|
| Mersul trenurilor 2019-2020 | |
|
+51sp59 billy752-istu George CFR bobi bubu ldh80 ets2oltromânia Norbi cristi CFR Mihai Ianis cristi ar Peter Fodor MariusM didinul Petre_IFTE marius_catalin84 alinx3330 huiu_goe jabels Luca tgv florin94 AeroX Luna CRT Adirmvl trv.trains ciprian71 rizelgeorgel2004 LUC38 dan_dinamo_bm dan tm marius664 Dr2005 Adrian78 g.popovici cardinal cfr500 TER200 razvan - trenuri Nesebar Katalyn 92Dragos Vitosa ravers75 adytm Saruman dandel Theo A. riciu ALEXCFR IonutCFR2009 55 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 09:53 | |
| - Katalyn a scris:
- @Adirmvl ce tren internațional mai e ala sa dai lumea jos din vagoane in miezul nopții sa-i muți in alt tren pe ploaie, pe frig cu bagaje ?
La fel pot sa intreb si eu ce tren international e ala in care a trebuit sa stau o ora si jumatate, parca, sa fie controlat trenul. Varianta de care spuneam eu presupunem spatii inchise, tocmai ca sa nu stai in frig sau in ploaie asteptand controlul. Si nu, nu te da nimeni jos in miez de noapte, Prietenia soseste in Ungheni la 19:02 de la Chisinau si are programata plecarea la 06:33 din Ungheni la Chisinau. Sigur, putem spune ca e cam devreme la retur pentru ca inclusiv subsemnatul a mai bagat somn dupa ce au fost schimbate boghiurile de normala cu cele de larga. Dar se pot schimba orele. Ca fapt divers, acum bag de seama ca pe sensul Chisinau - Ungheni cele doua trenuri cu destinatia Romania sunt mai cu mot in privinta timpilor. Fac 2h04', respectiv 2h06'. Prin comparatie, internationalul de Moscova (341) face 2h37' iar localele 6831 si 6825 fac 3h00' si 2h51' |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 11:02 | |
| Astea sunt legile trebuie control. Eu am venit pe 15 decembrie prima dată cu mașina din UK la Arad, control doar in UK apoi urcare in tren dupa care la Franța coborâre si nimic apoi am trecut in Belgia, Germania, Austria, Slovacia si Ungaria ca dintr-un județ in altul iar daca nu erai atent nici nu stiai ca ai trecut dintr-o țară in alta. Cand am ajuns la Nădlac epoca de lemn si de piatră atât unguri cat si români si aici nu mai zic ce am văzut.
Eu din postarile voastre si puteti verifica in urma am înțeles ca ar fi bine sau ca v-ați dori ca la Ungheni sa coboare călători din Prietenia CFM apoi control după care urcare in vagoanele CFR de Buc.Nord lucru care nu e deloc ok.
@IonutCFR2009 trezește-te ce propui tu acolo e fără rimă, numai la IC nu mai aveam loc de studenți si nu mai vedeam blatisti. E bine cum e acum.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 11:32 | |
| Normal ca te-au controlat la Nadlac pentru ca nu sintem in Schengen. Dar ma mir ca te-au controlat la iesirea din Marea Britanie. Eu am fost cu TIR-ul la Birmingham si controlul a fost la IESIREA din Franta.
Probabil sti ce este la Calais. Am intrat cu camionul pe niste culoare marginite de garduri de 3 metri, ne-au controlat francezii, ne-au scanat camionul, au controlat de doua ori cu ciinii, apoi am trecut la UK Border Control in France, abia apoi am mers la imbarcare pe feribot.
La Dover am trecut ca la Mizil.
La intoarcere nu ne-a controlat nimeni, nici la Dover, nici la Calais insa la debarcare am trecut printre aceleasi culoare cu garduri si cu multa armata care arunca un ochi.
Pina la urma si vamesii au rolul lor intr-o tara.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 11:39 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In mod normal da, numarul trenurilor subventionate pe ruta Bucuresti-Brasov si chiar Bucuresti - Craiova, Bucuresti - Marasesti, ar trebui sa fie limitat, ma refer la categoria Regio si Interregio, suplimentar daca tot e asa mare cerere, sa existe trenuri Intercity cu plata integrala a biletelor (inclusiv de catre studenti). In rest subventia sa fie alocata proportional si catre alte zone din tara, unde circula 1 - 2 trenuri regio sau chiar deloc, iar IR sunt puse la ore imposibile (ca tot daduse cineva exemplul trenului IR Iasi - Constanta care circula noaptea, de ce sa nu fie unul si ziua... ca nu se aloca subventie, ca trebuie sa fie 20 de IR pe Valea Prahovei ?). Cata vreme CFR Calatori este o firma muribunda care sta cu mana intinsa la banii de subventie alocati de Stat, mersul trenurilor trebuie sa fie unul echilibrat si cu accesibilitate catre toate zonele tarii.
De ce sa nu fie subventionate trenuri acolo unde chiar e nevoie de ele si sa plimbi inutil trenuri in alte parti care sa care aer? Eu mai degraba vad o problema cu orele la care sunt puse trenurile pe unele sectii. Da, de acord cu trenurile intercity, insa se pune problema cati calatori ar avea, ca nu stiu cati sunt dispusi sa plateasca in plus. Dupa mine ar merge un intercity pe Bucuresti - Constanta si retur insa doar in sezonul estival, intreg anul doar pe Bucuresti - Brasov, dar pe asta din urma clar nu ar merita mai mult de 1-2 trenuri intercity cand exista atata concurenta clar lumea ar alege ceva mai ieftin. - TER200 a scris:
Conform gandirii tale, ar trebui sa scoatem toate IR dintre Bucuresti si Ploiesti, ca doar, na!, economisim niste bani! In fine....esti cam comunist in gandire! Nu ar trebui scoase IR intre Bucuresti si Ploiesti, nu se compara situatia, alea merg toate mai departe nu doar pana la Ploiesti si au si calatori suficienti, nu cara aer. Insa pe rute la care nu prea se gasesc calatori nici pentru regio care sunt mai ieftine clar un IR nu merita. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 12:10 | |
| - Luna a scris:
De ce sa nu fie subventionate trenuri acolo unde chiar e nevoie de ele si sa plimbi inutil trenuri in alte parti care sa care aer? Eu mai degraba vad o problema cu orele la care sunt puse trenurile pe unele sectii. Da, de acord cu trenurile intercity, insa se pune problema cati calatori ar avea, ca nu stiu cati sunt dispusi sa plateasca in plus. Dupa mine ar merge un intercity pe Bucuresti - Constanta si retur insa doar in sezonul estival, intreg anul doar pe Bucuresti - Brasov, dar pe asta din urma clar nu ar merita mai mult de 1-2 trenuri intercity cand exista atata concurenta clar lumea ar alege ceva mai ieftin.. Pentru ca la bugetul tarii contribuie si locuitorii din Pietrosita (care iata nu mai au tren), si cei din Husi (care nu au tren) si cei de la Bixad (care nu au tren de ani buni) si de ce nu cei din Negru Voda (care n-au tren) ca sa nu mai zic de 58.000 de locuitori din Hunedoara, care nu au acces la tren. Desigur, valea Prahovei are cerere mare de trenuri, poate ca ar mai fi nevoie de alte 20 de trenuri, tocmai de aceea, e loc destul pentru toate rangurile de tren, inclusiv IC care se autofinanteaza fara ajutor din partea Statului. La fel si pe Bucuresti-Constanta, ar trebui sa fie NUMAI trenuri IC, ca doar de asta te duce trenul in 1h50min, ca sa platesti avantajele modernizarii liniei...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 26 Dec 2019, 12:25, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 12:14 | |
| Deva este resedinta judetului Hunedoara. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 12:28 | |
| - dan tm a scris:
- Deva este resedinta judetului Hunedoara.
Are destule trenuri Deva... si o sa mai aiba, dupa finalizarea lucrarilor de modernizare a magistralei 200, poate chiar IC, EC foarte multe. Nu vor fi asa de relaxati cu tarifele ca pe M800. Cei de la ATC cred ca abia asteapta sa-si mute trenul via Simeria-Brasov... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 12:56 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Pentru ca la bugetul tarii contribuie si locuitorii din Pietrosita (care iata nu mai au tren), si cei din Husi (care nu au tren) si cei de la Bixad (care nu au tren de ani buni) si de ce nu cei din Negru Voda (care n-au tren) ca sa nu mai zic de 58.000 de locuitori din Hunedoara, care nu au acces la tren. Desigur, valea Prahovei are cerere mare de trenuri, poate ca ar mai fi nevoie de alte 20 de trenuri, tocmai de aceea, e loc destul pentru toate rangurile de tren, inclusiv IC care se autofinanteaza fara ajutor din partea Statului. La fel si pe Bucuresti-Constanta, ar trebui sa fie NUMAI trenuri IC, ca doar de asta te duce trenul in 1h50min, ca sa platesti avantajele modernizarii liniei... Pe principiul asta contribuie la buget si localitatile ce nu au/nu au avut niciodata cale ferata/trenuri, spre exemplu Uricani/Campul lui Neag - dealtfel din Valea Jiului doar Petrosaniul mai are trenuri de calatori, Goicea, Barca, Petrila, Vama Veche. Asta e cam discriminare sa fie doar IC pe liniile modernizate, pai atunci si eu si altii o sa ne dorim sa nu se mai modernizeze nimic similar chinezilor suparati de modernizari/trecere la mare viteza datorita cresterii preturilor. Ca ar trebui sa fie si IC e altceva, dar sa fie doar IC e prea de tot. Si in plus trebuie sprijinita naveta si pe rutele alea. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 13:16 | |
| Fiind ca tot era de vorba despre trenurile si legaturi. DA , VREM legaturi si trenuri internationale. Problema este ca romanul nu plateste niciun ban catre MÁV, ÖBB etc. sa ii fie preluat trenul. Nu sunt astia in stare sa mentina macar Wrmz-ul pana la Viena.
Iau doar un exemplu. Avem IR 74, un fel de Pannonia. Acest tren trebuia ori din Galati ori din Constanta sa circule, iar de la Bucuresti s-ar putea sa aiba vagoane pentru Europa. Uite cum am calculat eu:
- Garnitura de baza cu 2 vagoane 21-86, un 10-91 si un Wrmz CFR pentru GALATI - BUDAPESTA. - Vagon 21-90 si 70-91 pentru München (la 21-90 mai bagi calatori din HU si AT.) - Vagon 71-70 pentru Warsawa via Krakow - Vagon 70-91 pentru Praga/Berlin Hbf
Cerere ar exista dar la CFR raspunsul este nu , nu si iarasi nu. Chiar crede cineva ca dupa ce vor termina coridorul mai baga un astfel de tren? Calatorii aleg wizzair si atlassib asa ca...
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Joi 26 Dec 2019, 13:20, editata de 1 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 13:19 | |
| - Luna a scris:
Pe principiul asta contribuie la buget si localitatile ce nu au/nu au avut niciodata cale ferata/trenuri, spre exemplu Uricani/Campul lui Neag - dealtfel din Valea Jiului doar Petrosaniul mai are trenuri de calatori, Goicea, Barca, Petrila, Vama Veche. Asta e cam discriminare sa fie doar IC pe liniile modernizate, pai atunci si eu si altii o sa ne dorim sa nu se mai modernizeze nimic similar chinezilor suparati de modernizari/trecere la mare viteza datorita cresterii preturilor. Ca ar trebui sa fie si IC e altceva, dar sa fie doar IC e prea de tot. Si in plus trebuie sprijinita naveta si pe rutele alea. Raportezi grav principiul... ce treaba are Campul lui Neag ? Mai intai ca nu exista linia pana acolo, iar de trenuri nici nu poate fi vorba. Sa ne raportam la infrastructura existenta care mare parte din ea rugineste si oamenii se chinuie cu naveta la ia-ma nene (mai grav dau si peste unii ca Dinca), si cu banii luati la buget si fara mijloace de transport sigure... Nu am zis sa existe DOAR IC, sa existe Regio si IR atatea cate poate suporta bugetul alocat subventiei si in functie de solicitarile reale de calatori aferente unei sectii, altfel nu ar avea de ce sa faca decat tranzit multe din trenuri, in regim IC fara oprire. Subventia locata R si IR trebuie fie echitabil distribuita pe fiecare regionala in parte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 15:15 | |
| Dacă laşi trenurile fără compensaţie pe Bucureşti - Ploieşti, preţurile biletelor se vor duce spre 30 de lei. La banii ăştia, nu o să mai facă naveta nici dracu', or să meargă toţi pe DN1, iar firmele de dube or să treacă la autobuze articulate. Dimpotrivă, modelul ăsta trebuie extins pe cât mai multe secţii. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Joi 26 Dec 2019, 17:22 | |
| - dan tm a scris:
- Probabil sti ce este la Calais.
La ieșirea din UK a fost frumos rău, dirijare, benzi speciale, toti angajați zambeau, documentele scanate si la UK si la FR apoi am urcat pe tren iar cand am coborât din tren frumos direct pe Autostradă. La Calais e probleme doar pe sensul Franta-UK pentru ca toți africani vor sa ajungă la bine in regat acum pe ultima suta de metri. Legat de IC sa bagi acum in 2020 IC doar pe Buc-CTA pentru 1h55' chiar nu se merită mai bine ar băga Brasov-CTA cu opriri doar la Predeal si Buc.Nord iar la Buc.Nord staționare doar de 12 minute doar așa s-ar putea și laudă ca are IC adevărat. Și ca sa fie Intercity adevărat sa bage tată vagoane de 5-6 locuri la clasa 2a si la clasa 1a cel mai bun vagon nu cel mai nou ca 19-76.9XX e apa de ploaie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Vin 27 Dec 2019, 08:19 | |
| Pentru rangul de IC se putea achizitiona in leasing ceva rama RJ similara OBB sau CD si in prezent introdusa pe Brasov-Constanta cu oprire doar in Predeal-Ploiesti si Bucuresti, stationare in Bucuresti de 5 minute si mers fulger pentru ca sunt destule eprsoane care sunt dispuse sa plateasca in plus pentru confort si viteza. 3 perechi pe zi dar si trenurile Bucuresti-Constanta 1681-1684 sa fie tot IC dar deja visam mult prea mult, aici e RO nu Polonia/Cehia sau alte state fost comuniste care in 89 erau in rand cu noi si acum sunt cu mult inaintea noastra. O sa ramanem de caruta, ultimii din Europa si mai si aplaudam, vai ce bine e, gasim scuze pentru orice, la noi nimic nu se poate, de ce sa facem ceva sa avansam, lasa ca e mai bine sa ramanem prosti. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Vin 27 Dec 2019, 21:52 | |
| OBB se pare ca nu are treaba cu incalzirea globala si cu Greta Turbez(care merge cu trenul sa nu mearga cu avionul, desi curentul e produs....)
https://orf.at//stories/3148834/
adica la noul mers vor sa introduca tren la Amsterdam si sint in discutii cu guverne si companii feroviare pentru Paris, Barcelona si tarile scandinave.
(Era pe undeva o poza cu un vagon Belgrad-Malmo. din vremurile bune ale Iugoslaviei.) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 Sam 28 Dec 2019, 16:11 | |
| Berlin-Paris, Munchen-Paris cu grupa de la Viena, Zurich-Copenhaga, Paris-Amsterdam-Copenhaga sunt rute care e chiar musai sa fie pe timp de noapte. Malmo-Berlin exista dar nu circula zilnic si culmea acolo trenu e urcat pe Ferryboat, deci omu urca in tren si se pune la somn, trenu merge ce emrge si urca pe vapor, trece marea cu vaporul apoi coboara si continua drumul , la fel si Hamburg-Copenhaga, trenul trece marea cu vaporul, deci destul de complicat sa zicem dar ei nu zic ca e complicat, ei ofera populatiei TREN DIRECT!!! iar unii pe aici unde e uscat vor sa faca Bucuresti-Chisinau cu doua trenuri cu coborat si urcat si mers pe jos pe la vama plus alte balarii. Pai de ce sa fie simplu cand noi asa suntem nascuti, sa ne complicam singuri viata. Lasa domnule trenu direct asa cum e, nu conteaza cum e, conteaza sa fie DIRECT!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2019-2020 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2019-2020 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |