| Parti componente | |
|
+69Spartan1948 AndiCFR @ndrey DPS cristi CFR Mcfrancezu mariuscfrbucuresti AndreiStefan NicuS elm Cont dezactivat Bobby_TM daniel_c AlexD Katalin4653 kasapis2007 Teodor LanceR 060-EA078 tuborgtnp bostanescu gigel Andrey_tm Dr2005 DUAL R936 ATM redeme bondarel electrica675 The Legend Silver Marius buldozer2 Adrian78 membru inactiv Jhonyla NiORD Vitosa Razvan mureseanu_976 ionutz72 cont dezactivat . Andrei decward Amiralul halmarius George ANDU2100HP didinul Vlad12 stinky Zoly87 MariusM Lde 2100 AceKine AMX 97-0548-4 dan ciprian gica38 TVlad didi vrabieionut Ionutz lovekomotive mi.tudor Vlad marius_catalin84 discoid21 COSTACHE MIHAIL cortexedge 73 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Parti componente Vin 10 Mai 2013, 18:44 | |
| - Vlad a scris:
- Printre atâtea părţi componente de locomotive, vin şi eu cu o parte componentă a unu semafor mecanic repetitor, şi anume felinarul:
Felinarele acestea sint facute sa functioneze la nevoie cu ulei? Asa e standardul, neschimbat de zeci de ani, sau sint ramase de pe vremea aia si adaptate pentru iluminatul electric? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Parti componente Vin 10 Mai 2013, 19:31 | |
| Sunt adaptate pentru becuri electrice. Iniţial au fost cu ulei. Acum nu cred că mai pot fi folosite decât cu becuri electrice (bine, cel din poză nu mai funcţionează deloc).
|
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Sam 11 Mai 2013, 12:13 | |
| Radiatorul principal al DA-ului 60-0455-0 in Buftea 9-mai-2013 |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Parti componente Dum 19 Mai 2013, 16:54 | |
| - TVlad a scris:
- Lampa:
Supape de siguranta, de la aceeasi locomotiva:
Si asa arata supapa inauntru: Tot acolo, la muzeul CFR, l-au adus si pe prietenul nostru, celebrul fluier de Sulzer. Am putut sa il vad si eu mai de aproape: Ar fi fost nostim sa il fi conectat la un compresor, sa il poata "butona" si copiii. Sau in cel mai rau caz la un sistem electric, cu difuzoare, ca sa nu surzeasca populatia... |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| |
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Sam 25 Mai 2013, 15:17 | |
| Generator auxiliar pe 060-DA , au fost montate in anii cand nu se gaseau baterii , pe vremea comunismului . Cunosc doar 891 si 971 cu asa generatoare. Acest generator poate produce un curent cu care se poate porni MD |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Sam 08 Iun 2013, 20:30 | |
| Bord de 060-DA cu Mansa CTPA , calculatoare EPSAI-02 si poarta instalatia INDA deci e masina de calatori 679 poza e din 2009 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Lun 24 Iun 2013, 14:27 | |
| Bord de clasica pe motorina si cu fluier original . poza din 2012 |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Parti componente Lun 24 Iun 2013, 14:31 | |
| Sfera gri de jos actioneaza fluierui? :)Cum se simte la mina, are doua pozitii, ca la declansatorul aparatului foto sau cum? |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Lun 24 Iun 2013, 14:39 | |
| - TVlad a scris:
- Sfera gri de jos actioneaza fluierui? :)Cum se simte la mina, are doua pozitii, ca la declansatorul aparatului foto sau cum?
Exact sfera de aluminiu acctionaza fluierul si are doua trepte ca la aparat numai ca uzura este mare si dabia se cunoste a doua treapta ... oricum cu cat apesi mai tare fluiera mai tare |
|
| |
elm
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 42 Localizare : Craiova Reputatie : 5209 Data de inscriere : 08/11/2010
| Subiect: Re: Parti componente Sam 29 Iun 2013, 11:25 | |
| - cortexedge a scris:
- ANDU2100HP a scris:
- TVlad a scris:
- La ce foloseste acea priza din postul de conducere?
Cam la orice functioneaza la 170 V curent continu ... si aparate care merg la 220 merg in priza aia spusera mecanicii Pai si ce aparate merg cu 170V cc? Toate merg cu 230 ca. Merg toate aparatele alimentate din surse in comutatie (incarcatoare de telefon, CD-Playere, chiar si calculatoare laptop, etc). Aceste aparate se alimenteaza practic in curent continuu, la reteaua de 220Vca se leaga printr-un redresor care la priza de 170Vcc este redundant (ofera totusi avantajul de a nu conta orientarea stekerului in priza). Nu merg aparatele cu alimentare prin transformator |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Parti componente Dum 07 Iul 2013, 15:03 | |
| Far de LDE cu cozoroc. DA-1140 |
|
| |
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5901 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Parti componente Lun 08 Iul 2013, 17:39 | |
| Boghiu de EA cu o osie blocata si ridicate pe un fel de carucior! |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Parti componente Lun 08 Iul 2013, 17:58 | |
| Se cam taraia trenul, nu? Cu caruciorul ala se merge cu maxim 15 km/h, iar un domn mecanic imi povestea mai demult ca a facut asa 8 ore de la Roman la Suceava Nord (103 km) |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Parti componente Lun 08 Iul 2013, 18:24 | |
| Am văzut sistemul la tramvaie, dar nu mă aşteptam să se folosească şi la locomotive: La V3A, dacă se blochează frâna de staţionare pe o osie (şi se întâmplă frecvent), rămân blocate ambele osii, pentru că boghiul e monomotor, deci osia blocată blochează axul motorului, automat blocând şi osia cealaltă, care e legată de acelaşi ax. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Parti componente | |
| |
|
| |
| Parti componente | |
|