| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
+46IonutFanRailway Adisoft1991s sp59 Bebe Laurentiu Ciobanu razvan - trenuri CalinIonMihai cristi_tgv TVlad Cipri Andrei Neculai Amiralul ravers75 Vitosa Luna IonutCFR2009 riciu Warrington Ikarus99 denismario.ruxanda aris86 Vale_ntin gheorghita Sabik NIKU24 alex.alexus.tm ldh80 Dr2005 mielutu zburator Jhonyla cristi ar AeroX ciprian71 Adrian78 dan tm Nesebar StefanD_ DPS alliens AndiCFR laur 133 ets2oltromânia marius664 allred neluadi Cris_Cr Andrey_tm 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 22:18 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- In alte tari cum rezolva problema balariilor?
prin intretinere programata si apoi la scadenta efectuata. La noi daca nu ciuruie nimeni linia 20 de ani... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 23:22 | |
| - IonutFanRailway a scris:
- Eu nu inteleg ce atatea investitii tip quick win daca va intra oricum in modernizare.
Va zic eu ca este un chin de a calatori pe magistrala asta. Vara asta din cauza caniculei am facut intre Bucuresti si Craiova 5 ore . E ca si cum ai vopsi casa ca dupa sa dai toata tencuiala jos. Ce se repară acum la quick wins va fi menţinut la modernizare. Quick wins-urile au fost o soluţie de a mai atrage nişte bani europeni pentru multe lucrări mici altfel neeligibile. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Si chiar se pun limite pentru ca face zgomot trenul?
Se pun limite pentru că sunt anumite zone unde s-a constatat că numărul bizonilor e mare şi n-ai ce să le faci. În particular la Brăneşti, pe lângă maşinile care forţează bariera dublă, au fost şi sinucideri, inclusiv o mamă care a sărit cu copii cu tot în faţa trenului. La genul ăsta de treceri la nivel nu prea ai ce să faci... doar pasaj peste linie sau pe sub ea, numai că nu ai unde acolo, trebuie să demolezi o groază de case. Primăriei locale oricum puţin îi pasă. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 25 Sept 2024, 08:58 | |
| La Brănești se construieste o centura ocolitoare.
Actuala trecere la nivel ar putea fi bagat in subteran ( rampele mai mici, inaltinea mai mica fata de a fi urcata peste catenara) doar pentru pietoni si cel mult ambulantele.
problema cu trenurile acuma e ca in Romania tot mai multi idioti care traiesc online vor sa nu mai treaca trenul pe la casele lor construite lînga linie, sa nu fluiere trenurile. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 25 Sept 2024, 10:17 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Toate magistralele trebuie sa intre la modernizare macar pentru viteze maxime de 120 - 160 km /h, ele constituie coloana vertebrala a sistemului feroviar romanesc pentru 50 de ani de acum inainte. Romania nu va avea curand o retea de linii de mare viteza. Modernizarea unei linii rezolva toate problemele, terasamente noi, linii noi, instalatii noi, peroane noi, pasaje denivelate in loc de TN-uri, sistem de colectare a apelor, etc. Asigura un trafic sigur si fluent cu costuri de mentenanta reduse. Este echivalentul constructiei unui drum expres.
Lucrarile actuale finantate cu bani UE denumite Quick Wins sunt bune pentru restul liniilor. Ele sunt lucrari de RK cadru sina - traversa care s-au tot executat in istorie cand s-a trecut de la un tip de sina la alt tip de sina. Ele nu rezolva problema terasamentelor bolnave, a lipsei sistemului de colectare si evacuare a apelor, in maxim 5 ani zonele noroioase, denivelarile si vegetatia apar din nou, dupa cum ati constatat pe Buzau - Faurei. De asemenea instalatiile raman cele vechi, cu frecvente deranjamente, cu TN-uri fara SAT sau BAT, tot atatea obstacole pentru un trafic normal. Inundatiile, vanturile si copacii cazuti vor afecta in continuare aceste linii Iar garile raman la fel de insalubre, semiobscure, cu peroane denivelate si pasaje pietonale din traverse ca pe timpul lui Carol. Din punctul meu de vedere, Quick Wins este bine ca se face pe 101, dar nu pe magistrale. Pai 101 e tot magistrala (acum una mai mica), inainte de actuala M100. Reteaua e in colaps si trebuie facute orice investitii cat mai repede, pentru modernizari stam 50 de ani. E bun si RK pentru ca decurge destul de repede si e mai putin costisitor. Si astea sunt elementele (sina-traversa-macaz) care conteaza cel mai mult. 101 e coloana vertebrala pentru multe linii / orase majore din tara si dpdv al marfurilor nu doar pt calatori. E chiar singura linie in care se face inlocuire pe distanta considerabila (pe doua fire). A avut prioritate inaintea altora. Din ce se intelege se pregateste si aici SF pentru electrificare. Probabil va urma si o modernizare chiar si pe 101 in alti ani - nu zic si de alte magistrale mari (dar cum zicea Dr2005 probabil ca se tine cont de ceea ce se face timpuriu si din Quick Wins). Dpdv al aliniamentului 101 ar permite si 140 km/h (Chitila - Golesti). Dar nu sunt trenuri pentru aceste viteze pe linii neelectrificate (poate privatii in Romania au cateva), iar starea liniei n-a fost pentru mai mult de 100 km/h deocamdata (mai ales pe aparate de cale nesudate). |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 25 Sept 2024, 13:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se pun limite pentru că sunt anumite zone unde s-a constatat că numărul bizonilor e mare şi n-ai ce să le faci. În particular la Brăneşti, pe lângă maşinile care forţează bariera dublă, au fost şi sinucideri, inclusiv o mamă care a sărit cu copii cu tot în faţa trenului.
E vreo lege care sa oblige Infra sa puna limite de viteza din cauza asta? Ca se pot sinucide si la 60 ora, asa n-o sa mai avem nici un tren peste 100. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 25 Sept 2024, 13:37 | |
| Pai aia cu copii a sarit in fata trenului în cîmp nu in zona soselei . asa o sa trebuiasca sa puna garduri peste tot. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 25 Sept 2024, 16:11 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
Ca degeaba modernizezi daca bagi apoi marfa cu roti patrate, de se balangane trenul pe Faurei-Buzau deja de cand au inchis firul 1. Acolo n-a fost modernizare, a fost o spoiala pe baze instabile... Pungile de noroi sunt tot acolo pe sub terasament si efectul se vede dupa nici 2 ani... balanganeala... Curand apar si restrictiile |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 324 Localizare : București Reputatie : 844 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Vin 27 Sept 2024, 15:59 | |
| Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Craiova (August 2024): Subsectiunea 1 (Bucuresti - Rosiori): Contract SF in derulare. Ctr finanțare SF prelungit până la 31.12.2026 Finantarea prin CEF pentru reabilitarea sectiunii Focsani - Ramnicu Sarat a fost respinsa pe motivul lipsei+M7:O7 resurselor bugetare disponibile în cadrul apelului de proiecte. Subseciunea 2 (Rosiori- Craiova) Contract SF in derulare. În derulare procedura de obtinere Acord de Mediu. Pana cand o sa inceapa astia modernizarea o sa avem deja Bucuresti - Giurgiu terminata |
|
| |
bgdeg
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 741 Data de inscriere : 15/11/2022
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 14 Oct 2024, 23:57 | |
| Incredibil...5 ani pentru un studiu de fezabilitate. Trebuia să fie gata deja de anul trecut. Înseamnă că modernizarea va dura 10 ani. Mai bine nu se mai apucă. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Vin 18 Oct 2024, 08:50 | |
| https://lugojinfo.ro/imagini-spectaculoase-in-gara-din-lugoj-o-parte-dintre-noile-peroane-sunt-aproape-gata-iar-in-cateva-zile-se-monteaza-primii-metri-de-cale-ferata-noua/?fbclid=IwY2xjawF-1XVleHRuA2FlbQIxMQABHRCrJaPaCw6d6J62jTk4vW4tuYGVCZLjiXmBsh123fG0MoLG4UXUN17sPg_aem_e1LkMlF0JnxIJHqvYzgazg&sfnsn=wa |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Vin 18 Oct 2024, 13:39 | |
| https://www.gds.ro/Local/2024-10-18/bucuresti-craiova-sunt-gata-primii-kilometri-de-sina-unde-trenurile-ating-120-km-h/?fbclid=IwY2xjawF_GfFleHRuA2FlbQIxMQABHYipFrt_f6jPQJ8nHPqHZQbpZp-aq9tZR865ql5gZNJtedmV4oXYG-ohLA_aem_mSt4yeV3c_kutBVqC7dLoA |
|
| |
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 29 Oct 2024, 02:09 | |
| poza de la accidentul de la Tartal de Duminica, infiorator dar nimeni nu invata nimic |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 30 Oct 2024, 03:59 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Si chiar se pun limite pentru ca face zgomot trenul?
Se pun limite pentru că sunt anumite zone unde s-a constatat că numărul bizonilor e mare şi n-ai ce să le faci. În particular la Brăneşti, pe lângă maşinile care forţează bariera dublă, au fost şi sinucideri, inclusiv o mamă care a sărit cu copii cu tot în faţa trenului. La genul ăsta de treceri la nivel nu prea ai ce să faci... doar pasaj peste linie sau pe sub ea, numai că nu ai unde acolo, trebuie să demolezi o groază de case. Primăriei locale oricum puţin îi pasă.[/quote] putin off-topic, de ce sunt o tona de restrictii de viteza la pasajele la nivel spre Valcea? De exemplu Doba are 50 km la ora limitare la pasaj pt tren si DJ 677 spre Carlogani 30. Cel putin pe DJ nu au fost foarte multe accidente si aveai inainte vizibilitate buna, chiar era greu sa puna o instalatie de semnalizare cum e la Criva? |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 30 Oct 2024, 08:51 | |
| De sinucis se vor mai sinucide multi, e aberant sa incetinesti trenul din cauza catorva descreierati odata la cativa ani. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mier 30 Oct 2024, 09:22 | |
| Macar nu suntem in tari ca Serbia si Muntenegru unde trenul opreste de parca e statie (la majoritatea acestor TN-uri, unele chiar si semnalizate - dar poate defecte). La rama electrica macar accelereaza repede, dar la tren lung de noapte ajungi sa intarzii 2h pe fiecare sens. E aberant, dar cate lucruri nu sunt aberante la noi, asta se si promoveaza. In era social media daca spui azi o minciuna sau o prostie (chiar rautate) iei o tona de like-uri si esti sprijinit in secunda 2, daca spui adevarul toti se fac ca esti nebun si tot ei stiu mai bine cretinitatile lor. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
| |
|
| |
| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|