Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 12:38
Care oricum merg cu InterRail sau cu FIP (dar Turcia nu e membră FIP). Mi-e milă de cei cu InterRail, preţurile la noi, la bulgari şi la unguri sunt mici la biletele de tren, nu merită să iei un InterRail. Dar ei nu ştiu asta.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 14:34
Am fost eu anul trecut pe 4 august am mai tot spus cati calatori erau si conditile din acea zi. Nu as recomanda nimanui sa plece la el fara provizii serioase de fructe si lichide iar la fiecare stationare mare sa se aprovizioneze cu ceva rece. Pe partea romaneasca trenul a fost un calvar ceva demn de filmele cu prosti temperatura din vagoane era de insuportat dar cine sa se planga ca numai straini erau si cui sa se planga ca eu am urcat din Videle si pana sa urce partida bulgara nu m-a intrebat nimeni nimic de bilet de asta in vara asta nici nu mai iau biletul ala transfrontalier. Seful de tren un maimutoi batran nu doar ca nu stia sa faca clima la salon 21-76 dar nici explicatii nu stia tot ce isi dorea era sa ajunga mai repede la Giurgiu Nord sau Ruse. De la Giurgiu Nord pana la Ruse am avut 2 angajati care au tot incercat sa-i dea de cap insa fara succes. Cum s-a cuplat Skoda la tren in Ruse cum s-a rezolvat si problema saunei din tren. La Giurgiu Nord aproape ca am facut dush la cismeaua din gara, noroc ca vagonul bulgaresc de clasa 2a nu era dotat ca cel romanesc si se deschideau geamurile altfel riscam sa cobor uzi leoarca. Pe partea BDŹ am avut aer conditionat si curent in prize la salonul 21-76 dar la cuseta 40-31 si dormitorul 71-70 sauna inca predomina. Nu stiu care au fost cauzele acelui disconfort probabil de la GM sper ca in aceasta vara sa nu gasesc aceleasi probleme. Trenul a avut vreo 50 minute intarziere la Giurgiu Nord din cauza caniculei care nu a mai recuperat nimic pana la Gorna Oriahovitsa unde am coborat ca bulgarii nu sunt hoti sa faca livrete de 60 km/h daca linia, vagoanele si locomotivele pot 80 km/h. Nici in UK in caz de intarzieri mai mult de 2-3 minute pe 110 km nu se poate recupera numai in Romania ne putem lauda cu trenuri lente care recupereaza zeci de minute la un drum de cateva sute de kilometri.
Vara asta voi testa cel mai rapid tren din Bulgaria Expressul 8611 Sofia-Plovdiv-Burgas care decocamdata vei 450 km ii face in 6h27' cu 16 opriri astept orarul modifcat de vara cu mult mai putine opriri si cu 150 km/h pe mai multi kilometri cu durata de parcurs de 5h30' Sa imi spuneti va rog in Romania pe ce magistrala se parcurge 450 km in 5h30' cu vreo 7-8 opriri.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 15:23
Prin Palatul CFR doar. Au ei pe acolo o magistrala nestiuta de noi
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 15:52
Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poţi să aştepţi tu mult şi bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste şi multă vreme va rămâne aşa.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 16:50
Dr2005 a scris:
Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poţi să aştepţi tu mult şi bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste şi multă vreme va rămâne aşa.
Eu zic sa nu te mai grabesti si sa mai faci niste sapaturi inainte sa vorbesti. Poate ca le sti pe toate din CFR dar aici ai dat-o rau cu bata in balta. Toata vara trecuta a circulat cu 150 km/h acolo unde permite linia cu EA-uri iar tu spui ca bulgarii nu au vagoane de 150 km/h. Pe timpul veri acest tren are alt mers cu cateva opriri pentru ca cerintele sunt altele si nu mai are nevoie de 16 opriri pentru a rula cati mai multi calatori. Astept sa vad cand modifica mersul si il pune pe cel de vara.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 18:42
Dr2005 a scris:
Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poţi să aştepţi tu mult şi bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste şi multă vreme va rămâne aşa.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 18:56
Degeaba incercati aici sau pe facebook sa-i explicati ceva cand defapt el traieste in lumea lui si nu-l scoateti dintr-ale lui. O lume parelela intr-un Stat paralel :nou:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 19:46
150 km/h cu fereastra deschisa. Hardcore.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 20:27
Ei aia e viata, nu in acvariu.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 20:52
Nu ştiam că bulgarii au cumpărat şi ei vagoane 22-95 de la DB. La noi vagoanele respective au fost modernizate şi sunt climatizate. La bulgari... păi simpla rulare cu geamul deschis îţi creşte consumul de curent cu vreo 15%.
Le-am găsit acum pe Railfaneurope.net (Foto: Veselin Malinov)
Ce să spun, au curaj să ruleze cu aşa ceva la 150. O improvizaţie chiar mai grosolană decât delfinii noştri cu acelaşi tip de vagon, măcar noi am modernizat vagoanele.
_________________ :TTT:
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 20 Mai 2018, 21:40
Mno, eu am tot incercat sa va spun si chiar am repetat de cateva ori ca eu postez pe subiect si nu ma las pacalit de ce spun copii gari. Daca vara trecuta nu am avut timp ( nu ca vara asta as avea mai mult liber ) am in plan Ploiesti-Bucuresti-Videle-Giurgiu.Nord-Ruse-Sofia-Plovdiv-Burgas-Varna-Ruse-Ploiesti. M-as fi dus la Istanbul sau Atena via Salonic cu CFR dar nu pot sa pierd niste bani si atatea zile doar ca sa ma plimb cu trenul. Daca gasesc sa fac un mini-grup de 3-4 insi plus cu ceva vizitari da altfel sa ma plimb singur cu trenul cum o fac majoritatea copiilor gari nu prefer sa fac altceva mai aproape de casa pe la munte.
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 21 Mai 2018, 20:25
Dr2005 a scris:
Nu ştiam că bulgarii au cumpărat şi ei vagoane 22-95 de la DB. La noi vagoanele respective au fost modernizate şi sunt climatizate. La bulgari... păi simpla rulare cu geamul deschis îţi creşte consumul de curent cu vreo 15%.
Le-am găsit acum pe Railfaneurope.net (Foto: Veselin Malinov)
Ce să spun, au curaj să ruleze cu aşa ceva la 150. O improvizaţie chiar mai grosolană decât delfinii noştri cu acelaşi tip de vagon, măcar noi am modernizat vagoanele.
pe aia noua iaiu lucrar europenii cu \\\etcs) Ce e asa de improvizat ? Acu pe aia buna, de ce ?Explica de ce vagoanele alea nu ar puta rula la 150 ? n-au cacatoare ecologica? pisatu contravantului arde 15 % din energia electrica? Or fi fost boi constructorii aia ca nu au limitat viteaza 140 ca la noi ? Sa mai punctam ca la viteze supersonice de >120 incep sa isi puna problema de sistem de control punctal( iau lucrat pretenii integratori sa puna etc/sertms) ca altfel tto pe sistemul clasic de cale libera la 150 mergeau ?nu de alta da la noi au futut o caruta de bani pe cacaturi si canci, INDUSI la +150 ,desi se stia constructiv ca la noi I 60 nu poate mai mult de 140 in regim normal,si doar experimetal duce 180 ,si doar pe 2000(la 170 pragul de raspuns este mai mare decat drumul de 2000m , si pe 500 duce 1200m).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 22 Mai 2018, 13:25
Improvizaţie în sensul că vagoanele realizate acum pentru 200 la oră nu mai au geamuri care să se deschidă. Dacă BDJ vrea să "ardă" curentul electric doar ca să arate că poate... bafta lor, înseamnă că au de unde. Influenţa geamurilor deschise faţă de consum e documentată prin numeroase studii. Până şi la autoturisme scrie în cartea tehnică că un geam deschis îţi creşte cu 5 - 10% consumul faţă de utilizarea climatizării automate, pentru că îţi influenţează aerodinamica. Dar autoturismul nu are 500t şi nu circulă cu 150 la oră în mod curent (deşi poţi să faci un experiment dacă vrei, să mergi cu geamul lăsat pe autostradă şi să ne spui ce consum scoţi). Indusi I-60 se foloseşte bine mersi la 160 km/h. A, că cei 6 (7?) delfini cu ERTMS la bord şi cu PZB (că aşa a vrut Siemens) sunt limitaţi din soft la 140 (viteza maximă acceptată de instrucţii la momentul respectiv) e altă mâncare de peşte. Dar, na, orice modificare a softului respectiv se face pe bani (mulţi).
P.S.: mai cu grijă cu limbajul.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 22 Mai 2018, 18:03
Doar pe la noi cred ca sunt atatea restrictii ca aoleu daca se intampla ceva, prin alte tari nu e asa mare restrictie si se merge chiar foarte bine ba chiar mai bine ca la noi. La noi e "aoleu cade drobul de sare"
_________________
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 22 Mai 2018, 23:25
In UK pe 107 km nu am prins o restrictie merge trenul nu doarme, la bulgari cam aceeasi distanta anul trecut cu "Romania" la fel nu stiu daca am avut o restrictie, a mers trenul singura data cand scadea viteza era la opririle din parcurs. La noi numai in 59 km pe magistrala 1000 la un moment dat aveam si 4 restricti. Sa vedeti in week-end-uri in UK cum se lucreaza la infrastructura si nu plange nimeni ca trebuie sa mearga cu autocarul 30-50 km.