|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 24 Ian 2018, 22:44 | |
| Deci e sigura treaba sa inteleg? Ca aveam de gand sa fac niste calatorii pe unele secundare in primavara asta, se pare insa ca ar fi bine sa ma grabesc. Pacat ca raman (iar) noi sectii fara trafic (de calatori). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 24 Ian 2018, 22:46 | |
| Exista variante sau vine privatul, nu se stie ce va fi, dar CFR nu are ce sa caute pe toate infundaturile. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 24 Ian 2018, 23:02 | |
| Aici de acord. Pe secundare trebuie sa vina privatii si sa faca chiar si reclame la transportul cu trenul, asa doar pot avea ceva succes. Cele care leaga doar orase mici insa doar daca au si trafic de marfa sa mai aiba vreo sansa. |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3418 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 24 Ian 2018, 23:38 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Exista variante sau vine privatul, nu se stie ce va fi, dar CFR nu are ce sa caute pe toate infundaturile.
Are ce sa caute si pe 'toate infundaturile' doar ca aia de prin birouri ar trebui sa iasa pe teren si sa vada ce si cum. Acolo unde exista indicii ca ar fi calatori care merg cu 'nasul' ar trebui facute controale in fiecare saptamana iar tremurile sa aiba un orar bun pentru navetisti. Concluzia: Mai multa implicare! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 00:01 | |
| Odata cu revenirea CfR-ului pe 904 Targoviste-Pietrosita ma asteptam la 2 variante :
1. Lumea revine la tren incercand sa faca blatul. 2. Lumea nu va reveni la tren si le vor scoate.
Nu am tinut cont de varianta a 3-a ca se vor intoarce foarte putini si ca se va merge regulamentar si nu pe blat. Am vazut nasii care taiau bilete la pret de casa chiar daca te-ai urcat din Targoviste dar putinii calatorii se pare ca nu-s de ajuns iar trenurile vor fi scoase. E aiurea sa ca le scot pe toate puteau ss lase doar 2 perechi dar in fine ne complicam prea mult. Saptamana viitoare voi fi pe 904 Targoviste-Pietrosita probabil pentru un ultim drum cu trenul pe aceasta frumoasa sectie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 00:37 | |
| - cristy79 a scris:
- Incepand cu 01.03.2018, urmare subfinantarii si nevirarii la timp a compensatiei si deconturilor aferente pomenilor generalizate
Ştim cu toţii că ai o obsesie cu studenţii, probabil pentru că nu ai reuşit şi tu să fii student când aveai vârsta necesară. Sunt mult mai multe motive pentru nevirarea acelor bani, care există şi au fost alocaţi. Unul ar fi aprobarea cu întârziere a bugetelor rectificate pe 2017, din cauza celor 2 rectificări făcute prin OUG la doar câteva săptămâni una de alta. Ultima oară când m-am interesat de subiectul ăsta, erau blocate la Ministerul Muncii, că aşa e la noi, trebuie să treacă bugetul şi pe acolo. Un alt motiv, indirect ce-i drept, e faptul că MFP a respins (!) toate cererile de subvenţie pentru infrastructură date în decembrie 2017 şi ianuarie 2018. Din cauza asta, CFR S.A. nu a primit bani, face datorii şi, probabil, se gândeşte să suspende activitatea pe unele secţii între anumite ore, ceea ce afectează şi trenurile de călători. Pe lângă asta, să nu uităm că reintrarea CFR Călători pe unele secţii părăsite de Regiotrans în 2015 nu a fost întotdeauna bazată pe o analiză economică, ci s-a făcut după criterii pe care nu trebuie să le mai detaliez (probabil exemplul cu Rodna Veche e cel mai bun). Încă din 2008 - 2009 se ştia ce secţii nu pot fi rentabilizate în situaţia actuală, pentru că tot ce produc trenurile alea se duce în cărat garniturile goale zeci/sute de km până la depou. Privaţii îşi organizaseră linii de revizie şi puncte de alimentare pe secţii, lucru pe care CFR Călători nu-l poate face, pentru că aceste cheltuieli ar fi asimilate investiţiilor, iar investiţiile se fac doar din fonduri proprii, care nu prea există. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 07:06 | |
| IR Iasi-Buzau-Constanta cu grupa de Suceava se aude ca va avea aceeasi soarta de la 01.03.2018. Se ingroasa gluma rau. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 07:30 | |
| Da, este corect, dispare si ala. Si cate or mai fi, o sa le aflam treptat treptat si pe alea, e o lista lunga.
Evident acum de vina e Ministerul Muncii, inainte era ARF, maine va fi de vina Ministerul Sporturilor... Dr2005, eu zic sa lasi studiile mele si sa te uiti in ograda proprie sa vezi de fapt unde e problema. Daca nu aveti nicio vina si nicio legatura cu nimic din tara asta poate ar trebui sa fiti desfiintati ca si institutie, avand in vedere ca doar tocati bani fara niciun rezultat concret. Ah ba da - cu rezultatele care se vad.
Acum 15 ani cand am facut eu facultatea si masterul nu stateam cu mana intinsa dupa pomeni de la Dragnea cum e la moda acum. Si nu ma vaitam ca fac o facultate cum am vazut ca se dau cu capul de pereti astia mici de zici ca ii trimiti pe front in Afganistan. Parca le suntem noi datori cu ceva ca fac acea facultate - nu o fac pentru ei, te pomenesti ca o fac pentru mine. Dar iata ca salvatorii caii ferate au adus-o in colaps si inca mai repede decat banuiam. Sigur de vina e Ministerul Muncii, bine ca stim, ne-am linistit. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 11:19 | |
| Mai oameni buni dar in alte tari cum circula automotoare de 6o de locuri sau cativa calatori si la ei se poate?Ungaria a modernizat si redeschis cateva secundare plus ca le electrifica Oare nu rutele profitabile ar trebui sa sustina si acele rute cu mai putin calatori Da asta face PSDul cu oamenii statului paralel nu trebuie sa mai mearga cu trenul trebuie sa vina sponsorii sa isi faca firmulite cu toate jegurile ca sa faca ei vile in Brazilia si sa dea tainul la partid
MFP taie subventile atunci sa taie si gratuitatile pentru revolutionari si studentii sa plateasca 50% din costul biletelor |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 11:52 | |
| La altii mor si oameni in trenuri si tot nu le scot la noi in cativa ani o sa fie cateva trenuri
https://www.jurnalistii.ro/accident-feroviar-italia-trei-morti-printre-victime-ar-fi-si-romani/ |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 12:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mai oameni buni dar in alte tari cum circula automotoare de 6o de locuri sau cativa calatori si la ei se poate?Ungaria a modernizat si redeschis cateva secundare plus ca le electrifica
Oare nu rutele profitabile ar trebui sa sustina si acele rute cu mai putin calatori
Pentru ca la ei este un mers pus cu cap, nu doar pentru a aduce trenurile in depouri sau pentru a mai face ore niste mecanici si nasi....Si exemple ar fi 9368 sau 9054 pus sa ajunga malaxa in Rosiori, sau invers.Cine crezi ca pleaca cu 9051 din Rosiori sa fie la 6 in Turnu, sa faca ce ???-intrebarea este pentru Dragos |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 12:33 | |
| Da asa e nici macar pe un junghi de sectie cap de linie nu is in stare sa puna un mers pentru navetisti si elevi pun trenuri cum le pica lor mai bine sa isi care impegatii si alte interese Azi dimineata 2080 nu a plecat din Petrosani EA811 nu s-a mai conectat debea pe la 5.50 au incercat sa o resusciteze cu un EC de marfa dar degeaaba Cat am stat in gara am vazut ca au luat locomotiva venita cu 2700 si au atasato la garnitura lui 2080 si vad ca 2705 nu e raportat azi Oare asa de talambi sunt in loc sa uneasca cele doua garnituri 2080/2082 chiar nu pot sa inteleg ce se intampla E asa greu sa fi pus un mecanic ajutor sa mentina locomotiva in stare de serviciu? De aia se alege prafu de la directori in jos habar nu au pe ce lume traiesc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 16:09 | |
| - cristy79 a scris:
- Da, este corect, dispare si ala. Si cate or mai fi, o sa le aflam treptat treptat si pe alea, e o lista lunga.
Evident acum de vina e Ministerul Muncii, inainte era ARF, maine va fi de vina Ministerul Sporturilor... Dr2005, eu zic sa lasi studiile mele si sa te uiti in ograda proprie sa vezi de fapt unde e problema. Daca nu aveti nicio vina si nicio legatura cu nimic din tara asta poate ar trebui sa fiti desfiintati ca si institutie, avand in vedere ca doar tocati bani fara niciun rezultat concret. Ah ba da - cu rezultatele care se vad. Eu ţi-am spus adevărul, tu eşti liber să crezi ce vrei. Dacă tu priveşti totul cu ochelari de cal, e fix problema ta. Dacă nu mă crezi pe mine, scrie-i parlamentarului tău şi cere-i să se schimbe legile şi să nu mai trebuiască să treacă bugetele pe la Ministerul Muncii sau alte instituţii pe care le doare la bască de societatea X sau Y, că doar eşti major şi ai fost la vot (dacă n-ai fost, nu ar trebui să te plângi). Există în fiecare minister un controlor financiar delegat al MFP, ăla trebuie să vizeze orice plată o face fiecare minister şi fiecare unitate din subordine care nu lucrează pe fonduri proprii; MT nu poate nici măcar să cumpere hârtie igienică fără viza ăluia. De 2 luni nu a mai semnat nimic, că nu a mai vrut... crezi că poate să îi facă cineva ceva? Doar şef'su eventual, adică ministrul finanţelor publice, membru al guvernului format de partidul ales democratic, pe care probabil l-ai votat şi tu. Roagă-te la Dumnezeu şi fă mătănii să nu vină iar Eugen Teodorovici la Finanţe, că dacă vine, calea ferată nu mai pupă un leu, după cum a fost şi în 2015. - Adrian78 a scris:
- La altii mor si oameni in trenuri si tot nu le scot la noi in cativa ani o sa fie cateva trenuri
La noi nu o să se întâmple accidente din astea, instrucţiile noastre sunt mai stricte. Din fericire, propunerile care vin de la operatori şi AFER mai trec şi prin pixul unora care ştiu cale ferată, aşa că e puţin probabil să se anuleze atâtea norme de siguranţă şi să ajungem la accidente ca în Italia sau Belgia. - marius664 a scris:
- Pentru ca la ei este un mers pus cu cap, nu doar pentru a aduce trenurile in depouri sau pentru a mai face ore niste mecanici si nasi....Si exemple ar fi 9368 sau 9054 pus sa ajunga malaxa in Rosiori, sau invers.Cine crezi ca pleaca cu 9051 din Rosiori sa fie la 6 in Turnu, sa faca ce ???
Şi crezi că eu nu ştiu asta? Privaţii îşi organizaseră o mică linie de revizie la cap de secţie şi un punct de alimentare cu motorină. În schimb, CFR Călători nu poate să facă asta, pentru că acelea ar fi cheltuieli de natura investiţiilor. Investiţiile se fac doar din fonduri proprii, care fonduri nu sunt prea multe, mai ales că CFR Călători are de plătit şi datoriile istorice. În plus, dacă o instituţie de stat care are depouri şi pompe de motorină în proprietate se apucă şi amenajează altele pe un teren închiriat de la CFR S.A., s-ar putea să vină Curtea de Conturi şi nu o să fie prea frumos. La ce acţiuni a avut această instituţie în ultimii ani, tuturor celor cu putere de decizie le e frică să mai semneze. Dacă mai punem la socoteală şi o altă instituţie, DNA, deja lucrurile sunt clare. Apropo de DNA, aduceţi-vă aminte de faza cu Regiotrans, finalizată cu un mare NUP şi cu un patron sinucis de frică şi nişte oameni rămaşi şomeri deşi erau nevinovaţi. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 17:07 | |
| La noi nu se intampla pentru ca se merge cu 50-70 km/h trenul ala mergea cu 130 km/h |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 25 Ian 2018, 17:58 | |
| - Dr2005 a scris:
Şi crezi că eu nu ştiu asta? Privaţii îşi organizaseră o mică linie de revizie la cap de secţie şi un punct de alimentare cu motorină. În schimb, CFR Călători nu poate să facă asta, pentru că acelea ar fi cheltuieli de natura investiţiilor. Investiţiile se fac doar din fonduri proprii, care fonduri nu sunt prea multe, mai ales că CFR Călători are de plătit şi datoriile istorice. În plus, dacă o instituţie de stat care are depouri şi pompe de motorină în proprietate se apucă şi amenajează altele pe un teren închiriat de la CFR S.A., s-ar putea să vină Curtea de Conturi şi nu o să fie prea frumos. La ce acţiuni a avut această instituţie în ultimii ani, tuturor celor cu putere de decizie le e frică să mai semneze. Dacă mai punem la socoteală şi o altă instituţie, DNA, deja lucrurile sunt clare. Apropo de DNA, aduceţi-vă aminte de faza cu Regiotrans, finalizată cu un mare NUP şi cu un patron sinucis de frică şi nişte oameni rămaşi şomeri deşi erau nevinovaţi. Poate sa faca mersul cu cap, sau sa nu-l mai faca deloc , si astfel se duc si pierderile.Nu i-a pus nimeni sa vina pe sectiile abandonate tot de ei cu ani in urma, a fost ambitia si necunostiinta unor sefi incompetenti.De cate ori s-a incercat resuscitarea liniei Giurgiu-Gradistea si de cate ori a fost un esec? Deciziile astea aberante luate de unii ministri si sefi au costat si costa enorm, cand asemenea oameni n-or mai fi in sistem CFR Calatori va avea de castigat, chiar pe liniile secundare. Plus ca exemplul dat astazi de Adrian cu R2080 scoate la iveala un alt aspect, durata calatoriei. 2080 face in mod normal 4:35, cu o stationare de 30 min in Filiasi.Astazi a facut 03:30, deci o jumatate de ora o arde aiurea...Acum o sa dai pe CFR SA, dar CFR Calatori daca nu poate amenaja remize si rezervoare ca un privat ca n-are bani si nu prea vrea, poate sa copieze privatul in privinta cererii si alocarii traselor si sa faca mersul mai avantajos. Dar atunci intervine un alt aspect nu?!!! Trenuri mai rapide, ore mai putine... , calatorii dai dracu'... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |