|
| dfdggg | |
|
+18laurentzu ldh80 riciu Adrian78 bubu marius664 Katalyn alliens 92Dragos IonutCFR2009 mielutu zburator Nesebar Adirmvl Dr2005 Sabik Warrington dan tm Czirjak Arpad 22 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 17:38 | |
| Pai e plin pana în secuime, Brașovul are mai multi moldoveni decât sași, ungurii și alte minorități la un loc.
@92Dragos nu am văzut nicio postare de-a ta legata de BDZ de unde îți dai cu părerea??
O sa imi fac timp sa postez la topicul BDZ în aceasta seara ce am văzut în 4 și 5 august la BDZ în Bulgaria poate data viitoare nu își mai da toată lumea cu părerea doar de dragul de a posta. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 00:58 | |
| - 92Dragos a scris:
- . Scopul lor este falimentarea CFR-ului, iar ceea ce ma face trist e ca nu exista nici-o diferinta intre cfr,mav,zs,bdz toate reprezinta aceeasi politica "antipasager".
Pai ce impiedica CFR Calatori sa faca ei trenul lor cu vagoane dormit, restaurant si eventual de biciclete. Dar si CFR ca si MAV-ul mai urmaresc si eficienta, daca era rea vointa scoteau si cuseta, sau anulau pur si simplu trenul. Si dan tm are dreptate, nu vad de ce atata suparare ca MAV-ul a scos aceste vagoane de pe Corona, a facut acelasi lucru si la alte trenuri internationale si pe rute mai profitabile.Daca era doar trenul acesta afectat merita aceasta discutie, dar asa te rog-ca tot esti si moderator- sa muti aceste conversatii la un topic corespunzator subiectului. Week-end placut |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 09:34 | |
| Katalyn bdz este o companie balcanica. Cum numesti daca ei bag dormitor/cuseta din 1970 la un tren de Viena in timp ce au 71-31modernizat la dispozitie. Asta a fost prin 2011 de multe ori austriecii nu au primit vagonul lor. Situatia a ramas neschimbata si pe traianus, cuseta mizerabila, ruginita si cu miros de wc la fel si clasa de cate ori a circulat numai cu dormitorul h start si cele trei saloane CFR find ca mavistii au scos vagoanele bulgaresti in Curtici. Eu va zic ce am vazut personal, poate ca sunt ei mari smecheri dar in trafic international numai joc bate. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 10:47 | |
| - 92Dragos a scris:
- Katalyn bdz este o companie balcanica. Cum numesti daca ei bag dormitor/cuseta din 1970 la un tren de Viena in timp ce au 71-31modernizat la dispozitie. Asta a fost prin 2011 de multe ori austriecii nu au primit vagonul lor. Situatia a ramas neschimbata si pe traianus, cuseta mizerabila, ruginita si cu miros de wc la fel si clasa de cate ori a circulat numai cu dormitorul h start si cele trei saloane CFR find ca mavistii au scos vagoanele bulgaresti in Curtici. Eu va zic ce am vazut personal, poate ca sunt ei mari smecheri dar in trafic international numai joc bate.
Unde ai vazut 71-31 Bulgaresc modernizat? Intradevar au si ei in parcul de vagoane cateva 71-31 dar nu au modernizat nimic la ele, doar sigla, peste DB au pus un atipild cu BDZ! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 10:51 | |
| - bubu a scris:
- 92Dragos a scris:
- Katalyn bdz este o companie balcanica. Cum numesti daca ei bag dormitor/cuseta din 1970 la un tren de Viena in timp ce au 71-31modernizat la dispozitie. Asta a fost prin 2011 de multe ori austriecii nu au primit vagonul lor. Situatia a ramas neschimbata si pe traianus, cuseta mizerabila, ruginita si cu miros de wc la fel si clasa de cate ori a circulat numai cu dormitorul h start si cele trei saloane CFR find ca mavistii au scos vagoanele bulgaresti in Curtici. Eu va zic ce am vazut personal, poate ca sunt ei mari smecheri dar in trafic international numai joc bate.
Unde ai vazut 71-31 Bulgaresc modernizat? Intradevar au si ei in parcul de vagoane cateva 71-31 dar nu au modernizat nimic la ele, doar sigla, peste DB au pus un atipild cu BDZ! Presupun ca sunt in stare mult mai buna totusi. Trebuie sa caut fotografia poate o mai gasesc cu wlab 70.80 uzat din compunerea Daciei.
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Sam 26 Aug 2017, 12:15, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 12:14 | |
| BDZ are vagoane de dormit noi doar ca se incapataneaza in prostia lor de a nu pune confort sa nu vina lumea sis a declare trenul ne rentabil pentru a fi scos/anulat. Serdika a fost scos ca nu avea clienti desi vara avea destui calatori cu InterRail, dar au pus vagoane vechi si uzate plus imputite cu miros de urina(tipic statelor foste comuniste din estul Europei) tocmai pentru a nu atrage calatorii cu nimic. Daca bagau vagoanele noi si oferte de pret era exact cum trebuie dar ............ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 12:42 | |
| - Kapпaтй a scris:
- BDZ are vagoane de dormit noi doar ca se incapataneaza in prostia lor de a nu pune confort sa nu vina lumea sis a declare trenul ne rentabil pentru a fi scos/anulat.
Au 30 de vagoane (cel puţin pentru 30 a fost contractul cu turcii, nu ştiu dacă s-o fi respectat s-au au rămas doar cu prima tranşă de 11 vagoane). De ce să le chinuie prin 3 administraţii feroviare, când produc mai mulţi bani pe rutele interne? - Karpaty a scris:
- Serdika a fost scos ca nu avea clienti desi vara avea destui calatori cu InterRail, dar au pus vagoane vechi si uzate plus imputite cu miros de urina(tipic statelor foste comuniste din estul Europei) tocmai pentru a nu atrage calatorii cu nimic. Daca bagau vagoanele noi si oferte de pret era exact cum trebuie dar ............
Cu 2 - 3 călători cu InterRail pe zi nu justifici un tren. Iar ca vagoane, au pus exact ce aveau disponibil. Vagonul de clasă de pe Serdika/Bononia era lux pe lângă 99% din ce circulă prin Bulgaria, vagoane mai bune erau doar câteva, care nu erau apte de internaţional şi circulau pe câteva trenuri BVZR ("rapid cu rezervare") ale lor, de la Sofia la Varna şi Burgas. În rest, erau aceleaşi rable, practic trenurile bulgarilor arată cam cum arătau ale noastre acum 20 de ani înainte să apară climatizarea, prizele sau măcar garniturile etanşe de la geamuri să nu te tragă curentul în mers. Iar iarna vagoanele sunt încălzite cu abur. Iar în trenul ăla şi ungurii îşi băgau piciorul, că şi hârbul lor de VD tot din aceeaşi epocă era. Şi acum mă felicit că nu am plătit 150 lei în plus supliment de pat ca să merg cu el. Din păcate, în România nu prea există conceptul de mic trafic, care ar putea avea succes între RO şi BG şi RO şi HU. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 13:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- De ce să le chinuie prin 3 administraţii feroviare, când produc mai mulţi bani pe rutele interne?
Care e chinuiala? Vagonul e facut sa circule si atata timp cat e tras de o locmotiva intre A si B ce conteaza ca traziteaza 3-4-5-6 tari, tot aia e. Poate sa mearga bine mersi pana in Amsterdam si sa treaca x tari pana acolo, unde e problema? E voita treaba asta, sa nu mai fie trenuri de lung parcurs si sa aibe calatori la avioane iar trenurile sa ramana pe intern iar pe international cel mult tara vecina. Asa se vrea....... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 18:21 | |
| Nu ştii tu ce probleme sunt cu decontările în diferiţii operatori... nu mai zic cum e când se merge pe Convenţia OSJD, care în România are ca membru recunoscut pe... CFR Marfă, care din diverse motive a moştenit convenţia asta în '98 de la SNCFR. Adăugăm la asta numărul redus de călători şi cheltuielile mari pe care le generează un vagon de dormit. Călători pentru VD nu prea mai sunt, lumea merge cu avionul, care pentru aceiaşi bani te duce în 2 - 3 ore la destinaţie, nu în 12. Doar în spaţiul ex-sovietic, în India şi în China mai au viitor vagoanele de dormit. La ex-sovietici din motive politice (să nu se supere ruşii să vină să îl dea jos pe Putin) şi din cauza pieţelor blocate (nu pot intra operatorii aerieni low-cost, ceea ce ţine biletele de avion la un preţ prohibitiv pentru populaţie), la Indieni din cauza lipsei de infrastructură şi a populaţiei mari, iar la chinezi pentru că nici să vrei nu ai cum să pui atâtea avioane pentru câtă cerere de transport e, chiar dacă populaţia şi-ar permite un bilet.
În Europa eu v-aş recomanda să pozaţi VD-uri cât timp mai sunt, că după ce s-or amortiza cele achiziţionate în ultimii ani prin diverse ţări, altele nu or să mai apară. Bulgaria a restrâns de mult acest serviciu, Ungaria o face acum, Germania le-a desfiinţat de tot şi nici prin restul Europei nu o duc prea bine.
La urma urmei, decizia este de natură economică: mulţi călători pe distanţe mai scurte generează mai multe încasări decât puţini călători care traversează toată ţara cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 20:01 | |
| @Dr2005 ești sigur de ce afirmi despre BDZ ?? Vagoane ca ale noastre de acum 20 ani ?? Unde aveam noi compartimentate cu 8 locuri cu prize și geamuri care se deschid în anul 1997 ? Ai fost în Bulgaria ai pozat, te-ai plimbat ai văzut dar nu ești singurul. Și special ca sa nu apară contre pe tema asta am și probe ( poze și filmări ) plus impresii.
În ultima perioada am tot văzut postări legate despre BDZ problema e ca nu amai avut timp sa pun pozele, impresii etc despre scurta călătorie din Bulgaria din 4 și 5 august. O sa fac astăzi un cont pe postimage.org, o sa încarc pozele și în funcție de ce timp am pana mâine dimineață sper sa fiu gata. Momentan e mai dificil din cauza ca nu poți sa te miști pe telefon ( Galaxy S6 Edge ) ca și cum ai lucra de pe un calculator. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: dfdggg Sam 26 Aug 2017, 20:25 | |
| - Dr2005 a scris:
În Europa eu v-aş recomanda să pozaţi VD-uri cât timp mai sunt, că după ce s-or amortiza cele achiziţionate în ultimii ani prin diverse ţări, altele nu or să mai apară. Bulgaria a restrâns de mult acest serviciu, Ungaria o face acum, Germania le-a desfiinţat de tot şi nici prin restul Europei nu o duc prea bine.
La urma urmei, decizia este de natură economică: mulţi călători pe distanţe mai scurte generează mai multe încasări decât puţini călători care traversează toată ţara cu trenul. Corect, decizia este de natura economica...dar la noi mai este si una practica.In Germania nu faci o zi cu trenul dintr-un capat la altul al tarii.Cand si la noi de la Iasi la Timisoara se vor face 6 ore, VD-urile vor disparea pt ca nu le va mai solicita nimeni.Pana atunci pt maine nu mai exista la cuseta niciun loc nici la 1837 si nici la 1765.Asa ca de ce ai suspenda un seviciu la care vinzi toate biletele??? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: dfdggg Lun 28 Aug 2017, 00:32 | |
| Concluzia se vrea distrugerea, de toti cei ce ajung mai sus(avem si noi caz aici) se doreste distrugerea, punct. Ura si la gara, chiar nu are rost sa ne mai batem capul si nervi aiurea ca distrugerea a tot fost si va fii in continuare. Trenurile pe distante lungi dispar, VD si Bc dispar usor usor, si ramanem cu trenulete pe bucatele, chipurile asa e rentabil, praf in ochi, minciuni pentru cine e ... si crede. Trenul a fost si este cel mai bun mijloc de transport pe distanta medie si lunga nu pe bucatele, asta se vrea, distrugerea si mintirea oamenilor ca e mai bine asa pe bucatele si atunci daca nu se ofera lumea se orienteaza spre altceva. Planu le reuseste. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: dfdggg Lun 28 Aug 2017, 12:59 | |
| Din toate serviciile disponibile pentru trenurile de noapte sau de lung parcurs, cel mai convenabil (evident în situația în care nu există compartimentate la cls a doua) mi se pare cușeta cu 4 locuri, clasa 1, dormitorul cu 3 locuri, clasa a doua. Să desființezi un serviciu atât de util, benefic și comfortabil e o porcărie, dar se pare că ceea ce scrie în cartea Brave New World a lui Huxley se adeverește, pas cu pas; din fericire voi fi mort peste 100-150 de ani când cred că se va ajunge la ororile descrise în cartea aia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: dfdggg Lun 28 Aug 2017, 13:49 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Din toate serviciile disponibile pentru trenurile de noapte sau de lung parcurs, cel mai convenabil (evident în situația în care nu există compartimentate la cls a doua) mi se pare cușeta cu 4 locuri, clasa 1, dormitorul cu 3 locuri, clasa a doua.
Să desființezi un serviciu atât de util, benefic și comfortabil e o porcărie, dar se pare că ceea ce scrie în cartea Brave New World a lui Huxley se adeverește, pas cu pas; din fericire voi fi mort peste 100-150 de ani când cred că se va ajunge la ororile descrise în cartea aia. Si totuși ar trebui sa ne luam dupa modelul Frantei au trenuri de noapte cu 15 vagoane iar in intervalul 00-04 dimineata circula fara oprire 1821 ar trebuie sa circule fara oprire Caracal București dar nici Caracal nu e nu stiu ce oprire |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: dfdggg Lun 28 Aug 2017, 17:43 | |
| - Kapпaтй a scris:
- E voita treaba asta, sa nu mai fie trenuri de lung parcurs si sa aibe calatori la avioane iar trenurile sa ramana pe intern iar pe international cel mult tara vecina. Asa se vrea.......
E voită, însă din comoditate, nu pentru că ar încerca cineva să favorizeze transportul aerian. Operatorii feroviari europeni sunt în majoritate niște (quasi-)monopoluri de stat, administrate de niște funcționari cărora nu le pasă ce vrea publicul, îi interesează doar comoditatea proprie. Viața unor asemenea funcționari ar fi mult mai complicată datorită unor trenuri care să treacă prin 3-4 țări, așa că mai bine stabilesc ei ce se poate și ce nu. Pe de altă parte, e adevărat că în State transportul de pasageri ar fi dispărut cu totul, dacă nu l-ar fi preluat Amtrak. Autostrăzile și aeroporturile oferă servicii mult mai rapide, fiind evident mai moderne, în timp ce căile ferate americane nu prea sunt electrificate. Dar în Europa ar fi destul loc pentru trenuri de noapte și vagoane de dormit, dacă n-ar exista problemele administrative ale căilor ferate transfrontaliere. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: dfdggg | |
| |
| | | | dfdggg | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |