| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|
+46IonutFanRailway Adisoft1991s sp59 Bebe Laurentiu Ciobanu razvan - trenuri CalinIonMihai cristi_tgv TVlad Cipri Andrei Neculai Amiralul ravers75 Vitosa Luna IonutCFR2009 riciu Warrington Ikarus99 denismario.ruxanda aris86 Vale_ntin gheorghita Sabik NIKU24 alex.alexus.tm ldh80 Dr2005 mielutu zburator Jhonyla cristi ar AeroX ciprian71 Adrian78 dan tm Nesebar StefanD_ DPS alliens AndiCFR laur 133 ets2oltromânia marius664 allred neluadi Cris_Cr Andrey_tm 50 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 29 Aug 2024, 10:17 | |
| La pasajul.de la.Carcea a apărut o macara iar în dreapta înainte de viaduct este o organizare de.santier |
|
| |
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Joi 29 Aug 2024, 14:23 | |
| La câte minute de întârziere acumulează între București și Craiova, redeschiderea firului 2 ar mai reduce din problemele pe calea ferata. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 23 Sept 2024, 13:25 | |
| Chiar ieri am trecut pe acolo și am văzut că se lucrează. Pentru început la fundația podului. Lucrarea e destul de amplă și grea. Și se lucrează pe M100 de la Chiajna și până la Caracal fiind șantier. Însă nu se lucrează cum trebuie. De la stația x la stația y sînt x kilometri, juma de drum l-au modernizat și mergi cu 120 km/h, juma a rămas nemodernizat și scazi viteza la 50 km/h, dar au închis firul celălalt și s-au apucat, sau nu încă, de el. Mergi kilometrii mulți ba cu 50 ba cu 60, bașca la Caracal în cap Y ai macazul firului direct cu RV de 10 km/h. Nu mai zic că la viteză sunt porțiuni unde smucește și te aruncă stânga-dreapta. La TN-uri au lăsat cu 50 km/h, vi cu 120 reduci la 50 apoi îl iei iar la 120. Să v-o spun și pe asta, pe ruta asta sunt localități unde primăriile se opun modernizării liniei sau creșterii vitezei în zona TN-urilor. Cică s-au plâns locuitorii că e gălăgie când trece trenul, s-au plâns și că mecanicii dau goarne și le strică somnul. Păi băi oameni buni când îl vezi pe ăla cu mașina/bicicleta cum trece prin fața trenului cum să nu ai reacție să nu îl atenționezi pe idiot vezi bă că vin. Trenul calcă nu etuf ! Ca și la halta Brănești Sat (M800) unde e limitarea aia cu 100 la pasaj de nu mai știu când, și unde tot primăria se opune. Aviz amatorilor care cred în basmele astea cu să dăm gările și calea ferată la Primării. Dați-vă cu reveneală, trăim în România.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Lun 23 Sept 2024, 13:33, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 23 Sept 2024, 13:33 | |
| Hai bre că se poate rezolva cu panouri absorbante unde sunt case și cu bariere duble dar noi ne tot plângem ba că e alba ba e neagra..
|
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 324 Localizare : București Reputatie : 844 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 23 Sept 2024, 13:38 | |
| Eu nu inteleg ce atatea investitii tip quick win daca va intra oricum in modernizare. Va zic eu ca este un chin de a calatori pe magistrala asta. Vara asta din cauza caniculei am facut intre Bucuresti si Craiova 5 ore . E ca si cum ai vopsi casa ca dupa sa dai toata tencuiala jos. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 23 Sept 2024, 14:58 | |
| - Vitosa a scris:
- Să v-o spun și pe asta, pe ruta asta sunt localități unde primăriile se opun modernizării liniei sau creșterii vitezei în zona TN-urilor. Cică s-au plâns locuitorii că e gălăgie când trece trenul, s-au plâns și că mecanicii dau goarne și le strică somnul. Păi băi oameni buni când îl vezi pe ăla cu mașina/bicicleta cum trece prin fața trenului cum să nu ai reacție să nu îl atenționezi pe idiot vezi bă că vin. Trenul calcă nu etuf !
Ca și la halta Brănești Sat (M800) unde e limitarea aia cu 100 la pasaj de nu mai știu când, și unde tot primăria se opune. Aviz amatorilor care cred în basmele astea cu să dăm gările și calea ferată la Primării. Dați-vă cu reveneală, trăim în România. Si chiar se pun limite pentru ca face zgomot trenul? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Lun 23 Sept 2024, 23:13 | |
| - IonutFanRailway a scris:
- Eu nu inteleg ce atatea investitii tip quick win daca va intra oricum in modernizare.
Va zic eu ca este un chin de a calatori pe magistrala asta. Vara asta din cauza caniculei am facut intre Bucuresti si Craiova 5 ore . E ca si cum ai vopsi casa ca dupa sa dai toata tencuiala jos. pai de aia se fac quck win sa nu ajungi sa mergi pe jos. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 00:10 | |
| Pai si cand estimezi Ionut ca ar incepe modernizarea aia adevarata? Inca 5-10 ani? Mai bine sa repare acum ce se poate. Treaba e ca oricum in reteaua CFR la modul general exista scadenta la intretinere si deja mersul cu trenul a devenit tot mai neatractiv (daca ignoram publicul cu reduceri/facilitati). Am vazut cu ochii mei cum asta e cea mai degradata magistrala principala din tara, iar restul lumii care a mers pe acolo imi zice la fel. Pe la viaductul Carcea de fiecare data ma inchinam inainte sa trecem pe el. Noroc ca in ultimii ani am trecut doar noaptea cu ATC la dormitor si nu mai aveam treaba.
Sunt foarte bune si aceste lucrari Quick Wins, desi eu am mai atras atentia ca nu se vor obtine duratele alea fanteziste promise de CFR Infrastructura (circa 2h19m Bucuresti - Craiova sau 3h03m pe M101), alea doar in conditii ideale fara nicio oprire nicaieri si cu un tren stas care nu intalneste nicio restrictie majora pe nicaieri, ceea ce nu pare ca se va intampla. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 02:14 | |
| Pana in urma cu ceva timp, Transilvania nu era bine legata de restul tarii feroviar si rutier, din considerente economice, politice, istorice, mentalitati, erau destui oameni reticenti. Unii ardeleni si straini nu vroiau legaturi stranse... De abia acum, tarziu, au inceput sa fie legaturi rutiere mai bune, dar nu sunt la fel de bune ca spre UNGARIA. Dar, la transportul feroviar inca NU sunt legaturi multe, decente intre Transilvania si Muntenia&Moldova + dureaza mult timp calatoria. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 03:33 | |
| Infrastructura trebuie mentinuta la viteza proiectata pana in ziua in care intra la modernizare, la fel cum o masina trebuie sa o mentii la starea in care ia ITP-ul pe bune pana in ziua cand o duci la remat.
Dar romanii n-au prea multa scoala la partea asta.
Pe de alta parte, nu vad sensul la moderniza o linie timp de 5-10 ani pentru a creste viteza cu doar 20 de km in plus; mai degraba bagi quick wins pana se poate circula cu 140 pe toata distanta (dar sa nu simti, nu cu trancaneli) si ai rezolvat. Iar asta se poate aplica pe toate liniile din tara si vedem apoi daca mai avem nevoie de modernizari.
Ca degeaba modernizezi daca bagi apoi marfa cu roti patrate, de se balangane trenul pe Faurei-Buzau deja de cand au inchis firul 1.
Ultima editare efectuata de catre Laurentiu Ciobanu in Mar 24 Sept 2024, 04:03, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 03:53 | |
| Eu am.vazut și în Olanda merg aia cu 130 km/h dar merg constant fara limitării de 50-70-100 km/h Așa ar trebui și la.noi lucrări de aducerea linie la.parametrii de 120 km/h dar și scoase unele.limitari de curbe sau terasament că sa circuli constant cu 120 |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 04:04 | |
| Astea cred ca se pot face si punctual.
Ah, si ierbicidat naibii odata, ca apar balarii si prin terasamentele noi, nu stiu ce face Infra de nu mai curata odata. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 04:48 | |
| Ziceau că nu mai au voie sa ierbicidele. Mai e problema și cu ambrozia și nu se face nimic |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 08:55 | |
| In alte tari cum rezolva problema balariilor? |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Mar 24 Sept 2024, 11:59 | |
| Toate magistralele trebuie sa intre la modernizare macar pentru viteze maxime de 120 - 160 km /h, ele constituie coloana vertebrala a sistemului feroviar romanesc pentru 50 de ani de acum inainte. Romania nu va avea curand o retea de linii de mare viteza. Modernizarea unei linii rezolva toate problemele, terasamente noi, linii noi, instalatii noi, peroane noi, pasaje denivelate in loc de TN-uri, sistem de colectare a apelor, etc. Asigura un trafic sigur si fluent cu costuri de mentenanta reduse. Este echivalentul constructiei unui drum expres. Lucrarile actuale finantate cu bani UE denumite Quick Wins sunt bune pentru restul liniilor. Ele sunt lucrari de RK cadru sina - traversa care s-au tot executat in istorie cand s-a trecut de la un tip de sina la alt tip de sina. Ele nu rezolva problema terasamentelor bolnave, a lipsei sistemului de colectare si evacuare a apelor, in maxim 5 ani zonele noroioase, denivelarile si vegetatia apar din nou, dupa cum ati constatat pe Buzau - Faurei. De asemenea instalatiile raman cele vechi, cu frecvente deranjamente, cu TN-uri fara SAT sau BAT, tot atatea obstacole pentru un trafic normal. Inundatiile, vanturile si copacii cazuti vor afecta in continuare aceste linii Iar garile raman la fel de insalubre, semiobscure, cu peroane denivelate si pasaje pietonale din traverse ca pe timpul lui Carol. Din punctul meu de vedere, Quick Wins este bine ca se face pe 101, dar nu pe magistrale. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
| |
|
| |
| 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara | |
|