Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
+45
bubu
rizelgeorgel2004
Petre_IFTE
riciu
razvan - trenuri
ldh80
didinul
cardinal
cfr500
AndreiCFRbv
Norbi
ets2oltromânia
get.
lifetec
Maddox
cristi CFR
bobi
alinx3330
TVlad
@ndrey
billy752-istu
Capsuneanu
mielutu zburator
AeroX
ciprian71
Cipri Andrei Neculai
IonutCFR2009
cristi ar
Katalyn
CristyanC
cristy79
Adirmvl
Vitosa
alex.barac.5
dan tm
Dr2005
marius664
LanceR
alex1987
Nesebar
Costin.B
alliens
Adrian78
Luna
aris86
49 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 29 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeMier 23 Mai 2018, 12:54

Dr2005 a scris:
Improvizaţie în sensul că vagoanele realizate acum pentru 200 la oră nu mai au geamuri care să se deschidă. Dacă BDJ vrea să "ardă" curentul electric doar ca să arate că poate... bafta lor, înseamnă că au de unde. Influenţa geamurilor deschise faţă de consum e documentată prin numeroase studii. Până şi la autoturisme scrie în cartea tehnică că un geam deschis îţi creşte cu 5 - 10% consumul faţă de utilizarea climatizării automate, pentru că îţi influenţează aerodinamica. Dar autoturismul nu are 500t şi nu circulă cu 150 la oră în mod curent (deşi poţi să faci un experiment dacă vrei, să mergi cu geamul lăsat pe autostradă şi să ne spui ce consum scoţi).
Indusi I-60 se foloseşte bine mersi la 160 km/h. A, că cei 6 (7?) delfini cu ERTMS la bord şi cu PZB (că aşa a vrut Siemens) sunt limitaţi din soft la 140 (viteza maximă acceptată de instrucţii la momentul respectiv) e altă mâncare de peşte. Dar, na, orice modificare a softului respectiv se face pe bani (mulţi).

P.S.: mai cu grijă cu limbajul.

Acuma ce sa zic, au mari pierderi bulgarii ca se deschid geamurile la 150 km/h.

Dar romanii ce pierderi au la cite smenuri s-au facut cind au reparat linia 800? sau e mai in regula sa ai linie ,,refacuta" pe care sa mearga vagoane conform cu viteza restrictionata. Adica 4 restrictii in 59 km. Oricum daca geamurile sint inchise, minerele de urgenta ale usilor sint plumbuite etc. Norme europene. ( ce zice ISU de plumbuirile alea, sint conforme?)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeMier 23 Mai 2018, 17:33

Sârmele alea plumbuite de la uşi se rup imediat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeMier 23 Mai 2018, 21:47

Dom'le, nu stiu ce economie de curent face CFR-ul cu geamurile fixe dar o pierdere financiara au sigur: pe mine care si din motivul asta mi-am rarit deplasarile cu trenul. Sint multe situatii in economie in care 1+1 nu fac chiar 2. Comportamentul oamenilor e ceva mai complex.

A propos, calculase pe undeva frunzaverde (un forumist de seama de pe un situl "peundemerg") costul cu energia electrica per pasager pentru o calatorie Bucuresti Brasov. Am fost uimit sa constat ca era sub 1 (un) leu! In conditiile astea va rog sa ma credeti ca as prefera totusi sa deschid fereastra.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeMier 23 Mai 2018, 23:02

La leul ăla se adaugă costuri cu: TUI, personalul de deservire (mecanic, şef de tren, conductor, mecanic + mecanic ajutor pentru locomotiva de dublă tracţiune pentru Predeal - Braşov dacă e cazul), casiera de la bilete, biletul propriu-zis şi întreţinerea echipamentelor de emitere şi a sistemului informatic (inclusiv servere şi costuri cu traficul de date), întreţinerea materialului rulant, cheltuieli către AFER (CSA, CSB, licenţă, certificat ERI pentru fiecare revizie de vagoane, audituri de siguranţă etc.), alte cheltuieli către CFR S.A. (taxă oprire în staţie - da, există şi aşa ceva, manevră în staţii, remizare pe liniile CFR S.A., TUI auxiliar pentru dus vagoanele în revizie şi locomotiva în depou), alte cheltuieli diverse (curăţenie + hârtie igienică şi săpun, vidanjare bude, consumabile - becuri, siguranţe etc., reparaţii accidentale, inclusiv în urma actelor de vandalism)... tocmai de aia preţul biletului de IR e subvenţionat vreo 40% şi cel de R vreo 60%.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 11:58

cine incaseaza taxa de oprire in statie?
poate se inventeaza si o taxa de tranzitare a unor statii...
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4753
Data de inscriere : 19/07/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 13:15

Acum inteleg de ce   avem trenuri IR cu  opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut  cel putin  la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga  minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 20:36

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%2023%20-%20Tarife%20pentru%20serviciile%20furnizate%20de%20CFR.pdf

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 20:45

Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. Smile)

Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12459
Data de inscriere : 09/07/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 21:14

Tarif de rezervare a traselor
0.1 x nr. zile x TUI
unde:
-
nr.  zile
-
numărul de zi
le pentru care Operatorii de Transport Feroviar solicită
rezervarea,
-
TUI
-
valoarea  Tarifului  de  Utilizare  a  Infrastructurii  pentru  tonajul  maxim  al  trasei
alocate


Din cauza asta nu vor sa renunte la tonajul aberant de 700 tone la un interregio care depaseste rar 3 vagoane...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 21:47

Adirmvl a scris:
Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. Smile)

Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica?

Am prins la TFC acum 2 ani veneam de la Targoviste la Ploiesti prin halta Bucsani a trecut fara oprire, era seful de tren in cabina cu mecanicul iar in tren eram 6 calatori toti urcati din Targoviste cu destinatia Ploiesti Vest si Sud. Dar asta s-a intamplat doar o data, in schimb alta data am cerut sa mi se deschida usile la semnal ( fiind pe rosu ) sa pot cobori direct in spatele blocului. Cand am venit acum 3 ani jumate de la Ruse am oprit sageata intre Giurgiu si Giurgiu Oras chiar pe pasaj iar odata am luat TFC-ul I.L.Caragiale-Ploiesti.Sud direct din spatele blocului cand erau lucrarile la pasajul rutier de langa Gara Ploiesti Vest. Venea TFC-ul si din cauza ca erau doar 3 linii apte la Vest statea in fiecare dimineata la semnal 4-5 minute din cauza lui 1642. Am mers in spatele blocului a oprit automotorul i-am facut semn a deschis usa am urcat si a venit nasica si mi-a dat bilet de 2 lei  de la Vest la Sud. Luna trecuta am vorbit cu un mecanic pe o anumita ruta sa opreasca sa coboram 2 insi 10 secunde nu a vrut nici cu bani ca a zis ca se teme de pasionati feroviari ca numai la tampenii ii duce capul dandu-ne exemplu niste idioti cu buletin de BUcuresti. La fel in iarna aia grea cand bagase nenorociti opriri suplimentare la actualul 1559 la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca pentru angajati CFR dar lasand pe jos navetisti de la 5073 Brazi-Buzau. Discutasem cu IDM-ul si mecanicul la Ploiesti Sud sa opreasca suplimentar si la Inotesti ca o sa coboare 7 insi care vor urca de la Est. Problema nu era ca CFR a lasat navetisti fara tren seara pe -20 grade si zapada cu drumuri blocate ci ca nu vroiau nenorociti sa opreasca 30 secunde din cauza proastei birocratii si a burtosilor care iau bani de pomana dar pana la urma s-a terminat cu happy-end caci baieti au tras semnalul la intrare in Inotesti si au coborat la care mecanicul a iesit pe geam "firat-ti ai dracu ca oricum il opream" si l-a oprit caci in noaptea aia a stat actualul 1559 90 minute in Inotesti ca la Mizil erau probleme cu macazele si era full de trenuri. Oricum venisr intarziat iar din cate imi aduc aminte pe la 01.10 ajunsese la Mizil. Deci daca nu ma duceam la gara de Sud ( dupa ce toata seara de la 18 la 20 sunasem la operator sa faca procedurile legale ) oamenii aia platitori de abonamente si lasati fara tren din cauze meteorologice ar fi stat unde ?? In Ploiesti la cine unde ? Si toate astea pentru o nenorocita de oprire de 30 secunde dar pentru angajati CFR s-a pus 4 opriri suplimentare la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca. Asta se intampla doar la CFR aceasta companie cu peste 80% angajati care sunt acolo doar pentru ca trebuie sa fie nu ca ar merita asta. 


Asta e CFR-ul 30 secunde pentru navetisti nu se putea dar 4 opriri pentru angajati CFR s-a putut. Pai daca eram eu director sau operator luam toate masurile necesare si bagam oprire peste tot la 1559 intre Brazi si Buzau in ziua aia si altele in care nu a circulat 5073.


Multi dintre voi nici nu stiti cum au luat nastere multe halte de pe reteaua CFR, unele din ele au fost amenajate din banii navetistilor imi povesteau colegii de halta Doua Purcele de pe 304 adica Halta Magurele Sud cum oameni au facut hartie sa opreasca trenurile si acolo si au pus mana de la mana ciment, piatra, mana de lucru etc apoi s-a primit aprobarea si trenurile au inceput sa opreasca si la Magurele Sud unde opresc si in prezent.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 24 Mai 2018, 23:19

ciprian71 a scris:
Acum inteleg de ce   avem trenuri IR cu  opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut  cel putin  la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga  minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii.
Pai logic ar fi sa avem trenuri cu opriri putine ca CFR Calatori sa plateasca mai putin.Dupa ce ca au opriri unde rar urca si coboara cineva, asta ii mai si costa... Sad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Mai 2018, 10:43

Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut
Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: surprize   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Mai 2018, 14:19

azi 25.05.2017 in jurul orei 14.00 am vazut un tren de marfa al GFR -ului avand in compunerea sa 5 vagoane care se aflau in "curtea" celor de la remar pascani cele aduse din olanda, mergand spre bucuresti stie cineva destinatia lor?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Mai 2018, 20:59

Adrian78 a scris:
Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut
Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala
Eii,dar io de cand tot latru pe aici ca cfr calatori e mulsa de bani din toate incheieturile posibile, dar intervine mereu stim noi cine spunandu-mi ca, 'ce stii ba tu'... Probabil ca, de la inaltimea Palatului lucrurile par toate bune si frumoase. In realitate insa...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitimeVin 25 Mai 2018, 23:23

Ce treabă au trenurile de marfă de la Simeria cu CFR Călători?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 12 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 29 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» INFORMATII GENERALE
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: