentru autobuze si troleibuze! Cu o banda special dedicata s-ar putea reinfiinta de exemplul o linie de troleibuze pe traseul Piata Unirii- Pasajul Unirii- Piata Universitatii- Piata Romana- Piata Victoriei- Soseaua Kiseleff- Aeroportul Baneasa.

-Luate masurile maxime restrictive permise de legislatia UE si romaneasca pentru interzicerea sau restrictionarea circulatiei automobilelor personale in centru si in znele foarte aglomerate. De exemplul in alte capitale europene am inteles ca s-au luat unele masuri de genul o zi pot sa circule automobile cu numere pare iar in alta zi automobile cu numere impare, etc, pentru reducerea poluarii generate de autmobilele personale

-Aplicate cu strictete amenzile maxime permise de lege pentru incalcarea regulilor de circulatie sau pentru parcari in locuri nepermise, mai ales in statiile mijloacelor de transport urban in comun, pe liniile de tramvaie, in cazul circulatiei cu alte autovehicule pe benzile special dedicate transportului in comun, etc.

Dar probabil asemenea masuri de restrictionarea a circulatiei automobilelor persnale in Bucuresti nu se iau din cauza faptului ca autoritatile (inclusiv doamna primar-general) se tem ca ar putea pierde voturile soferilor si posesorilor de autombile personale!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 11:57

Sunt multe care se pot face, dar ăsta nu e topicul potrivit (o să văd unde mut mesajele). Şi sunt măsuri care se pot lua de mâine, cu costuri de implementare ZERO - recalcularea timpilor de parcurs, regândirea traseelor prin eliminarea variaţiunilor pe aceeaşi temă şi a liniilor de dublaj, eliminarea dublajelor dintre autobuze şi troleibuze/tramvaie - fie prin desfiinţarea liniilor de autobuz, fie prin modificarea traseelor pentru extinderea ariei de servire (autobuzul să circule pe un bulevard paralel dacă e posibil, nu pe sub firele de troleu), extinderea unor trasee spre zonele nedeservite.
De ex. pentru V oraşului:
- desfiinţarea liniilor 221 şi 668
- revenirea lui 105 prin Prel. Ghencea în loc de Râul Doamnei (pentru zona Lic. E. Lovinescu există 93)
- suplimentarea lui 168 cu autobuzele rămase de pe 668
- prelungirea lui 173 la CET Vest L-V + D la schimbul 1 (târg) pentru a-l suplini pe 221; suplimentarea liniei cu cele 2 ture de pe 221 şi mutarea capătului de la Eroii Revoluţiei la Şura Mare, cu staţie în Piaţa Eroii Rev. (la metrou);
- intercalarea liniilor 69 şi 90 (alternativ un troleu pe 69 şi unul pe 90, ţinând cont că semicursa durează la fel pe ambele şi că au 75% din traseu comun)
- desfiinţarea liniei 126 (e o inutilitate de linie, atât prin intervalul de succedare, cât şi prin traseu - practic are călători doar dacă vine în faţa lui 69 sau 368)
- prelungirea liniei 93 până la Dep. Bujoreni
- desfiinţarea liniei 8 şi suplimentarea liniilor 25 şi 35 (6 pe 25 şi 3 pe 35); modificarea liniei 11 pentru a circula la Zeţari prin Cal. Rahovei - Cal. Ferentari (ar mai prelua câţiva călători şi de la 139 cu ocazia asta)
- prelungirea liniei 19 de la Şura Mare la Zeţari prin Şos. Giurgiului (l-ar suplini pe 11 şi ar prelua şi din călătorii de la 323)
- desfiinţarea liniei 336 şi suplimentarea liniei 61 (mai ales că tocmai se trasează benzi pentru autobuz pe Iuliu Maniu), ar fi necesare vreo 15 troleibuze în plus pentru 61, ceea ce nu-i chiar un capăt de ţară - 4 rezultă din desfiinţarea lui 91 (care e o mare inutilitate), 3 din desfiinţarea liniei de dublaj 65 (că celelalte 3 din 6 s-ar duce pe 86), iar alte 8 se pot găsi cu puţin efort prin depouri, la fel şi şoferi pentru ele (mai ales că troleibuzul se poate conduce cu categoria D)
- modificarea liniei 106 astfel încât să circule pe traseul actual între Cart. Roşu şi Str. Apusului, apoi prin Str. Apusului, Iuliu Maniu, Lujerului (cu întoarcere în giratoriul de la Cora) - 6 autobuze ar fi suficiente pentru asta
- desfiinţarea liniei 236 (e suficient să circule vara când e deschis la Divertiland, dar doar între Păcii şi Divertiland)
- mutarea capătului de linie de lângă Autogara Militari în interiorul autobazei, ca să nu mai stea autobuzele în drum
- regândirea liniei 178, care e mereu gâtuită pe Virtuţii - cel mai simplu ar fi ca 278 să circule până la 41, prin Bd. Uverturii cu întoarcere prin Str. Cetatea de Baltă, Str. Orşova şi Şos. Virtuţii, iar pentru restul traseului să se prelungească 162/3 la Sala Palatului. Desigur, modificările astea să acţioneze doar L-V între orele 6 şi 20, în rest 278 să nu circule şi 162/3 să întoarcă la Gara de Nord prin Str. Witing şi Cal. Plevnei.


Separarea liniilor de tramvai s-a făcut prin toate punctele nevralgice ale reţelei, evident pe unde s-a putut (nu ai cum să separi linia pe Cal. Călăraşi). Asta a dus la o reducere a timpului de parcurs pe trasee, care însă nu s-a regăsit şi în programele de circulaţie. Rezultatul? Vatmanii merg mai încet şi stau mai mult la capete. Asta deşi graficele erau oricum umflate cu pompa şi înainte. Un 35 de la un cap la altul nu face mai mult de 30 de minute, asta în condiţiile în care prinde pe roşu toate stopurile. Are 45 minute pe semicursă, deci stă vagonul câte 20 minute la capăt la fiecare cursă. 47 la fel, are 29 minute pe cursă, el face 25 dacă merge cu 25 km/h sau 20 dacă e liber... neavând staţionare la Unirii, la Ghencea sunt situaţii când din 4 tramvaie pe traseu, 3 sunt acolo. 41 are 32 minute pe semicursă + staţionările, în condiţiile în care, în 2002, avea 35 minute cu tot cu staţionări, aşa că frecvent sunt câte 6-7 tramvaie la fiecare capăt. Până să înceapă ora de vârf, nici dacă te chinui nu faci mai mult de 25 minute, iar la ora de vârf faci 30 dacă o lălăi.

Dacă faci bandă unică de la Unirea până în Băneasa, îl laşi pe 783 cel la suprapreţ fără clienţi Smile) Da, există linia 361 pentru cine vrea să plătească tariful normal, doar că vine o dată la vreo 35 minute - http://stbsa.ro/pdf_statii/361/361_100.pdf Ăsta e cel mai bun exemplu de marketing în domeniul transportului public de pe la noi. (Acest paragraf este un pamflet).

Nu poţi să dai amenzile maxime. De fapt poţi, dar OUG 2/2001 spune că dacă plăteşti în 15 zile, plăteşti jumătate din minimul amenzii. Dar şi asta ar fi bine, cu condiţia să se aplice zilnic, nu o dată pe an când vine presa. 400 lei azi, 400 mâine, 400 poimâine... parcă te gândeşti de 2 ori înainte să mai opreşti aiurea, nu?
Cu restricţionarea s-a încercat, dar madam Firea vrea să anuleze taxa, ca să nu piardă voturi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 12:15

Dr2005 a scris:
Trenul e doar o parte a soluţiei. Multe măsuri care pot aduce călători la tren sunt în sarcina primăriilor de pe traseu. De ex., pe la gara din Buftea trec 2 autobuze, cu interval de succedare de vreo 2 ore între ele, care, evident, vin în trenuleţ.
Apoi în Bucureşti poţi să laşi maşina absolut oriunde, pe trotuar, pe banda 1, în staţia de autobuz, pe colţul intersecţiei... de ex. la noi la muncă era un maidan pe care parcam cu toţii moka, până şi-a dat seama proprietarul lui că poate face bani şi a pus o taxă de 5 lei pe oră. La 8 ore jumate de muncă asta înseamnă 45 lei (că se taxează la oră începută), chiar mai mult dacă mai stai peste program. Urmarea? Nu mai parchează nici dracu' acolo, dar pe Str. Gării de Nord se parchează pe 2 rânduri şi în intersecţia cu Cameliei abia mai încape o maşină. Amenzi nu se dau oricum. Deci degeaba ai tren, dacă Bucureştiul te îmbie să vii cu maşina. Nu mai zic că oamenii preferă să stea o oră la volan decât să meargă 15 minute pe jos şi încă 10 cu trenul.

Da pentru ca masina te ia din fata casei si te duce exact unde ai nevoie, de asta multa lume recurge la masina plus ca mijloace de transport directe unde are fiecare nevoie nu sunt.
Eu de acasa la gara nu am nimic direct, nici la locul de munca nu merg cu nimic direct si atunci de ce as merge cu 2-3 mijloace de transport care nici nu sunt aceleasi sa aibe statie comuna, cand cu masina de acasa la gara fac 10-15 minute depinde de trafic, pot face si 20 dar cu transportul in comun fac si o ora iar cand plec la munca plec cu un bagajel dupa mine deci nu e chiar asa simplu si atunci mai bine plec cu masina si o las la munca de unde o iau cand ies, sa nu mai vorbim ca orele de intrare si iesire sunt de multe ori chiar prea dimeanta sau prea tarziu in noapte deci ........ pentru mine transportul in comun nu e atractiv, tinde spre 0.
Vrei sa nu mai fie asa aglomeratie, in primul rand sa existe mijloc de transport direct din fiecare cartier la gara! apoi din fiecare cartier direct in centru, unirii, universitate, romana, asta de regula cam este, problema este gara cu toate cartierele ca nu prea este. Apoi leaga cartierele intre ele dupa care te apuci sa taxezi parcarile nu impui taxe masinilor dar transportul in comun e praf/varza si vai m... lui.
Taxa aia oricum era o aberatie nu e ceva normal sa taxezi o masina cu Euro 4, chiar daca vroiau sa o faca de la anul, Euro 4 este ceva bun si o amsina de prin 2007-2009 deci e ok, nu e ceva vechi, ok taxezi sub euro 4 dar o suma modica nu sute de lei cat vroiau ei.

_________________
595423Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Bdeem_8496_aMersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 15:21

bobi a scris:
ldh80 a scris:
Oricum, la Iasi (ca in multe orase din Romania) mare prostie s-a facut cand au desfiintat reteaua de troleibuze (din initiativa "celebrului" Simirad a fost desconsiderat troleibuzul la Iasi)!

Daca mare parte din actualele trasee de autobuze din Iasi ar fi transformate in trasee de troleibuze (sa ramane trasee de autobuze numai in zonele unde configuratia reliefului si a strazilor nu ar permite realizarea de retele de troleibuze- spre "Moara de Vant", spre Aeroport) s-ar reduce mult din poluare!

Iar liniile de tramvaie sa fie separate pe cat posibil (inclusiv prin garduri metalice- cum s-a facut in unele zone din Bucuresti) de restul carosabilului (ca autovehiculele sa nu mai incurce circulatia tramvaielor) si sa se creeze benzi dedicate pentru autobuze/troleibuze.

Intr-adevar, este si unul dintre ofurile mele, desfiintarea troleibuzelor!Mergeau chiar foarte bine, mai ales de cand le inlocuisera pe cele articulate, care erau mai greoaie, cu cele cu 3 usi!Troleibuzele trebuiau lasate pe traseele mai scurte, iar autobuzele pe cele lungi.Dar ce vorbim acum, face parte dintr-o alta categorie, asa ca , mai bine ne oprim.

De ce au desfiintat multe orase transportul cu troleibuzul, mai ales acuma cind pot sa aiba treleibuze hibride?

pe net am citit ca si Robu la Timisoara are intentia de a nu mai mentine -la scadenta_ troleibuzele.

Mi se pare o mare prostie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 16:05

Kapпaтй a scris:
Da pentru ca masina te ia din fata casei si te duce exact unde ai nevoie, de asta multa lume recurge la masina plus ca mijloace de transport directe unde are fiecare nevoie nu sunt.
Maşina te duce unde ai nevoie, pentru că ţi se permite să o parchezi unde ai treabă. Ia mergi la Comisia Europeană, la Bruxelles, şi şi zi-mi dacă ai unde să o laşi... îţi spun eu, dacă eşti angajat o laşi la sediul direcţiei tale (în cazul fericit dacă eşti la DG MOVE nu ai ,,decât" 10 minute de mers pe jos de acolo), dacă nu eşti angajat la Comisiei sau nu ai loc plătit acolo sau vii doar la diverse întâlniri, iei la noroc alea câteva locuri de parcare de pe Rue Froissart (care, cum e câte o alertă teroristă, cum sunt blocate) sau te duci pe străduţele ce pleacă din Rue Belliard, în acest din urmă caz ai de mers pe jos lejer vreo 20 minute + timpul pierdut găsirii locului de parcare... totul la 1,5 euro pe oră (dar nu ai voie să stai mai mult de 2 ori). Sau te duci la Place du Luxembourg, la 2,5 euro/oră găseşti parcare acoperită şi poţi să stai toată ziua... dar şi asta înseamnă vreo 25 minute pe jos. Să se calculeze de ce se goleşte juma' de metrou la staţia de M Schuman din Bruxelles Laughing
Doar că Bucureştiul nu e Bruxelles şi administraţia locală de aici nu are cojones (biologic nici nu ar avea cum). În Bruxelles nici nu ai voie cu maşini sub Euro-2 (deloc şi non-stop, nu doar în centru sau între anumite ore) - https://www.lez.brussels/mytax/en/practical?tab=Agenda De fapt, şi dacă maşina ta e Euro 6 şi nu o înregistrezi în prealabil, tot eşti bun de plată!

Nu poţi să deserveşti fiecare zonă cu câte x mijloace de transport (da, ştiu că cehii, slovacii şi polonezii aplică modelul ăsta). Îţi trebuie nişte axe principale (gen 41 şi 1/10 de la noi + metroul), spre care să se ,,verse" restul traseelor. Aşa au făcut la Viena, unde majoritatea autobuzelor şi o parte din tramvaie te plimbă din cartier până la cea mai apropiată staţie de M sau până la anumite trasee principale de tramvai. Ideal ar fi să poţi să ajungi oriunde în oraş cu maxim 2 schimbări, adică mergi din cartierul tău până la M (care deserveşte cam toate punctele de interes, gen Gară, centru, universităţi, spitale) şi apoi cu alt mijloc de transport spre alt cartier. Că autobuz din Titan până la Gara de Nord e cam greu să pui. Dar poţi să îi duci pe oameni la M sau la 1/10 cu care să poată schimba facil.
De altfel, din majoritatea cartierelor ai legături directe spre gară, iar de unde nu ai faci maxim o schimbare până la gară, inclusiv din majoritatea ,,fundăturilor" rezidenţiale gen Confort Urban, Militari Rezidence, Fortuna (cred că doar din parfumului nu mai ai cu ce, că s-a scos 105 de pe Prel. Ghencea şi s-a băgat pe Drumul Taberei - Ramura de S, ca să îl dubleze aiurea pe 93). Iar dacă taxarea ar fi la oră, nu la călătorie, atunci nu s-ar mai plânge lumea că schimbă x vehicule, câtă vreme ar plăti la fel.
În rest, am două biciclete, o maşină şi două picioare, deci nu am motive prea multe să folosesc transportul în comun de la noi... dar pot să număr cârdul de x68-uri între Favorit şi Orizont şi ăla de x36-uri şi 61/62 pe Iuliu Maniu, ca să văd risipa de parc a STB, cu variaţiuni pe aceeaşi temă (61/236/336, 168/268/668, 137/138, 91/96, 222/R42x ş.a.) care trec toate în coloană şi apoi un sfert de oră (cazul fericit, că poate fi şi mai mult) pauză.

Citat :
Taxa aia oricum era o aberatie nu e ceva normal sa taxezi o masina cu Euro 4, chiar daca vroiau sa o faca de la anul, Euro 4 este ceva bun si o amsina de prin 2007-2009 deci e ok, nu e ceva vechi, ok taxezi sub euro 4 dar o suma modica nu sute de lei cat vroiau ei.
Taxa era pentru Euro 3 şi sub în primă fază. Asta înseamnă maşini mai vechi de 2006. Euro 4 înseamnă maşini mai vechi de 2010, la anul astea ar avea deja 11 ani, practic ar fi eligibile pentru programul Rabla.

Cei care au desfiinţat troleibuzul au făcut-o din prostie şi din lene. Unii au privatizat transportul local şi privatul nu a vrut să se complice (vezi Târgovişte), alţii au căutat o sursă ieftină de capital electoral - pune un călător să aleagă între un Dac din 1993, care în 10 - 15 ani nu a văzut decât o mână de vopsea pe caroserie şi un autobuz BMC/Isuzu/Otokar/Irisbus/Mercedes (mai ales Mercedes, fie el şi Mercedes-Turk) nou-nouţ ori second-hand dar în stare bună şi vezi ce alege. Nu contează ecologia, nu contează că un parbriz de Mercedes costă 2000 de euro (deci cam cât jumate din cât ai luat la fier vechi pe Dacul casat), contează imaginea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMar 25 Feb 2020, 16:37

Dar acuma exista solutii tehnice noi, moderne, pentru retele de troleibuze (prinderea elastica a firului de contact, sisteme electrice din statiile de redresare noi, moderne, etc) si se produc in Europa troleibuze noi, moderne!

Este gresita mentalitatea asta ca troleibuzul ar fi un tip de vehicul "vechi, perimat"! Astazi troleibuz nu inseamna DAC!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeMier 26 Feb 2020, 23:45

ldh80 a scris:
Si inainte de introducerea acestor trenuri Iasi- HM Ciurea erau destule trenuri de calatori (regio) intre Iasi si HM Ciurea !  Plus ca HM Ciurea se afla de fapt in localitatea Lunca Cetatuii, de unde exista si autobuze urbane a CTP Iasi.
Ba tocmai că există aceste curse cu autobuze fac ca fauna locală să fenteze trenul în detrimentul moccangeli cu autobuzu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 05 Mar 2020, 15:51

Am văzut ca astnoapte 1821 a avut staționari de vreo 20 de minute în plus pana la Draganesti ajungand timpuriu la Videle cu 9 min la Roșiori cu - 5 și la Draganesti - 3

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Screen13
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 05 Mar 2020, 23:15

Stie cineva, urmeaza sa se inchida circulatia in Deva in perioada urmatoare?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 06 Mar 2020, 08:09

Luna a scris:
Stie cineva, urmeaza sa se inchida circulatia in Deva in perioada urmatoare?

La sfârșitul lunii o săptămână
Sus In jos
billy752-istu

billy752-istu


Numarul mesajelor : 197
Varsta : 32
Localizare : brasov
Reputatie : 5354
Data de inscriere : 29/10/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 06 Mar 2020, 09:34

Eu stiu ca in aprilie între 23-29 se va închide circulația si 472/473,346/347 vor circula prin Cluj
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeDum 15 Mar 2020, 20:50

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/masuri-circulatie-trenuri-in-vederea-combaterii-raspandirii-infectiei-cu-covid-19/
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Mar 2020, 21:52

Stie cineva un link pe care se poate vedea mersul trenurilor dintr-o statie?

Multumesc.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Mar 2020, 22:30

Banuiesc ca la asta te referi:

https://www.infofer.ro/index.php/ro/tabela-sosiri-plecari
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitimeVin 20 Mar 2020, 22:36

Adirmvl a scris:
Stie cineva un link pe care se poate vedea mersul trenurilor dintr-o statie?

Multumesc.


https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Stations
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020   Mersul trenurilor 2019-2020 - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2019-2020
Sus 
Pagina 30 din 39Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Mersul trenurilor 2019 - 2020 (Interregional Calatori)
» Compunerea trenurilor internationale (MT 2019/2020)
» Compunerea trenurilor IR - trafic intern (MT 2019/2020)
» Mersul Trenurilor 2018/2019

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: