Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara

In jos 
+46
IonutFanRailway
Adisoft1991s
sp59
Bebe
Laurentiu Ciobanu
razvan - trenuri
CalinIonMihai
cristi_tgv
TVlad
Cipri Andrei Neculai
Amiralul
ravers75
Vitosa
Luna
IonutCFR2009
riciu
Warrington
Ikarus99
denismario.ruxanda
aris86
Vale_ntin
gheorghita
Sabik
NIKU24
alex.alexus.tm
ldh80
Dr2005
mielutu zburator
Jhonyla
cristi ar
AeroX
ciprian71
Adrian78
dan tm
Nesebar
StefanD_
DPS
alliens
AndiCFR
laur 133
ets2oltromânia
marius664
allred
neluadi
Cris_Cr
Andrey_tm
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 29 Aug 2024, 10:17

La pasajul.de la.Carcea a apărut o macara iar în dreapta înainte de viaduct este o organizare de.santier

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Img_2220


Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3447
Data de inscriere : 26/04/2016

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 29 Aug 2024, 14:23

La câte minute de întârziere acumulează între București și Craiova, redeschiderea firului 2 ar mai reduce din problemele pe calea ferata.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeLun 23 Sept 2024, 13:25

Chiar ieri am trecut pe acolo și am văzut că se lucrează. Pentru început la fundația podului. Lucrarea e destul de amplă și grea. Și se lucrează pe M100 de la Chiajna și până la Caracal fiind șantier. Însă nu se lucrează cum trebuie. De la stația x la stația y sînt x kilometri, juma de drum l-au modernizat și mergi cu 120 km/h, juma a rămas nemodernizat și scazi viteza la 50 km/h, dar au închis firul celălalt și s-au apucat, sau nu încă, de el. Mergi kilometrii mulți ba cu 50 ba cu 60, bașca la Caracal în cap Y ai macazul firului direct cu RV de 10 km/h. Nu mai zic că la viteză sunt porțiuni unde smucește și te aruncă stânga-dreapta. La TN-uri au lăsat cu 50 km/h, vi cu 120 reduci la 50 apoi îl iei iar la 120.
Să v-o spun și pe asta, pe ruta asta sunt localități unde primăriile se opun modernizării liniei sau creșterii vitezei în zona TN-urilor. Cică s-au plâns locuitorii că e gălăgie când trece trenul, s-au plâns și că mecanicii dau goarne și le strică somnul. Păi băi oameni buni când îl vezi pe ăla cu mașina/bicicleta cum trece prin fața trenului cum să nu ai reacție să nu îl atenționezi pe idiot vezi bă că vin. Trenul calcă nu etuf !
Ca și la halta Brănești Sat (M800) unde e limitarea aia cu 100 la pasaj de nu mai știu când, și unde tot primăria se opune.
Aviz amatorilor care cred în basmele astea cu să dăm gările și calea ferată la Primării.
Dați-vă cu reveneală, trăim în România.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Lun 23 Sept 2024, 13:33, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeLun 23 Sept 2024, 13:33

Hai bre că se poate rezolva cu panouri absorbante unde sunt case și cu bariere duble dar noi ne tot plângem ba că e alba ba e neagra..
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 324
Localizare : București
Reputatie : 844
Data de inscriere : 04/08/2023

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeLun 23 Sept 2024, 13:38

Eu nu inteleg ce atatea investitii tip quick win daca va intra oricum in modernizare.
Va zic eu ca este un chin de a calatori pe magistrala asta. Vara asta din cauza caniculei am facut intre Bucuresti si Craiova 5 ore affraid .
E ca si cum ai vopsi casa ca dupa sa dai toata tencuiala jos.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeLun 23 Sept 2024, 14:58

Vitosa a scris:
Să v-o spun și pe asta, pe ruta asta sunt localități unde primăriile se opun modernizării liniei sau creșterii vitezei în zona TN-urilor. Cică s-au plâns locuitorii că e gălăgie când trece trenul, s-au plâns și că mecanicii dau goarne și le strică somnul. Păi băi oameni buni când îl vezi pe ăla cu mașina/bicicleta cum trece prin fața trenului cum să nu ai reacție să nu îl atenționezi pe idiot vezi bă că vin. Trenul calcă nu etuf !
Ca și la halta Brănești Sat (M800) unde e limitarea aia cu 100 la pasaj de nu mai știu când, și unde tot primăria se opune.
Aviz amatorilor care cred în basmele astea cu să dăm gările și calea ferată la Primării.
Dați-vă cu reveneală, trăim în România.

Si chiar se pun limite pentru ca face zgomot trenul?

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeLun 23 Sept 2024, 23:13

IonutFanRailway a scris:
Eu nu inteleg ce atatea investitii tip quick win daca va intra oricum in modernizare.
Va zic eu ca este un chin de a calatori pe magistrala asta. Vara asta din cauza caniculei am facut intre Bucuresti si Craiova 5 ore affraid .
E ca si cum ai vopsi casa ca dupa sa dai toata tencuiala jos.

pai de aia se fac quck win sa nu ajungi sa mergi pe jos.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 00:10

Pai si cand estimezi Ionut ca ar incepe modernizarea aia adevarata? Inca 5-10 ani?
Mai bine sa repare acum ce se poate. Treaba e ca oricum in reteaua CFR la modul general exista scadenta la intretinere si deja mersul cu trenul a devenit tot mai neatractiv (daca ignoram publicul cu reduceri/facilitati).
Am vazut cu ochii mei cum asta e cea mai degradata magistrala principala din tara, iar restul lumii care a mers pe acolo imi zice la fel.
Pe la viaductul Carcea de fiecare data ma inchinam inainte sa trecem pe el.
Noroc ca in ultimii ani am trecut doar noaptea cu ATC la dormitor si nu mai aveam treaba.

Sunt foarte bune si aceste lucrari Quick Wins, desi eu am mai atras atentia ca nu se vor obtine duratele alea fanteziste promise de CFR Infrastructura (circa 2h19m Bucuresti - Craiova sau 3h03m pe M101), alea doar in conditii ideale fara nicio oprire nicaieri si cu un tren stas care nu intalneste nicio restrictie majora pe nicaieri, ceea ce nu pare ca se va intampla.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 02:14

Pana in urma cu ceva timp, Transilvania nu era bine legata de restul tarii feroviar si rutier, din considerente economice, politice, istorice, mentalitati, erau destui oameni reticenti. Unii ardeleni si straini nu vroiau legaturi stranse... De abia acum, tarziu, au inceput sa fie legaturi rutiere mai bune, dar nu sunt la fel de bune ca spre UNGARIA. Dar, la transportul feroviar inca NU sunt legaturi multe, decente intre Transilvania si Muntenia&Moldova + dureaza mult timp calatoria.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 03:33

Infrastructura trebuie mentinuta la viteza proiectata pana in ziua in care intra la modernizare, la fel cum o masina trebuie sa o mentii la starea in care ia ITP-ul pe bune pana in ziua cand o duci la remat.

Dar romanii n-au prea multa scoala la partea asta.

Pe de alta parte, nu vad sensul la moderniza o linie timp de 5-10 ani pentru a creste viteza cu doar 20 de km in plus; mai degraba bagi quick wins pana se poate circula cu 140 pe toata distanta (dar sa nu simti, nu cu trancaneli) si ai rezolvat. Iar asta se poate aplica pe toate liniile din tara si vedem apoi daca mai avem nevoie de modernizari.

Ca degeaba modernizezi daca bagi apoi marfa cu roti patrate, de se balangane trenul pe Faurei-Buzau deja de cand au inchis firul 1.


Ultima editare efectuata de catre Laurentiu Ciobanu in Mar 24 Sept 2024, 04:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 03:53

Eu am.vazut și în Olanda merg aia cu 130 km/h dar merg constant fara limitării de 50-70-100 km/h
Așa ar trebui și la.noi lucrări de aducerea linie la.parametrii de 120 km/h dar și scoase unele.limitari de curbe sau terasament că sa circuli constant cu 120
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 04:04

Astea cred ca se pot face si punctual.

Ah, si ierbicidat naibii odata, ca apar balarii si prin terasamentele noi, nu stiu ce face Infra de nu mai curata odata.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 04:48

Ziceau că nu mai au voie sa ierbicidele.
Mai e problema și cu ambrozia și nu se face nimic
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 08:55

In alte tari cum rezolva problema balariilor?
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitimeMar 24 Sept 2024, 11:59

Toate magistralele trebuie sa intre la modernizare macar pentru viteze maxime de 120 - 160 km /h, ele constituie coloana vertebrala a sistemului feroviar romanesc pentru 50 de ani de acum inainte. Romania nu va avea curand o retea de linii de mare viteza. Modernizarea unei linii rezolva toate problemele, terasamente noi, linii noi, instalatii noi, peroane noi, pasaje denivelate in loc de TN-uri, sistem de colectare a apelor, etc. Asigura un trafic sigur si fluent cu costuri de mentenanta reduse. Este echivalentul constructiei unui drum expres.
Lucrarile actuale finantate cu bani UE denumite Quick Wins sunt bune pentru restul liniilor. Ele sunt lucrari de RK cadru sina - traversa care s-au tot executat in istorie cand s-a trecut de la un tip de sina la alt tip de sina. Ele nu rezolva problema terasamentelor bolnave, a lipsei sistemului de colectare si evacuare a apelor, in maxim 5 ani zonele noroioase, denivelarile si vegetatia apar din nou, dupa cum ati constatat pe Buzau - Faurei. De asemenea instalatiile raman cele vechi, cu frecvente deranjamente, cu TN-uri fara SAT sau BAT, tot atatea obstacole pentru un trafic normal. Inundatiile, vanturile si copacii cazuti vor afecta in continuare aceste linii Iar garile raman la fel de insalubre, semiobscure, cu peroane denivelate si pasaje pietonale din traverse ca pe timpul lui Carol.
Din punctul meu de vedere, Quick Wins este bine ca se face pe 101, dar nu pe magistrale.
Sus In jos
Continut sponsorizat





100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara   100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
Sus 
Pagina 22 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
» Timisoara Nord - Bucuresti Nord cu R696 si inapoi cu R693

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: