|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+45bubu rizelgeorgel2004 Petre_IFTE riciu razvan - trenuri ldh80 didinul cardinal cfr500 AndreiCFRbv Norbi ets2oltromânia get. lifetec Maddox cristi CFR bobi alinx3330 TVlad @ndrey billy752-istu Capsuneanu mielutu zburator AeroX ciprian71 Cipri Andrei Neculai IonutCFR2009 cristi ar Katalyn CristyanC cristy79 Adirmvl Vitosa alex.barac.5 dan tm Dr2005 marius664 LanceR alex1987 Nesebar Costin.B alliens Adrian78 Luna aris86 49 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 23 Mai 2018, 12:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Improvizaţie în sensul că vagoanele realizate acum pentru 200 la oră nu mai au geamuri care să se deschidă. Dacă BDJ vrea să "ardă" curentul electric doar ca să arate că poate... bafta lor, înseamnă că au de unde. Influenţa geamurilor deschise faţă de consum e documentată prin numeroase studii. Până şi la autoturisme scrie în cartea tehnică că un geam deschis îţi creşte cu 5 - 10% consumul faţă de utilizarea climatizării automate, pentru că îţi influenţează aerodinamica. Dar autoturismul nu are 500t şi nu circulă cu 150 la oră în mod curent (deşi poţi să faci un experiment dacă vrei, să mergi cu geamul lăsat pe autostradă şi să ne spui ce consum scoţi).
Indusi I-60 se foloseşte bine mersi la 160 km/h. A, că cei 6 (7?) delfini cu ERTMS la bord şi cu PZB (că aşa a vrut Siemens) sunt limitaţi din soft la 140 (viteza maximă acceptată de instrucţii la momentul respectiv) e altă mâncare de peşte. Dar, na, orice modificare a softului respectiv se face pe bani (mulţi).
P.S.: mai cu grijă cu limbajul. Acuma ce sa zic, au mari pierderi bulgarii ca se deschid geamurile la 150 km/h. Dar romanii ce pierderi au la cite smenuri s-au facut cind au reparat linia 800? sau e mai in regula sa ai linie ,,refacuta" pe care sa mearga vagoane conform cu viteza restrictionata. Adica 4 restrictii in 59 km. Oricum daca geamurile sint inchise, minerele de urgenta ale usilor sint plumbuite etc. Norme europene. ( ce zice ISU de plumbuirile alea, sint conforme?) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 23 Mai 2018, 17:33 | |
| Sârmele alea plumbuite de la uşi se rup imediat. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 23 Mai 2018, 21:47 | |
| Dom'le, nu stiu ce economie de curent face CFR-ul cu geamurile fixe dar o pierdere financiara au sigur: pe mine care si din motivul asta mi-am rarit deplasarile cu trenul. Sint multe situatii in economie in care 1+1 nu fac chiar 2. Comportamentul oamenilor e ceva mai complex.
A propos, calculase pe undeva frunzaverde (un forumist de seama de pe un situl "peundemerg") costul cu energia electrica per pasager pentru o calatorie Bucuresti Brasov. Am fost uimit sa constat ca era sub 1 (un) leu! In conditiile astea va rog sa ma credeti ca as prefera totusi sa deschid fereastra. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mier 23 Mai 2018, 23:02 | |
| La leul ăla se adaugă costuri cu: TUI, personalul de deservire (mecanic, şef de tren, conductor, mecanic + mecanic ajutor pentru locomotiva de dublă tracţiune pentru Predeal - Braşov dacă e cazul), casiera de la bilete, biletul propriu-zis şi întreţinerea echipamentelor de emitere şi a sistemului informatic (inclusiv servere şi costuri cu traficul de date), întreţinerea materialului rulant, cheltuieli către AFER (CSA, CSB, licenţă, certificat ERI pentru fiecare revizie de vagoane, audituri de siguranţă etc.), alte cheltuieli către CFR S.A. (taxă oprire în staţie - da, există şi aşa ceva, manevră în staţii, remizare pe liniile CFR S.A., TUI auxiliar pentru dus vagoanele în revizie şi locomotiva în depou), alte cheltuieli diverse (curăţenie + hârtie igienică şi săpun, vidanjare bude, consumabile - becuri, siguranţe etc., reparaţii accidentale, inclusiv în urma actelor de vandalism)... tocmai de aia preţul biletului de IR e subvenţionat vreo 40% şi cel de R vreo 60%. _________________ :TTT:
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 11:58 | |
| cine incaseaza taxa de oprire in statie? poate se inventeaza si o taxa de tranzitare a unor statii... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 13:15 | |
| Acum inteleg de ce avem trenuri IR cu opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut cel putin la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 20:36 | |
| http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%2023%20-%20Tarife%20pentru%20serviciile%20furnizate%20de%20CFR.pdf _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 20:45 | |
| Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. ) Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 21:14 | |
| Tarif de rezervare a traselor 0.1 x nr. zile x TUI unde: - nr. zile - numărul de zi le pentru care Operatorii de Transport Feroviar solicită rezervarea, - TUI - valoarea Tarifului de Utilizare a Infrastructurii pentru tonajul maxim al trasei alocate
Din cauza asta nu vor sa renunte la tonajul aberant de 700 tone la un interregio care depaseste rar 3 vagoane... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 21:47 | |
| - Adirmvl a scris:
- Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. )
Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica? Am prins la TFC acum 2 ani veneam de la Targoviste la Ploiesti prin halta Bucsani a trecut fara oprire, era seful de tren in cabina cu mecanicul iar in tren eram 6 calatori toti urcati din Targoviste cu destinatia Ploiesti Vest si Sud. Dar asta s-a intamplat doar o data, in schimb alta data am cerut sa mi se deschida usile la semnal ( fiind pe rosu ) sa pot cobori direct in spatele blocului. Cand am venit acum 3 ani jumate de la Ruse am oprit sageata intre Giurgiu si Giurgiu Oras chiar pe pasaj iar odata am luat TFC-ul I.L.Caragiale-Ploiesti.Sud direct din spatele blocului cand erau lucrarile la pasajul rutier de langa Gara Ploiesti Vest. Venea TFC-ul si din cauza ca erau doar 3 linii apte la Vest statea in fiecare dimineata la semnal 4-5 minute din cauza lui 1642. Am mers in spatele blocului a oprit automotorul i-am facut semn a deschis usa am urcat si a venit nasica si mi-a dat bilet de 2 lei de la Vest la Sud. Luna trecuta am vorbit cu un mecanic pe o anumita ruta sa opreasca sa coboram 2 insi 10 secunde nu a vrut nici cu bani ca a zis ca se teme de pasionati feroviari ca numai la tampenii ii duce capul dandu-ne exemplu niste idioti cu buletin de BUcuresti. La fel in iarna aia grea cand bagase nenorociti opriri suplimentare la actualul 1559 la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca pentru angajati CFR dar lasand pe jos navetisti de la 5073 Brazi-Buzau. Discutasem cu IDM-ul si mecanicul la Ploiesti Sud sa opreasca suplimentar si la Inotesti ca o sa coboare 7 insi care vor urca de la Est. Problema nu era ca CFR a lasat navetisti fara tren seara pe -20 grade si zapada cu drumuri blocate ci ca nu vroiau nenorociti sa opreasca 30 secunde din cauza proastei birocratii si a burtosilor care iau bani de pomana dar pana la urma s-a terminat cu happy-end caci baieti au tras semnalul la intrare in Inotesti si au coborat la care mecanicul a iesit pe geam "firat-ti ai dracu ca oricum il opream" si l-a oprit caci in noaptea aia a stat actualul 1559 90 minute in Inotesti ca la Mizil erau probleme cu macazele si era full de trenuri. Oricum venisr intarziat iar din cate imi aduc aminte pe la 01.10 ajunsese la Mizil. Deci daca nu ma duceam la gara de Sud ( dupa ce toata seara de la 18 la 20 sunasem la operator sa faca procedurile legale ) oamenii aia platitori de abonamente si lasati fara tren din cauze meteorologice ar fi stat unde ?? In Ploiesti la cine unde ? Si toate astea pentru o nenorocita de oprire de 30 secunde dar pentru angajati CFR s-a pus 4 opriri suplimentare la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca. Asta se intampla doar la CFR aceasta companie cu peste 80% angajati care sunt acolo doar pentru ca trebuie sa fie nu ca ar merita asta. Asta e CFR-ul 30 secunde pentru navetisti nu se putea dar 4 opriri pentru angajati CFR s-a putut. Pai daca eram eu director sau operator luam toate masurile necesare si bagam oprire peste tot la 1559 intre Brazi si Buzau in ziua aia si altele in care nu a circulat 5073.Multi dintre voi nici nu stiti cum au luat nastere multe halte de pe reteaua CFR, unele din ele au fost amenajate din banii navetistilor imi povesteau colegii de halta Doua Purcele de pe 304 adica Halta Magurele Sud cum oameni au facut hartie sa opreasca trenurile si acolo si au pus mana de la mana ciment, piatra, mana de lucru etc apoi s-a primit aprobarea si trenurile au inceput sa opreasca si la Magurele Sud unde opresc si in prezent. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Joi 24 Mai 2018, 23:19 | |
| - ciprian71 a scris:
- Acum inteleg de ce avem trenuri IR cu opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut cel putin la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii.
Pai logic ar fi sa avem trenuri cu opriri putine ca CFR Calatori sa plateasca mai putin.Dupa ce ca au opriri unde rar urca si coboara cineva, asta ii mai si costa... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Mai 2018, 10:43 | |
| Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: surprize Vin 25 Mai 2018, 14:19 | |
| azi 25.05.2017 in jurul orei 14.00 am vazut un tren de marfa al GFR -ului avand in compunerea sa 5 vagoane care se aflau in "curtea" celor de la remar pascani cele aduse din olanda, mergand spre bucuresti stie cineva destinatia lor? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Mai 2018, 20:59 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut
Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala Eii,dar io de cand tot latru pe aici ca cfr calatori e mulsa de bani din toate incheieturile posibile, dar intervine mereu stim noi cine spunandu-mi ca, 'ce stii ba tu'... Probabil ca, de la inaltimea Palatului lucrurile par toate bune si frumoase. In realitate insa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Vin 25 Mai 2018, 23:23 | |
| Ce treabă au trenurile de marfă de la Simeria cu CFR Călători? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |