Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 02:46
De data asta a iesit urat la Fetesti, 2 marfare unu peste altul, nu se circula cine stie pentru cat timp.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 11:19
Sa mai lase pensionarii sa alerge 400 de ore pe luna ca nu le mai ajunge 5000 de lei pensia și 12000 de lei salariul huzuresc cu 3000 de euro pe luna fără casa fără masa gunoaiele.. Sa dea dreaq afara toți pensionarii ca sunt destui rămași de la CFR Marfa activi sa faca salarii decente la norma de ore.. Dr2005 AFERul ce face controlează doar pe aia care nu dau spaga nu? La restul toate controalele ies bine.. Ia sa dea 100000 de euro amenda la OTF la care locomotiva circula cu indusi izolați iar mecanicului retrasa autorizația pe viata La TFC este mecanic care are 71 de ani
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: hy Joi 29 Iul 2021, 11:23
EA 194 Cfr Calatori RIP, locomotiva iesita de la RR si boii astia plang ca nu au locomotive pentru trenuri calatori, ca vezi domnule iese mai bine la inchiriere, acum ce mai iese?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 11:53
alinx3330 a scris:
EA 194 Cfr Calatori RIP, locomotiva iesita de la RR si boii astia plang ca nu au locomotive pentru trenuri calatori, ca vezi domnule iese mai bine la inchiriere, acum ce mai iese?
Pai dacă o baga la tren regio cu un vagon și ala merge în pierdere plus RAC-PTAE la săptămâna 500 de euro asa o da la privat plătesc aia reviziile și tot tacamul Locomotiva era asigurata sigur o sa o refacă ca pe 047
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 14:06
Catalin Drula
CU SIGURANȚA FEROVIARĂ NU ARE NIMENI DREPTUL SĂ SE JOACE
Tocmai am încheiat o ședință de urgentă cu autoritățile din sistemul de siguranță feroviară. Concluziile sunt următoarele:
1) Operatorul privat al cărui tren a provocat accidentul de noaptea trecută, de la Fetești, nu va mai putea efectua operațiuni de transport feroviar ca urmare a restricționării certificatului de siguranță.
2) Autoritatea pentru Siguranță Feroviară va declanșa controale la operatorii de transport feroviar de marfă și de călători, în care va verifica respectarea normelor de siguranță.
3) La nivelul ministerului va fi elaborat un nou act normativ, care va înăspri sancțiunile pentru încălcarea normelor de siguranță atât pentru operatori, cât și pentru personalul acestora.
4) Mâine, vineri, am convocat la minister reprezentanții tuturor operatorilor de transport feroviar de marfă și călători licențiați.
Deciziile vin după al treilea incident feroviar care implică trenuri de marfă în România din ultima perioadă.
Aceste incidente - soldate din fericire fără victime omenești - provoacă un disconfort uriaș pasagerilor și pagube însemnate la infrastructură.
În urma accidentului de noaptea trecută, de la Fetești, vor fi înregistrate întârzieri pe ruta București - Constanța până la efectuarea reparațiilor. Circulația nu va fi însă blocată.
Operațiunea este de amploare: 16 vagoane și o locomotivă răsturnate sau deraiate, dar toate echipele CFR SA sunt în teren deja pentru a scurta la maximum perioada de deranj asupra traficului.
Pe alt front, bătălia pe care o duc este cea de finanțare a sistemului feroviar, care are nevoie de capitalizare masivă după ani de subfinanțare și pierderile cauzate de pandemie.
Pe partea de investiții din fonduri europene stăm excelent la minister: 3,1 mld lei la zi (cu +22% mai mult ca anul trecut la 31 iulie și aproape dublu față de aceeași perioadă din 2019). Așa cum arată prognoza, ne vom atinge până la sfârșitul anului ținta propusă de 8 mld lei.
Dar capitalizarea sistemului feroviar se face cu fonduri de la bugetul de stat. Și aici cu pierderile acumulate din anii trecuți + efectul pandemiei, e nevoie de alocarea de sume suplimentare semnificative, așa cum am justificat în cererea de rectificare a bugetului către Ministerul Finanțelor.
La rectificarea bugetară, feroviarul trebuie să fie prioritatea absolută.
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 14:24
Este timpul sa se ia masuri serioase, altfel riscam sa ajungem ca in RM sa nu mai circule trenuri de calatori sau in cel mai bun caz sa circule goale. M800 este o linie modernizata pe bani europeni acum cativa ani, cel putin macar la infrastructura ar trebui sa stea bine. In starea actuala a infrastructurii si a materialului rulant este numai o problema de timp pana ce se va produce dezastrul cu pierderi de vieti.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 15:29
Ony_x a scris:
Este timpul sa se ia masuri serioase, altfel riscam sa ajungem ca in RM sa nu mai circule trenuri de calatori sau in cel mai bun caz sa circule goale. M800 este o linie modernizata pe bani europeni acum cativa ani, cel putin macar la infrastructura ar trebui sa stea bine. In starea actuala a infrastructurii si a materialului rulant este numai o problema de timp pana ce se va produce dezastrul cu pierderi de vieti.
Masuri inseamna investitii in infrastructura Apoi la Fetesti și Ciulnița sunt singurele statii nemodernizate.. Trebuie un control mai eficient și pe partea de material rulant GFRul doar le ia și le vopsește plus sa nu mai zic de cazaturile de vagoane luate de la Arcelor de la Unifer Cîțu sare pe Drula dar uita ca în fiecare an s-au taiat sute de milioane subventii pentru CFR Calatori niciodată compania nu a primit banii care trebuiau
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4503 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 16:03
Absolut de acord Adrian78 Si in alte tari s-au intamplat cazuri cu firme de transport care au ignorat masuri de siguranta ca sa isi mareasca artificial profiturile. Doar ca acolo dupa finalizarea anchetelor oficiale, partea vinovata primeste toata nota de plata + in unele cazuri amenzi usturatoare + dosare penale pentru persoanele fizice vinovate (inclusiv patronii firmelor), persoane care se mai duc si pe la inchisoare putin. In Coreea de Sud patronul magazinului prabusit in anii 90 in Seul inpreuna cu colaboratorii lui dupa stabilirea in instanta a vinovatiei s-au dus toti frumos la inchisoare, si nu pentru un an cu suspendare ca la noi.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Joi 29 Iul 2021, 16:20
Aici duce corupția de la acordarea contractelor de modernizare plus mita data pentru a se anula trenuri in favoarea transportului auto mita data ca pensionarii sa lucreze pana iasa cu picioarele înainte.. Unde lucrez eu se vrea sa se meargă pe corectitudine dar ce sa vezi suntem cei mai controlați și tot ni se găsesc nereguli. Pai atunci de aia care dau protocolul dacă ar fi controlați ce s-ar găsi la ei?
Apropo avem un tren care merge de la Cta la Curtici si sta de aseară în Dor Mărunt.. Motivul? Și după ne mai miram ca toate trenurile de tranzit ne ocolesc sau sunt pline șoselele de Tiruri
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 30 Iul 2021, 15:27
Adrian78 a scris:
Sa dea dreaq afara toți pensionarii ca sunt destui rămași de la CFR Marfa activi sa faca salarii decente la norma de ore..
Cică mecanicul era destul de tânăr şi nu lucrase în sistemul de stat vreodată.
Citat :
Dr2005 AFERul ce face controlează doar pe aia care nu dau spaga nu? La restul toate controalele ies bine..
Cu vreo 50 de oameni împărţiţi pe 8 regionale, ce ai vrea să facă? Plus că mai toţi inspectorii care fac controale mai au câţiva ani până la pensie şi care au fost colegi de muncă cu majoritatea mecanicilor, naşilor şi inginerilor de la OTF privaţi. Dacă unul dintre ăştia apare într-o Hm, imediat se dă sfoară în ţară şi toţi cuplează INDUSI şi DSV-urile, iar ăia beţi opresc în prima haltă şi se dau bolnavi, aşteptând schimb. Nu ai ce să faci, e nevoie de angajări masive, dar toţi au în gură doar ,,restructurări", adică concedieri.
Citat :
La TFC este mecanic care are 71 de ani
Dacă medicina muncii îi dă liber, nu ai voie să nu-l primeşti. Te dă în judecată şi câştigă.
Ony_x a scris:
cel putin macar la infrastructura ar trebui sa stea bine.
La infrastructură stă bine, dar dacă mergi beat şi cu INDUSI anulaţi, degeaba e infrastructura bună. Aici e clar o eroare umană.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Vin 30 Iul 2021, 15:50
54 de ani avea mecanicul Da stiu am fost la AFER la Brasov în aprilie la atestare am vazut ce chill era și directorul avea 62 de ani fost mecanic și imediat iasa la pensie Eu am spus trebuie înăsprite regulamentele pentru cei care circula cu instalațiile izolate și sa își piardă autorizațiile pe viata Eu știam ca spitalele CFR nu mai făceau viza medicala la aia peste 65 de ani
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL Sam 31 Iul 2021, 08:15